PERRIS MONTE CARLO - Ylang Ylang Nosy Be

پریس مونت کارلو یلانگ یلانگ نوزی بی

زنانه
کد کالا : ATR-37065
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی گلی
عطار :
طبع : معتدل
مشخصات تولید
نام برند : پریس مونت کارلو
کشور مبدأ : موناکو
سال عرضه : 2014
کد کالا : ATR-37065
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    5
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    2
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    1
  • رسمی
    2
تعداد رای های ثبت شده : 15
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

PERRIS MONTE CARLO Ylang Ylang Nosy Be - پریس مونت کارلو یلانگ یلانگ نوزی بی

محصول سال 2014 میلادی بوده و از ویژگی های این عطر رایحه بسیار دلنشین و معتدل آن می باشد و در دسته عطر های شرقی گلی قرار می گیرد. از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به لیمو ترش، گریپ فروت ، هل ، گل یلانگ ، رز ، یاس، گل یلانگ ، شکوفه پرتقال ، وانیل ، خس خس ، سدر ، لابدانیوم، گل یلانگ اشاره کرد.

برند پریس مونت کارلو
طبع معتدل
سال عرضه 2014
گروه بویایی شرقی گلی
کشور مبدأ موناکو
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه لیمو ترش، گریپ فروت ، هل ، گل یلانگ
اسانس میانی رز ، یاس، گل یلانگ ، شکوفه پرتقال
اسانس پایه وانیل ، خس خس ، سدر ، لابدانیوم، گل یلانگ
نمره کاربران
Ylang Ylang Nosy Be-پریس مونت کارلو یلانگ یلانگ نوزی بی
رایحه
7.6
5 رای
ماندگاری
8.2
5 رای
پخش بو
7.6
5 رای
طراحی شیشه
7.2
5 رای
این عطر برای من یاد آور ...
عطرگرام
نظرات کاربران (7 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
7
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
4
طراحی شیشه
شک ندارم که پریس مونت کارلو یکی از با کیفیت ترین عطرهای حال حاضره و بسیار شاخص، پر مایه و ارزشمند.در میان کارهای این برند هنوز کاری رو دلپذیرتر از امبر گریس نیافتم.در مورد یلانگ یلانگ هم اگر کسی به رایحه این گل علاقمند باشه حتما این عطر رو هم می پسنده .اگر چه این نت مورد علاقه من نیست ولی ساعتها از بوییدن بلاتر آعشته به این عطر لذت بردم.
28 اسفند 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : سالمی nazanin

4
رایحه
6
ماندگاری
5
پخش بو
6
طراحی شیشه
ترجیح میدم ایلانگ ایلانگ رو با این عطر نشناسم وگرنه قطعا اگر توی عطری این نت رو ببینم تست کردنش هم برایم با اکراه خواهد بود.
این کار برند پریس مونت کارلو هم مثل خیلی دیگه از کارهای این برند بنظرم رایحه ی شلوغ و نامنظمی داره و اصلا نمیدونید که قراره به شما چه رایحه ای رو برسونه و انگار همه چی روی هم ریخته شده.
شروع عطر برای من یک حس چرب و شور مانند داشت؛حس مرکباتی بسیار آشفته ای هم حضور داره و البته شیرینی وانیل هم همراهی میکرد از ابتدا.با گذشتن زمان رایحه کمی حس گلی میگیره و کمی هم تلخ میشه با این حال شما حضور پررنگ تری از وانیل رو شاهد خواهید بود که بنظرم توی این عطر وصله ی ناجوری هست.ضمن این که وتیور و چوب سدر هم به خوبی توی این کار بعد از 15 دقیقه حس میشه و کار رو به سمت چوبی،خاکی هدایت میکنه.

درکل سبک رایحه ای نیست که مورد پسند من باشه .بیشتر گرایش به زنانگی داره و سن بالای 30 رو میطلبه.پخش و ماندگاری اش هم قابل قبوله ولی انتظار تغییر نت های جذاب و زیبا نداشته باشید .
19 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : محسن وحید

این برند بنظرم overrated است. این عطر هم ازین داستان مستثنی نیست.
عطر بدی نیست ولی اصلا دلنشین و تراشیده نیست، سنگین، شیرین و خطی و در عین حال کلاسیک و خشنه، ارتباط برقرار کردن باهاش راحت نیست. بنظر من موزون بودن توی یک رایحه بسیار اهمیت داره و وقتی یه عطر انقدر شیرین و گلیه و ازونور بدون هیچ تراش و اکورد نرم و feminine ای هست، و ازون بدتر یه تلخی خشن که به یلانگ نمیاد هم داخلشه اصلا جالب نیست و موزون نمی نماید. بخصوص اپنینگش رو اصلا نمیتونم تحمل کنم، باز انتهاش بهتره. در کل نه، جدا نه.
برعکس تگ قیمتی و ریخت و قیافه ی سلطنتی که براش ساختن اصلا نمی ارزه. رایحه ی چیپی نداره ولی لوکس هم نیست بنظرم، صرف استفاده از متریال گرون و مرغوب(ادعای خود برند، جزیره نوزی بی) دلیل نمیشه رایحه هم گرون بنظر بیاد.

[EDITED] 1401/10/21 11:24
20 دی 1401 پاسخ تشکر
27 تشکر شده توسط : zariiii Cast away
دقیقا با نظر شما در مورد این برند موافقم. بعد از تست عطر عودامپریال این برند، تا 3 روز از هیچ عطری استفاده نکردم تا این بوی زمخت از سرم بپره.
حتی این عطر نوزی بی را هم تست کردم ولی چون زنانه بود هیچ نظری در موردش ندادم؛ ولی باز هم نتونستم باهاش کنار بیام و حتی روی تن یک خانم بپسندم.
21 دی 1401 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : Perfumex اشکان حدام
درود.....اجازه بدید با نظر شما کمی مخالفت کنم!!!
در اینکه شاید بین نظر حضرتعالی و بنده در پسندیدن یک رایحه (فارغ از برند و معروفیت) اختلافی وجود داشته باشد،هیچ بحثی ندارم...ولی این برند در مقابل هزینه ای که بابت اش میپردازید واقعا ارزنده است....البته این اتیکت قیمت ۱۲ میلیونی را نمیدانم چرا سایت محترم عطرافشان حذف نمیکنند؟ چون قیمت واقعی عطرهای این برند در بازه ۳ الی ۴ میلیون تومان است که با وضعیت فعلی قیمت ارز،تورم بالای ایران و محدودیتهای واردات و ....واقعا گران نیستند.چند برند نیش یا دیزاینر مدعی با عطرهای ضعیف و ریفورموله شده سراغ دارید که به قیمتهای به مراتب بالاتر جیب مشتری های خود را خالی میکنند؟ مسلما خیلی از برندها به ذهن متبادر میشود...بنده تعصبی روی هیچ برندی ندارم ولی عطرهای پریس مونته کارلو در محدود قیمتی واقعی خودشان که همان ۳ الی ۴ میلیون هستند،جز مقرون به صرفه ترین عطرهای حال حاضر بازار ایران هستند...این برند چند کار خوب و استخواندار داره که اگر پسندیده شوند ،خرید درستی هستند ...نظر سخصی ام را گفتم و ۳ کار از این برند دارم.هر ۳ با کیفیت و کم نقص هستند...
شاد باشید
21 دی 1401 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : رضا یگانه شهریار اسماعیل پور smaeelpoor.sh
سلام و احترام 🌹
راستش آقای gevik برای شخص من در ارزیابی ارزندگی یک عطر ابدا نیش یا دیزاینر بودن مطرح نیست، یعنی هیچوقت جزو فاکتور هایی نبوده که روی ذهنیتم درمورد ارزش عطرا تاثیر بذاره. کما اینکه کیفیت و زیبایی رایحه این برند کاملا قابل مقایسه با دیزاینر های سطح بالایی مثل دیور و گرلن هست و از بعضی جهات واضحاً ازشون کم میاره . استفاده از برگ برنده «نیش» در برابر دیزاینر های با سابقه و کاردرست بنظرم اصلا جایی نداره (لاین اکسکلوسیف این برند هارو عرض نمیکنم)…
فرقی نداره که ۴ میلیون تگ بذارن روی محصول یا ۱۲ میلیون مثل فردریک مال و اکسکلوسیف های دیور. مهم اینه که چی قراره بابت همون ۴ تومن دریافت کنی(هرچند قیمت این عطر بین ۶-۷ میلیونه). تگ قیمت این عطر تقریبا ۲۰۰ دلار-۱۵۰ یورو هست که به پول ما اصلا کم محسوب نمیشه. در مقابل برند دیزاینر مطرح دیور عطر بسیار زیبای l’Or از لاین ژدوق رو با حجم کمتر تو سایت خودش با تگ ۱۶۰ یورو عرضه میکنه. رایحه ی عطر دیور که اونم یلانگ یلانگ بی نظیری توش کار شده از نظر تراشیدگی و زیبایی اصلا قابل قیاس نیست با این کار بنظرم. لوکس، feminine، باکیفیت، پرفورمنس عالی، باتل بسیار زیبا…
در خرید عطر شخصا فاکتور رایحه هنرمندانه و موزون، کیفیت، قیمت و پرفورمنس همه باهم برام مهم اند. این عطر رایحه ای متمایز درخور هزینه ای که باید براش بشه و برند کمتر شناخته شده اش نداره، درمورد این برند هم صرفا ذکر کردم بنظرم over rate هست یعنی بیشتر از چیزی که باید ازش تمجید میشه(لااقل اینجا) نه اینکه برند ضعیفی باشه. ترجیح خود من با همین قیمت هزینه کردن برای دیزاینر های قوی و یا لاین اکسکلوسیف بعضی برند ها مثل بوشران و ون کلیف هست که کیفیت بسیار خوبی بنسبت قیمت ارائه میدن با رایحه هایی گاها شیک و کم نظیر.
21 دی 1401 پاسخ تشکر
26 تشکر شده توسط : شهریار اسماعیل پور smaeelpoor.sh Perfumex

عجب عطر بهشتی ! خدای من …انگار قبل اینکه بیام تو این دنیا من این عطر و بو کردم قبل اینکه بیام رو کره زمین ! با این اوصافش اصلا کجا باید زد اینو؟!
بسیار شیک کمی شیرین کمی تلخ
مناسب هوای سرد
کیفیتی عالی
کیفیت رایحه کاری با مشامتون میکنه که دیگه هیچ وقت به قبل از تست این عطر برنمیگرده لول درک بویایی تون و افزایش میده
بعدها احتمالا باز بنویسم از این عطر … فعلا مست رایحه اش شدم!
13 آذر 1401 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی آلالیتا

9
رایحه
9
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
یکی از واقعی ترین و شفاف ترین یلانگ یلانگهایی که استشمام کرده ام....رایحه گلی ولی تلخ ( دور از شیرینی عطرهای فلورال معمول زنانه)
در دقایق ابتدایی با نتهای مرکباتی که تا حدودی تلخی پوست مرکبات را تداعی میکنند،استارت کار زده میشود.
پس از فروکش کردن روایح سیتروسی و هل(چندان پررنگ نیست) ،طوفان روایح گلی با محوریت یلانگ یلانگ و البته یک وانیل بسیار با کیفیت و تا حدی عبوس و خشک....وانیل تا قسمت زیادی از عمر عطر پابه‌پای یلانگ یلانگ می اید ولی برنده نهایی مسلما یلانگ یلانگ است و بس!!!!
البته در زمینه گلهای دیگری هم حس میشود که شامه بنده رز را بیشتر تشخیص داد...
به جرات کار «زنانه» است و البته شیک و بسیار با کیفیت همانند اکثر کارهای این برند...
کیفیت ۹
ماندگاری ۹
سیاژ ۸
ارزش خرید ۸ و در صورت تخفیف ویژه ۹
در کنار عود امپریال و توبروز ابسولو سه گانه پریس مونته کارلو در مجموعه بنده است که احترام زیادی برایشان قائل هستم ...
دوستان از این برند غافل نشوید چون واقعا ارزش پولی را که بابت ان می‌پردازید را مسلما دارد...
27 بهمن 1400 پاسخ تشکر
25 تشکر شده توسط : الهام امیرعلی نجاتی

9
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
8
طراحی شیشه
این عطر مردونس
ماندگاری و پخش بوشم بالا ۱۲ ساعت
در کل بوی تند و خاصی داره
16 مرداد 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : معین هاشمی

سلام. دوستان وقتتون بخیر.
نظرتون درمورد رایحه این کار میدین ؟پخش و موندگاریش چطور هست ؟و اینکه این عطر یونیسکس هست یا زنانه ؟
03 فروردین 1399 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟