LUBIN - Idole EDP

لوبین آیدول ادو پارفیوم

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-37746
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی ادویه ای
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : لوبین
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2011
کد کالا : ATR-37746
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    4
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 16
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

LUBIN Idole EDP - لوبین آیدول ادو پارفیوم

از عطر هایی با سبک بویی گرم و جذاب و به یادماندنی می باشد که اولین بار در سال 2011 به بازار عرضه شده است. عطار آن اولیویه جیاکو بتی می باشد و در خانواده عطری چوبی ادویه ای قرار می گیرد. از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به زیره، نارنج، زعفران ، روایح چوبی، روایح دودی، صمغ کندر ، قند، چوب آبنوس، برگ نخل ، کهربا، چوب صندل سفید ، چرم ، لابدانیوم اشاره کرد.

برند لوبین
عطار اولیویه جیاکو بتی
طبع گرم
سال عرضه 2011
گروه بویایی چوبی ادویه ای
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه زیره، نارنج، زعفران
اسانس میانی روایح چوبی، روایح دودی، صمغ کندر ، قند، چوب آبنوس، برگ نخل
اسانس پایه کهربا، چوب صندل سفید ، چرم ، لابدانیوم
نمره کاربران
Idole EDP-لوبین آیدول ادو پارفیوم
رایحه
8.4
5 رای
ماندگاری
5.6
5 رای
پخش بو
5.2
5 رای
طراحی شیشه
8.6
5 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (5 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
حامی عزیز در کامنت های زیر این عطر زیبا رو خیلی خوب و کامل تشریح کرده. من اینجا یه ذره به صورت سوبژکتیو این عطر رو تشریح میکنم. اولا در مورد شیشه عطر که به نظر من یکی از زیباترین شیشه های عطره بگم. شیشه این عطر من رو یاد مجسمه بالزاکی که غدن Rodin ساخته میندازه. بالزاکی که اون ردای معروفش در بر گرفتتش. بو هم که ترکیب هنرمندانه ادویه ای، چوبی، بالزمیکی بوزی و دودیه (well blended) آدم رو می بره تو اتاق بالزاک با اون پنل های چوبی و رنگهای گرم. یه راست می برتت پشت میز تحریر چوبی بالزاک، می شونتت رو اون صندلی دسته دارش. فرض کن اون ردای بالزاک رو پوشیدی (ردای بالزاک چرمی شده در روایت ما، از این چرم نرما) رو صندلیشم نشستی پشت اون میزی که بالزاک سالها با دیسیپلین کامل نوشت و خود بالزاک میاد و ازت می پرسه: qu'est-ce que vous buvez? ( چی دوست دارید بنوشید) و تو هم میگی je voudrais boire du rhum, Old Monk s'il Vous plaît (من مایلم رام بنوشم، old monk لطفا). حضور رام الد مانک در این روایت یه anachronism (المانهایی که از لحاظ زمانی تطابق ندارن با کانتکست) محسوب میشه ولی در این عطر رام شیرینه، خیلی شیرینه مثل الد مانک. و بعدش بالزاک اتاق رو ترک می‌کنه و تو می‌شینی در اون فضای گرم دودی بالزامیکی چوبی بوزی واسه خودت بهترین اثرت رو می نویسی و نیویورکر هم چاپش می‌کنه.
پی نوشت: من به شدت فتیش اون ردای بالزاک رو دارم. و رام هم در دهه بیست زندگیم نوشیدنی سیگنچرم بود. یه ذره مزه بیمارستان و چسب زخم میده ولی با کوکا کولا مخلوط شه و سه تا قالب یخ خوب میشه. از قدرتش همین قدر بگم که ما تو جمع مون بهش می‌گفتیم devil's piss.

[EDITED] 1401/11/10 20:35
10 بهمن 1401 پاسخ تشکر
29 تشکر شده توسط : آماتور 2 ارژنگ بوترابی

6
رایحه
7
ماندگاری
6
پخش بو
8
طراحی شیشه
بالزامیک و مشروبی . کیفیت خوبی داره ولی بنتلی اینتنس با همین رایحه و پخش بیشتر چیزی ازش کم نداده با یک پنجم قیمت
07 فروردین 1399 پاسخ تشکر

بی نقصه بنظرم شاهکاره عالی
20 فروردین 1397 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : محمدمهدی فیاضی

لوبین ایدول ا.د.پ یونی
این عطر رو هم همراه مابقی انتخاب هام از لوبین،برای تست گرفتم ،لوبین باادویه های گرم چه کارها که نمیکنه،ایندفعه هم زعفران...زعفران هرچه تازه تر باشه بوی نزدیک تری رو به نت کار شده در ایدول بهتون میده،حالتی چوبی،دودی،و حسی بالزامیک بهتون میده،که این حالت دودی چوبی رو میتونم در شیشه ی این کارتجسم کنم،حسی که چوب و دود میتونن باهم بسازن مرموز باشن و مرموز...که توی سیاهی و صلابت و شونه های پهن این شیشه گنجانده شده.و اون حس بالزامیکی نگه تون میداره بین زمین و آسمونی از جنس شیرینی و مونده طوری ،جایی که راه نمیبرین نه به آسمونش نه به زمین ش... وگرمای هوایی که درش معلق هستین،گاهی محوتون می‌کنه تواین بین ا بین و کشاکش..‌اینجا ،توی این عطر،صحبت از نتی تحت عنوان ر.ا.م هست.نتی ک من از نزدیک اصلاباهاش برخوردی نداشتم،اما،....نمی‌دونم چرا چیزی در ضمیر ناخودآگاه ادمی هست که گاهی می‌شناسیم حس هایی رو که باهاشون برخوردی نداشتیم،چیزی شبیه رویاهایی که گاها در لحظه ی وقوع اتفاقی حس می‌کنیم این صحنه رو از قبل دیدیم،از قبل زندگی ایشون کردیم...همچین حسی رو نسبت به به این نت دارم و میتونم حس ش کنم...این نت و گرما و حس و حال بالزامیکی ای توی کار ،توی رنگ درنمادپیدامیکنه برام...مرموز بودنی که کامل میشه..که آشنا میشه...که گرم میگیره باهات..و شروع می‌کنه هاله ساختن اطرافتان...میتونی محو بشی،مه بشی و درش هل بشی و اوج بگیری ..ماندگاری و پخش متوسطی داره که من این رو برای این سبک عطر عیبی نمی‌بینم واما درمقابلذقیمتی ک میخواهید بپردازید شاید عیب به حساب بیاد..اونم شاید ، انگار نسخه ی ا.د.ت اش ماندگاری و پخش بیشتری نسبت به این نسخه داره......
فکر میکردم نظرات بیشتری رو در رابطه با این عطر اینجا ببینم.....
21 دی 1396 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : پرنیان ‌آرش

بین عطرهای برند نیش هیستوریز د پارفوم دنبال یه عطر میگشتم که مناسب حال و هوای خودم باشه. اما بعداز تست های متوالی و چند باره اونی که باید رو، پیدا نکردم.
تا اینکه بطور اتفاقی korrigan از برند lubin رو تست کردم.
پسر این عطر غوغا میکنه.
رایحه ی ابریشمی و لطیف. یه چیزی شبیه شیر تازه بهمراه کمی وانیل و کاکائو. در یک فضای بسیار لوکس مشروبی، بهمراه چرم اغواگری که پیش از این در 1740 تست کرده بودم. هارمونی بین نوت های این عطر عالیه. واقعا دوسش دارم.
24 آبان 1396 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : Moslem Attar ‌آرش

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟