CARON - Parfum Sacre EDP Intense

کارون پارفیوم ساکر ادو پارفیوم اینتنس

زنانه
کد کالا : ATR-38241
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی ادویه ای
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : کارون
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2010
کد کالا : ATR-38241
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 3
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

کمپانی کارون عطر پارفیوم ساکر ادو پارفیوم اینتنس را به‌عنوان ادیشن جدیدی ارائه کرده است که جلوه‌های باشکوه و قوی‌تری از نت‌های ادویه‌ای دارد. این عطر نیرومند برای زنانی طراحی شده است که در جست‌وجوی عطرهای قوی و غلیظ هستند و همچنین می‌خواهند ردی خاطره‌انگیز از خودشان به‌جا بگذارند.

سرچشمه الهام‌بخش برای این عطر، زنان اصیل و منحصربه‌فرد بوده‌اند. بطری پارفیوم ساکر ادو پارفیوم اینتنس بسیار لوکس با رنگ بنفش تیره و درپوشی طلایی است که با کریستال تزیین شده. نام این عطر هم قدرت و نیرومندی آمیزه‌اش را آشکار می‌کند.

این محصول در بطری‌های 30 میلی‌لیتری عرضه شده است. در کنار پارفیوم ساکر ادو پارفیوم اینتنس، از عطر موی بروم ساکر هم رونمایی شده است که بطری بلند و بنفشی با جزئیات طلایی‌رنگ دارد.

ادیشن قدیمی پارفوم ساکر (عرضه‌شده در 1991) با روایح هل، فلفل و دارچین شروع می‌شود و در نت‌های میانی با رز و یاس ادامه می‌یابد. نت‌های پایانی هم با صمغ درختچه مُر، وانیل و مشکل کامل می‌شوند.

برند کارون
طبع گرم
سال عرضه 2010
گروه بویایی شرقی ادویه ای
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه هل ، دارچین ، فلفل
اسانس میانی رز ، یاس، ادویه جات معطر
اسانس پایه مشک ، وانیل ، صمغ درختچه مر
نمره کاربران
Parfum Sacre EDP Intense-کارون پارفیوم ساکر ادو پارفیوم اینتنس
رایحه
9
1 رای
ماندگاری
9
1 رای
پخش بو
8
1 رای
طراحی شیشه
9
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند کارون
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
9
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
عبوری از جغرافیای شرق در تله زمان، که بر تندبادی از شهد تیزاب ادویه ای سوار است. تیزآبی از زنانگی سمی اما ایمن که به مانند همزیستی شقایق دریایی با دلقک ماهی می‌باشد. رایحه ای از ادویه جات تند فلفلی در بستر دارچین که سیمای سمی را تداعی می‌کند... سیمایی که با رایحه ای از شهد یاس و رز، پادسمی (Antitoxin) امن را برای کنترل رایحه سمی ادویه جات، تداعی می‌کند.... پادسمی که با شهد گلها از پادزهر (Antidote) معطر متمایز است.
یکی از عطرهای تند و تیز زنانه که واقعا بخاطر تیزی روایح ادویه ای، زنانگی سمی را ایجاد می‌کند. اما این سم با زهر متفاوت است. در واقع ماهیت زهر در تزریق شدن مانند نیش حیوانات و ماهیت سم در جذب شدن هست و یا اینکه، زهر نوعی ابزار تهاجمی است در حالیکه سم، نوعی ابزار تدافعی محسوب می‌شود.
عطری تند و غلیظ که بخاطر فلفل و دارچین در ابتدای بونوازی کمی حالت سوزشی سطوح سلولی ترجمه بویایی را تجربه می‌کنید اما بعد از چند دقیقه، از سم آن کاسته شده و پادسمی از روایح گلی و شیرینی ملایم وانیلی، احساس میشه که باز هم حس سمی ادویه ای رو در پس زمینه خودش حفظ می‌کنه اما تعادلی از سم و پادسم ایجاد میشه.
شیشه ای با رنگ دقیقا سمی و آشکار که بیانگر این است که فقط بانوانی که از سم هراس ندارند، می‌توانند این عطر را تن‌پوش کنند. بانوانی که دارای شخصیتی شجاع، روحیه رهبری، جدی، مقتدر، مدیر و خشن.... روایح این عطر برام یادآور ناظم های بانوان در مدارس ابتدایی سال ۱۳۷۰ با فرم پوششی مانتوی سرمه ای تیره و کفش مشکی چرم پاشنه ضخیم ۵ سانتی که خط کش چوبی به دست داشتند و منتظر شلوغی یکی از دانش آموزان بودند که سریع با خط کش چوبی به دستان کوچولوی بچه ها، آنها را تنبیه کنند.
ماندگاری برای یکبار خوردن خط کش چوبی بر دستان دانش آموزان تا فردای همان روز و پراکنشی به مانند ارتعاش لرزش درد کف دستان در اثر ضربه خط کش چوبی از زنگ اول تا زنگ آخر.....
سپاس از همراهی شما بزرگواران.....
22 دی 1401 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : Dragon ارژنگ بوترابی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟