PAPILLON ARTISAN PERFUMES - Dryad

پاپیون آرتیزان پرفیومز دراید

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-38336
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی چایپر
عطار : لیز مور لیز مور
طبع : خنک
مشخصات تولید
کشور مبدأ : انگلستان
سال عرضه : 2017
کد کالا : ATR-38336
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    2
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 7
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

PAPILLON ARTISAN PERFUMES Dryad - پاپیون آرتیزان پرفیومز دراید

محصول سال 2017 می باشد و در گروه بویایی چوبی چایپر که عطرهای بسیار جذابی را در خود جای داده است، قرار دارد. سبک بویی این عطر خنک می باشد و عطار آن لیز مور می باشد . از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به ترنج ، آویشن ، صمغ گالبانیوم، ترخون ، سالویا اسکلاریا، نارنج، بالنگ ، اسطوخودوس ، ریشه زنبق، نرگس ، شکوفه پرتقال ، کاکتوس ، زردآلو، لوبان ، خزه درخت بلوط ، خس خس ، بوته وحشی جاوی ، بلسان پرویی اشاره کرد.

برند پاپیون آرتیزان پرفیومز
عطار لیز مور
طبع خنک
سال عرضه 2017
گروه بویایی چوبی چایپر
کشور مبدأ انگلستان
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، آویشن ، صمغ گالبانیوم، ترخون ، سالویا اسکلاریا، نارنج، بالنگ
اسانس میانی اسطوخودوس ، ریشه زنبق، نرگس ، شکوفه پرتقال ، کاکتوس ، زردآلو
اسانس پایه لوبان ، خزه درخت بلوط ، خس خس ، بوته وحشی جاوی ، بلسان پرویی
نمره کاربران
Dryad-پاپیون آرتیزان پرفیومز دراید
رایحه
0
بدون رای
ماندگاری
0
بدون رای
پخش بو
0
بدون رای
طراحی شیشه
0
بدون رای
این عطر برای من یاد آور ...
عطرگرام
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
رویشِ تُرد و غمگینِ گیاهی بی‌نام از جانِ یک صخره‌ی تنها...! تقاطع شعر و عطر همین‌جاست. کسی جا نمونه. من پیاده می‌شم آقا! دَم کوتاه و پُر نوسان؛ بازدمِ طولانی و غیرمعمول. تغییرشکل مفاهیم. تحلیلِ اشیا. خیال، خیال، خیال... تسخیرِ واقعیت و رسیدن به رهایی؛ آن لحظه‌ی پاک و مقدس. فرشته‌ای یا شیطان؟ من فراتر از هر نام‌ونشان هستم. رهایی این‌طور گفت و حادثه آغاز شد! درای‌اد آن شیپغ سبز است که با تخلیه‌ی حافظه‌ی بلندمدت عطرسازی به دیدار هم‌گونه‌های ازیاد رفته‌اش می‌رود و شمارا تا به قلب جنگل‌های نیمه‌تاریک و ملاقاتِ صخره‌ای می‌برد که برروی جان‌ش خزه و گیاهان ناشناخته لم داده‌اند. اندامی گرم با رایحه‌ی فلورال چوبی کم‌تند انیمالیک، رنگ سبز و تشریح مزه‌های تلخ ترش و شیرین. تزریق رایحه‌ی مرکباتی غیراسیدی در استخوان گل‌ها (تقریبا خشک)، اوکموس، لبدانوم و نت‌های حیوانی. بیرون کشیدن ویژگی‌های انیمالیک مشکی قارچ‌گون از جان کاستوس، خیالاتی شبیه به تنباکوی علفی که استعاره‌ای وانیل‌مانند و دودی رقیق نیز همراهی‌اش می‌کند با دهانه‌ای مسرور از رنگ سبز و نقش‌آفرینی گیاهی علفی خزه‌ای تند که بعدتر به‌سوی نرمی و سازش کرنش می‌کند. جریانات خاکی و خاشاک‌مانند را در سایه‌سار چوبی می‌شناسد و با خوانشی از عناصر پایه [برای من حس روستیک، پوستی تیره چرمی حیوانی دارد] همان می‌شود که می‌توان نام‌ش را گذاشت : تلنگر! این عطر ازنظرمن کلاسیکِ محض نیست. بلکه دورنوردیِ جانداری نوین به گذشته‌های دور است. یعنی چیدمان، اجرا و فرمول‌بندی اثر وام‌دار قدیم است اما تعهدِ جزبه‌جز ندارد و در بافت دچار تحول و بیش‌تر تفاوت می‌شود. توگویی یک قطعه‌ی پیانو کلاسیک یا باروک توسط یکی از سینتی‌سایزرهای کرگ درحال اجراست. لیز مادرانه‌ترین عطرها را برای آدم‌ وارونه‌ی قرنِ سانتریفیوژ و کسالت خلق می‌کند... دیوانه‌وار لالایی را در گوش او زمزمه می‌کرد. مادرش می‌گفت سرت درد دارد دائم تنِ تو سازش ندارد از جان خود چه می‌خواهی؟ ببخش مرا که این‌چنین ناهنجار و دیوانه‌ام مادر... لبخند می‌زند... لالا لالا گل گندم، گل مریم، گل یاسم، گل پونه، لالا لالا گل زردم، بخواب آرام در آغوشم... چه می‌کنی در غربتِ خود و غربتِ خاک و خاکستر؟ می‌جوم. گردن زیستن را! می‌جوم. استخوان زندگی را. هم‌چون یک مطرود در قبیله‌ای بدوی تنها شکار می‌کنم و ردپای بقا را بو می‌کشم. آرام بگیر طفل رنجور من... این عطر بوی لالایی می‌دهد... و شکارچی بارها از خود پرسید به‌راستی چرا زیبا؛ زیبا می‌نماید؟
09 دی 1401 پاسخ تشکر
37 تشکر شده توسط : Rezvani محسن جمالیان

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟