PARFUM D'EMPIRE - Cuir Ottoman

پارفوم دی امپایر کوئیر اوتومن

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-36766
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی گلی
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : پارفوم دی امپایر
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2006
کد کالا : ATR-36766
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 10
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
390,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    7
  • نمی پسندم
    4
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    9
  • + 45 سال
    2
  • روزانه
    3
  • رسمی
    8
تعداد رای های ثبت شده : 62
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

PARFUM D'EMPIRE Cuir Ottoman - پارفوم دی امپایر کوئیر اوتومن

از عطر هایی با سبک بویی گرم و جذاب و به یادماندنی می باشد که اولین بار در سال 2006 به بازار عرضه شده است. و در خانواده عطری شرقی گلی قرار می گیرد. از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به زنبق ، یاس، لابدانیوم، لوبان ، چرم ، بوته وحشی جاوی ، بلسان کلمبیایی ، دانه تونکا ، وانیل ، روایح دودی اشاره کرد.

برند پارفوم دی امپایر
طبع گرم
سال عرضه 2006
گروه بویایی شرقی گلی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه زنبق ، یاس، لابدانیوم
اسانس میانی لوبان ، چرم ، بوته وحشی جاوی ، بلسان کلمبیایی
اسانس پایه دانه تونکا ، وانیل ، روایح دودی
نمره کاربران
Cuir Ottoman-پارفوم دی امپایر کوئیر اوتومن
رایحه
7.3
8 رای
ماندگاری
7.4
8 رای
پخش بو
7
8 رای
طراحی شیشه
7.5
8 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (8 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
8
رایحه
7
ماندگاری
6
پخش بو
8
طراحی شیشه
کویر اوتمن : یک عطر چرمی-بالزامی کاملا خاص و متفاوت.
غالب ترین رایحه این عطر، بالزام تولو ( Tolu Balsam) هست که یک تلخی، حس سمی بودن مثل عود، و بوی ترشیدگی و گندیدگی داره (شبیه هندوانه ای که از داخل گندیده ). البته برادر دیگه تولو بالزام، پرو بالزام هست که هر دوشون از درخت Myroxylon گرفته میشن هرچند فرآیند تهیه شون کمی متفاوت هست. پرو بالزام اون حس گندیدگی و ترشیدگی رو شدیدتر داره مثل بویی که در عطر سیگار بلک عود غالب هست و واقعا در اونجا غیرقابل تحمله. اما تولو بالزام غنی تر هست بدون اون زنندگی.
تولو بالزام در اینجا از چرم جدا نیست. زنبق هم اونقدرها پررنگ نیست اما اگه بگردید پیداش میکنید. پس از یک ساعت وجه آمبری کار پررنگ تر میشه و یک ترکیب خیلی خوشایند از چوب و صمغ و چرم ایجاد میشه که به نوعی عود رو هم تداعی میکنه در کنار یک آمبری روغنی و چرب. مشابه همون حسی که در کارهایی مثل الکساندریا 2 یا عود وود تام فورد هست: تداعی کننده یک مکان اشرافی با مبل هایی از چوب و چرم اعلا و رایحه عود و بخور در فضا. یعنی بیشتر به تن مکان میشینه تا آدمها.
متاسفانه پخش بویی کمتر از انتظار داره. اما ماندگاری خوب داره. پس با توجه به قیمتش که خیلی هم بالا نیست، اگر رایحه رو بپسندید میتونید با تعداد پافهای بیشتر پرفورمنس خوبی بگیرید.
یک کار کاملا خاص و بدون مشابه و در عین حال لوکس. اگر شغل مدیریتی دارید و یا در محیط کار پرستیژ براتون مهمه، بد نیست این عطر رو امتحان کنید.
19 شهریور 1401 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : بهزاد معصوم نژاد  حسینی

7
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
8
طراحی شیشه
پارفوم دی امپایر کویر اتومن

یه عطر امبری،گلی، چرمی و پودری

کویر اتومن به شامه من تو اپنینگ چندان با نت های اعلام شده نمیخونه.چیزی که من تو اپنینگ حس میکنم بسیار شبیه به عطر عود اسمانتوس از مونا دی اوریو هست.
یه رایحه عودی گلی مانند یه چیزی شبیه به ترکیب نت عود طبیعی ( از اون نوع عود طبیعی که تم میوه گندیده مانند داره) با روایح گلی که البته این رایحه گلی بیشتر شبیه به اسمانتوس هست تا جاسمین.
به مرور اما این تم عودی گلی مانند ضعیف میشه و وجه امبری کار در کنار تم پودری زنبق خودشو نشون میده‌. اکورد امبر احتمالا اینجا نتیجه نت های لابدانوم، بنزویین و تولو بالزام و وانیل هست و تاحدی کارای امبری هربال مثل کارای انیک گوتال رو به یاد میاره.
از لابلای این تم پودری امبری کمی هم چرم رو میشه حس کرد. یه چرم شیرین و مخملی که البته مثل اکثر کارای پارفیوم دی امپایر با یه تم علفی و شاید اصطبلی هم همراه هست.
راستش اصلا مورد علاقه من نبود اما برای برادرم که علاقه مند به عطرای امبری عودی گلی مثل عود اسمانتوس هست بسیار جذاب بود.
پرفورمنس کار هم خوبه و صرفا مناسب فصل سرد و بیشتر مناسب خانم هاست البته به نظرم.
09 فروردین 1401 پاسخ تشکر
22 تشکر شده توسط : matin mo  حسینی
سلام الان این عطر توو بازار هست؟ از کجا تهیه فرمودید؟
04 خرداد 1401 پاسخ تشکر
سلام جناب فرزاد‌. بله من تو فروشگاهی تو شیراز دیدم.
05 خرداد 1401 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : فریده.م

10
رایحه
8
ماندگاری
6
پخش بو
8
طراحی شیشه
اولش که‌ نت هاشو‌ نگاه کردم فکر کردم این عطر خیلی باید گلی باشه ولی اصلا این طور نیست ...
نت ابتدایی این عطر بوی کیف و کفش چرم طبیعی میده هر چی ازش میگذره انیمالیک تر و تلخ تر میشه ...
زنبق رو‌ میتونم حس کنم تو این عطر اما یه زنبق سیاه و تاریک و شاید کمی دودی
نت اخر هم کمی گلی بودن عطر بیشتر میشه ولی چرمی بودن عطر و تلخ بودنش کاملا غالب هست
پخش عطر متوسط
ماندگاره هم متوسط کمی رو‌به بالا
عطر زنونه ؟ به نظرم بیشتر مردونست

واقعا انتظار داشتم‌ پخش بوی بیشتری داشته باشه ، حیف ...
06 شهریور 1400 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : Rehabo Shaghayegh

تولیدات جدیدش هم کیفیت قبل رو داره یا ریفورموله شده این کار.ممنون میشم جناب کبیری یا سایر دوستان که اطلاع دارن توضیح بدن
03 دی 1397 پاسخ تشکر

عطری که اسمش یاداور امپراطوری عثمانیه عطر با یک شیرینیه ملایم نه زننده کارو شروع میکنه و بوی باس نت اولو به یک کار فلورال تبدیل میکنه و یک حسی که انگار یاس اجازه خودنمایی به زنبقو نمیده با هر دم لحظه ای زنبق حس میشه بعد گمش میکنی بعد هرچی میخای زنبقو پیدا کنی دیگه نمیتونی چون یاس دیگه بینی شمارو کاملا پر کرده شاید توی سه چهارتا دم اولیه زنبقو با دشواری اونم نه هر دفعه که از عطر استفاده میکنی فقط گاهی اوقات میتونی اونو حس کنی شاید توی سرمای زیر صفر بهترین موقع برای کشف زنبق توی اینکار باشه چون یاس اجازه خودنماییو به زنبق نمیده البته نه اینکه یاس غالب باشه زنبق توی اینکار خیلی کم استفاده شده و خلاصه بعد از نیم ساعت بلاخره یزره چرم خودشو نشون میده ولی بازم نه اون چرم جوندار یه چرم خیلی بی دستوپا و گرفتار فلورال اسم اینکار ادمو گول میزنه و شما با یک ذهنیت چرم و یک کار زمخت مردونه باهاش روبرو میشی ولی کاملا کار فلورال هست و بیشتر به سمت خانوما برمیگرده تا اقایون البته نه خانومای ایرانی متاسفانه بین خانومای ایرانی فقط کارهای فلورال مد شده و از بقل همشون که رد میشی بوی گلاب میدن و اصلا اینجور کارها پسندشون نیست و از اکثرشون که سوال میکنی میگن عطرهای مردونه خیلی بهتره این یعنی خودشون به این عطرها علاقمندن ولی میترسن مسخرشون کنن بگن عطر مردونه میزنه البته من این عطرو میپسندم ولی چون احساس زنونگی بهم دست میده نمیتونم استفاده کنم البته به لیتونم بخاطر بوی بنفشه همین حسو داشتم ولی انقدر دوسش داشتم باهاش کنار اومدم بوی بنفشه لیتون همیشه منو یاد ایفوریا وومن سی کی میندازه البته لیتون یک عطر روزانه خوبه ولی اصلا من نمیتونم یک کار نیش حسابش کنم متاسفانه هرچی میگزره بیشتر متوجه میشم که مارلی پول در اهنیه روی شیششو از مردوم میگیره و اصلا نمییرزه ولی من لیتون بخاطر اون شادابیش و نیسانو فقط بخاطر زعفرونی که توش کار شده نمیتونم ازشون بگزرم
22 خرداد 1397 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Jo بهی
از لیتون بشدت لذت بردم ولی باز پیشنهادم برای خانوماس که وقتی استفاده کنن بینهایت اغواگرشون میکنه
12 اردیبهشت 1399 پاسخ تشکر

اشک خشک چرم در باران گرم دوده
چنبره زده پسرکی که دیگر انگار مرد شده و شیطنت نسیمکی از وانیل که گه کاه با دهن لقی زنبق نفس تنگی و هجمه غلیظ تاریکی را کمی به لطافت میبرد
چیزی انگار در جای خودش نیست
حس های مبهم و پی در پی در میان بدیهیات مرموز
چیست این آشکارا برهنگی نت ها در میان تندی الفاظ و مردانه رایحه ها
کویق اوتامن چالشی که هنوز برای پوششش دارم
نه می‌توان گفت میخواهم نه می‌توان گفت نمیخواهم
23 آذر 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : ssh

6
رایحه
6
ماندگاری
6
پخش بو
7
طراحی شیشه
بنظرم این کار روی مردانه بودن تاکید خیلی بیشتری داره و مردی با قد بلند و سبیل های پرپشت و پوست گندم گون رو برای من تداعی میکنه
21 مهر 1396 پاسخ تشکر
و در عین داشتن ظاهری سرسخت قلبی پر از رحم و محبت و سخاوت داره
21 مهر 1396 پاسخ تشکر
همه از وقار و سنگینی او می‌گفتند
آرامشی که جلال دارد و ابهتی که یک مرد با جنم با خودش به همه تلقین میکند
تعداد اسپری را که بیشتر کردم قیافه زمخت دودگرفته ی کافشن چرمی پوش محلمان با موتور پرده دریده اگزوز ندار گاه به دیوار تکیه زده در تنهایی به یادم آمد
سبیل درشت
ریش از ته زده که وقتی از کنارش رد میشدی ردی از افتر شیو داشت و البته بویی از دود که انگار نداشت ولی به تنش جار میزد
چنان که خالکوبی زنی غمازه بر دستان پرموی او از تناقض انگار فاش،میگفت بوی این عطر از صرف اثری مردانه
چه برهنگی بیش از هم آغوشی وانیل و دود و چرم و چشمان خیره کمی شیرینی که شاهد بود
لب گزیدگی از ابتذال نت ها که مردانه هست و توامان زن مانند
کافیست چون من در پوششی از هوای بارانی امتحانش کنید تا به هم آغوشی وانیل و چرم با [...] دود پی ببرید
25 آذر 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : ssh

یکی از عطرهایی که اینجا بارها پیشنهادش داده بودم. و دلیلش کلید واژه ی معروف بسیاری از همراهان این سایت هست: "عطر "خاصی" میخوایم که پخش بوش بالا باشه ضمنا نا عاشق دیور اوم اینتنس هستیم ".. از دو سال قبل که بطور جدی و متمرکز نیش و ایندی نیش معرفی میکنم بازار عطر تکون کامل خورده. کی میتونه انکار کنه چهره ی بازار جدی عطر دستخوش تغییر خیلی جدی و حرفه ای شده؟ که این اواخر نیش سلکتیو معرفی میکردم که تعداد این برندها به ده عدد نمیرسه و حتی تبلیغات اینترنتی هم نداشتن با اینحال یکی شون وارد ایران شد و خیلی ها هم بصورت سمپل توسط وسانی که به رویوهای من اعتناد میکردن جهت استفاده ی علاقه مندها وارد شده بود.. تا دو سال قبل چون iris cendre و iris nazareena و ایریس نویت جیمز هیلی و adjatay و خیلی دیگه از عطرایی که دوستان خصوصیات شبیه به اون رو طلب میکردن در دسترس و در کشور نبود فقط مجبور بودیم قناعت کنیم به کویغ اتومن. اما حالا وضعیت تغییر پیدا کرده. ورود تمام چهار عطر بالا و بسیار دیگری از عطرها و برندها مدیون همین رویوهایی بود که .... که بگذریم..

Cuir Ottoman - Parfum de empire
چرم عثمانی تصویر چسبناکی از برونگرایی جنسیه‌ . عطری که به اشتباه چرم پودری گفته میشه اما عمیقا جیری هست که به واسطه تونکا و وانیلی که توامان به او مزه میدن براق شده‌. عطری قابل استشمام که از اکورد چرمی شامل جاسمین ، رزین و ایرونز ساخته شده‌. جیری که خودش رو کاملا در فضا لو میده و رد قوی ای به جای میزاره‌. بوی کفش های ورنی براق در میان اوهامی فلاوری‌ و خوردنی اما تند و کمی داغ که شامه رو برای بوییدن مداوم کنجکاو میکنه. راستش کویغ اتومن عطری هست که خوب کار شده، برونگراست ، جذابه ، نافذه و محکم. اما پشت پرده ی شلوغی از انحرافات جنسی در این عطر کمین کرده‌. من این کار رو روی ساختار پرفیوم کار متوسط تا خوبی میدونم‌ اما به لحاظ روح و پیامی که در رایحه ست به شدت منحرف میدونم. عطری پارافیلیک که بدون نمایش بره..نگی های جنسی سعی در پردازش خودش بعنوان یک ابجکت جنسی داره. شبیه به آنچه که از دامن پوشیدن پسرهای فرانسوی نصیب پردازش های ذهنی میشه. یا از پوشیدن جیر براق و چسبناک برای مردهای میانسال متصور میشیم. خود بافت رایحه هم سعی در تحمیل خودش به همین شیوه داره‌. لذتی افراطی از امری معمول‌ : که تا مرز باز تعریف فتی..شیسم پیش ‌میره. بیشتر‌ از این نمیخوام راجع بهش صحبت کنم. اما بهرحال عطری هست که بار‌اول جذابیت خاص خودش رو داره. چندین بار تستش کنید و بعد راجع بهش تصمیم بگیرید. .
6.5 از 10
16 مرداد 1396 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : ایمان اجاقلو ماتیو دلارو
سلام اقای ایکاروس.
من پسرم و شخصیت تا حد زیادی برون گرا و شاد هستم و 25 سالمه.
عطر واسه فصل پاییز و زمستون که خاص و با پخش و ماندگاری بالا باشه چی پیشنهاد میدین؟ خیلی سر در گم شدم با این همه عطر که نمیتونم تست کنم همشون رو ...
26 مرداد 1396 پاسخ تشکر
من تازه وارد آشنایی با رایحه چرم شدم و این یکی از پیشنهادهای جناب ایکاروس بود
بعد از تست، فضایی در اول کار ،دودی، تاریک، چنبره زده، و تند و تلخ دیدم که به مرور زمان از شدت دودی بودن اون کاسته میشد و نقش چرم پررنگ تر میشد
تلخی نیمه تاریک جاسمین که با کمی خفگی دود آلود بر دور چرم حصارک کشیده بودند من رو به ترس از تداعی خاطره جنتلمن اونلی اینتنس جیونچی انداخت اما خوشبختانه هنر عطاری به مراتب بهتری نسبت به کار جیونچی وجود داره
که گاهی لطافت نسیم زنبق و وانیل رو در میان شرجی سیطره یافته بر تم چرم دودی نیمه تاریک کار حس میکردم
اما هنوز خیلی از نت هاش رو حس نمیکنم
چون نمیدونم هر کدوم چه بویی دارند
هنوز که هنوزه دنبال تابناک ترین کار چرمی هستم
به دنبال پارادوکسی زیبا از چرم هستم . چنان فرد جا افتاده ای که کودک درونش هزار شیطنت به وجود میآورد
23 آذر 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Hossein Mdz

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟