DIESEL - Bad Intense

دیزل بد اینتنس

مردانه
کد کالا : ATR-37418
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی ادویه ای
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : دیزل
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2017
کد کالا : ATR-37418
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    2
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 7
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

«بد اینتنس» با روحی آتشین و اسپایسی‌تر، ادیشنی غلیظ‌تر و پُرحرارت نسبت به عطر اصلی را در اختیار شما می‌گذارد. این عطر جدید آمیزه‌ای از آکوردهای سرمست‌کننده تنباکو و خاویار دارد تا بتواند امضای غافلگیرکننده و غیرمنتظره‌ای را خلق کند. سرشت آتشین، سرمست‌کننده و هوس‌انگیز این عطر با هجوم نت‌های هل و ترنج شروع می‌شود. سپس معجونی پُرحرارت و داغ از زعفران، جوز و بذر گشنیز وارد می‌شود که جلوه‌ای مرطوب‌تر و گرم‌تر به آکورد خاویار می‌دهد. قبل از این‌که نت وانیل به مشام شما برسد، رایحه لوبان و لابدانیوم وارد کار می‌شوند تا روح سوزان و آتشین تنباکو را غلیظ‌تر کنند. «بد اینتنس» آن‌قدر پُرحرارت است که هرکسی تابش را ندارد؛‌ عطری غلیظ و هوس‌انگیز که شما را با سرشت سحرآمیزش از خود بی‌خود می‌کند.

بطری «بد اینتنس» که رنگی سیاه و حالتی اسرارآمیز دارد، مردانگی نابی را از درونش به بیرون تراوش می‌کند. لوگوی «بد اینتنس» با حالتی گرم و پُرحرارت و به رنگ مسی روی بدنه درج شده است. حالت دانه‌دانه روی بطری شیشه‌ای این عطر که از ژاکت‌های چرمی و نمادین الهام می‌گیرد، بافتی درخشان به این بطری می‌دهد. جعبه بسته‌بندی هم پس‌زمینه‌ای مسی‌رنگ و سوزان دارد و لوگوی چرم‌مانندش با ابعاد بزرگ و به رنگ سیاه روی آن می‌درخشد.

چهره تبلیغاتی «بد اینتنس» هم یک‌بار دیگر کسی نیست جز بوید هولبروک (بازیگر آمریکایی) که در تصاویر تبلیغاتی این عطر مستقیما با نگاهی خیره و نافذ به ما نگاه می‌کند.

برند دیزل
طبع گرم
سال عرضه 2017
گروه بویایی چوبی ادویه ای
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه ترنج ، دارچین ، جوز
اسانس میانی خاویار
اسانس پایه گل تنباکوی سفید ، روایح چوبی
نمره کاربران
Bad Intense-دیزل بد اینتنس
رایحه
0
بدون رای
ماندگاری
0
بدون رای
پخش بو
0
بدون رای
طراحی شیشه
0
بدون رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند دیزل
اخبار برند دیزل
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
BAD Intense یک پیشنهاد خوشمزه، گرم، دنج، گلدار، لذیذ، شیرین و جذاب از دیزل است. اغراق نمی کنم وقتی می گم این عطر سنگین است، روی پوست شما می نشینه و با یک ابر غلیظ زیبا از رایحه ای فوق العاده که بسیار جذاب است شما رو احاطه میکنه. من کاملاً این رایحه را دوست دارم، من 4 ساعت پس از استفاده از این عطر بازخوردهای خوبی گرفتم.عطر من برای 2017 بود، یکی از اولین های این محصول بود که فکر کنم دیزل عرضه کرد، نمی‌تونم روی محصولات جدیدتر نظر بدم، بخاطر اینکه در مورد آنها مطمئن نیستم، اما چیزی که من تجربه کردم عملکرد تقریباً تهاجمی است و سیلاژ دیوانه‌کننده، پخش 4-5 ساعت.... این رایحه، رایحه‌ای خیلی منحصربفرد هستش، احتمالاً یکی از منحصربه‌فردترین عطرهایی است که من داشتم،میتونه عطر امضا باشه.. حتی وقتی در تابستان امتحان کردم به طرز عجیبی کار می‌کنه و بسیار خوشایند بودش، اما در هوای سردتر مثل ستاره ای می‌درخشه....
کلیت رایحه بسیار یونیک و خاص، شیرین و دلنشین با ته مایه های کمی انیمالیک شاید برای خاویار باشه...به هر حال..
رایحه : خیلی خوب و خاص
ماندگاری و پخش : خیلی خوب و خوب
شیشه و اسپری : خیلی خوب
تیپ استفاده : نیمه رسمی و رسمی
بهترین زمان استفاده : شش ماهه دوم و اوایل بهار
مکان استفاده : همه کاره هستش بنظرم هم روزمره برای سر کار و هم برای مهمانی و قرار ها...ولی خوب من باشم برای مراسم و مهمانی استفاده می‌کنم.
29 تیر 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : امیر حیدری Dapper

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟