Tiziana Terenzi - Kirke

تیزیانا ترنزی کیرک ( کیرکه )

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-36657
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چایپر میوه ای
طبع : معتدل
مشخصات تولید
نام برند : تیزیانا ترنزی
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2015
کد کالا : ATR-36657
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 145
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
7,300,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    26
  • نمی پسندم
    19
  • - 25 سال
    4
  • + 25 سال
    19
  • + 45 سال
    3
  • روزانه
    26
  • رسمی
    4
تعداد رای های ثبت شده : 154
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

درست در جنوب روم مکانی دلربا را می‌یابید. امروزه این محل پارک طبیعی است، اما هنوز هم با منظره‌ای بسیار غنی، مسافرانش را مدهوش می‌کند. این مکان در خاطرات تثبیت شده و از هزاران منظره بهره‌مند است. در میان تلماسه‌های عظیمی رو به دریا و کوههای بدون سکنه که دورشان را جنگل‌های و درختان فراوان احاطه کرده‌اند، غوطه‌ور شده است.
شکوفاترین بوته‌های مدیترانه‌ای در چهار سوی این منطقه وجود دارد که ردپایی از مردان و زنان بزرگی دارند که سالیان پیش در اینجا می‌زیسته‌اند. وقتی در امتداد جاده‌های باستانی قدم می‌زنید غرق در رایحه‌های گمراه‌کننده و خاطراتی پرپژواک می‌شوید، همانند ترانهٔ پری دریایی یا ملودی‌ای که الهه سیرس برای جذب قربانیانش می‌نواخت، که در اودیسه اولیسز درباره‌اش آموختیم.
ما نیز مجذوب این رایحه‌های اغواکننده شده‌ایم، به قدری که آنها را در عطری حسی و گرم گنجاندیم که بتواند روح را وارد زیبایی‌های حواس انسانی کند. 
این عطری جادویی و حسی است، گویا الهام گرفته از الهه است. مجموعه‌ای شاداب از میوه‌های شیرین از جمله میوه گل ساعتی، هلو و گلابی که با ترکیبی ماهرانه با تمشک و برگ و جوانه انگور فرنگی سیاه آمیخته شده است.
همانند نوازش گل برف و همچون برداشتن گامی برهنه بر روی ماسه اغواکننده است که از سویی دیگر با بوی سهوناپذیر پیپرونال گرما گرفته و با قدرت رایحهٔ مشک سفید و نعناع هندی نیرو می‌گیرد.
این عصاره همانند یکی از دارو‌های افسون‌کنندهٔ مشهور الهه سیرس هر که از آن استفاده کند مجذوب خود می‌کند، و او را در جاده‌های اسرارآمیز هدایت می‌کند تا در تحول پرخطر احساسات و الهاماتی محصور در فیلتری جادویی که می‌تواند جریانی ناتمام از اسرار و احساسات را برجا گذارد، شگفتی‌های اعجاب‌آوری را کشف کند.

نوع عطر اکستریت د پرفیوم
برند تیزیانا ترنزی
عطار پائولو ترنزی
طبع معتدل
سال عرضه 2015
گروه بویایی چایپر میوه ای
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه هلو ، برگ و جوانه انگور فرنگی، تمشک ، گلابی ، میوه گل ساعت ، ماسه دریا
اسانس میانی گل برف
اسانس پایه مشک ، وانیل ، نعناع هندی ، چوب صندل سفید ، گل آفتاب پرست
نمره کاربران
Kirke-تیزیانا ترنزی کیرک ( کیرکه )
رایحه
8.5
50 رای
ماندگاری
8.4
50 رای
پخش بو
8.4
50 رای
طراحی شیشه
8.6
50 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند تیزیانا ترنزی
اخبار برند تیزیانا ترنزی
عطرگرام
نظرات کاربران (36 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
عطری ک بازخورد بسیار زیادی مخصوصا در هوای سرد هم برای آقایون و هم خانوم ها میاره با اولین اسپری چیزی ک بیشتر ب مشامتون میاد نت هلو هستش ولی یکم بهش وقت بدید یه ترکیب میوه ای وانیلیه خوشمزه و ملایم میده بهتون ک مناسب افرادیه ک روحیه شادی دارن و ب نظر من مناسب لباس های شاد و رنگی و همچنین محیط شادی برای استفادست.
برای اینکه جمله ی بوی قلیون میوه ای رو نشنوید و اذیت نشید لطفا حداقل بعد ۱۵ دقیقه اسپری کردن از منزل خارج بشید ک اون تندی اولش از بین بره
24 آذر 1402 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : احمد شجاعی MAHMOUD

جزو اون عطرایی هست که قابلیت بلایندبای کردن رو داره با خیال راحت و با پرفومنس عالی که داره از نظر ماندگاری و پخش بو هم راضی نگهتون میداره.
21 آذر 1402 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : احمد شجاعی سعیده دهرویه

6
رایحه
5
ماندگاری
5
پخش بو
4
طراحی شیشه
این عطر رو هدیه گرفتم.
عطر خوب و خوشبویی هست. برای کسایی که نه عطرهای خیلی ملایم رو میپسندن نه عطرهای خیلی تند ، گزینه مناسبیه. من بوش رو تا حالا نشنیده بودم و برام تازگی داشت. ماندگاری مناسبی هم داره. برای آدم های میانه رو گزینه خوبیه.
تندرست و خوش‌بو باشید.
13 آذر 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : احمد شجاعی سعیده دهرویه

در یک کلام
کیرکه.....عطری که عاشقشم....
عطری با کلاس و خوشبو و با بازخورد عالی....
هر چی بگم‌کمه
بسیار شبیه اربا پورای عزیزم که اونم همینقدر دوست دارم
08 آذر 1402 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : MAHMOUD سعیده دهرویه

این عطر اینقدر فیک و گرمیش اومده که الان همه توی خیابون این بو رو میدن
نزنید اگه تونستید واقعا بوی سردرد اور حال بد کنی داره
به جرات میگم کسی رو ندیدم چند ماهه حتی بوی اونتوس بده! فقط بوی کیرکه میدن!
01 آذر 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : بابک
این حرف در مورد حداقل ۳۰ عطر درسته....میشه شمرد...همه بوی اونتوس ، ساواژ، ساواژ الکسیر، لجند مون بلان، گودگرل، آنجلز شر بای کیلیان، باکارا روژ، باکارا روژ قرمز، بامشل، دیور اوم اینتنس، اسپلندور، و .......و......
این تصور شماست.... من مدتی فروشگاه عطر داشتم و هر کس میومد معتقد بود همه بدی فلان عطر رو میدن.... اما من که خودم فروشگاه داشتم میدیدم که همه و همه یک عطر رو نمی‌خرند
البته در مورد عطر کیرکه، واقعا زنونه هست و اگه شما یک آقا هستید طبیعیه که نپسندید
کیرکه یکی از عاااالیترین عطرها از هر نظر البته از بنده
پاینده باشید.
28 بهمن 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : احمد شجاعی ROSA

8
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
عطر خوش بویی اما اصلا بوی خاص و متفاوتی نداره. عطر سیفیه و بیشتر مناسب خانم هاست اما اقایون هم میتونن استفاده کنن. بوی غالبش به مشام من بوی هلو هستش. فقط برای من این نمره زیاد برای پخش بو و ماندگاریش عجیبه یکم مخصوصا پخش بوش چون به نظر من با ۴ تا پاف نهایت تا دو ساعت پخش بو داره. ماندگاریش بیشتره اما به هرحال اونم زیاد نیست

[EDITED] 1402/08/11 15:02
10 آبان 1402 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : احمد شجاعی مهریار
درود
بله کل توصیفاتتون صحیحه؛ پخش بو و ماندگاری خیلی زیادی نداره..
رایحه هلو از همه بیشتر به مشامم رسید منتها نه از نوع قلیون میوه ایی که دوستان اشاره کردند، بله کاملا شفاف و زیبا.
30 فروردین 1403 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : Perfumex Mahdi

یه تجربه ی شخصی از این عطر رو بگم شاید کمک کنه ، بنده دستریز این عطر رو دارم و خودم اینکار رو خیلی میپسندم
.
.
به هر خانم + 30 سالی که این بو رو استشمام میکنه میدم و نظر می خوام نظر + نیست و حتی بعضی میگن این چیه ، خیلی بده !!!
.
.
ولی مردها ( اکثرا ) این بو رو میپسندن
و جالب تر اینکه وقتی خانم های جوان حدود +۱۶ تا ۲۳ سال اینکار رو بو میکنن عاشقش میشن
.
.
نظر شخصی خودم اینکه به دلیل شلوغی اینکار شاید نت های ابتدایی که تو همون ۵ دقیقه ی اول باز میشن با روحیه ی خانم های سن بالاتر هم-خوانی نداره ولی این عطر وقتی می مونه بوش همه ی وجودتو میگیره
.
.
یه خوبیه اینکار استفاده ازش تو نسیم ملایم هواست اگه اینکار رو تو هوای معتدل بهار-پاییز استفاده کنی و باد ملایمی بیاد یه سیلاژ بسیار دلپسندی فضای دورتون رو احاطه میکنه و تو این شرایط سخت-پسند ترین افراد هم ازش راضی خواهند بود ( گرچه خودم همیشه اینکار رو میپسندم )
.
.
بنظرم این برند توی برندهای نیش ( در کنار پرفورمنس + رایحه ) جز قابل-پرداخت-ترین برندهای نیشه
۲ برند mancera و همین برند جز کارهای نیشی هستن که میشه ازشون خرید ( یعنی ارزش ریال به ریال پولی که واسشون میدی رو دارن )
اگه مارلی می خواست بازار ایران رو دست بگیره راحت میتونست با کمی قیمت پایین تر بازار رو درو کنه چون اگه مارلی ها تو رنج قیمتی ( امروز ) حدود ۵ تا ۸ میلیون نماینده هایی میداشتن خیلی ها حتما حداقل یکی از کارهاشون رو تو کلکسیون شون میخریدن اما با این همه رقابت رنگارنگ که شما از ۲ میلیون عطر بسیار خوب داری تا ۵ میلیون و لیست بلند بالایی که هممون داریم علنا بیشتر کارهای +۹ میلیون ( که خیلی از برندهای نیش ، چه عامه پسند هاش مثلا مارلی و چه خاص پسندهاش ) میرن واسه ( شرایط-خاص خریدن ) و از لیست خارج میشن که این بده
.
.
امیدوارم شرایطی بشه که صرفا سلیقه عامل نخریدن ما از فلان برند باشه نه نداشتن پول کافی ، چون عاشقان روایح به راستی از راسخ ترین و پاک ترین عاشقای دنیان
26 مهر 1402 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : MAHMOUD Z.gh

هیچ نمی‌فهمم چرا بوی ارباپورا میده اما ساختار نت‌ها انقد بی‌شباهت (کم شباهت) هست
09 شهریور 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : MAHMOUD Ghda
بدبو ترین تجربه عطری بود که داشتم،حیف پول، حیف، اصلا بوی اینایی که نوشته رو نمیده،یه بوی تنده سردرد اور داره مثل بوی پودر لباسشویی که با ادکلن قدیمی مردونه فاسد شده قاطی باشه. این چیه اخه ساختن! به فروشنده گفتم گلی میوه ای میخوام،مشامم پر بود اونموقع این مزخرف رو انداخت بهم، دوهفته اس انواع طریق تستش کردم. بعده حمام زدم، ،،رو لباس زدم گذاشتم موند بعد پوشیدم،،و و اما هیچ رایحه خوبی ازش نگرفتم به خدا قسم. من اریانا گرانده، جاستین بیبر، گود گرل، امور امور... این سبکهارو دوست دارم، اخه این کجاش شبیه اوناس تروخدا پیشنهادش ندید، وجدانن نکنین
21 شهریور 1402 پاسخ تشکر
سلام دوست عزیز:
در اینکه سلیقه بویایی افراد کاملا مجزا و متفاوت است، هیچ شکی نیست ولی جسارتا با توجه به اینکه سلیقه بویایی شما عطر هایی در رده دیزاینر مثل آریانا گرانده و جاستین بیبر و .... رو ساپورت میکنه، طراحی نیشگون و قوی برندی مثل Tiziana Terenzi آنهم با اون سبک غلیظ و پر حجم در فرمولاسیون یقینا توی ذوقتون خواهد زد. قطعا برند Tiziana Terenzi و عطارش کارهای بسیار خوب و قوی ایی دارند ولی متاسفانه شامه شما بواسطه عطر های سبک و دیزاینری که استفاده کردید تمایلی به پذیرش روایح نیش و سنگین رو ندارد.
با احترام به نظر شما، قیاس رایحه Kirke با بوی پودر ماشین و ادکلن مردانه آنهم فاسد شده!!!!!!!!!! به نظر شخصی من اصلا قیاسی منصفانه نخواهد بود.
این مطلب را هم به این جهت نوشتم که احیانا بواسطه کامنت شما، برای دوستانی که پیگیر تهیه و تست این عطر هستند شبهه و یا دلزدگی بوجود نیاید.
پیروز باشی دوست خوبم
21 شهریور 1402 پاسخ تشکر
66 تشکر شده توسط : احمد شجاعی BITA
این رایحه چیزی نیست که من دوست داشته باشم استفاده کنم چون استایل من نیست. اما بی‌شک زیبا و ارزشمنده. بوی سبُک و بی‌ادعایی نیست.
راستش من حتی آریانا رو بو کردم‌. جاستین بیبر رو هم همینطور.
اما مطمئنم این عطر به بدی که شما می‌گید نیست. شاید بهتر باشه هدیه بدید به کسی تا ازش لذت ببره.
06 مهر 1402 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : احمد شجاعی BITA
عرض سلام منم اتفاقا اوایل همین احساس منفی رو نسبت به این عطر داشتم همش میگفتم اصلا به چیزی که میخوام حتی نزدیک هم نیست ولی بعد یکی دوروز نظرم کاملا عوض شد. تو نت های پایانی اصلا یه چیز دیگه میشه حتی الان هم با نت های اولیه ش مشکل دارم ولی بخاطر نت پایانی که به نظر من حداقل دوازده ساعت زمان میبره تا پیداش بشه حاضرم تحملش کنم؛) الانم جزو عطرهای محبوب منه خودم باورم نمیشه😂
14 مهر 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : Perfumex مهدی نقیبی
کاملا با نظرتون موافقم
06 بهمن 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : سالمی سعید رضایی شوشتری

درود
خيلي وقت بود ميخواستم مسئله اي رو مطرح كنم ولي خب دو دل بودم به برخي دوستان بر بخوره، خب اين كامنت دوست عزيزمون باعث شد كه عنوان كنم. اويل هر عطري تست ميكردم با خودم ميگفتم خب برم كامنت ش رو هم بزارم و .. هرچند من هيچوقت ب خودم اجازه ندادم بخوام تخصصي تحليل كنم چون دانشش رو نداشتم و صرفا نظرم رو به عنوان مصرف كننده گفتم هرچند بعضي اوقات پيش اومده كه دوباره نظرم عوض شده در مورد يك كار بخصوص و اين ممكنه براي همه ي ما پيش بياد. من فهميدم كه لزومي نداره هر عطري تست ميكنيم و يا ميخريم سريع بيايم كامنت بزاريم. استفاده كنيد بزاريد چن وقت بگذره بعد بيايد احساس و تحليلتون رو كامنت كنيد.
اينجوري هم خودتون رضايت بيشتري داريد هم كامنت موثر تري داديد و دوستان ديگر هم با توجه ب كامنت شما ميتونن تصميم مناسب رو براي خودشون بگيرن.
07 مرداد 1402 تشکر
56 تشکر شده توسط : احمد شجاعی MAHMOUD
چقدر تو میان‌مایه و حتی بدتر از اون، فرومایه‌ای کیرکه‌‌ی دوزاری! چقدر جلف و بچه‌گونه‌ای! چقدر فاقدِ همه‌چیزی! چقدر ناتوان از ارائه‌ی چیزی هستی! چقدر چیزِ خوبی رو تداعی‌گر نیستی! چقدر بی‌پُتانسیلی! چقدر بدی که حتی نمیشه گفت اِای تقریباً یه کوچولو خوبه! چقدر حتی دوست داشتم واست وقت نذارم و درموردت ننویسم! ولی خب اونقدر بدی که باید با نوشتن درموردت حسم رو بروز میدادم! کیرکه از برندِ محترمِ تیزیانا ترنزی، ازت بدم میاد!
06 مرداد 1402 تشکر
16 تشکر شده توسط : Marie zero
سلام و ارادت خدمت شما
امیدوارم از این حرف بنده ناراحت نشید و هر کسی سلیقه و نظری داره و شما هم نظرتون رو‌دادید منم تست نداشتم کلا این کارو ... ولی از روی کنجکاوی به پروفایل شما سر زدم و هر چی کار تاپ و خوش بو و پر طرفداره شما زدی نمیپسندی...!
و برام خیلی عجیب بود با اینکه هرکسی سلیقه ای داره دیگه انقدر کار تاپ و عالی رو نمیشه نپسندید؟
امیدوارم ناراحت نشید فقط از رو کنجکاوی گفتم چون خیلی نقدهای کوبنده نسبت به عطر ها میرید و من ندیدم کسی از این همه کار خوشبو یک جا بدش بیاد...
سلامت و تندرست باشید !
06 مرداد 1402 تشکر
19 تشکر شده توسط : احمد شجاعی محمد جواد گلستانی
عبارت Through a glass darkly به معنی از میان شیشه تاریک وار ، به دید مبهم یا ناقص در ابتدا نسبت به یک حقیقت اشاره داره که بعدا با گذشت زمان کامل میشه ،
این مقدمه رو گفتم تا به نگاه سطحی شما به این عطر اشاره کنم ، این که اصلا به این عطر زیبا مهلت ندادید تا خودش رو برای شما به نمایش در بیاره ، نمایشی که در ابتدا با شروع میوه ای تازه شروع میشه و در انتها با ترکیب جذاب و محرک مشک وپچولی به پایان میرسه،

میان مایه ؟ فرومایه ؟ و بدتر از همه ، جلف؟؟؟
شما با ریووی عطر آکوا سلستیا ، دوش گرفتن با معشوق و نوازش او در وان پر از کف ، کلمات میان مایه و فرومایه و جلف بودن رو خیلی واضح تعریف کردید.

متن شما یکی از بدترین متن هایی بود که در این فضا خوندم و متاسفانه متزلزل بودن این فضا برای رفتن به سمت یک فضای تخصصی در حوضه روایح رو برای من ثابت کرد.

[EDITED] 1402/05/07 02:56
06 مرداد 1402 تشکر
29 تشکر شده توسط : احمد شجاعی محمد جواد گلستانی
خیر دوستِ عزیز، ناراحت چرا؟! بدتر از این‌ها رو دوستانم بهم گفتند؛ «که آره تو مثل فراستی که نولان رو می‌کوبه از اونتوس خوشت نمیاد!» حال آن‌که بنده همان نیم‌چه سوادِ فراستی در حوزهٔ سینما رو در مورد عطر و عطرسازی ندارم. بنده رو متهم می‌کنن که همه‌ی عطرها رو میگی بده و غیره! بنده بهشون خُرده نمی‌گیرم و سعی هم در توضیح و ذکرِ ادله‌ی خود در اون فضای صمیمی نمی‌کنم، چرا؟ چون شکل‌گرفتن بحث جدی مابین افرادی که خیلی بهت نزدیکن هستن جز در مورد روزمرگی‌های زندگی، کار سختیه! یا لااقل برای اطرافیانِ بنده بدین‌شکله! شوخ‌طبع‌تر از اون هستن که بتونم باهاشون وارد بحثِ هنری بشم، البته خدارو هم بابت داشتنِ‌شون شاکرم و همین روحیاتِ‌شون بنده رو سرپا نگه داشته! یه چشمش این‌که می‌دونن چقدر از اونتوس خوشم نمیاد اما هربار باهم هماهنگ می‌کنن که هر سه‌تاشون بپوشنش!

شما دوستِ محترم مرز بین این‌که کاری رو نپسندیم با این‌که از کاری بدمون بیاد رو باهم خلط کردید! البته از کاری مثل کیرکه بدم میاد اما بین اون لیستِ طویلِ «نمی‌پسندم»‌های بنده کارهایی هستن که راحیه‌شون خوبن اما برای من نیستن، جذب‌ِشون نشدم، ازشون لذت نبردم! خوش‌بو بودن اما سلیقه‌ی بنده رو نگرفتن که مورد پذیرشم واقع بشن!

به همین سادگی، ما انسان‌ها قادر نیستیم جذبِ تمامِ روایحِ خوش‌بویی بشیم که به راحیه‌ی خوب‌شون واقفیم. مگه میشه ساواژ رو بد دونست؟! با این‌حال دوسش ندارم، نمی‌پسندمش اما از این‌که در جایی باشم که کسی اونو پوشیده باشه نمیگم اَه چه رایحه‌ی بدی! فقط یه دروغگو می‌تونه بگه ساواژ بده! یا گرین‌آیریش با اون کاریزما رو مگه میشه کوبید؟ خیر، اما نمی‌پسندمش، شاید در پنجاه سالگی! (اگر عمری بود). رایحش پیره، کهنه است، عتیقه است. به خاطر دارم مادربزرگم گنجه‌ای داشت مخصوصِ نگه‌داریِ صابون، گرین‌آیریش برای من شبیهٔ حس باز کردنِ اون گنجه است! بسیاری از عطرها که نپسندیدم برای بنده این‌گونه بودن! یا کاری مانند سادوناسو که درباره‌اش نوشتم اصلاً عطر نیست، صرفاً ملقمه‌ای از ارضای هوس‌های گولتیری بوده!

از این‌ها گذشته، این سایت کاربران موجهی دارد که مطالب مفیدتری می‌نویسند، خودتان را درگیر بنده و سلیقه‌ی نامأنوسم نکنید، وقت باارزشِ‌تان هدر می‌رود! خُجَسته باشید.
07 مرداد 1402 تشکر
18 تشکر شده توسط : سورنا مقدم رابین هود
به نظرم شما هنوز تحتِ تاثیر آن نظرِ بنده در موردِ سادوناسو هستید، گویا زخمِ کاری‌ای از آن برداشته‌اید، آن مخالفتم و سورئال خطاب‌شدنِ نظرتان در بابِ مفهومِ ذاتیِ عطرها برایتان گران تمام شده!

برای بنده دیالوگ با شما که اعتباری‌بودنِ مفاهیمی که به عطر نسبت می‌دهیم را در نمی‌یابید و از اساس برای آن‌ها، ذاتاً و دروناً مفهوم قائل هستید، بی‌فاییده‌اس!

سطحِ ترجمه‌تان هم در حد ترنسلیتِ گوگل است که راجبِ آن چیزی نگویم بهتر است! حال ‌آن‌که درک نمی‌کنم که چنان وسواسی با آن نظرم ذیلِ سادوناسو برایتان به وجود آمده که حتی در پی ترجمه و تفسیرِ نامِ کاربری‌ام هم در آمده‌اید!

مهلت‌دادن یا ندادنِ بنده به این‌ کار را هم نمی‌دانم از کدامین علمِ غیبِ‌تان دریافتید! گویا برای جنابِ‌تان مهلت‌دادن یعنی رسیدن به آن‌چیزی که شما به آن رسیده‌اید و مهلت‌ندا‌دن هم نظرِ مخالفِ شما!

آنقدر درگیرِ بنده شده‌اید که از متنی که در مورد آکوا سلستیا هم نوشته‌ام عبور نکرده‌اید و ذیلِ این کار به آن یکی پرداخته‌اید!
07 مرداد 1402 تشکر
7 تشکر شده توسط : Shayan Shayegan Mahmood.R
عشق، پوچی رو به فراوانی و ناامیدی رو به زندگی تبدیل می کنه، همون چیزی که خدا از ما می خواد..

درود به شما جناب روحانی
نام کاربری و همینطور عکس آواتار ایشون برگرفته شده از فیلمِ Through a Glass Darkly است..به کارگردانی برگمان.
همچون در یک آینه؛ به نظر با توجه به بن مایه و درون مایه فیلم، بسیار هوشمندانه انتخاب شده.. پوچی و نا امیدی و اهمیت عشق و محبت!
در نتیجه اگر بخواهیم با توجه به نامِ کاربری، ایشون رو قضاوت کنیم باید اتفاقا برعکس گفته شمارو مد نظر داشته باشیم؛ اینکه ایشون فردِ عمیق و متفکری هستند!
اما؛ در کُل، قضاوت کردنِ فردی از روی نامِ کاربریِ اون، ابدا صحیح نیست وَ حتی نباید اجازه بدیم این مورد روی ناخودآگاه ما اثر بزاره..
و اینکه ما ۲۸ نظر ذیل عطرِ کیرکه داریم وَ هر ۲۸ تا هم صحیحه.. در مورد تمامی عطر ها دوستان این مسئله صدق میکنه!
اینجا ۲۸ تا بینی وَ ۲۸ تا سیستم بویایی متفاوت در شرایط متفاوت (از خیلی جهات)، کیرکه رو تست کرده و بوییده.. مشکلی نیست؛) خاطرتون رو مکدر نفرمایید، چرا که بحثِ تفاوت سلیقه و مسائل دیگه در میانه...
(من متوجه شدم که کیرکه جز مورد علاقه های شماست و این نقد تند، سبب دلخوری شما شده)..

[EDITED] 1402/05/07 12:53
07 مرداد 1402 تشکر
25 تشکر شده توسط : مهریار ROSA
احتمالا خاطره بدی با این عطر داشتید ، که اینقدر متنفرید ازش، وگرنه که این عطر طرفداران زیادی داره و به لحاظ ترکیبات نت ها نیز کار موفق و ارزشمندیه و به اتفاق نظر اکثریت کار خوشبویی هستش با یک نگاه به ترکیبات اون میشه متوجه شد. خیلی عجیبه که اینقدر کوبنده درباره اش نوشتید بهرحال بهتره شما درمورد عطرهایی که بهشون علاقه دارید بیشتر بنویسید تا اینکه وقت عزیزتون رو بابت عطرهای دیگه هدر بدید... ازین بابت که شاید و حتما این عطر دوستداران و علاقمندان زیادی داره و چنین نقدی شاید درست نباشه که اونها هم اون رو بخوانند.... خوش رایحه باشید
07 مرداد 1402 تشکر
10 تشکر شده توسط : مهریار alireza .xx
کاملا درسته دوست عزیز و بسیار ممنون از نکته ای که بیان کردید و متاسفانه خیلی از اعضا به اون توجه ندارند و فکر میکنند صرفا نظر شخصی اونها که یه عطری بده یا خوبه ، بدون تشریح و باز کردن فضا و ترکیبات عطرها و توضیحات حرفه ای،،، میتونه برای دوستان محترم و اعضای دیگر سایت عطرافشان مفید و قابل توجه باشه. واقعا چرا بعضی ها فکر میکنند نظر شخصی و صرف اونها بدون توضیح و تشریح یک موضوع میتونه برای بقیه قابل توجه و مهم باشه..... این یک کاستی و کج فهمی بزرگ در بسیاری از کامنت ها و نظرات غیر مفید و توهین گونه هستش امیدوارم این نظر شما یک نقطه پایان و یک دکمه ی خاموش باش برای چنین نظرات بدون توضیح و تفسیر و علمی باشه..... خوش رایحه باشید🌺🌺🙏💐💐💐
07 مرداد 1402 تشکر
13 تشکر شده توسط : بابک ب.الف
سلام خانم نازنین

اصلا نقد فیلم آقای برگمان نبود ، البته خانم نازنین ۲ فیلم با این نام ساخته شده‌ ،

خواهش میکنم به نتیجه جستجوهای بعدی هم در گوگل نظری داشته باشید ،

من منظورم معنای عبارت Through a glass darkly بود که در مورد یافتن یک حقیقت هست که در ابتدا میتونه مبهم و ناقص باشه ولی با گذشت زمان به تکامل میرسه و این عبارت رو با متن ایشون بسیار متناسب دیدم ،
این که بیاییم از فضای یک عطر یک برداشت سطحی داشته باشیم و خیلی سریع با یک متنی که در خور این فضا نیست اون رو قضاوت کنیم ، چه کمکی به خریدار این عطر کردیم؟

خانم نازنین میخوام باهاتون رو راست باشم ، کجای متن ایشون عمیق ومتفکرانه بود؟؟؟

[EDITED] 1402/05/07 16:19
07 مرداد 1402 تشکر
20 تشکر شده توسط : احمد شجاعی Sepehr s
زخم کاری در سادوناسو؟؟؟

اشتباه پر واضح خودتون در اونجا رو ، اینجا هم به رخ کشیدید!!!
یک بار دیگه صفحه سادوناسو رو مرور کنید ، شما توهم زخم کاری دارید...

اگر در مورد معنی عبارت Through a glass darkly بحث گوگل ترنسلیت رو مطرح کردید باید بگم منظورم نام فیلم آقای برگمان نبود ، شما همیشه در قضاوتتون عجول هستید همونطور که در سادوناسو قضاوتی پر واضح اشتباه کردید.

عبارت Through a glass darkly یک عبارت معروف و منتسب به آپوستول پائول در دین مسیح هست و من معنی اون رو متناسب با متن شما دیدم‌ ، اصلا با معنی این عبارت ،چه بی احترامی به نام کاربری شما شده؟؟؟

[EDITED] 1402/05/07 13:15
07 مرداد 1402 تشکر
20 تشکر شده توسط : احمد شجاعی Sepehr s
سلام خدمت سرکار خانم نازنین
درسته که قضاوت در مورد افراد از روی نام کاربری اونها خیلی درست نیست ولی شما یه نیم نگاهی هم به نظر این دوستمون که نمیدونیم چی صداشون کنیم بندازید فرومایه ، جلف ، دوزاری بچه گانه بی پتناسیل ... فقط مونده بود چندتا فحش و ناسزا هم بدن ! به نظر شما قضاوت یک عطر با این الفاظ در این محفل کار پسندیده ایه ؟ بله همه میدونیم هر کس اینجا آزاده نظرشو بگه و عطر سلیقه ایه اینارو هممون میدونیم همه ! ولی بهتره که اگه از عطری خوشمون نمیاد خیلی محترمانه نظر بدیم و این هیچ ارتباطی به مبتدی و حرفه ای بودن نداره به همین سادگی
روز خوش.
07 مرداد 1402 تشکر
20 تشکر شده توسط : بابک 🄼🄾🄽🄰
این "خیلی محترمانه" اظهار نظر کردن رو بنده متوجه نمیشم جناب! مگر به کسی توهین کردم؟! عرایضِ بنده در مورد این عطر مگه به کسی که ازش استفاده می‌کنه و اون رو خیلی دوست داره توهین به حساب میاد؟! یعنی می‌فرمایید این بدیهی نیست که حسابِ کارِ کسی که یک عطر رو دوست داره با خودِ اون عطر جداست؟! این دو مگر یکی‌اند؟! این خطاب کلمه‌ی «جلف» به این کار مساوی بوده با توهینِ جمعی به تمام دوست‌دارانِ این عطر؟! وا عجبا که برای اظهارِ نظری، عده‌ای این‌چنین گروهی گارد می‌گیرند!

البته متوجه‌ام. ما به تبعِ جغرافیایی که در آن زندگی می‌کنیم این عبارات نقدِ محترمانه، نقدِ سازنده، نقدِ سازش‌پذیر و غیره رو به کرات شنیده‌ایم و این‌ها آنقدر در ما ریشه دوانده که باید حتما نظرمان را به ملیح‌ترین، لطیف‌ترین و گوگولی‌ترین حالت ممکن عرض کنیم که مبادا عاشق‌پیشه‌ای در کمینِ‌مان نَنشسته باشد که گویی به افتخارِ اجدادی‌اش در تولید آن عطر بی‌احترامی صورت گرفته باشد!!

انگار که ما کله‌سیاه‌های خاورمیانه‌ای تا ابد محکوم به انتخابِ جَزمی کلمات خُنثی هستیم که کسی آشفته و پریشان‌حال نشود! درست مانند کاریکاتوری که گلوبالیست‌های غربی سعی در تحمیل آن به مردم دارند، این را نگو جنسیت‌زده است، آنطور نگاه نکن مگه نژادپرستی، به هویت من احترام بذارید: “من یک میزم و خودم رو انسان معرفی نمی‌کنم” و این دست اراجیف!

برای بنده لحنِ گزنده، شیوه‌ای از بیان برای آن‌چه «نمی‌پسندم» است، نخوانید، خواهران و برادرانِ معصومِ من نخوانید، نخوانید که نکند جلف‌بودنی که برای این عطر ذکر کردم به گونه‌ای به پرواز در نیایَد که بر پیشانی شما نِشیند و باعث تکدرِ خاطرتان شود! لکن بنده این حق را دارم که ادبیات خود را در شرح احوالاتِ یک عطر آن‌طور که مایلم ابراز دارم! جز عباراتِ مُستهجن هم خط قرمزی برای نوشتن ندارم، حال شما و دیگران بدتان بیاید یا نه!

[EDITED] 1402/05/07 21:35
07 مرداد 1402 تشکر
15 تشکر شده توسط : عیسی complihanicated
ببینید در این فضا کار به‌کجا رسیده که علناً برای دِگر سانسوری و سرکوبِ نظری این‌چنین تلاش می‌شود که ننویس، در موردِ عطری که دوست نداری ننویس! و من وامانده و خیره به درِ اتاقم در این فکرم که انسانی به انسانی می‌گوید ننویس و او را منع می‌کند! [هرچند زیر رَدای پیشنهاد آن را می‌آراید].

خودِ بنده اما در پیامِ قبلی‌ام عکس این پیشنهاد را دادم که نخوانید، لکن پیشنهاد من از آن روی بیان شد که خودِ این افراد از خواندنِ آن گزنده‌خاطر شدند. نوشتن اما برای بنده چنین نیست، به نوشتن مِهر می‌ورزم، چه در مورد علایقم، چه در مورد هر آن‌چیزی که به آن علاقه‌مند نیستم [مانند کیرکه].
07 مرداد 1402 تشکر
12 تشکر شده توسط : عیسی Shayan Shayegan
بنده هم با شما موافقم . بنده دانش عطرشناسی ندارم ولی از مدتی پیش ، مطالعه نظرات اعضای محترم درباره انواع عطرها یکی از سرگرمیهای بسیار جذاب من شده و لذت برده‌ام از آرای دوستانی که نظر مثبت یا منفی خود را با عباراتی زیبا و دقیق بیان میکنند و جدای از شناخت عطرها و روایح ، یک گفتگوی پاکیزه و فاخر را از سوی همه اساتید تجربه میکنم . استفاده از کلمات سخیفی مانند دوزاری و جلف و فرومایه ، باز کردن دروازه‌ی این پایگاه شریف و عفیف به روی عباراتی است که جایشان اینجا نیست و اگر اینجا رخنه کنند ، پاکیزگی مراودات این جمع عزیز را به وان کف آلود و سپس به سطوح پایینتر تنزل خواهد داد .
07 مرداد 1402 تشکر
13 تشکر شده توسط : Mehran سولماز
درود آقای ebi و وقتتون بخیر

من با نظرتون مخالفم؛ اتفاقا تیغ نقد باید برنده باشه تا به آدم بچسبه و تاثیرگذار باشه. چه اشکالی داره به یه عطر ناسزا هم بدیم؟ مطمئنا منظور خود عطره و کسایی که دوسش دارن و میپوشنش نباید به خودشون بگیرن. تو این مملکت چیزای مقدس و ممنوعه تا دلت بخواد داریم! بذارید حداقل نسبت به عطرا صادق باشیم و بدون ترس حسمون رو نسبت بهشون بگیم!

من خودم اولین بار با بوییدن تاپ نوت دیور ساواژ عاشق عطر و عطربازی شدم و اتفاقا یه شیشه هم ازش تموم کردم. الان بعد از چند سال حتی نمیتونم نیم ساعت رو پوستم تحملش کنم! سلیقه‌است ‌و تغییر حس بویایی در طول زمان. چه اشکالی داره من بگم لعنت به دیور ساواژ؟! :)
07 مرداد 1402 تشکر
12 تشکر شده توسط : ROSA آماتور 2
عزیزان نقده، نقد!
اونم نسبت به یک عطر! و چقدر یه مایع خوشبو کننده ارزشمنده واسه ما!
و جالبه جدال میان ما سر اینه که؛ چرا به عطری که دلخواه خیلی هاست گفتی بی پتانسیل! کم مونده بیای فحش بدی! آقا نقد کرده مدیر هم تایید کرده اند!
در خورِ فضا نیست یعنی چی؟! ما جایِ مدیر تشخیص می دیم کدوم عبارت ها درخور فضا و قوانین سایت هستند یا خیر؟؟ مطمئن باشید اگر الفاظ به کار برده توسط ایشون مناسب سایت نبود، مدیرِ دانای عطرافشان تایید نمی کردند نظرشون رو! به همین راحتی!
آقای روحانی چون ایشون نقد تندی نسبت به چیزی که شما دوست داشتید داشتند و این مطابقِ میلِ شما نبوده میشه متنِ سطحی؟
دوستان دیگه؛ شما چطور؟ چون به عطر دلخواهِ شما نقد تند وارد شده ایشون نظرِ اشتباه و چه بسا نا مفید ارائه داده؟


جالبه برای همدیگه به صورت خیلی نامحسوس تکلیف مشخص می کنیم..( بهتره بیشتر نسبت به عطرهایی که دوست دارید نظر بزارید.. باشد که نظراتِ بدون توضیح و تفسیر علمی پایان پذیرد!!) اتفاقا به لحاظی ریویو ایشون علمی بوده. کیرکه فاقد کرکتر و روحه، حالا هرچقدر میخواد خوشبو باشه! جز بوی خوش داستانی برای ارائه نداره! این نقد، به عطرِ کیرکه کاملا وارده!

بهانه اس دوستان.. عطر بهانه ای بیش نیست...

[EDITED] 1402/05/08 01:25
07 مرداد 1402 تشکر
30 تشکر شده توسط : سورنا مقدم ROSA
نظرات محدود شده است
9
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
اجازه بدین خلاصه بگم عطر ارباپورا خیلی ملایم تر هست و بیشتر به زنونه بودن می‌ره اما این عشق قشنگ نسبت به ارباپورا یکم تند تره و شیرین تر.اصلا قبول ندارم که خیلی هامیگن کریکه زنونه هست . یک عطر فوق العاده با کلاس رسمی هست روز اول که زدم باز خوردی خوبی گرفتم حتی سوار موتور هم شدم تو شدت ترافیک پخش بوش باعث شد ازم راجب اسم عطر سوال بشه . کافیه 4پیس در روز زده بشه .
24 تیر 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : Mehdi alyari Z.gh
سلام و درود ببخشید جناب یه سوال داشتم. آیا قبلا هم از این عطر استفاده کرده بودید که تشخیص بدید پرفورمنس کار افت کرده یا خیر؟ اگر کردید ممنون میشم بیشتر در مورد پخش بوش توضیح بدید
26 تیر 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : محسن جمالیان بابک
به نظر من از اول زادروز این کار تا امروز یکسان به کارش ادامه داده .قطره قطره طلا یکسان با قدرت ودرخشان
27 تیر 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : محسن جمالیان مهدی نقیبی
شما بین کرکه تیزیانا و اربا پورا کدوم رو پیشنهاد میکنید؟
که جذاب تر و خاص باشه..
07 فروردین 1403 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : بابک
اربا گلد
07 فروردین 1403 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : دانیال رادمنش سالمی
برای خانم های آرام وشیک پوش حتما اربا پورا .اما برای خانم های اسپرت پوش و آقایان حتما کرکه .البته کرکه ماندگاری بیشتر از اربادهست
14 فروردین 1403 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی بابک

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟