MASQUE - L`Attesa

ماسک له آتسا

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-37044
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : گلی چوبی مُشکی
طبع : معتدل
مشخصات تولید
نام برند : ماسک
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2016
کد کالا : ATR-37044
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 430
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
21,600,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    11
  • نمی پسندم
    3
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    4
  • + 45 سال
    4
  • روزانه
    4
  • رسمی
    2
تعداد رای های ثبت شده : 51
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

masque L`Attesa - ماسک له آتسا
همه‌چیز برای یک قرار ملاقات خاطره‌انگیز حاضر و آماده است. نور ملایم خانه روی صفحه قدیمی گرامافون می‌رقصد و با صدای گرم خواننده آمیخته می‌شود. پنجره فرانسوی خانه رو به تراس باز شده است، حال آن‌که در بیرون انگار چیزی نیست جز صدای زنجره‌ها و نسیم گرم تابستانی که به‌آرامی از روی گونه‌ها می‌گذرد. روی میز چای هم دسته‌گلی از گل‌های تازه چیده‌شده هست که با معجونی از عطرها و رنگ‌های روشن و شادش واقعا حس و طراوت دیگرگونه‌ای به خانه داده است. بطری شامپاین را باز می‌کنی و همین‌که دو جام را برای نوشانوش آماده می‌سازی، می‌بینی که رایحه و مزه بی‌نظیر مخمرهای شامپاین در هوا شناور شده‌اند. روی کاناپه می‌نشینی تا از این لحظه ناب لذت ببری و با نگاهی به اطرافت درمی‌یابی که تک‌تک چیزها در سادگی بی‌نقص‌شان می‌درخشند. پس چشم‌هایت را می‌بندی، نفس عمیق می‌کشی و به صدای گام‌های نرم و نازک دلدارت گوش می‌سپاری که از پله‌ها بالا می‌آید. بی‌اختیار لبخند می‌زنی و در دلت آرزو می‌کنی که ای کاش این لحظات هرگز پایان نمی‌يافت. در اعماق رؤیا فرو رفته‌ای اما با شنیدن صدای در بیدار می‌شوی. همه‌چیز برای این قرار ملاقات خاطره‌انگیز حاضر و آماده است، در یک شب تابستانی.

برند ماسک
عطار لوکا مافی
طبع معتدل
سال عرضه 2016
گروه بویایی گلی چوبی مُشکی
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، بهار نارنج
اسانس میانی زنبق ، ریشه زنبق، گل یلانگ ، گل مریم
اسانس پایه خزه درخت بلوط ، چوب صندل سفید ، چرم
نمره کاربران
L`Attesa-ماسک له آتسا
رایحه
8.8
8 رای
ماندگاری
7.4
8 رای
پخش بو
7
8 رای
طراحی شیشه
8.6
8 رای
این عطر برای من یاد آور ...
اخبار برند ماسک
عطرگرام
نظرات کاربران (8 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
8
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
7
طراحی شیشه
شروعی کاملا خاکی پودری مرکباتی درکار نیست شروع عطر یاد اور آیدس د ونوستاس ایریس نازارناست به مرور شامپاین هم اضاف میشه عطر کمی حالت گلی پیذا میکنه در انتها چرم و چوب اضاف میشن در حالی که اون حالت خاکی پودری همچنان وجود داره.عطرکیفیت بالاو ترکیبی بی نقص ونواورانه داره زورم میاد بگم بیشتر زنونس که نیست اگه این تمایل به زنانه بودن داره هوم اینتس قطعا باید زنانه باشه
04 آبان 1402 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : معین هاشمی rick

سلام خدمت همه ی عزیزان

دوستان به صورت حرفه ای همه ی گفتنی ها رو گفتن
بسیار لذت بخش بود تست این عطر،با اینکه بیشتر زنانست اما به خاطر اون بوی پودری-خاکی تلخ و وجود نت چرم با ارفاق میشه آقایان هم استفاده کنن، اگر به زنانه مردانه بودن عطرها نگاه باینری و سختگیرانه ای ندارین.
اما اگه خط کشی دقیقی دارین و خیلی alpha Male طور و کلاسیک پسند هستین و عطرهای کاملا مردانه رو دوست دارین، این عطر برای شما مردانه نیست

اما نکته ای که خواستم بگم،اگه به زنبق و عطر های پودری
علاقه مندین و احساس میکنین این l'attesa مقداری سنگین و تلخه برای خانم ها
عطر etro magot هم یک بار تست کنین،توی سایت عطرافشان موجود نیست متاسفانه ولی همین فضای l'attesa رو مقداری لایت تر و زنانه تر کنین و چرم رو ازش حذف کنین به فضای etro magot نزدیک میشه
جناب jacques flori خالق psychodelique و xerjoff bouquet ideale هم عطارشه

فقط توی تاپ نتش رز داره و ممکنه خیلی کم،بازم میگم،خیلی کم بوی گلاب مانند ازش احساس کنین که سریع بعد از چند دقیقه محو شد برای من

به نظرم تستش خالی از لطف نیست

و اینکه تست همین l'attesa رو هم از دست ندین.
25 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
22 تشکر شده توسط : زهره جلالیان Sepehr s

سلام به همگی. این عطر رو یکبار در حالی که سرما خورده بودم در فروشگاهی تست کردم و هیچی نفهمیدم. و چون دیگه روم نشد برم همون فروشگاه و تست کنم و بازم نخرم، بلایند بای کردم. الان دو روزه که دارم استفاده میکنم و به نظرم کاملا یونی هست و نمیشه گفت کاراکترش کاملا زنانه‌ست. در اوپنینگش بوی کره زنبق تلخ و اعلا و کمی که گذشت یه بوی شیرینی که به شامپاین ربطش میدم حس میکنم. ماندگاریش خوبه ولی روی پوست عجیب و غریب من خیلی سریع به درای داون میرسه و باز باید برم از اول شروع کنم 😁 که البته پروسه ای بسیار لذت بخشه برام.
در مورد زنبق باید بگم که اولین نوت مورد علاقه من بود. همه نوت ها و روایح رو‌گشتم و باز برگشتم به زنبق عزیز و گرانبها
19 فروردین 1402 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه زهره جلالیان

تقریبا هیچ نتی تو صنعت عطر سازی برای دماغ من به شکوه و نفیسیه عود و زنبق نیست . دو عنصری باشکوه و کمیاب که با کمترین خطا تو بکار گیرش کل شالوده عطر رو خراب می‌کنه .
زنبق مثل الماس تراش خورده که تبدیل به گوهری بی همتا چون برلیان تو ترکیبات عطر هست .کلاس و پرستیژی بشدت ویژه تو کلییات یک عطر داره . قیمت بسیار بالای کره زنبق و محدودیت‌هایی که برای مارکهای تجاری ایجاد می‌کنه . بازم ارزش تیپ بوی این نت رو خاصتر می‌کنه .
می‌خوام از عطری. بنام ل اتسا بگم . عطری هفت ستاره با کیفییتی خارق‌العاده . تو دریایی عطرهای که تست کردم . زنبق همواره جایگاهی ویژه داشته که حتی تو بهترین مارکهای دنیا هم آنچنان که باید و شاید به شکوه این عطر کار نشده .
هایریس از هرمس که روندش خیلی زود تو اکوردی بالمی فرو می‌ریزه .
ایریس اوبیگان که روند تخریجی سریعی داره .
لوق بلو گرلن که پشت ی خروار نت دیگه زنبقش گم شده .
.
اما ی عطر نایاب هم داریم که شاهکاره. ایریس میست از سرج لوتنس .
.
چند بار که از این عطر ل اتسا تست داشتم سرفرصت . منتظر بهانه بودم خراب بشه . تغییر فاز بده . ولی اینبار هم ماسک میلانو ثابت کرد که محصولی فرای کیفییت و زیبایی داره . درست مثل بقیه عطرهاش. این مارک رو باید رفرنس کیفییت و‌زیبایی در کنار مارکهایی مثل ل لبو یا فردریک مال دونست که تعریفی ویژه از کیفییت و زیبایی ارائه دادند .
.
شروع ل اتسا مثل ورود به باغ بهشتی بزرگ و زیباست . درخشان و تحسین برانگیز .
کره زنبق با حسی چرب و سنگین و پر مایه در کنار حسی بوزی یا الکلی . ترش و تلخ و پودری .
ولی این همه شروع نیست . بوی گلبرگلهای خیس رز فرانسوی . درست مثل شاهکاره جوی از ژان پتو . این عطر واقعا مثل یک قطعه برلیان درخشان و گرانبهاست .
تقریبا نیم ساعت که سپری بشه آکورد بوزی کمرنگ میشه و عطر حس پودری رو با حس بالمی تقریبا عوض می‌کنه . بوی چرم وضوح بیشتری میگیره و حس رطوبت و بالمی عطر. که منشأ اصلیش زنبق و رز هست. فرود میاد روی اکوردی فلورال که ساعتها پایداره .
لوکا مافی این عطرو بحده زیادی نفیس و ریچ فرمول کرده که کل زور و زیبایی این عطر روی ترکیبی از گلهاست . نه رزینی تو کاره نه ادویه .نه. میوه . بخاطر همین برام بیش از پیش ارزشمنده .
ماهییت عطر کاملا زنونست . تیپ بویایی بشدت کلاسی و ویژه . اصلا دم دستی نیست.
کیفییت و زیبایی که زبونم قاصره .
پرفورمنس چون فول ور نکردم و فقط چند بار از دکانت تست کردم نمیتونم قاطع نظر بدم . ولی همه چیز بسیار عالی طی میشه و ماندگاریش از مرز ۶ ساعت رو پوست من تو شرایط مختلف به راحتی عبور میکنه .
11 آبان 1401 پاسخ تشکر
28 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه محسن جمالیان

9
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
9
طراحی شیشه
با درود خدمت عزیزان و دست اندرکاران سایت معطر عطر افشان-
ترجمه ایی از سایت رسمی برند در آشنایی با فضای این عطر از ماسک میلانو رو از زبان پرفیومر این شاهکار تقدیم حضور میکنم، امیدوارم مورد استفاده و توجه عزیزان قرار بگیره-

"لوکا مافی"

"MASQUE - L`Attesa"
ماسک_ل آتسا(با تلفظ ایتالیایی: اِل یا چِنتُو تیزا) و به معنی "انتظار"

از تعداد کمی خوش شانس اولین مربی من فرانسوا مارین، عطرساز و معلم یکی از پرطمطراق ترین(با شکوه، با عظمت) «اکول دو پرفیوم»(مدرسه ی عطر) بوده است. او به من یاد داد که چگونه هزاران ماده خام را با روش ژان کارل حفظ کنم، آکوردها و عطرها را بسازم و تاریخچه و تکامل عطرسازی را مطالعه کنم. چند سال گذشت و اکنون - درست مانند آن زمان - تنها هدف من خلق عطرهای زیبا است که بتوانم اشتیاق خود را به این جهان معطر منتقل کنم و لحظات خوشی را به افرادی که آن را می پوشند اهدا کنم.
به محض اینکه شروع به خواندن اولین سطرهای خلاصه کردم، متقاعد شدم که هیچ ماده خام دیگری نمی تواند احساس "L'Attesa" (انتظار) را بهتر از زنبق گرانبها بیان کند. می‌خواستم مطمئن شوم که تفاوت‌های ظریف این ماده نجیب از زمان باز شدن تا زمانی که پرده روی آخرین نت‌های پایه فرو می‌رود وجود داشته باشد.
- یکی از زیباترین لحظات خلقت، ملاقات با الساندرو و ریکاردو بود. *به‌ویژه ریکاردو بود که به لطف تخصص سوملیه‌اش(در رستوران ها، کارشناس شراب، مسئول پیشنهاد و اداره آن به مشتریان و همچنین تامین انبار است. همچنین، طعم دهنده شراب حرفه ای.) ، پس از معرفی اولین «صحنه» از سومین عمل اپرای معطرشان، بوی واقعی شامپاین را از طریق یک مزه حبابی واقعی به تصویر کشید. ما سه نفر با این ایده مجذوب شدیم که برای اولین بار بوی مخمر را بازسازی کنیم، که می توانست نقطه مقابلی تلخ و در عین حال جذاب با جنبه های گلی، خاکی و پودره زنبق ایجاد کند و در نهایت آن را تعالی بخشد. پس از تلاش‌های فراوان، موفق شدم ماده خام بسیار عجیب و غریبی را پیدا کنم - CO2 آبجو - که بوی مخمر را کاملاً بازتولید می‌کرد، که البته از آن برای بازسازی یک آکورد شامپاین واقعی استفاده کردم. من تصمیم گرفتم از زنبق ایتالیایی مطلق استفاده کنم - یک ماده خام کمیاب و کاملاً گرانبها، گزنده و پودری، که بوی مخمر را از ابتدای نت آغاز می کند - و همچنین بتن های زنبق ایتالیایی و فرانسوی، بسیار بیشتر کَره ای، که غنای آن را افزایش می دهد. نت های گلی و نت های پایه شیری- چوبی، چرمی و مشک دار را صاف می کنند
پوزش اگر ضعفی در ترجمه بود،بعضی اصطلاحات ترجیحاً از واژه ی اصلی استفاده شده، البته در کنار توضیحات تکمیلی-
سپاس از همراهی دوستان عزیز و سایت جامع و معتبر عطرافشان.
روزگار بکام
معطر و مانا باشید 🥀🥀
10 تیر 1401 پاسخ تشکر
23 تشکر شده توسط : zero مجید جلیلوند

تقریبا زنانه
بوی سنگین و قوی و پخش نسبتا خوب
ولی به هیچ عنوان نتونستم تحملش کنم
حتی صبر کردم نت ها عوض بشن ولی باز هم...
کاراکتر یه خانوم بالای شصت سال زشت و بد اخلاق و عبوس و پولدار
امیدوارم به سلیقه عزیزانی که عطر مورد علاقشون هست اهانتی نشده باشه.حس بنده بود این توضیحات
26 خرداد 1397 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : rahil tagi معین هاشمی
الهی من قربون این خانم بالای ۶۰سال ، زشت ،بداخلاق ،عبوس و پولدار برم....!!!!
26 خرداد 1397 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : Saeed Faramarzi سعیده دهرویه
Maybe is just need one true love kiss to awake
هنوز معتقدم عطر اصیل حتی اگر ظاهری زشت یا رویی غیر فریبنده داشته باشد با جفت شدن با آنکه خواهان اصالت واقعی اوست بیدار می‌شود و روی زیبای واقعی خود رو نشان می‌دهد
بگذریم از افسانه های سیندرلا سپید برفی و زیبای خفته
گاهی نیاز است تا جای نقش دیو و دلبر عوض شود تا ببینیم آیا مردی خواهان زن به ظاهر دیوی است که با دیدن اصالت خواهی تبدیل به زیبای تمام و کمال شود ؟
از شرکت سازنده راشن تی مونت کریستو انتظار نداشته باشید در خیال بافی های گذرای ظاهر بین هضم شود
مخصوصا وقتی میبینید بعضی برند ها فروششان از عطر چشمی است تا شامه ای
26 خرداد 1397 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : معین هاشمی azi
به samet
نه بنده ظاهربین هستم نه شما در جایگاهی که قوه تشخیصش را داشته باشید.این بو این تصویر رو برای من ساخت و منتقلش کردم.اگر هم ناراحتتون کرده کاری ازم ساخته نیست
26 خرداد 1397 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : samet
جناب سلمان خان عزیز منظور من شما نبودید و نیستید
منظور من اینه که هر عطری خودش مخاطبش رو پیدا میکنه
محتوای پیام من فقط این بود
ممکنه من عطری رو نپسندم اما همزمان خیلی ها عاشقش باشند
چرا حس میکنید من باید ناراحت بشم
خلاصه نظر من اینه که درک هرکسی از عطر متفاوته و ممکنه وقتی با اون ارتباط برقرار کنید همون پیرزن عبوس شاید چون زلیخای جوان شده شد
عزیز نه جناب کبیری قصد استهزا داشتن نه من قصد متهم کردن شما به ظاهر بینی
26 خرداد 1397 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : azi
من اینکارو تست نداشتم و نمیتونم دقیق توصیفش کنم ولی در عطرهای یونی که tuberuse به کار میره اگر دست عطار بلرزه کار به سمت فلورال میره و به قدری این نت قویه که حتی از رابحه های قوی انیمالیکم در متعادل کردن کار کمکی ساخته نیست
27 خرداد 1397 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : محمدحسن عدالت معین هاشمی

نظرم رو راجع به این عطر آپدیت میکنم.شاهکاری از زنبق ،چرم و بوزی که هوش از سر آدم میبره!
این جور کارها اصلاً زیر بار جنسیت نمی روند بس که کیفیت مواد استفاده شده و ساخت بی نظیر اونها آدمی رو حیرت زده میکنند.
آره کاراکتر عطر زنانه ست ولی من عاشقشم و در ضمن این عطر این قدر با عالی ترین متریال و مواد ساخته شده که چنان هوش و عقل از سر اطرافیان ببره که دیگه نتونند به جنسیت عطر فکر کنند!
راحت نمره ی ۹ از ۱۰ رو کسب میکنه.
20 بهمن 1396 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه nazanin

یکی از بهترین کارهای پودری که تست داشتم.عطر فوق العاده خوبیه فقط کاراکتر زنانگیش زیاده .
اصلاً من این عطر رو مناسب استفاده آقایان نمیدونم ولی برای خانمها محشره.
22 شهریور 1396 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : Saeed Faramarzi سعیده دهرویه

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟