puredistance - Puredistance White

پیور دیستنس وایت

زنانه
کد کالا : ATR-35939
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : گلی چوبی مُشکی
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : پیور دیستنس
کشور مبدأ : هلند
سال عرضه : 2015
کد کالا : ATR-35939
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 25
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
1,360,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 5
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

ایده اصلی خلق عطر پیوردیستنس وایت، خلق عطری بسیار زیبا و مثبت بوده است که حس جریان دائمی شادی را به فردی بدهد که از آن استفاده می‌کند. ما از آنتوان لی، استاد عطرساز خواستیم (که پیوردیستنس بلک را نیز برای ما ساخته است) رویایی سفید و طلایی خلق کند؛ گریزی خودمانی از واقعیت سخت.
یک سال طول کشید تا آنتوان لی با استفاده از بهترین و گران‌ترین مواد جهان، این فرمول جادویی را تکمیل کند. نتیجه عطری در نوع خود بی‌نظیر است که برای بالابردن روحیه شما از طریق زیبایی شدید اما آرام‌بخش ساخته شده است – اگر دوستش داشته باشید، شادی گرم و طبیعی از آن شما خواهد شد!
بطری کوچک دردار 100 میل شیشه‌ای به رنگ مشکی دارد و در طلایی حکاکی‌شده آن از فلز جامد ساخته شده است. 
بطری دردار کوچک این عطر به خوبی درون محفظه چرمی لوکس سفیدرنگ حفاظت می‌شود که در آتلیه چرم در بلژیک با دست ساخته شده است.
این عطر درون جعبه هدیه زیبای سفید و طلایی بسته‌بندی می‌شود که به طور خاص برای پیوردیستنس در سال 2005 طراحی شده است. هر جعبه هدیه یک گواهی اصالت با امضای دستی دارد. جعبه هدیه با جعبه مقوایی باکیفیتی حفاظت می‌شود. 

برند پیور دیستنس
عطار آنتوان لی
طبع خنک
سال عرضه 2015
گروه بویایی گلی چوبی مُشکی
کشور مبدأ هلند
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه ترنج ، دانه تونکا ، مشک ، رز ، نعناع هندی ، خس خس ، چوب صندل سفید ، ریشه زنبق
نمره کاربران
Puredistance White-پیور دیستنس وایت
رایحه
10
2 رای
ماندگاری
9.5
2 رای
پخش بو
9
2 رای
طراحی شیشه
9
2 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (2 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
10
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
دگردیسی مصنوعی از طبیعتی بهاری در آمیزه ای هنری برای آفرینش رایحه ای ماندگار...... رایحه ای از شرق و غرب زمین بر طبیعتی که هنوز دست نخورده باقی مانده است..... رایحه ای از قطره شبنم تراوش شده اَبرهای بهاری بر گلبرگ غنچه رُزی که هنوز بلوغ را درک نکرده است...... رایحه ای از ریشه مرطوب زنجبیل در دل خاک که هنوز تراشیده نشده است..... رایحه ای از پوست تازه ترنج که شهد زهر آن از دیدگان چشم ها هم آشکار است.........
یکی از زهرآگین ترین عطرهای خلق شده دست بشریت که بونوازی آن، اعتیادی مرگ آور را تداعی خواهد کرد. شهدی که شاید برای سایر شامه ها، تنها عطری بسیار باکیفیت باشد اما برای شامه مورد هدفش، زهری از نوع چشایی خواهد بود. زهری که به ظاهر سفید و بسیار لطیف است اما این یک تله برای به دام انداختن شامه هدف است. تله ای مشابه گیاه ونوس با شهدی بسیار خوشبو و خوشمزه است که فرصتی به قربانی اش میدهد تا 20 ثانیه از شهد آن برداشت کنند، چراکه بعد از 20 ثانیه قربانی اش بپاس همین اعتیاد زودرس به کام مرگ خواهد رفت. این عطر هم بپاس روایح چوبی و گلی فقط یکبار به شامه شما فرصت میدهد تا یا ازش متنفر شوید و یا ازش دوری کنید، که بیش از یکبار تنپوش کردن بپاس خلوص 38 درصدی، شامه شما بهش اعتیادی مزمن پیدا خواهد کرد. اعتیادی از شادی و نشاط بی دلیل، حس جوانی در میانسالی و پیری و یادآور خاطرات خوش زندگی و غرق شدن در آنها که به طور مزمن در روح و روان تداعی پیدا می کند.
بونوزای این عطر آنقدر حس شادمانی و زندگی را ایجاد می کند که حتی سیمای صورت بانوان هم تغییر می کند و بی اختیار یه لبخند بسیار ملایم و تبسٌمی بر لبهای آنها ایجاد می شود. عطری که روایح آن شاید قادر به بیان ژن MC1R (ژن جوانی عضلات صورت) است که می تواند حس شادابی را در عضلات صورت بانوان ایجاد کند.
عطری فراتر از کیفیت و شفافیت با خلوص 38 درصد ادویه ای و چوبی گلی که بیشتر روایح خامه ای مانند از گلی را در خودش نهفته است. اما روایح گل رُز این عطر به مانند سایر عطرهای رُزی نیست و این رُز دقیقا برای تسکین روح و روان و ایجاد حس خوشایند زندگی معماری شده است.
مناسب تمام بانوانی که می خواهند جوان بمانند و به نظرم بهترین زمان تنپوش اول فصل بهار همراه با رویش شکوفه های زیبا در هوایی نیمه اَبری خنک متمایل به سرد که مدام اَبرها از دیدگان خورشید تابان در حرکتند. ماندگاری برای دو بار حرکت زمین به دور خود روی لباس های نیمه پولار و مخملی و 10 ساعت روی پوست بانوان با پراکنش متوسط تا خوب بسته به شیمی پوست بانوان و دمای پیرامون.
سپاس از همراهی بزرگواران........

[EDITED] 1401/10/24 11:25
23 دی 1401 پاسخ تشکر
27 تشکر شده توسط : Farnaz شقایق

لطفا در مورد این عطر و عطارش یه توضیحی بدید ... ممنون
19 دی 1396 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟