BEAUFORT LONDON - Coeur De Noir

بیوفرت لندن کر د نویر

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-36965
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های چرمی
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : بیوفرت لندن
کشور مبدأ : انگلستان
سال عرضه : 2015
کد کالا : ATR-36965
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 10
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
520,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    12
  • نمی پسندم
    3
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    5
  • + 45 سال
    3
  • روزانه
    0
  • رسمی
    8
تعداد رای های ثبت شده : 43
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

BEAUFORT LONDON Coeur De Noir - بیوفرت لندن کر د نویر عطری مردانه - زنانه ، شیک و خوش بو می باشد که در سال 2015 به بازار عرضه شده است .

بیوفرت لندن کر د نویر در دسته عطر های رایحه های چرمی قرار می گیرد طبع آن گرم است.

اسانس های بکار برده شده در این عطر زنجبیل ، وانیل ، چرم ، سدر ، تنباکو ، چوب درخت قان می باشد.

برند بیوفرت لندن
طبع گرم
سال عرضه 2015
گروه بویایی رایحه های چرمی
کشور مبدأ انگلستان
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه زنجبیل
اسانس میانی وانیل ، چرم
اسانس پایه سدر ، تنباکو ، چوب درخت قان
نمره کاربران
Coeur De Noir-بیوفرت لندن کر د نویر
رایحه
8.6
14 رای
ماندگاری
8.6
14 رای
پخش بو
8.1
14 رای
طراحی شیشه
8.3
14 رای
این عطر برای من یاد آور ...
عطرگرام
نظرات کاربران (11 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
2
رایحه
4
ماندگاری
2
پخش بو
7
طراحی شیشه
من سمپل اين كار رو گرفتم.بوى فوق العاده گرم و تند خاصى داره،بنظرم صد درصد مناسب آقايون هست اونم با استايل و ظاهر خاص خودش..
29 آبان 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : محمدرضاسپهی محسن جمالیان

8
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
7
طراحی شیشه
رایحه ای به شدت خاص ، اصلن عامه پسند نیست ، من خودم هنوز نمیدونم از این بو خوشم میاد یا نه ، رایحه خیلی خیلی طبیعی اما به نظرم خطیه که تا آخر باهات هست و تغییری توش ایجاد نمیشه ، بوی ذغال و یه مقدار خاک نمدار برای من تو این عطر غالب بود که دوستان گفتن رایحه چوب قان هستش ، ولی از نظر طبیعی بودن رایحه واقعا جای تحسین داره
19 مهر 1402 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : Sajjad nazanin

9
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
8
طراحی شیشه
از معدود کارای این خونه که باهاش ارتباط گرفتم ولی به نظرم این کار برای یه فرد متشخص و خوش تیپ بالای ۴۵ سال مناسبه و به دلیل مغایرت این کار با سن خودم از خریدش منصرف شدم. در اوپنینگ بوی جوهر خودکار به وضوح حس میشه و در ادامه این بوی جوهر رنگ میبازه و یه بوی چرمی تنباکویی سنگین به جا میمونه که برای من بوی چرم در این عطر یاداور یه پالتو چرمی بسیار قدیمی و کلاسیکه .البته این نکته رو هم باید بگم که در این کار مقادیر قابل توجهی زنجبیل وجود داره و به دلیل وجود زنجبیل و چرم این کار شباهت قابل توجهی رو به امواژ اورچر در دقایق اول داره. ولی بوی زنجبیل اینجا خیلی تند و زننده نیست و بعد از مدتی دیگه حس نمیشه ولی در اورچر این بوی زنجبیل تا اخرین لحظه هیچ علاقه ای به کمرنگ شدن نداره و تا باعث سردرد نشه ول کن قضیه نیست
10 شهریور 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : Mahyar ابوالحسن

ق
10
رایحه
10
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
این عطر رو موجود نمیکنید؟ واقعا بینظیره.
24 اسفند 1401 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : ابوالحسن ارژنگ بوترابی
به قول دوقلوهای کارآگاه در ماجراهای تن تن (یه چیزی بالاتر)از بینظیره.این عطر مثل اون دسته آدمهایی میمونه که هر روز بیشتر خوبیهاشون معلوم میشه و هیچوقت توزرد از آب درنمیان. شیک شیک شیک جنتل جنتل جنتل.
24 اسفند 1401 پاسخ تشکر
39 تشکر شده توسط : سجاد ترسا ابوالحسن
سلام، جناب بوترابی
از این خانه دیگه کدوم عطرش رو پیشنهاد می دهید؟
15 فروردین 1403 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : ارژنگ بوترابی
با سلام به همه دوستان
کدومشو پیشنهاد نمیدم؟همشو.
ولی خوب برای چه کسی و کجا چه فصلی.
سبک‌ترین آنها فاتوم وی و لیگنوم ویتای و همین آخرین کاری هست که جناب شوشتری عزیز زحمت معرفیش را کشیدند.مابقی سنگین و تاریکه و بسته با انتخاب خودتون در فصول سرد سال میتونید استفاده کنید.ولی واقعا خرید ازین خانه عطر بدون تست میتونه تاسف بار باشه
17 فروردین 1403 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : nazanin سعید رضایی شوشتری
سلام
ممنون از پاسخ تون .
خودم از این خانه تنها -کویر د نویر - روامتحان کردم،که کاملا شیفته اون شدم.
17 فروردین 1403 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : nazanin محسن جمالیان

10
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
❄Coeur De Noir❄
در شروع دودی، اسپایسی. خیلی خیلی چرمی و البته چرم جذاب. زنجبیلش خیلی شدید بود برام و البته دوست داشتنی.
من عاشق زنجبیلم و خیلی وقت ها یا خودش رو یا پودرشو با آب جوش و چند قطره لیمو ترکیب میکنم و واقعا عالی و مفیده.
مدتی که از اسپری میگذره همچنان تند، اسیدی و تا حدودی فلفلی میشه.
پخش و ماندگاری خیلی خوب و یونیسکس اما مثل خیلی از عطر های خارق العاده ی دیگه، فقط و فقط مناسب رنج سنی خاص و استایل و کرکتر خاصه. آقایون بالای۳۷ سال و خانم ها بالای ۴۰ سال.
حال و هوای عطر: سریال Peaky Blinders، شهر بیرمنگهام، موزه ی Black Country
صاحب عطر: قطعا آقای تامی شلبی، لهجه ی انگلیسی جذاب، کرکترِ جدی، درون گرا، منطقی، کم غذا، هر ده دقیقه یک نخ سیگار..
شغل: فقط و فقط گنگستر
(یه دانستنی جالب که ربطی به عطر نداره: در ۵ فصل سریال پیکی بلایندرز، کیلین مورفی که نقش توماس (تامی) شلبی رو بازی کرده، شش هزار نخ سیگار کشیده اما سیگار ها کاملا گیاهی بودن و حتی برای ریه مفید بودن و جایی به فروش نمی رفتن، چون کیلین مورفی هم ذاتا آدم سیگاری نبوده و ترجیح داده سیگار گیاهی بکشه)
استایل مونوکروم، کت های سنگین با آستین تک دکمه ای، ساعت های جیبی طلا، بوت های آکسفورد، کراوات و کلاه هایی با تیغ های دوخته شده به لبه ی اونها، یک کلت در جیب..
این استایل و حال و هوا با coeur de noir معرکه میشه!
به قول آقای مسیح بیوفورت مخلوقات عجیب غریبی داره واقعا، موجودات نامرئی:))
منم دارم کم کم به تمساح ها عادت میکنم اما ضربان قلب همچنان بالاست و دست و پاها یخ کرده. همیشه هیجان زده میشم به این حال و روز میفتم.

[EDITED] 1401/10/25 21:22
25 دی 1401 پاسخ تشکر
35 تشکر شده توسط : ابوالحسن Mahmoudreza ganjali
عاااااالی بود نازنین خانم عزیز ....عااالی ....دست مریزاد.....ممنون از حضور گرمتان ....صبحم را ساختین با این ریویو.لذت بردم.چقدر کاراکتر عطر را قشنگ با کاراکتر یک انگلیسی تطبیق دادین و چقدر اون کاراکتر انگلیسی را دقیق وبا علم توضیح دادین و معلومه که در مورد لباس و فرهنگ اروپایی و بخصوص انگلیسی اطلاع جامعی دارین.
روزتان پر امید
26 دی 1401 پاسخ تشکر
22 تشکر شده توسط : Mehran رضا یگانه
سلام جناب آقای بوترابی
ممنونم از لطف و محبت شما، بی نهایت سپاس گزارم🙏🌹
اتفاقا ریویو زیبای شما رو هم خوندم و دیدم که این عطر رو دارید، بسیار برازنده است و امیدوارم به خوشی بپوشیدش. خیلی مبارکتون باشه🌹
خدا حفظتون کنه🌱
26 دی 1401 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : محسن Zizo

سه روزه بازش کردم و هر سه روز صبح زدم و رفتم سرکار.چه جوابی داد توی سرما .اصلا فکر نمیکردم این همه در موردش سوال بشه .بخصوص از طرف خانم ها.بهیچوجه فکر نمیکردم عطری باشه که اینقدر خانم ها رو جلب کنه.البته آقایون همه دوست داشتن .ولی این همه بازخورد خوب ازین رایحه برام علامت سوال شد.
شب سردتون پر امید
22 دی 1401 پاسخ تشکر
37 تشکر شده توسط : ابوالحسن منوچهر

8
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
اولش که اسپری میکنی بوی لیمو و جوهر نمایان میشه ، بوی لیمو خیلی سریع محو میشه، و بوی دودی که حاصل از چوب قان هست در کنار نت جوهر باقی میمونه، که بویی مانند سوختن چوب و زغال خام میده، تا یک ساعت به همین روال طی میشه، بعد یک ساعت بوی چرمی بسیار با کیفیتی به آن اضافه میشه و بوی چرم غالب و بوی دودی کمتر میشه، که از این لحظه به بعد در هوای سرد میتونه بازخورد بیاره. ولی در کل عطر سخت پوشی هست.

کیفیت نت ها واقعا بالاست و اصلا کسی فکر نمیکنه عطر زدی
پخش و ماندگاری 8 از 10
25 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : ملورین nazanin

کویر د نویر
یک انگلیسی تمام عیار .پالتوی ماهوتی مشکی دوخت کاونتری .شلوار و کفش مشکی و باریک پولیور یقه اسکی که یقه اش کمی ول افتاده با یک شاپوی چرم و ماهوت مشکی کوچه های تنگ و تاریک قدیمی مرکز لندن هوای مه گرفته که دونه ها ای سردش مثل سوزن رو صورتت میزنه و باد سرد دریای شمال با بدن لاغر و کشیده صورتش معلوم نیست ولی مطمئنی که استخوانی و لاغره از کنارت رد میشه دقیقا بوی کویر د نویر رو میده.همین هوا و همین تیپ فقط اینطوری میتونم تصورش کنم .اصلا روی تن یک ایرونی خندون و صورت گرد در هوای تهران برام قابل تصور و قبول نیست.فقط اون frosted glance های انگلیسی باید این هیولای انگلیسی رو بپوشن .توی مجوعه دارمش ولی هیچوقت نپوشیدمش
28 دی 1400 پاسخ تشکر
33 تشکر شده توسط : منوچهر سعید ون ورنبرگ
جایی که پيئر مونتال از خودش کمی دور شد وُ به تمرینِ تعدد و بسامد نشست وَ تیئری واسر قیمتِ دودمانِ گرلن رو تخمین می‌زد وُ شجره ی شکوه رو به یویو تبدیل کرده بود در سرزمینِ تراژدی، نمایشنامه و مه در یک خانه‌ی مرموز ژولی دانکلی به نبوتِ سلسله‌ی اشرار می‌رسه وُ دیوِ نابِکار بر او ظاهر میشه! زانو! احترام وَ جادوی سیاه به ایشان پيشکش میکنه! از آن پس جوهر پشتِ جوهر؛ تسخیر پشتِ تسخیر؛ رُعب پشتِ وهم، وَهم قبلِ کشف!!

درود برشما.
جناب بوترابی این خانه عجیب مخلوقاتی داره. گویند عطر وُ گوییم نه! دی ام تی!! رِیک ان روین، ایرن دوک، فاتِم وی وَ.. معجونِ وحی هستند. در اختر و تقویم صحیح استشمام بشن ایجاد خطر می‌کنند وُ بیشتر الهام!

[اشاره‌ای که به مونتال و واسر داشتم صرفا نظرشخصیِ و به حتم که حقیقت فقط در نگاه شما]

جناب بوترابی لذت بردم از نوشته‌، سلیقه و تمایلِ ناب شما. به راستی که متلکمِ آگاه شما وُ مستمع تام ما هستیم. افسوس که شاگرد پرحرفی چون من در این خانه هست و گاه و بیگاه به در و دیوار می‌پرد و آرام در سرِ بی دین خود ندارد. باشد شما بیشتر و چون من کم و کمتر...!
28 دی 1400 پاسخ تشکر
30 تشکر شده توسط : ابوالحسن منوچهر
مسیح عزیز مستمع صاحب سخن(چون شما)را بر سر ذوق آورد.ما همگی تشنه کلام ناب هستیم.تشنه نوشته ای عاری از روزمرگی.تشنه محاوراتی خارج از محاورات هرروزه در چهار راه مخبرالدوله و فردوسی.خارج از بحث دلار و تحریم و تشنگی.گوشمان پر است از روزمرگی فرسایش و نکبت.چرا همه به عطر پناه بردیم؟چون از روزمرگی هایی که صادق خان هدایت را کشت مارا برای لختی هم که شده می هاند.ولی باز به قول صادق خان تاثیر این مخدر گذراست و دوباره روزمرگی ...اخبار...غم نان....آلودگی...نامردمی.....بنویس برادر ...بنویس
29 دی 1400 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : مجید جلیلوند سعید ون ورنبرگ

سلام و عرض ادب به همه دوستان عزیز عطر افشانیم:
Coeur De Noir از خانه عطر بیوفورت لندن یه کار بسیار بسیار خاص و نافذ از نظر من. شروعی جالب با رایحه ای تلخ و جوهر گون که خشکی شدیدی رو داره مثل حس خشک شدن گلو و اون حالت خفگی ناشی از این خشکی . نت ها از جمله بوی جوهر و چرم و نت های بوزی ناشی از وجود تنباکو و وانیل در بالاترین و هایپ ترین اندازه طراحی شدن هم از نظر شدت بویایی و هم از نظر کیفیت شاید اینجوری بگم بهتر و واضح تر باشه یعنی خالص ترین و نزدیکترین رایحه از هر عنصر رو میتونین استشمام کنید. کاره تاریکی و جذابی هست از نظر من ولی بالطبع و بواسطه خانه عطر بیوفورت خیلی راحت پوش یا اصطلاحا ایزی ور نیست. تیپ های مشکی زمستونی با کلاه های خاص و کارکتری جدی رو میطلبه پوشیدنش. پخش خوب و ماندگاری متوسط به بالا در کنار موارد فوق که خدمتتون گفتم ماحصل بویش و پویش این کار هست.
01 شهریور 1400 پاسخ تشکر
25 تشکر شده توسط : Mahmoudreza ganjali منوچهر

دقیقا بوی چرم و جوهر و تنباکوی اسموکی میده.
یه کار عجیب غریب دیگه از این برند عجیب غریب.
فک نکنم بشه جایی پوشیدش.
ولی واسه تنهایی خود آدم خیلی عالیه.
شاید بخرمش.
13 اردیبهشت 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : رضا یگانه معین هاشمی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟