PERRIS MONTE CARLO - Tubereuse Absolue

پریس مونت کارلو توبرز ابسولو

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-38456
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی گلی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : پریس مونت کارلو
کشور مبدأ : موناکو
سال عرضه : 2017
کد کالا : ATR-38456
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 505
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
25,200,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    4
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    2
تعداد رای های ثبت شده : 14
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

PERRIS MONTE CARLO Tubereuse Absolue - پریس مونت کارلو توبرز ابسولو عطری مردانه - زنانه ، شیک و خوش بو می باشد که در سال 2017 به بازار عرضه شده است .

پریس مونت کارلو توبرز ابسولو در دسته عطر های شرقی گلی قرار می گیرد طبع آن گرم است.

عطری که توسط عطرساز برجسته متیو ناردین خلق شده است .

اسانس های بکار برده شده در این عطر ترنج ، اسطوخودوس ، هل ، صمغ گالبانیوم، یاس، گاردنیای یاسمنی، گل مریم ، گیاه گیشدر، مشک ، خس خس ، یاس، شکوفه پرتقال می باشد.

برند پریس مونت کارلو
عطار متیو ناردین
طبع گرم
سال عرضه 2017
گروه بویایی شرقی گلی
کشور مبدأ موناکو
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، اسطوخودوس ، هل ، صمغ گالبانیوم
اسانس میانی یاس، گاردنیای یاسمنی، گل مریم ، گیاه گیشدر
اسانس پایه مشک ، خس خس ، یاس، شکوفه پرتقال
نمره کاربران
Tubereuse Absolue-پریس مونت کارلو توبرز ابسولو
رایحه
9
2 رای
ماندگاری
8.5
2 رای
پخش بو
8.5
2 رای
طراحی شیشه
8.5
2 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (5 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
9
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
9
طراحی شیشه
ای خوبان عطر ... در اولین پاف این عطر یه لحظه تمام فضای اطراف تون محو میشه و خودتون در این یک گل فروشی احساس می‌کنید پرت میشید به دنیای خاص گل ها ... ولی این عطر عصاره خاصی از مریم اس با یه تلخی گرم و دلنشین ... این عطر خاص زنانه اس... یه مرد در قالب یه زن ... یه وقار و غرور و اعتماد به نفس نهادینه در خودش داره ... وقتی این عطر را میزنی انگار از بالا به همه نگاه میکنی ... یه زیبایی خاصی داره که در در اثر روند روزگار زنانگی شو روو از دست داده و خودساختگی زنان را به رخ میکشه... وقتی این عطر رو میزنی انگار برای جنگ آماده میشی که بخایی از عقایدت و محصول ت دفاع کنی ..... این عطر خاص و گرم ... به نظرم یه شاهکار خارق العاده اس که تمام اطرافیانت رووو نیز تحت تاثیر قرار میده ... به عنوان یه دیوار شیشه ای اطرافت عمل میکنه که افراد خاص روو میتونی به حریم ت راه بدی ... ترکیب مریم و هل و گرماش و تلخی پوست هل و یاسمن و شکوفه های پرتقال در شما محو خودش میکنه ... این عطر اصالت را به همراه داره ... فقط یه نکته به دلیل ماندگاری و پخش بالا این عطر یه پاف کافیست که مثل لطفات گل مریم فضای اطراف خود را تحت تاثیر قرار بدید.... این عطر زیبا و گرم...به نظرم خاص زنان ایرانی ست که در این گرم و سرد روزگار بازهم پای زندگی و اصالت شان ایستادن .... به نظر من اگه این عطر در زمان هخامنش کشف میشد ... عطر ملکه های ایران میشد .... با همان زیبایی ‌و وقارشان... سپاس از عزیزی که این عطر جذاب و سحر انگیز را به من هدیه کرد و من را محصور خودش کرد ...
03 بهمن 1402 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : فروغ derrick

کاش عطر افشان موجود کنه
15 آذر 1401 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : nazanin Mehdi
بزرگوار، در بحث تیوبروز یا گل مریم بهترین اثر، کارنال فلاور از فردریک مال هست و با داشتن اون بی نیاز از همه اینها هستید.‌نه اینکه کار بدی باشه خودم عود ایمپریالش را دارم ولی تو بحث گل مریم، کارنال‌فلاور جاودانه است و اگر هر کاری دیگه ای تو این زمینه بخرید آخرش چشمتون دنبال اون هستید، پس به نظرم با زدن صد ، دنبال نود نباشیم‌‌. البته باز اتخاب با شماست.
16 آذر 1401 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : hadi رضا یگانه
درود....
در بینظیر بودن کارنال فلاور هیچ شکی نیست(البته تولیدات اخیر گویا افت داشته و به قیمت حدود ۱۲ میلیون در ایران فروخته میشود!!!)،ولی توبروز ابسولو با ۱/۴ قیمت کیفیت بسیار خوبی داره...رایحه شفاف و جاندار.
پس با در نظر گرفتن اختلاف قیمت این دو کار که در ژانر مشابهی هم هستند ،در خرید توبروز ابسولو شک نکنید.یک رایحه فتورئالیستیک از گلهای سفید که عملا زنانه است...در اینستاگرام به فارسی اسم برند را سرچ کنید،پیجی بصورت اختصاصی محصولات این برند محترم و ارزنده را میفروشند...شاد باشید
16 آذر 1401 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : رضا یگانه مهدی مددی
با سلام و عرض احترام نسبت به نظر شما
من دکانت 3 میل عطر کارنال فلاور رو تهیه کردم و چند بار تست کردم. واقعا در نظر بنده بی کیفیت و ضعیف بود. شاید نسخه هایی که شما تست کردید مال قبلا بوده. حتی نشون بقیه دوستان هم دادم و اون ها هم تایید کردن که عطر کارنال فلاور علاوه بر اینکه پرفورمنس بسیار ضعیفی داره حتی از لحاظ رایحه هم چیز خاصی برای عرضه نداره. حالا شاید اخیرا کیفیت عطر کاسته شده. دکانت رو هم از جای بسیار مطمئنی تهیه کردم. البته جسارت خدمت شما نباشه و قطعا حضرتعالی اطلاعات و سلیقه تون نسبت به بنده حرفه ای تره اما به نظر من حقیقتا این عطر با قیمت بالای 12 میلیون الان حتی ارزش تست هم نداره
19 آذر 1401 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط :  حسینی Perfumex
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند، بله کاملا صحیح می‌فرمایید واقعا اکثر عطرهای گران قیمت ارزش قیمت گذاری نسبت به رایحه یا پرفورمنس رو ندارند. خیلی از کارها بخاطر خارجی بودنشون و یا تبلیغات برند، قیمت گذاری مناسبی ندارند. در حالیکه خیلی از عطرهای ارزان قیمت بپاس رایحه و پرفورمنس واقعا ارزش بالای اقتصادی دارند. چون بلاخره وقتی مخاطبی عطری رو خرید می‌کنه یا قصد خرید داره که اون عطر قیمتش هم بالاست هم رایحه و هم ماندگاری و پراکنش براش بسیار حائز اهمیت هست اما دیگه وقتی همون عطر رو تست می‌کنه میبینه اصلا ماندگاری و پراکنش مناسبی نداره نسبت به قیمتش. بنظرم بزودی شاهد سنتتیک بودن روایح عطرها برای خلق رایحه های خوش با ماندگاری و پراکنش بالا خواهیم بود که استاندارد رعایت بهداشت سلامت انسان رو هم خواهند داشت. شاید برای برخی مخاطبان سنتتیک بودن عطرها خوشایند نباشه اما بنظرم این فرآیند ایده خوبی هست چراکه تولید رایحه ای خوشایند با ماندگاری و پراکنش عالی و رعایت سلامت انسان بصورت مهندسی زیستی، می‌تونه بسیار مفید و موثر باشه و هزینه های کمتری هم بابت عطرها پرداخت خواهیم کرد.
من فکر میکنم در آینده، علاوه بر اپیدمی شدن فارماکوژنتیک که از داروخانه های محل سکونت خودتان، آموکسی سیلین یا ژلوفن و تمام داروهای لازمه مختص DNA خودتان را بر مبنای آیدی کارت ژنتیکی خودتان دریافت خواهید کرد، در مورد عطرها هم برای هر ژنتیک عطری مختص DNA همون شخص سفارش دهنده تولید خواهد شد (Bio Perfume) با کمترین هزینه و برای کسانی که حافظه ژنتیکی مشابهی دارند، همون عطر برایشان جذابیت خاصی خواهد داشت و قیمت همین عطرهای بیولوژیکی هم بر مبنای میزان درجه ماندگاری و پراکنش متغیر خواهد بود.
سپاس از همراهی شما و تمامی عزیزان....
19 آذر 1401 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : nazanin وحید
کارنال فلاور از بی نظیرترین عطرهاست در کیفیت و نوع رایحه‌ . هر چند ممکنه سلیقه ها متفاوت باشه و یا بین روایح ، نتهایی حس بشه که شاید دیگران حس نکنن یا به سختی حس کنن. کارنال فلاور در تستهای اول شاید شبیه خوشبو کننده ها به نظر بیاد به خاطر نتهای گلی ولی در گذر زمان فقط شامه های قوی میتونن کیفیتش رو حس کنن. من هر وقت پوشیدمش این بازخوردها رو گرفتم : عطرتون عجب رد بویی داره خانم ، یه بار دوستم گفت این چیه زدی دیوونه ام کرد بوی به این خوبی توی عمرم نشنیده بودم بهار استفاده میکردم و یه نفر توی پاییز گفت چرا اون عطرت که خیلی خوشبو بود رو دیگه نمیزنی؟ خودم هم که عاشقشم . من همین امسال خریدمش و کیفیت بی نظیری داره. ولی اینکه سلیقه کسی نباشه کاملا ممکنه.
21 آذر 1401 پاسخ تشکر
26 تشکر شده توسط : شکیبا آرمان
درود و ارادت
قبول دارم که نسخه های اخیر قابل قیاس نیست ولی به طرز شگرفی از این عطر، فیک خوش ساخت هست که منحصر به بازار ایران هم‌نیست. ولی در خصوص قیمت کاملا با شما موافقم که به کیفیت جدیدش نمی ارزه.
22 آذر 1401 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : رضا یگانه فاطمه فیضی

این عطر برای من از اون عطراست که در وصفش می گویم: هرچه خوبان همه دارند تو یکجا داری😊
برای شخص من عطری که طبع معتدلی داشته باشه و قابل استفاده در چهارفصل و تمامی ساعات شبانه روز باشه و در کنارش پخش خوب و ماندگاری طولانی داشته باشه خودش مستحق
یک لایک طلایی جانانه است.
چه برسد به اینکه خوش رایحه و پر بازخورد هم باشد.
این خوشبوی ماندگار در اپنینگ باترکیبی از آرامش و تمیزی لوندر - گرما و شیرینی هل در کنار تلخیِ اندک برگاموت و صمغ گالبانیوم
شروع میشود.وجود صمغ گالبانیوم در کنار روایح گلی در اینکار ، باعث متفاوت و خاص شدنش در میانِ عطرهای گلی دیگر می شود. البته خیلی زود( حدود ده دقیقه) این ترکیب جای خود را به ترکیب روایح گلی که پرچم دارشان مریم است می‌دهد.در نت میانی ، و در میان گل‌های دیگر ، بیشتر یاسمن احساس میشود. ولی همچنان قلب تپنده ی کار ، همان مریم تازه و سرحال است که گویا تازه چیده شده است و روایح سبز هم به همراه دارد.و این مریم ی خوشبو ،تازه ،سبز و شهوانی؛ تا انتهای درای داون چنان دلبری می‌کند که محال است ، عشاق مریم را به وجد نیاورد.
نت پایه ی عطر که رایحه را برای ساعات زیادی ماندگار می‌کند از همکاری شکوفه ی پرتقال- خس خس و سدر و مشک به وجود آمده است.
با اینکه در کل یکمقدار رایحه ساختار خطی دارد و زیاد شاهد تغییر و بازی نتها نیستیم ولی همین خطی بودن هم روح نواز و بازخورد گیرنده است.در کل برای من عطری جذاب ، همه کاره ، بالانس، معتدل ، شیرینِ متعادل، کمی سبز، شهوانی ،دارای پخش خیلی خوب- ماندگاری خیلی عالی و کاملا زنانه بود❣

[EDITED] 1401/07/10 20:11
10 مهر 1401 پاسخ تشکر
31 تشکر شده توسط : nazanin محمدرضاسپهی
درود و عرض ادب خانم مونا

شما انقدر خوب تعریف کردید از این کار که آدم وسوسه میشه:)

راستش من مادرم مثل شما عاشق رایحه گل مریم هست و من علی الحساب برای روز مادر جلوتر ادکلن مارلی سدبوری رو گرفتم که البته هنوز ندادم بهش... خداکنه بپسنده:)

امیدوارم یه روزی پولدار بشم که بتونم اینکار و کارنال فلاور رو هم بتونم براش بخرم😂

سپاس از ریویو خوب شما... شاد باشید:)
15 آذر 1401 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : nazanin Perfumex

بچه هایی که منو میشناسند میدونند من خیلی فن بوی گل مریم تو عطر نیستم
ولی به لطف گسترش علم شیمی طی چند سال گذشته مولکول های استخراج شده بیش از پیش به طبیعت بوی گل ها نزدیکتر شدند .
بارها اشاره کردم که رو به سنتتیک شدن عطرها با گسترش علم شیمی برای هر ژانری بد بود
جز ژانر فلورال .بشکل نفیسی ساخت عطرهای فلورال با غنا و کیفییت بالا توسط برندهای خوب رو به گسترش هست .
کارنال فلاور دیگه یکه تاز دنیای عطرهای مریم محور نیست ‌.
توبروز ابسلو حاصل همکاری موسسه روبرته و خانه عطر سازی پردیس می‌تونه یک مدعی قدرتمند و بینهایت با کیفییت باشه .
استارت عطر انفجاری از گل‌های سفیده . یاس .مریم . گاردنییا . نرولی .
بینهایت باطروات . قدرتمند با حس کنترل شده ایندولیک .
تو نیم ساعت اول شمیم این عطر بوی فرا بهشتی داره . احساس میکنید تو ی گلخونه سرپوشیده از گل مریم رفتید .
پیرو رایحه زیبای وایت فلورال حس سبز و تیز از بوی پتی گرین با گلها ادغام میشه .
مثل اینکه شکوفه های نرولی رو با کاسبرگ سبزش توی دست له کنید و استشمام کنید
و ی حس بوی عسل مانند که قطعا از اسپنیش بروم و نرولی هست در ادامه
توبروز ابسولو مثل اکثر عطرهای پریس مونته کارلو بسیار پرمایه و غنی فرمول شده
و بازی نت ها تمومی ندارم
تو قلب عطر با حفظ ماهییت آکورد بویایی وایت فلورال که در شروع شاهد بودیم
حس بوی ایندولیک مشهود تر میشه .و عطر بوی واکسی و جیری بخودش میگیره و گل مریم تو قلب رایحه بیشتر از هر زمان دیگه ای به نمایش در میاد .
بنظر من این عطر ی شاهکاره از کیفییت و زیبایی
هیچ ربطی به دنیای دمده و کهنه بوی گل‌های مریم تو عطرهای قدیمی نداره
توبروز ابسولو بعد از یکساعت مثل پر . سبک بال فرود میاد رو بستری چوبی اسپایسی با غلبه بوی هل سبز که نمایش رو تموم کنه .
نکته بسیار مهم تو این عطر کیفیت خارق العاده بدون تخریب رایحه هست .
نکته دوم حضور 100% نت گل مریم از شروع تا پایان
نکته سوم حفظ طراوت بوی سبز که ابدا نه فید میشه نه تخریب نه ضایع .بعد از چند ساعت انگار هنوز داری شکوفه نرولی با کاسبرگ سبزش که تو دستت له کردی رو بو می‌کنی .
نکته آخر پرفورمنس بی نظیر و جانانه این عطره.
عطر یونیسکس معرفی شده ولی آقایون قید مصرفش رو باید بزنند بشدت فمینن هست .
از نظر شباهت فقط تو درای داون اندکی به فضای فلوغ د اورنج از سرج نزدیک میشه .
.
09 مهر 1401 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : ایلیا امیر هوشنگ طاهری
امروز میخواستم در مورد این دلبرِ دوست داشتنی بنویسم که شما حق مطلب را ادا کردید.
سپاسگزارم.
09 مهر 1401 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : آرمان 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆
مچکرم . ولی شما هم حتما نظرتون رو بفرمایید 🙏
09 مهر 1401 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : رضا یگانه 🄼🄾🄽🄰

9
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
با درود خدمت عزیزان همراه و دست اندرکاران سايت معطر عطر افشان روزگار بکام

عطر Tubereuse Absolue(توبروز آبسلو) عطریست:گلی و کهربایی، شرقی و یونیسکس(البته به گفته ی برند و با در نظر گرفتن بازار اروپا)!!!
پرفیومر این عطر: Mathieu Nardin
( مَتئو ناردین) است.
در ابتدای تست و مواجه شدن با این عطر اولین چیزی که نظرم رو جلب کرد این بود که دیگر کارنال فلاور یکّه تاز عطرها بر پایه ی گل مریم و بهترین آنها نیست و در حال حاضر عطرهای زیاد رقیب جدی برای این عطر مرجع هستند که از جمله اون عطرها میشه بهمین عطر اشاره کرد، شاهکاری دیگر از برند موناکویی و لوکسِ پریس مونت کارلو
عطری که بالانس جنسیتی را بخوبی برقرار کرده و در جایی که گالبانوم خشک و اسطوخودوس علفی و هل تند عطر را بسمت مردانه هدايت میکند، گل مریم با حالتی گوشتی و با طراوات و سبزی با رایحه ای همچون گلهای مریم تازه در فضای خنک گل فروشی ها در کنار گاردنیا و یاس و شکوفه ی پرتقال عطر را بسوی فضایی فمنین و زنانه میبرند، هر چند که فضای کلی عطر در اختیار گل مریم است ولی ترکیبیست که فضای خشک مردانه و فضای لطیف مردانه را همزمان باهم دارد، فضای گلی عطر با کمی شیرینی لطیف و ملایم همراهست که رایحه ایی ترکیبی از گلهای سفید(مریم و یاس و شکوفه پرتقال ) با پوششی از عسل را تداعی میکند که این شیرینی احتمالاً حاصل حضور مشک در نت پایه یا اسپنیش بُرُوم(جاروی اسپانیایی) در میدل نت عطر است.(جاروی اسپانیایی در واقع یک گل زرد رنگ با رایحه ای مشابه عسل است) در کل قسمتهای زیادی از طول عمر عطر حس تشابه به کارانال فلاور را تداعی میکند،رایحه ایی طبیعی با طراوت و سبز معتدل بسمت خنک، بیشتر مناسب بهار و اوایل پاییز با ماندگاری بالا و پخش مناسب که محیطی حدود یک و نیم دست را بخوبی احاطه میکند. و خوب با توجه به محوریت گل مریم شاید در ایران برای آقایان کمی سخت پوش باشد! هر چند برای عطرها قائده ایی برای سن وجود ندارد ولی این عطر می‌تواند انتخاب مناسبی برای بانوان بالای 30 سال با استایل نیمه رسمی یا رسمی و بیشتر با رنگهای روشن یا رنگهای شاد و متنوع باشد، اما برای آقایانی که علاقه و عادت به استفاده از عطرهای گلی و اللخصوص گل مریم دارند میتواند با استایل رسمی و رنگ روشن (کت و شلوار سفید یا کِرم_پیراهن رنگ روشن) مورد استفاده قرار بگیرد و مکمل این استایل باشد و از باب سنی هم برای آقایان بالای 40 سال میتواند بیشتر جذاب باشد. خارج از توصیفات به علاقمندان به عطرهای با محوریت مریم تست این عطر جذاب را پیشنهاد میکنم. با تشکر از همراهی دوستان و تقدیر از سایت جامع و معتبر عطر افشان بخاطر ایجاد حس امنیت خرید غیر حضوری
تنتون سلامت و دلتون شاد
پایا و مانا باشید.🥀🥀

[EDITED] 1401/03/26 23:56
26 خرداد 1401 پاسخ تشکر
29 تشکر شده توسط :  حسینی nazanin

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟