XERJOFF - Regio

زرجوف رجیو

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-36271
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی ادویه ای
عطار :
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : زرجوف
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2011
کد کالا : ATR-36271
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 275
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
13,800,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    10
  • نمی پسندم
    12
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    13
  • + 45 سال
    4
  • روزانه
    11
  • رسمی
    7
تعداد رای های ثبت شده : 80
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

شاید هیچ عطری بهتر از «رجیو» رایحه‌ی خط کازاموراتی را بدست نیاورده باشد، عطرهای افسانه‌ای شرکتی که قرن‌ها پیش برپا بوده و اکنون «رجیو» آنها را با افتخار به دنیای مدرن وارد کرده‌است، یک عطر تمام قد مردانه گلی از نوعی که حقیقاً دیگر وجود ندارد. 
رجیو، با نوعی طوفان مرکبات باشکوه که شرکت زرجوف به آن شهرت دارد، آغاز می‌شود و به سرعت به سمت یک سبک قدیمی رو می‌کند، با یک آکورد میخک شیرین و میوه‌ای که با اسطوخودوس، شمعدانی، یلانگ و یک دوز قوی از ادویه‌ای شامه‌نواز درهم آمیخته است. نت پایه همزمان ملایم مُشکی و ماندگار با نت جنگلی، نعناع هندی و وانیل شهوت‌انگیز است، یادآور دوران پیشین که مردان اجازه می‌دادند بوی عطرشان فریاد بزند، قدرتشان را به‌جای یکنواختی کسالت بار، از طریق اغراق در نظمی باسلیقه ابزار می‌کردند. روجیوی، تند، گلی، پیچیده و بی‌مانند، عطری است درخور نجیب‌زاده‌ای از قرن هجدهم، یا یک ستاره در قرن بیست و یکم. 

نوع عطر ادو پرفیوم
برند زرجوف
طبع خنک
سال عرضه 2011
گروه بویایی شرقی ادویه ای
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، اسطوخودوس ، گریپ فروت ، شکوفه لیمو ترش
اسانس میانی رز ، شمعدانی ، میخک صدپر ، هل ، گل یلانگ ، آلو
اسانس پایه مشک ، وانیل ، نعناع هندی ، گل ختی
نمره کاربران
Regio-زرجوف رجیو
رایحه
7.7
26 رای
ماندگاری
8.3
26 رای
پخش بو
8.2
26 رای
طراحی شیشه
8.7
26 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند زرجوف
اخبار برند زرجوف
نظرات کاربران (10 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
7
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
9
طراحی شیشه
این عطر بیشتر معتدل هست شروع سنگین و تندی داره اما به مرور نت الو بیشتر میشه از تندی کاسته میشه و گرم تر میشه بنظر من بعد تست دکانت این عطر در حدودا اواخر پاییز بیشتر مناسب زمستان هست و کارکتر یک خانم میانسال رسمی پوش رو میطلبه.
14 آذر 1402 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : فرهاد ح سعیده دهرویه

درود
یک جمله،
هر شخصی این عطر بزنه
بگه من نبرد به حال و هوای اپرای ارنانی جوزپه وردی،
اصلا عطر باز و هنرباز نیست
از من گفتن بود🤷‍♂
27 شهریور 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه امیر علوانی

10
رایحه
6
ماندگاری
9
پخش بو
8
طراحی شیشه
یک رایحه خنک،گلی،تلخ و تا کمی تند که در فضایی تاریک خودش رو نشون میده به نظرم معتدل هست رایحه جذابی داره،من از همه ی کارهای کازاموراتی این کار رو بیشتر می پسندم یک نوع حس نم ناک هم باهاش همراه هست که شاید به علت استفاده از نت های گلی هست اگر از روایح خنک و گلی خوشتون میاد از این کار هم استقبال خواهید کرد.
28 شهریور 1401 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه zariiii

دوستم به عطر علاقه زیادی داره داشتیم میرفتیم عینک فروشی تا یه عینک افتابیه آبی برای اینکه بالای سرش بذاره بخره
تو خیابون یه نفر هی نفس میکشید بلند بلند طوری که صداش باعث رنجش گوشم شد طاقتش طاق شدو پرسید از دوستم ببخشید قربان چه عطری زدین بوش منو دیوونه کرده
دوستم لکنت زبون داره و انگلیسیشم خوب نیست و برندارو خوب نمیشناسه چون با هم معمولا عطر میخریم از هر چی خوشش بیاد میخره 
تو اسم برند مردد بود اومد بگه زر نه (زبونش گرفت میخواست اسم یه برند دیگه رو ببره)پسره فک کرد دوستم حرف بی ادبی زد بهش زد تو گوش دوستم این بچه هم نحیف افتاد زمین اونجایی که بودیم اسم نمیبرم مردمی فهمیده و مهربون و خونگرمی داشت اومدن جدا کنن وقتی فهمیدن قضیه رو تا میخورد پسره رو کتک زدن
اخرش که تموم شد به پسره گفتم این عطر xerjoff regio و سمپلش که تو جیب دوستم بود رو هم گرفتم دادم پسره
از اون روز این عطر برای من و دوستم موندگار شده همون روز ۲ تا شیشه خریدم یکی برای یادگاری از اون روز یکی برای خودم متاسفانه بعد مدتها شیشه یادگاری شکست و به چند قسمت تقسیم شد ازونجا که برام ارزش معنوی داشت نشستم با چسب اوه اوه و حرارتی چسبوندم شیشه شکست ولی دوستیمون پابرجاست
پایا باشید

25 آذر 1400 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : مریم ی سعید کرمانی

5
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
7
طراحی شیشه
اصلا خنک نیست. در بهترین حالت معتدله. به عنوان یک طرفدار برند زرجوف، اصلا این کار رو نپسندیدم. به هیچ وجه بدون تست نخرید.
06 مهر 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : معین عباسیان Sharare

یک عطر کلاسیک با اپنینگ فلورال در بستری از مشک:
در ابتدای کار انواع نتهای گُلی و سیتروسی فوران میکنه.کیفیت روایح بالا و بسیار طبیعی است،بشخصه یلانگ یلانگ،میخک و نرولی را بیشتر احساس کردم،رایحه رز را عملا حس نکردم،تلخی پوست مرکبات و یک لوندر بسیار ملایم که احتمالا حس صابونی کلاسیک عطر را تا حدودی القا میکنه...در ده دقیقه ابتدایی نت الو هم به مشام رسید ولی خیلی زود محو شد و در انتها یک رایحه مشک بسیار قوی و ماندگار که حس انیمالیک شدیدی بوجود میاورد،دقیقا ،مثل اینکه بینی تان را به پوست حیوانی چسبانده باشید!!!! و این برای بنده قابل تحمل نبود ،حس کلاسیک و قدیمی بودن را از این عطر میگیرم.یک عطر کلاسیک (شاید اوایل قرن بیستم!!!) مردانه: کفش هشت ترک سپسد و سیاه،کت و شلوار سفید با پاپیون و موهای مرتب و پارافین زده....یک عصا و کلاه سلیندری !!!! پس اصلا عطر زیر ۴۰ سال نیست و با تیپ کژوال بعیده اصلا سازگار باشد.... عطر بنده نیست....دوستان بلایند بای نکنید.
25 آذر 1399 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : فرهاد ح Golnoosh

10
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
رایحه ای فوق العاده، حس وقار توام با نوستالوژی داره، خیلی بشتر مردونه است تا یونیسکس، تغییر نت ها اول خیلی محسوس با رایحه مرکباتی شروع میشه و خیلی زود وانیل و مشک جاش رو میگیره، به نظر عطر خنکی نیست، بیشتر معتدب به گرم هست، مناسب پاییز و اوایل بهار، همه چیزش عالیه
21 آذر 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : سورنا مقدم Shaghayegh

8
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
یه کار فلورال سیتروسی بر بستری از نعناع و مشک.
توصیف رایحش سخته ولی میتونم بگم رز و شمعدانی ستارگان اصلی این کارند و مرکبات بهشون طراوت و تازگی میدن (رایحه مرکبات تو این کار متفاوته و بیشتر مثل رایحه لحظه خراشیده شدن پوست مرکباته و در نتیجه کمی تلخ تر و شارپ تر) و هر چند که کار منتولی نیست ولی خنکی و تند و تیزی نعناع رو از ابتدا تا انتها در پس زمینه حس خواهید کرد و این مورد ممکنه برای شامه برخی افراد یک رایحه آدامس مانند رو تداعی کنه .
در کل رایحه ای بسیار لاکچری و با کلاس و صد در صد خاص و ارجینال داره که با پوششی کاملا رسمی و در فصل بهار در بهترین موقعیت قرار میگیره.
پرفورمنس کار هم طبیعتا با توجه به رایحه فرشی که داره نمره خوبی میگیره.
در لاین کاساموراتی رجیو و فیرو رو با اختلاف بهترین میدونم اما تنها به دلیل وجود دو شاهکار "رنسانس" و "نیو" احتمالا هیچ وقت تو لیست خرید من قرار نخواهند گرفت.
24 خرداد 1398 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : علی شهرابی حمید

این کار رو دیشب تست داشتم . کار خوبی هست . نسبت به فیرو و مفیستو و ۱۸۸۸ بیشتر دوستش داشتم . یه کار معتدل که بیشتر همون نت های مرکباتیش برا من به چشم می اومد . یه کار خوشبو و بی ازار که ریسکی نیست و تقریبا همه تا یه اندازه ای کم و بیش می پسندن . بوش عجیب منو یاد لیموناد و شربت لیمو میندازه . نه اینکه بگم دقیقا اون بو رو میده ولی توی همون فضا برام تداعی میشه . اگه بخوام با بو کردنش یه رنگ رو توصیف کنم یه رنگ سبز کم رنگ بین سبز و زرد همون لیمویی رنگ توی ذهنم میاد . با قیمت نزدکی به یک میلیون این روز ها نمیدونم می ارزه یا نه اما کسایی که به این برند علاقه مند هستن حتما تست این کار رو فراموش نکنن
10 مرداد 1397 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : Sharare سیدمصطفی موسوی
کامنت های دوستانی که قیمت رو در زمان نوشتن کامنتشون گفتن خیلی جالبه ، قیمت این عطر 2 سال پیش نزدیک به 1 میلیون بود و الان آبان 99 شده بیش از 7 میلیون!!!
7 برابر در عرض 2 سال!!!
17 آبان 1399 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : امیرصالح اسلامیه هاشم پور
با سلام و وقت بخیر خدمت تمام دوستان
دقیقا من هم به همین موضوع فکر می کردم که دیدم شما بهش اشاره کردید. و جالب این هست که کامنت شما برای سال ۱۳۹۹ بوده و الان ۱۴۰۲ هستیم و جوری هزینه ها نجومی شدن که وقتی کامنت دوستان مربوط به سال های دور رو در سایت می خونم که درمورد قیمت های اون روزها نوشته بودن، نمی دونم چه حسی بهم دست می ده، غم، اندوه، شگفتی،
اینکه اون سال ها عطرهامون اگر دویست هزارتومان می بود، معادل یک عطر هفت الی ده میلیونی حالا رو داشت...
15 تیر 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : پریا سورنا مقدم
درود بر شما
حتی خود ترمیناتور هم این طور نمیتونه
نابود کنه همه چیز،که این بلاها داره سرمون میاد
27 شهریور 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : کیهان Perfumex

زرجوف رجیو برای من نماد کسانی است که دوست دارند ادای آدم خوب‌ها را در بیاورند؛ همه فکر می‌کنند وای اینا چقدر خوبند؛ توی بیو توییترشان می‌نویسند دنبال انسان بودن! ولی ما که می‌دانیم چه عوضی‌هایی هستند؟!‌ شارلاتان‌های دنیای مجازی که با مدیا برای خودشان اسم و رسم راه انداخته‌اند؛ نقش آدم خوبه را دارند بازی می‌کنند؛ کازاموراتی رجیو در اصل لاکچری است ولی داره ادای نیش‌ها را در میاره؛ عطری در ظاهر شاداب، شیرین، گیاهی و گلدار که ترکیبی مدرن و در عین حال کلاسیک را به مصرف کننده ارائه می‌ده. رایحه ابتدایی عطر با بوی شیرین و به ظاهر شاداب مرکبات گریپ فروت و ترنج آغاز می‌شود که حسی تمیز، تلخ و گیاهی از اسطوخدوس به همراه داشته، رایحه ملایمی از گلها نیز آنرا همراهی می‌کنند. با گذر زمان رایحه اسطوخدوس قویتر شده و حالتی تلخ و صابونی پیدا می‌کند در حالی که رایحه گلهای شمعدانی و یلانگ یلانگ نیز حسی نسبتن پودری به عطر اضافه می‌کنند. زرژوف رژیو پخش بوی خوب و ماندگاری بالایی دارد و در تمامی فصول سال قابل استفاده است.
03 دی 1396 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : nazanin سالار كلوچه

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟