LALIQUE - Tendre

لالیک تندر

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-37530
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی گلی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : لالیک
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2017
کد کالا : ATR-37530
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 3
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

سایدونی لانسیسر (عطرساز) در عطر «تندر» با استفاده از رایحه گلبرگ‌های نرم و لطیف رزهای تازه شکوفاشده جادو می‌کند. حجم غلیظ و انبوه رایحه رز ترکی به‌واسطه رایحه میوه‌های و زلال گلابی به حالتی عمیقا نشاط‌آور و شفاف و کریستالی رسیده است. رایحه لطیف و بی‌نقص گل برف نیز تازگی و طراوت بی‌نظیری به این آکورد خاص بخشیده است.

کریستال جلاخورده و درخشانی که بطری این عطر را می‌سازد و امضای سبک بی‌نقص لالیک را بر پیکر خود دارد، نشانگر نرمی و لطافت بسیار ظریف گلبرگ‌های گل یا پوست زنان است. سایدونی لانسیسر تصمیم گرفته است که لطافت و نرمی نمایان‌شده در طراحی بطری را در آمیزه‌ای شرقی و گل‌فام درون خود این عطر بازسازی کند. این خواسته عطرساز هنرمند با انتخاب رایحه زیباترین و زنانه‌ترین گل روی زمین، یعنی گل رز، به بهترین نحو عملی شده است. به‌گفته این خانم هنرمند، رایحه رز و خصوصا خود گلبرگ‌های رز به‌دلیل حس مخملینی که دارند، راهنمای کار او در عطرسازی «تندر» بوده‌اند.

برند لالیک
عطار سایدونی لانسیسر
طبع گرم
سال عرضه 2017
گروه بویایی شرقی گلی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه گل برف ، گلابی
اسانس میانی رز ، روایح پودری
اسانس پایه مشک ، وانیل
نمره کاربران
Tendre-لالیک تندر
رایحه
0
بدون رای
ماندگاری
0
بدون رای
پخش بو
0
بدون رای
طراحی شیشه
0
بدون رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند لالیک
اخبار برند لالیک
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
این عطر جزء مجموعه mon premier cristal لالیکه و با اینکه یونیسکس معرفی شده ولی از ظاهرشیشه ش هم مشخصه که با یه عطر کاملا زنانه طرفیم و باید بره روی میز ارایش یه خانم...یه عطر بسیار لطیف و ملایم پودری وانیلی رُزی...طراحی و رنگ شیشه به همراه افشانه جذابش انعکاس کاملیه از جنس رایحه و به نظر من که بوش هم به اندازه شیشه ش زیباست...عطر شروع کاملا پودری داره.پودری از جنس لوازم ارایشی که با وانیل و رز و مشک ترکیب شده و شیرینی ملایم و دلچسبی به کار داده...بعد ده دقیقه کم کم از پودری بودنش کم میشه و میرسه به یه عطر وانیلی رزی مشکی گورمند و بالانس ...از نظر من بوی بستنی وانیلی سنتی میده یا پودینگ و پاناکوتا و از این قبیل(منظور دسرهایی که توشون شیر و وانیله و خیییلی کم گلاب)...از اینجا به بعدش منو یاد عطر ۱۹۶۹ هیستوری پرفیوم میندازه خیلی با این تفاوت که این عطر پودریه مقداری ولی اون نیست...در کل فضای مشابهی دارند باهم...بعد از یک ساعت درای داونش کمی حالت کهنگی به خودش میگیره و شفافیتشو از دست میده انگار که ته بوییه که چندین ساعت روی پوست مونده...(بنا به تجربه بیس مشک گاهی باعث چنین اتفاقی میشه بخصوص در ترکیبش با رز) از نظر رایحه این عطر کاملا خانمانه،بالغ ، شیک و باوقاره و مناسب برای یه خانم خوش پوش و زیبا و ظریف و اروم...عطر معتدل و چهارفصلیه و از نظر پرفورمنس پخشش در نیم ساعت اول خیلی خوبه بعد تا یه ساعت متوسط و بعد از اون دیگه نزدیک به پوست میشه...موندگاریش هم بالاست...اگه برای قرارهای رومانتیک و دونفره استفاده شه که کاملا جواب میده و مناسبه در غیر این صورت پخشش شاید راضی کننده نباشه و یا نیاز به تجدید داشته باشه هر یک ساعت
25 خرداد 1400 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰 آلالیتا

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟