PERRIS MONTE CARLO - Oud Imperial

پریس مونت کارلو عود ایمپریال

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-36996
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی چوبی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : پریس مونت کارلو
کشور مبدأ : موناکو
سال عرضه : 2012
کد کالا : ATR-36996
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 220
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
11,000,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    8
  • نمی پسندم
    4
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    4
  • + 45 سال
    4
  • روزانه
    1
  • رسمی
    5
تعداد رای های ثبت شده : 34
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

جنگلی در جنوب شرقی آسیا. نوری کم‌سو و ملایم از میان سایبان سبز درختان می‌گذرد. از میان سراپرده ظریف مه ــ مهی که در آغاز هم جهان را پوشانده بود ــ درختان بلند پدیدار می‌شوند. اینها درختان آکویلاریا هستند که روزبه‌روز هم کمیاب‌تر می‌شوند. و گنجی پنهان درون آنهاست: چوب عود، همان چوب خدایان.

برند پریس مونت کارلو
عطار لوکا مافی
طبع گرم
سال عرضه 2012
گروه بویایی شرقی چوبی
کشور مبدأ موناکو
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه یاس، زیره
اسانس میانی نعناع هندی ، روایح دودی، عود، زعفران
اسانس پایه خس خس ، سدر ، چوب صندل سفید ، لابدانیوم
نمره کاربران
Oud Imperial-پریس مونت کارلو عود ایمپریال
رایحه
7.8
10 رای
ماندگاری
8.1
10 رای
پخش بو
7.6
10 رای
طراحی شیشه
7.6
10 رای
این عطر برای من یاد آور ...
عطرگرام
نظرات کاربران (12 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
9
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
یکی از بهترین عودی ها.
دارک و در عین حال پوشیدنی، اعتیاد آور، طبیعی، دودی، چوبی، چرمی نفتی، سمی، جدی و بدون ملاحضه، شفاف و هارمونیک.
ماندگاری عالی، پخش خوب.
فقط هوای سرد
22 اسفند 1402 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : سورنا مقدم بابک

6
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
6
طراحی شیشه
تلخ و نسبتا تاریک
توش رایحه‌‌ی خاکی هم حس میشه ،خیلی چیز بدیعی نبود
احتمالا همچین بویی رو استشمام کردین قبلا
پخش و موندگاری نسبتا خوب

برای من اونقدر ارزش خرید نداشت و به وجدم نیاورد
اگه سه تا عطر سنگین و دارک بخوام برای زمستون داشته باشم که تنه بزنه به هر عطری که کنارشه ؛ اپیک آمواج ،بلک آیریس و کویوم هستن...
روایحی سنگین ،پخش بالا و شیک و خاص نسبتا
03 مرداد 1402 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : Kambiz Amirhossein

2
رایحه
4
ماندگاری
4
پخش بو
4
طراحی شیشه
پیشتر دو کار امبر گریس و بویس د عود از این برند رو تست کرده بودم .فوق العادن و بی نقص .با اولین تست امبر گریس رو گرفتم و با قاطعیت میگم یکی از بهترین عطرهاییه که تا به امروز شناختم.با همین ذهنیت دکانت عود امپریال رو هم تهیه کردم...چیزی نبود که ازش انتظار داشتم.از نظر من عود ایمپریال رایحه یک دود غلیظه.دود غلیظ حاصل از سوختن چوب که مشابهش رو فقط در بلک افغانو تجربه کرده بودم.با این تفاوت که در بلک افغانو یک شیرینی ملایم این دود غلیظ رو متعادل و دلچسب میکنه و البته که پیچیدگی های ساختاری بسیار زیادی هم داره.ولی در عود ایمپریال چیزی جز رایحه خطی از همون دود غلیظ و تند پیدا نکردم.
13 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : derrick 🄼🄾🄽🄰
با احترام عارضم خدمتتون این عطر برای افراد مبتدی نیست و تغییر نتها برای شامه تربیت شده یقینا قابل تشخیص هست
19 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : علی وفایی saeidrostami118
شما ببخشید قربان شامه ما مبتدی ها مثل شامه اساتید کار نمیکنه.
05 خرداد 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : عباس روح‌الامین IRRO

تخیلات ذهنی من از عود ایمپریال
این داستان مرد سیاه پوش
ساعت از نیمه شب، شبی تاریک و زمستانی رد کرده بود مرد سیاه پوش با اتومبیل خود به سرعت خیابان های برفی پاریس را طی می کرد هیچ چیزی مشخص نبود خشم، جنون سرعت چراغ قرمز، مرد غرق در افکار ملتهب و مرموز خود بود و دود سیگاری که راه فرارش را از کنار پنجره پیدا کرده بود. در ورودی خیابان نیکولاس فلامل صدای واژگونی خودروی همسایگان را مجاب کرد که از پنجره خانه های خود به خیابان سرک بکشند. مرد سیاه پوش آرام از خودرو واژگون بیرون آمد کلاه خود را به سر گذاشت و پالتو سیاه و بلندش را مرتب کرد و بدون توجه به جراحت صورتش به راه خود ادامه داد. قطرات خون یکی پس از دیگری از صورتش فرود می آمدند و چهره سفید برف را پیرایش می‌کردند. در همان نزدیکی مرد وارد خانه‌ی سرد و تاریک شد. دکمه قرمز چشمک زن پیغام گیر تلفن را فشار داد. در حالی که پیغام ها یکی پس از دیگری خوانده می‌شدند مرد روی مبل نشست و سیگارش را دود می کرد در همان لحظه مرد متوجه پیغام زنی جوان شد، راشل، راشل، متاسفم دیگر نمی توانم ادامه بدهم.
17 دی 1401 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : MML امیر علوانی

خطر خرید بدون تست این عطر از بیخ گوشم پرید. طبق نظر دوستان و با توجه به اینکه از عطرهای عودی خوشم میاد، خیلی تو فکر خرید این عطر بودم. به صورت اتفاقی موفق به تستش شدم.
عطری به شدت سنگین و تاریک؛ مخصوص دمای قطب!
13 دی 1401 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : Perfumex 🄼🄾🄽🄰

8
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
قطعا سلایق افراد با هم متفاوت هستند و این که افرادی بطور قطع درمورد عطری نظر میدهند( دیگران را در انتخاب دچار تردید میکنند) حالا چه در زمینه پذیرش یا حتی رد یک عطر ،کار پسندیده ای نیست.جا دارد تشکر ویژه ای داشته باشم از جناب امیرمحمد بخاطر راهنماییهای ارزنده‌شان در زمینه راهنمایی در انتخاب و شناخت روایح عطر که الحق از یک نخبه دانشگاه شریف کمتر ازین هم انتظاری نمیرود.
عود امپریال ترکیبی استادانه، رایحه ای اسرار آمیز ،پر ابهت و نمایشی بی نظیر از عودی غنی به نمایش میگذارد البته با توجه به نظر شخصی بنده که قطعا ممکن است متفاوت با نظر دیگران باشد .این عود سلطنتی دارای درای داونی بسیار زیبا و گیراست و مختص شبهای سرد زمستان . برای "من" تاحدودی یاد آور مارلی نیسان منهای شیرینی آن است.عطر افراد مبتدی نیست مشام عطر دیده میخواهد و قبل از خرید حتما تست شود.
10 مرداد 1401 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : saeidrostami118 مهرداد

درود
دوستان زحمت توضيحات رو كشيدن هرچند من نميتونم همچين تحليلاتي داشته باشم ولي واقعا زيباست . هر بار بيش از پيش سورپرايز ميشم. هرچقد عطراي شيرين برام ملال اورن برعكس عطراي تلخ و دودي برام هيجان دارن. هيچ وقت اينقد مشتاق سرما نبودم.بضي وقتا دقيقا عطار ميدونه تو چي ميخاي ، اين از همون كاراس.
31 تیر 1401 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : مهرداد رضا یگانه

10
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه

" غرش ابرهای آکنده از کینه و نفرت از روزگار بخاطر از دست دادن مادرش ، او را از خواب بیدار کرد . انگار کل کائنات همدم اشک های درونی ان فرد بر اتش درونش شده بودند . چاره ای نداشت و از رضایت مادرش که شب های متوالی خوابش را میدید دلخوش بود . اما دلش تنگ بود . دلش میخواست تا بار دگر فرشته ای مقدس اسم او را از ته دل صدا بزند . دلش میخواست تا بار دیگر اسمش را روی گوشی اش ببیند و جواب تماسش را بدهد . دلتنگ هم قدمی مادری که برایش پدری اش را ثابت کرده بود هم شده بود تا بار دیگر عشق واقعی را ببیند . ان مرد با این حال زندگی خوبی داشت چرا که میدانست هرگز مادرش را از دست نداده . از خون و جان او بدنیا امده و تا ابد با چنین خویی زندگی میکند . فقط حسرت روزهایی میخورد که میتوانست اندکی بیشتر با او صحبت کند . اندکی بیشتر میتوانست از کارها و انسان های غیر واقعی دنیایش بزند و در آغوش مادرش درد دل کند . اما با این وجود حال دلش خوب بود چرا که عشق واقعی را تجربه کرده بود "

عشق ، مقدس ترین و مظلومانه ترین واژه این دنیاست . اکثر انسان ها چنین عشقی را در کودکی تجربه میکنند و وجود ادمیت با چنین عشقی رشد میکند . سرانجام اگر دست تقدیر انقدر بی رحم نباشد که داغ فرزند را بر دل فرشته ای چون مادر بذارد ، همگی چنین دوری و دلتنگی را تجربه خواهیم کرد یا کرده ایم و این تلخ ترین اتفاق دنیاست . جهنمی تلخ که در ورای سختی و اتش درونی اش ، بهشتی چون امید به دیدار مجدد مادر نهفته است .

عود امپریال یکی از عطرهاییست که کاراکتری ریلیستیک دارد . همه چیز در این عطر واقعی و جدی است . پذیرش واقعیت با همه شیرینی ها و تلخی ها به صورت موازی برای زندگی کردن آن هم در دنیای بی رحم !
اگر کاراکتری واقع بین و پخته دارید ، سختی زیادی کشیده اید و منتظر مرهمی برای شامه دلباخته خود هستید آن هم برای زندگی کردن در اجتماع ، عود امپریال یکی از بهترین گزینه هاست .
عودی بشدت غنی ، هم قدمی پچولی و بخور در با ابهت ترین شکل ممکن با عرض اندام محترمانه و زیبای زعفران در زیباترین دوز ممکن ماه عسل هنر دست لوکا مافی میباشد .
این نکته را اضافه کنم که موقع تست سیلور عود از امواج ، در هنگام شروع بشدت شگفت زده شدم اما زیاد طول نکشید که بحاطر هم قدمی وانیل مقداری فاصله گرفتم ازش اما در اینجا نه تنها خبری از وانیل نیست بلکه همان عود با همان کیفیت بالا در کنار روایح تاریک دیگری چون پچولی و بخور مانند غده ای تاریک در قعر روشنایی حاصل از زعفران خودنمایی میکنند . پرفورمنس خوبی دارد و در شب های سرد رایحه ای بسیار شیک و جنتلمن و با ابهت از خودش نشان خواهد داد .
31 خرداد 1401 پاسخ تشکر
28 تشکر شده توسط : saeidrostami118 🄼🄾🄽🄰
با سلام خدمت دوستان عزيز و همراهان هميشگي عطرافشان
جا داره در اينجا يك تشكر ويژه داشته باشم خدمت استاد عزيز اقا امير محمد كه واقعا با نظرات و تحليل هاشون خيلي به انتخاب ما كمك ميكنن. اين سومين كاري هست كه با توجه به توضيحات ايشون ميخرم و بلايند هست. اولي كه مون نوم بود دومي صفر سه تاور كه بلايند بود و بشدت از دو كار قبلي راضي هستم. من همچين كاراكتري ندارم ولي دقيقا كاراكتر پدرم هست و اميدوارم اجازه بده كه ازين كار ارزنده به صورت اشتراكي استفاده كنيم. ايام ب كام . و باز هم ممنون عطرافشان
25 تیر 1401 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : رضا یگانه 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆
درود دوست عزیز ، ارادت دارم . خداروشکر که انتخابی بسیار جنتلمن و مردونه و پر ابهت برای پدر محترمتون کردید . به خوشی استفاده کنید
25 تیر 1401 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : رضا یگانه 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆

دستریز اینکار امروز بدستم رسید و نتیجه تست اینکه بسیار بد بو و سردرآور...حیف پول..خوب شد که ریسک نکردم و صد میلشو نخریدم..افتضاح
22 اسفند 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : الهام معین هاشمی
یک عطر بسیار بد بو و سردرد آور با اطمینان میگم
22 اسفند 1400 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : الهام معین هاشمی

بالاخره یک شیشه از این عطر هم نصیب ما شد!!! از زمانیکه پارسال سمپل انرا تست کردم هیچوقت صلابت و کیفیت رایحه اش از ذهنم خارج نشد...با شوق فراوان بعد از انباکسینگ اولین پاف را روی ساعدم زدم و همان حس غریب قبل تکرار شد.هجوم روایح دودی و پچولی و زیره....خب این یعنی سوخت موشک!!!
شیشه اغواگر مشکی با طرح های عربی طلایی رنگ که ماهیت رایحه این عطر را به زیبایی نمایش میده...عود در بالاترین و تاریک ترین واریته خودش.انصافا در مقابل عودهایی که قبلا تست داشتم این یکی از یک کره دیگه ای امده بود...سیاژ در دو ساعت اول عربده کش هست و نبرد بین پچولی و زیره از سویی و عود و روایح چوبی-دودی از سوی دیگر که نهایتا لشکر عود با قدرت تمام پیروز میدان هست و صحنه را با شکوه هر چه بیشتر به نفع خودش مصادره میکنه...این عطر برای بنده یجورایی ایکون عود هست و گویی به بنده رایحه عود را تدریس میکنه...اگر طرفدار عطرهای عودی نیستید توصیه میکنم اصلا سراغش نروید!!! چون رایحه پانچ و خاص هست.به مراتب از بوی د میستریوس گرلن و عودهای اتکینسون قوی تر و با کیفیت است....منتظر روزهای شبهای سرد می مانم تا این عطر را استفاده کنم...بنده این عطر تاریک و عمیق را به کنت دراکولا نشسته در قصر سیاه و دود گرفته خود میدانم....
11 آبان 1399 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : مهرداد اشکان ش.
بسیار مبارکه... از لوکا مافی غیر از این هم انتظار نمیره
12 آبان 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : محمدمهدی فیاضی Amir Mohammad

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟