LALIQUE - L'Insoumis Ma Force

لالیک له اینسومیس ما فورس

مردانه
کد کالا : ATR-39248
نوع عطر : ادو تویلت
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی معطر
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : لالیک
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2018
کد کالا : ATR-39248
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 60
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
2,920,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    3
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    6
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    3
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 26
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

عطر ادو تویلت «له اینسومیس ما فورس» با این قصد خلق شده است که نمادی از قدرت غریزه باشد؛ نمادی از فلسفه‌ای برای زندگی؛ نمادی برای هنر پیروی از نیروهای شهود درونی همچون قطب‌نمای خطاناپذیری که امیال و آرزوها را به اراده حقیقی و واقعی بدل می‌سازد. پس «له اینسومیس ما فورس» عطری‌ست برای مردان دلیر، جسور و بی‌پروا.

لبه‌های بطری این عطر جدید هم برداشتی گرافیکی از یکی از آثار هنری آقای رنه لالیک با مضمون گردباد و به‌نام Tourbillons است که در دهه 1920 میلادی خلق شده است. این تندیس هنری با آن پیچش‌های شبیه به گردبادش به سرشت‌های بی‌پروا و طوفانی اشاره دارد. بخش شیشه‌ای و تراش‌خورده بطری این عطر هم تضاد نیرومندی با طراحی بخش‌های گردبادشکلش ایجاد کرده است. سطح بدنه بطری «له اینسومیس ما فورس» نیز که بافتی مات و یخی دارد، نشانگر پخش بوی خنک و طراوت‌بخش این عطر است.

رایحه آروماتیک سرخس با نیروی شدیدی، این عطر خاص را از خودش سرشار می‌کند تا اکسیری جادویی و برآمده از طبیعت ناب داشته باشیم که پیوند دوباره آدمیان با غریزه‌شان را امکان‌پذیر می‌سازد. نت‌های اولیه میوه‌ای، رایحه‌های آروماتیک و لیمویی را با رایحه ادویه‌ای و خارق‌العاده هل آمیخته کرده‌اند. نت‌های میانی هم گرداگرد عصاره اسطوخودوس شکل گرفته‌اند که از مهم‌ترین رایحه‌ها در عطرهای مردانه مرغوب و خاص است. رایحه برگ بنفشه و رزماری هم طوری در کنار رایحه کافور سبز قرار گرفته‌اند تا تعادل ظریفی را خلق کنند. هوس‌انگیزی اغواگرانه این عطر هم از ترکیب گیرا و قوی چوب و کهربا جان می‌گیرد تا پخش بویی عمیقا پویا و چندوجهی را به شما هدیه دهد.

نوع عطر ادو تویلت
برند لالیک
عطار فابریس پلگرین
طبع خنک
سال عرضه 2018
گروه بویایی چوبی معطر
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه لیمو ترش، سیب ، هل ، مرکبات
اسانس میانی اسطوخودوس ، رزماری ، برگ بنفشه
اسانس پایه کهربا، روایح چوبی، چوب کشمیر
نمره کاربران
L'Insoumis Ma Force-لالیک له اینسومیس ما فورس
رایحه
7.2
13 رای
ماندگاری
7
13 رای
پخش بو
6.3
13 رای
طراحی شیشه
7.3
13 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند لالیک
اخبار برند لالیک
نظرات کاربران (5 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
لالیک له اینسومیس ما فورس
مصداق عطر کژوال

تعریف عطر چیه؟
ترکیبی که انسان رو چند ساعتی خوشبو میکنه و باعث میشه خودت و یا دیگرانی که کنارت هستن حس خوبی میگیرن!
شاید این تعریف کامل نباشه ولی میشه گفت تا حدی مورد قبوله!
اگر این تعریف رو واسه عطر بپذیریم پس "لالیک له اینسومیس ما فورس" تونسته کارش رو انجام بده...

شروع این عطر با رایحه سیب سبز و هل هست که حس بهاری رو ایجاد میکنه. بعدش بوی لوندر و کمی کافور و رزماری اضافه میشه که حالتی تمیز و مطبوع رو اضافه میکنه. نهایتا مقدار کمی روایح چوبی معطر، حالت تمیز رو خشک و بالانس میکنن ولی رایحه باکیفیت لوندر همچنان غالب هست.

بنظرم کاربری هر عطر و هدف استفاده، در تهیه عطر خیلی مهمه. اگر یه عطر نسبتا خوب میخوایین که کار راه بنداز و همه پسند باشه این خوبه.
پخش و ماندگاریش متوسط رو به پایینه و مناسب فصل های معتدل هست. برای 20 سال به بالا و استفاده روزمره خوبه و خانم ها و اقایون میتونن استفاده کنن. قیمتش هم مناسبه و شیشه زیبایی داره.

جمع بندی اینکه یه عطر معمولی هست که بنظرم میتونه نماد یه عطر عادی و متوسط باشه "ترکیبی که انسان رو چند ساعتی خوشبو میکنه و باعث میشه خودت و یا دیگرانی که کنارت هستن حس خوبی میگیرن!"
راستی تعریف شما از عطر چیه!؟

نمره 6.5 از 10
06 شهریور 1400 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : علی جمشیدی فاطمه کریم زاده

7
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
چند مدت پیش که قیمت سمپلش 37000 تومن بود از این سایت با چند سمپل دیگه تحویل گرفتم و موقع تحویل مهمون هم داشتیم و با همدیگه اینو روی پوست دو نفر تست کردیم ،

وقتی با اولین پاف عطر روی پوست خودم اینو بو کردم زیاد برام جالب نبود ، یه بوی چوبی - میوه ای با مقداری ادویه و گیاه که بویی نیمه خنک و شیرین و تند داشت با کیفیت متوسط و بعدش بتدریج بهتر و خوشبوتر میشد و حالتی گیاهی ادویه ای و کمی چوبی بخودش میگرفت که شباهتایی به عطر مونت بلنک امبلم ازش مشخص بود و با این تصور ، عطر امبلم را هم در کنارش دو پاف اسپری کردم که مشخص شد شباهت کمی به همدیگه دارند اما نه زیاد بلکه این مقداری ادویه و میوه بیشتری داره اما امبلم کمی تم گیاهی بیشتری داره ، البته در کنار هم دو عطر کاملا متفاوت بودند ولی به تنهایی در حافظه بویایی شباهتایی داشتند البته در نتهای پایانی

این تست در حالی انجام میشد که اون فامیل 30 سالمون بوی عطرو از همون اول تا نتهای پایانی خوششون اومده بود و گفت که برای خرید نسخه 100 میل بعدا اقدام خواهد کرد و البته این دو مورد تست روی پوست هر دو نفرمون تقریبا یکجور رایحه و یک نوع تغییر نتها را داشت

پخش نسبتا خوب با 4 پاف سمپل برای یکی دو ساعت و ماندگاری حدود 4 -- 5 ساعت روی پوست من و حدود 3 -- 4 ساعت روی پوست ایشون

مناسب هوای مرطوب پاییز و بهار و شبهای خنک تابستون و بیشتر بطور رسمی یا اداری البته بستگی داره به میزان سلیقه که ممکنه برای روزمره هم بشه راحت استفاده کرد .
30 بهمن 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : محمدرضاسپهی سیدمصطفی موسوی

چوبی کمی اسپرت کمی شیرین ادویه ای تا حدودی کژوال و
برای مصرف روزانه پخش و ماندگاری نسبتا پایین
10 اردیبهشت 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Neurostyle

7
رایحه
6
ماندگاری
6
پخش بو
7
طراحی شیشه
سلام. پخش بوی لاليک اينسوميس ما فورس چطوره؟ دوستان مطلع و مدیر سایت لطفا نظر دهند. سپاس
08 اسفند 1398 پاسخ تشکر
پاسخ مدیر : سلام عرض ادب
در حد متوسط می باشد

8
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
رایحه لالیک له اینسومیس ما فورس نسخه شادابتر و تابستانی له اینسومیس مردانه هستش ک رایحه ابتدایی این عطر رایحه ای شاداب و شیرین از ترکیب مرکبات و کهربا میباشد که حسی سبز، گیاهی و کمی تلخ از اسطوخودوس با آنها ترکیب شده تا رایحه را مردانه تر و رسمی ترش میکنه با گذر زمان و اضاف شدن رایحه های چوبی، تلخی عطر بیشتر میشه و همزمان از شیرینی کهربا هم کم میشه. رایحه میانی و پایه عطر رایحه ای گیاهی، سبز، چوبی و تلخ است که با شیرینی متعادلی از کهربا و شادابی دلپذیری از مرکبات بالانس شده است. لالیک له اینسومیس ما فورس انتخاب خوبی برای مصرف روزانه تو کل سال خصوصا بهار و تابستان هستش
رایحه ۱۰/۸
موندگاری ۱۰/۸
بازخورد ۱۰/۹
ارزش خرید ۱۰/۸
09 آذر 1398 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : فاطمه کریم زاده امیر علوانی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟