IMAGINARY AUTHORS - Slow Explosions

ایمجینری اوترز اسلو اکسپلوشنز

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-37134
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های شرقی
عطار : جوش میر جوش میر
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : ایمجینری اوترز
کشور مبدأ : ایالات متحده
سال عرضه : 2016
کد کالا : ATR-37134
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    2
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 4
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

IMAGINARY AUTHORS Slow Explosions - ایمجینری اوترز اسلو اکسپلوشنز

عطری مردانه - زنانه و جذاب و اغوا کننده می باشد که توسط عطرساز برجسته جوش میر ساخته شده است .

این عطر در سال 2016 به بازار عرضه شده است .

این عطر با رایحه گرم در دسته گروه بویایی رایحه های شرقی قابل‌طبقه‌بندی است.

از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به لوبان ، سیب ، رز ، چرم ، زعفران ، کشمران اشاره کرد.

برند ایمجینری اوترز
عطار جوش میر
طبع گرم
سال عرضه 2016
گروه بویایی رایحه های شرقی
کشور مبدأ ایالات متحده
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه لوبان ، سیب ، رز ، چرم ، زعفران ، کشمران
نمره کاربران
Slow Explosions-ایمجینری اوترز اسلو اکسپلوشنز
رایحه
0
بدون رای
ماندگاری
0
بدون رای
پخش بو
0
بدون رای
طراحی شیشه
0
بدون رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (4 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
Slow Explosions Imaginary Authors

شروع این عطر بسیار شگفت انگیز هست . فورانی از زعفران و چرم . دقت کنید که زعفران در این عطر به دو صورت کار شده . هم رایحه خود زعفران و هم یک آکورد جیر ازش گرفته شده . ترکیبش با چرمی صیقل خورده بسیار مردانه و جذاب هستش. رفته رفته رز ظهور میکنه ولی اصلا نگران نباشید چون به هیچ وجه سمت عطرای حرمی نمیره و بسیار دوست داشتنی و جذاب بکار گرفته شده . پس از گذشت نیم ساعت تقریبا رایحه سیب سبز در عسل حل میشه و فضای عطر رو مهربونتر میکنه . کار خیلی خوبی هستش و مثل بقیه کارهای این برند کیفیت و ترکیب بسیار دوست داشتنی ای داره . پرفورمنس متوسط رو به بالایی داره و ناامیدتون نمیکنه اصلا .

[EDITED] 1402/02/27 00:52
26 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : شهریار اسماعیل پور smaeelpoor.sh ماتیو دلارو

سلام و عرض ادب به همگی:
Slow Explosions از برند مزبور با شروعی هارش و چسبناک صمغی و کمی چرمی کار خودش رو آغاز می کنه.رایحه ای تند و غلیظ و اصطلاحا بوی دارویی شبیه مواد ضد عفونی که من شخصا یه دوز تند و تیز پچولی و حالت فلزی رز رو ازش گرفتم. رفته رفته رایحه به واسطه نت زعفران و کشمران مقداری گرم و شیرین میشه ولی اون شیرینی زعفران تو کارایی مثل دیکنیفاید و نیسان و .. .... را فراموش کنید رایحه زعفران بسیار بسیار خاکی و خشک هست تو این مرحله کار و خیلی هم عطر رو خاص و یونیک جلوه میده. حضور نت ها شفاف و دقیق هست و پرفونس رایحه شدیدا بالا طراحی شده.
پیروز باشید
10 آبان 1400 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : محسن ایزانلو complihanicated

با عرض سلام خدمت دوستان من یک آماتور در زمینه شناخت عطر هستم و هرچه میدونم از تحقیق و خوندن نقدهای دوستان هست مخصوصا جناب ایکاروس عزیز در صورتی که امکان داره به چند سوال من پاسخی داده بشه ممنون میشم اول آیا رایحه گل یاس همون جاسمین هست که در نوت ها می‌نویسند ؟ آیا بین رایحه زنبق بنفش و یاس رازقی شباهتی وجود داره ؟ آیا کاری با زمینه ی بوی گل محمدی به صورت گیرا ساخته شده از برندهای پدر و مادر دار ؟ آیا میشه کاری ملایم و توام با ماندگاری داشته باشیم؟ به طور کلی می شه با توجه به تیپ اسپرت ، رسمی، مجلسی و شاعرانه نوع رایحه های خاصی رو به هر کدوم نسبت داد ممنون میشم اگه همکاری کنید همه دوستان مخصوصا جناب ایکاروس عزیز
این نظر رو جنابان و سرکاران محترم اگه پاسخ بدن ممنون میشم هرچند میدونم وقت دوستان محدود هست
25 آبان 1396 پاسخ تشکر
جناب samet،
- یاس البته مدلهای مختلف داره، گلی که ما تو ایران بهش میگیم یاس به انگلیسی همون جسمین ترجمه میشه ولی توجه کنید که جسمینی که تو عطرسازی استفاده میشه از منابع مختلف تهیه شده و پرطرفدارترینش اگه اشتباه نکنم مال شمال آفریقاست. بنابراین بهتره از لفظ جسمین استفاده کنیم که تمام وراییتیهای این گل رو شامل میشه.
- یاس رازقی نمیدونم چیه، اگه همون بوی یاسه نه، شباهتی نداره.
- نمیدونم منظورتون همون گل محمدی بومی ایران هست یا به طور کلی به رز اشاره دارین. در حالت اول dior oud isfahan و different company kashan rose قاعدتا رز ایرانی تو ترکیبشون دارن (من هیچکدوم رو تست نکردم ولی اسم کارها نشون از استفاده از منابع ایرانی داره). در حالت دوم هم تقریبا همه برندهای معتبر کاری با بوی غالب رز دارن.
- البته که میشه، همین اواخر خورشید جده رو از استفان هامبرت لوکاس تست داشتم که کار معتدلی با ماندگاری بالا بود. برای نمونه ارزونتر cyber Garden از costume National به ذهنم میرسه. Azzaro chrome legend و Aramis new west هم ماندگاری بالایی دارن.
- سوال آخر شما رو فکر میکنم هرکس خودش باید به جوابش برسه، بعید میدونم فرمول کلی داشته باشه.
25 آبان 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : samet
خیلی خیلی ممنون
این سوال رو چند بار پرسیدم تا جواب گرفتم .نمیدونم شاید دیر به دیر اومدن جناب ایکاروس همه رو کم نظر کرده من باز مزاح گفتم .خیلی ممنون از وقت گذاشتنتون
25 آبان 1396 پاسخ تشکر

عطر های متفاوت و عجیب، فراووون داشتم. این یکی از دلنشین ترین ِ اون عجایبه:))
هر چقدر هم که عجیب باشن، میتونم بهترین شرایط آب و هوایی و مکانی و مناسبتی برای استفاده از اون عطر رو در ذهنم تصور کنم.
هنوز برای این عطر موفق نشدم این شرایط را تصور کنم:)
واقعا نمیدونم این شاهکار رو کی باید زد!
به عبارت دیگه، کمک...
18 مهر 1396 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : ایکاروس مهدی
ترکیب چرم و گلاب! علی آقای گرامی، پیشنهاد میکنم این عطرو برای خلوت خودمون نگه داریم! بعید میدونم از اطرافیانمون هیچ کس برای ظرافت این رایحه ارزشی قائل بشه، احتمالا بازخوردی که بگیرین اینه «کی به خودش عطر مشهدی زده؟!»
18 مهر 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Ali Tj مهدی
پارسال سام و ایکاروس راجع به این عطر حرف زدن. من تا همین دو هفته پیش که یکی از تهیه کنندگان سمپل اینو برام فرستاد تستش نکرده بودم. عطر خیلی خوبیه و بوی خیلی شاد و امیدوار کننده و روشنی داره. عطرای صبحگاهی. این برند کلا برند خوبیه.
18 مهر 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Ali Tj مهدی
نظرات خیلی متضاد هستن لطفا سایر دوستان هم نظر بدن بخصوص عاشقان این برند!
22 مهر 1396 پاسخ تشکر
ایکاروس عزیز ،
برای اینکه کامنتینگ رو بیجهت شلوغ نکنم این کامنت رو به صورت پاسخ درج میکنم. طبق توجهی که این برند به ادبیات نشون داده (و برای من جالب بود) و توصیه و تایید شما، موفق شدم 5 کار ازین خونه رو تست کنم:
- slow explosion
- Saint julep
- memories of a trespasser
- cape Heartache
- cobra and canary
در مورد برخی از کارها چند خطی از تجربه ام تو صفحه هرکدوم نوشتم، اما چند نکته هست که خیلی دلم میخواد نظر کلی شما رو در موردش بدونم:
- آیا این برند از نظر تکنیکی برند قوی محسوب میشه؟ جاش میر، عطار این برند، چقدر به ترکیب نوتها تسلط داره (شخصا حس میکنم بخصوص توی بالانس روایح کارهاش خوبه، مثلا همین slow explosion ترکیبی که از چرم با رز و زعفران ارائه داده خیلی برام دلچسب بود)
- ایده هایی که با الهام از ادبیات ارائه داده چقدر به عمل نزدیک شده؟ اصلا معیارمون برای ارزیابی این موضوع غیر از احساس شهودی چی میتونه باشه؟
- آیا اینکه هرم نوتها ارائه نمیشه و فقط تعدادی نوت رو برای هر کارش اسم میبره نقطه ضعفه یا قوت؟ آیا ارائه هرم نوتها به طور کلی نشانه تسلط بیشتر عطرساز روی ساخته اش نیست؟ (مثلا یه تفسیرش اینه که وقتی شما هرم ارائه میدی یعنی میدونی طبق طراحیت مصرف کننده چه تجربه ای خواهد داشت ولی وقتی فقط اسم نوتها اشاره میشه یعنی از این موضوع مطمئن نیستی)
- که ویژگیهایی تو خروجی این برند برای شما شاخصه؟ نقطه قوت محصولات این خونه چیه؟

میدونم طولانی شد، امیدوارم ببینید و سر فرصت پاسخ بدید، ممنون.
07 آبان 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : ssh سوراکی
جاش میر عطار آکادمیکی نیست. یه جوون کالیفرنیایی که از شانس و اقبال خوبش مهاجرت میکنه مورتلند و اون فضای شگفت انگیز صبحگاهی مه آلود و بارانی و اون عصرهای دیوانه کننده ی شاد و مطبوعش. نه درس عطر رو خونده و نه حتی دوره ای رفته. نه از بچگی شروع کرده و نه حتی خیلی اهل مطالعه ست. یه آدم عااقه مند که در بافت تحسین برانگیز اورگان و پورتلند در آرامش و تحسین دیگران علاقه ش رو به عطر نشان میده و با کنجکاوی خودش در عرض چند سال شروع به ساختن عطرهاش میکنه. در soft lawn از نتی به اسم توپ تنیس رونمایی میکنه که گریپ فروت و صندل وود و لیمو هست. جاش اینجوریه که هر ایده ای به ذهنش میرسه میشینه با هزار نفر راجع بهش صحبت میکنه. و از شانس خوبش با فابرس پنات هم دوست است که یه برادر بزرگتز برای تموم جوونای امریکایی عاقه مند به عطر هست. کسی که به محض اولین برخورد باهاش چنان عاشقانه باهات رفتار میکنه و با دلسوزی راهنماییت میکنه که نمیتونی به عطر علاقه مند نشی.
م.س عزیز!
فقط فضا و جو مناسب. باور کن همین. جاش میر به ندرت اهل رمان خوندن هست و شاید بیشتر از ویلیام گادیس رو نشناسه. یک دوست دختر خیلی عااقمند به ادبیات داره که با عاقه باهاش راجع به ادبیات حرف میزنه و او هم سعی میکنه با کمک دوستانش که هیچ کدوم عطرباز نیستن ازش ایده بسازه. و بعد با جستجوهای بسیار زیاد نت هایی که میشه باهاش حسش رو منتقل کنه رو پیدا میکنه. من قبلا یه مثال زدم که از زبان جاش هم شنیده بودمش. اینکه تو اولین روز عطرسازیت ده قطره جسمین رو با ده قطره رز قاطی میکنی و میبینی کل لطرت بوی رز میده. بعد میای ده قطره رو زتبدیل به دو قطره میکنی و میبینی یکم بهتر شد و متوجه میشی قدرت رز از جسمین بیشتره. و آروم آروم دست فرمونت رو اصطلاحا پیدا میکنی.
برای اینکه بفهمیم چقدر ایده هایی کهبا الهام از ادبیات یا نقاشی یا عکاسی ایجاد شدن تونستن موفق باشن یکی خب همون شهود و زببایی شناختی هست. یکی دیگه اینکه یافتن یک ترنسلیتور و یک زبان مشترک بین عکاسی و عطر. برای یک هنرمند فهم این قضیه خیلی زمانبر نیست. چون کسی که واقعا هنرمند است دیگه آبجکت های نقاشی رو به شکل رنگ و نقش در ذهنش کدینگ نمیکنه بلکه تبویلش به کدی میکنه که در تمام هنرها قابل لمس باشه. و بعد کدی که از ادبیات استخراج کرده رو به زبان عطر بیان میکنه. هر فردی کدینگ متفاوتی داره البته و ممکنه از نظر من این تبدیل ایده درست اجرا نشده باشه و تو نظرت متفاوت باشه.
در مورد هرم نت ها. هیچ قاعده ی کلی در بین نیست. اما اساسا رسم بر این هست تصویر دیگران رو در هرم بیان کنیم. عطار با نفرات زیادی صحبت میکنه و میپرسه از عطرش چه برداشتی داشتن و یک میانگین از اونها رو در هرم نت ها قرار میده. جاش میر به تبع کوتی بزرگ از همین شگرد استفاده میکنه.
در نورد تکنیک در این برند: همه چیز حاصل انتقال حس و جستجو و تحقیق زیاده. خبری از اون تکنیک های ناب عطرسازی بهیچ وجه نیست و روایت عطر ساده ست. اما ایده ی پشتش دوست داشتنی و فکر شده ست.
07 آبان 1396 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : matin mo ماتیو دلارو

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟