Tiziana Terenzi - Porpora

تیزیانا ترنزی پورپورا

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-36788
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی گلی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : تیزیانا ترنزی
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2017
کد کالا : ATR-36788
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 280
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
14,000,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 4
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

مسیر ادبیانهٔ کالکشن ماه با فرم‌های بسیارش ادامه دارد، و محیا می‌شود تا مرزهایی که هرگز در هنر عطرسازی بدست نیامده‌اند، کاوش شوند و ما را در این سیر رویایی به سمت فضاهایی کیهانی هدایت می‌کند که اسرارآمیزترند و عطر رمزآلود پورپورا نام اثر‌ی است که در این بطری سرخ‌رنگ نفیس که با درپوش طلاکاری‌شده و جواهرشکل مزین شده و صور کمرنگی را با لاک‌های ظریف در سرخی آتشین به تصویر می‌کشد، گنجانده شده است. این محصول الهام گرفته از شکوه «رد مون» معروف است که گاهی با نور آتشینی ناگهانی از پس افق خیز می‌زند. شاید جادویی‌ترین و اسرارآمیزترین تصویر این سفر طولانی تا انتهای این مسیر یادگار ساختهٔ کودک درونمان باشد، همچنانکه در صلح‌آمیزترین و سبک بارترین دوران زندگی‌مان تعمق می‌کنیم.
پائولو و تیزیانا در خانهٔ تفریحی‌شان به‌سر می‌بردند، جایی که روزها با آرامش با ریتم شیرین برج ساعتی که از دوردست به صدا در می‌آمد، گذشت. اغلب اوقات، بعد از صرف شام، همراه با نونو گوگلیلمو به هلال آسمان و عمق لایتناهی‌اش خیره می‌شدند. صحنه‌ای بی‌کران از نورهای درخشانی که در فاصله‌ای زیاد و لایتناهی محو می‌شدند، به قدری که در آن شلوغی اثری از آنها نمی‌ماند.
باغچه رز بزرگ و زیبایی در اطراف باغچهٔ خانه بود که نونا لوئیگا عاشقانه و با مهارت و خردش از آن مواظبت می‌کرد. این گوشه از بهشت رایحه‌های غلیظ و فریبنده‌ای را ساطع می‌کرد که نزدیک عصر شدیدتر احساس می‌شدند، همچنانکه دمای هوا به‌تدریج پائین می‌امد، و نسیمی که از سمت دریا به حرکت درمی‌آمد خنکش می‌کرد. پدربزرگ رزهایی را از این مکان سحرآمیز چید و با استفاده از آنها و با خرد و شکیبایی‌ عطرهای قیمتی‌اش را خلق کرد. پائولو و تیزیانا به او کمک می‌کردند تا صدها و بلکه هزاران گلبرگ خوشبوی مخملی و مایل به ارغوانی را جمع کند که سپس پدربزرگ به‌طرزی هنرمندانه آنها را در دیگ مسی تیره‌رنگ عرق‌گیری کیمیاگر خود که همچون ماه می‌درخشید، گذاشت. 
بر روی شعله‌ای ضعیف برافروخته از چوب درختان شاه‌بلوط از جنگلی در آن حوالی که به‌شکلی ماهرانه در زیر دیگ چیده شده بودند، قطرات کوچک شهد ارزشمند گل‌ها درون شیشهٔ مارپیچ عرق‌گیری جمع می‌شدند. پائولو و تیزیانا با چشمانی حیرت‌زده ساعت‌ها این پدیدهٔ ژرف را به تماشا نشستند: آتش هیزم‌ها گلبرگ‌های زیبای رز را به قطرات شهد خالص ارزشمند تبدیل می‌کردند. عصاره‌گیری جادویی را درست در جلوی چشمانش می‌دیدند، همانند معجزه‌ای آسمانی که رایحه‌اش را به سوی دره‌های دوردست شناور می‌کرد.
آن روز عصر که هنوز از تجربهٔ فراگیر عرق‌گیری هیجان‌زده بودند، ناگهان از پشت سرازیری تپه پر از گل، ظهور ابرماهی عظیم‌الجثه و درخشان‌تر از همیشه را شاهد بودند. ماهی شعله‌ور و جادویی به رنگ قرمز مایل به ارغوانی بسیار نزدیکشان ظاهر شد که ترسیده بودند مبادا بر روی آنها سقوط کند.
وقتی با شکوهی بسیار که تماماً در این محصول ارزشمند گنجانده شده بود مواجه شدند، عطری که با نُت اصلی متمایز حاصل از عصارهٔ رز و با رایحه تمشک‌ها و چاشنی‌های جنگل وحشی مانند دارچین و گل میخک آغاز می‌شد، هراسان، هیجان‌زده و متعجب ماندند. به جهت درهم‌تنیدگی مبتکرانه نیروی اغواکننده و حسی رز بلغاری و تأثیر خواب‌آور خشخاش که در مقابل قدرت جادویی بخور خوشبو و نعناع هندی برابری می‌کرد، مجموعه نت‌های اصلی با ترکیب اصلی بی‌ربط و بی‌نظیری همساز شده بود. این محصول فاخر برای تضمین ماندگاری فوق‌العاده‌ به واسطهٔ قدرت رایحهٔ چوب شاه‌بلوط که با روغن بنجامین و مر آمیخته شده و با قدرت ناچیز ترکیب ارزشمند کهربا و مشک تقویت شده است، بیش از ۳۰ سال در خانواده محصولات ترنزی باقی مانده است. پیوندی بویایی برای اسانسی نادر و بی‌نظیر.

برند تیزیانا ترنزی
عطار پائولو ترنزی
طبع گرم
سال عرضه 2017
گروه بویایی شرقی گلی
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه رز ، دارچین ، ادویه گل میخک ، تمشک
اسانس میانی رز ، نعناع هندی ، روایح دودی، گل کوکنار
اسانس پایه لوبان ، مشک ، کهربا، صمغ درختچه مر
نمره کاربران
Porpora-تیزیانا ترنزی پورپورا
رایحه
0
بدون رای
ماندگاری
0
بدون رای
پخش بو
0
بدون رای
طراحی شیشه
0
بدون رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند تیزیانا ترنزی
اخبار برند تیزیانا ترنزی
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
رایحه ابتدایی کمی گل رز آدم رو میترسونه
ولی کمی بعد تمشک و دارچین آرومش میکنه
یه رز ناز و زیبا و دودی
بعدش پچولی اضافه میشه و رایحه همچنان رز دودی
که تا آخر عطر هستند در کل ارزش داره
این کار میل به زنونه داره بخاطر بوی رز تو ایران
29 شهریور 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : رضا عطردوست حامد

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟