ORTO PARISI - Stercus

اورتو پاریسی استرکوس

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-35898
نوع عطر : پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی گلی مُشکی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : اورتو پاریسی
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2014
کد کالا : ATR-35898
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 205
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
10,200,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    7
  • نمی پسندم
    5
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    3
  • + 45 سال
    2
  • روزانه
    1
  • رسمی
    7
تعداد رای های ثبت شده : 38
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

«استرکوس» عطری‌ست که ایده مرکزی‌اش با دوگانگی نهفته در مفهوم چرخه زندگی بازی می‌کند: لطافتی که ما را فرامی‌گیرد و اغوایمان می‌کند و سویه‌های حیوانی نابی که ما را شیفته می‌سازند. «استرکوس» عطری کامل، بی‌نقص و مطابق با میراث برند اورتو پاریسی است. 
اگر عطری ملایم، کژوال و ساده می‌خواهید، قطعا باید جای دیگری دنبالش بگردید؛ چراکه «استرکوس» یک هیولای شگفت‌انگیز است با سویه‌هایی شدیدا حیوانی (انیمالیک) و سویه‌ای دودی و اغواگرانه، و حجم فراگیری که انگار در حداکثر ممکن است. سوال مهم این‌جاست: آیا فقط می‌خواهید بوی خوبی داشته باشید یا می‌خواهید بوی زنده بودن شما را همگان استشمام کنند؟!

نوع عطر پرفیوم
برند اورتو پاریسی
عطار الکساندرو گولتیری
طبع گرم
سال عرضه 2014
گروه بویایی چوبی گلی مُشکی
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای آقایان و بانوان
نمره کاربران
Stercus-اورتو پاریسی استرکوس
رایحه
8.5
11 رای
ماندگاری
9.7
11 رای
پخش بو
9.2
11 رای
طراحی شیشه
8.4
11 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند اورتو پاریسی
اخبار برند اورتو پاریسی
نظرات کاربران (9 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
ارتو پاریسی از اون دسته از عطر هایی هستش که نیم الی یک ساعت اول به شدت شمارو از خودش دور میکنه و بعدش آروم آروم شما رو دعوت میکنه و از شما پذیرایی میکنه، مثل خیلی از آدم هایی که سن و سالی ازشون گذشته و دوست شدن باهاشون شاید اولش سخت باشه.
رایحه: پیشنهاد میکنم اگه قراری ساعت ۱۲ دارید و ۱۱ باید راه بیفتید، این عطر رو از ساعت ۹ یا ۱۰ بزنید چون نت اولیه اش واقعا وحشیانه اس. اولش بوی یک حیوان درنده ای میده که خونی شده و گلیه و نفس اش انقدر داغه که معلومه تازه از شکار برگشته. بعد یک ساعت حالا رایحه طوری میشه که میتونی ببینی اون حیوون آروم شده ولی به هیچ وجه رام نه.
رایحه به قدری سک.سی و مردانه اس که این پیغام رو میده که من میتونم با همه بجنگم و برنده بشم ولی ترجیح میدم نظاره گر باشم.
پخش بو: بالاتر از یک پاف جنایت به خودتون و بقیه است انقدر که شدیده

ماندگاری: دو الی سه روز کاملا حس میشه
30 دی 1402 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : سالمی امین رضا صانعی
سلام عرض ادب دوست خوبم. عطری که تست داشتید از تولیدات جدید بود یا قدیم؟
21 بهمن 1402 پاسخ تشکر
سلام عزیز ۹/۲۰۲۱
27 بهمن 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : سالمی

9
رایحه
10
ماندگاری
9
پخش بو
7
طراحی شیشه
زیست توده‌ای تمیز در همگرای کثیف.... که گویی تبدیل شده به مدفوعی مدرن است....
تراوشی چرکین در عفونتی ناسور.... که گویی مرهمی از خاک زمین، تیمار است....
.......................
از کثیف‌ترین عطرهای شفاف که برای شامه های جوان و مدرن، به احتمال خیلی زیاد حالت دافعه باشد اما برای شامه های کهن و با تجربه، حالت بسیار جذاب و بعنوان عطری شاخص برای تفکیک سوم شخص جمع مدنظر باشد. رایحه‌ای از بایومس (زیست توده) میان طبیعت و حیوانات که در سبزینه ی طبیعت ادغام شده و عطری از پیوند مدفوع و چمن را از فاصله ی یک متری ساطع می‌کند. رایحه‌ای از تمیزکاری با پوشش چکمه های پلاستیکی بلند در اصطبل اسبی که یونجه ی تازه را میل کرده است و مدفوع آن را دفع کرده است. رایحه‌ای از نبردهای تن به تن مردانه در لشکری عریان که از کلوخه های مدفوع حیوانات بعنوان بمب 🔥 زا و دود کننده توسط پرتاب منجنیق استناد می‌کردند....
شروعی آرام اما کثیف از شکلات وانیلی کپک زده که در کسری از دقیقه به روایح دودی عودی چوبی از سوختن تنباکو در پوست چرم تبدیل میشه و رایحه‌ای غلیظ به مانند سوختن کلوخه های آغشته به مدفوع حیوانات را تداعی می‌کند که بسیار مهندسی شده، فرآوری شده است. رایحه ی این عطر در پوست گردن متفاوت تر از پوشاک عمل می‌کنه و بعبارتی وقتی به پوست گردن آغشته میشه انگار در کناره های پوست گردن، آتشی از زیست توده‌های گیاهی حیوانی را برپا کرده‌اند و یه حس بسیار اغوا کننده را برای احساسات بانوان القا خواهد کرد. از عطرهای برانگیختگی حس جنسی در بانوانی که دوست دارند از مرد معشوق خودشان این رایحه را بونوازی کنند. رگه هایی به عطر پاکوروکا مردانه و همچنین بلک افغان دارد اما به پاکوروکا مردانه در شامه ی من، ارتباط نزدیکتری دارد.
کیفیتی قوی در تأثیرگذاری رایحه بر حس جنسی بانوان، با ماندگاری دوبار حرکت زمین به دور خود در لباس و ۲۴ ساعت روی پوست گردن بدون دوش، و پراکنشی از سرعت باد ملایم در ۳ ساعت اولیه ی تن‌پوش از پوست گردن.
سپاس از همراهی بزرگواران......
10 شهریور 1402 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : marjanmohamadi مهشاد
جناب اسعدی عزیز
برام جالبه واقعا
شما تقریبا هر عطریو تست کردید
و این یک تجربه ی بی نظیریه ک نصیب هرکسی نمیشه
الانم با این قیمت های فضایی برای ماها مثل رویا شده ک عطر بخریم
دوس داشتم ازتون بپرسم پربازخوردترین عطرتون میان اینهمه عطر چی بوده؟
هرچند ک می دونم سوال سختیه
10 شهریور 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : بابک Mahmood.R
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند از مهر و عنایت شما کمال سپاس دارم. در خصوص گران شدن هر کالایی در کشور منجمله عطرها واقعا جای تأسف دارد که ارزش واحد پول کشور ما به اینگونه سقوط کرده است و همه ی ما مجبوریم به قیمت های گزاف و ناعادلانه کالاهایی که قبلا قیمت مناسبی داشتند الان تهیه کنیم.
دوست گرامی علاقه ی من به عطرها از سال ۱۳۷۰ که اول ابتدایی می‌خواندم شروع شد البته اون زمان درکی از ماهیت عطرها نداشتم فقط خود رایحه واسم خوشایند بود و اولین عطری که منو بسیار به خودش مجذوب کرد عطر زنانه ی کبری (چشم قرمز) بود با ماری که دور شیشه گردش چنبره زده بود، چه رایحه ی تند و شرقی گلی نیمه شیرینی داشت و بسیار پراکنش عجیبی داشت. حتی در سال ۱۳۷۲ هم برای روز معلم به خانم معلم ام هم نسخه ی ۳۰ میلی لیتر این عطر را هدیه خریدم که در باتل پلاستیکی سبز صابونی رنگ بود اما رایحه همان بود فکر کنم ۲۰۰ تومان داده بودیم و ایشان چقدر خوشحال شدند. افسوس که دیگر این عطرها تولید نمی‌شوند.....
برای من بازخورد در اهمیت دوم هست چراکه اولویت اصلی برای خودم، فقط نوع رایحه و خوشایند بودن آن و برقراری ارتباط حس تخیلی و معنوی و معشوقی آن عطر می‌باشد. شایان ذکر است که یکی از ماهیت عطرها علاوه بر خوشبویی، بازخورد گرفتن از مخاطبان همراه است، فلذا برای هر عطری که در ویترین معطر داریم به نوعی بازخورد را از مخاطبان همراه دریافت می‌کنیم که بازخورد پسند و یا ناپسندی شاید دریافت کنیم. من فکر میکنم ما دو نوع بازخورد برای عطرها داریم؛ یکی از طرف دوستان پیرامون و یکی هم از طرف معشوق.... بنابراین ممکنه یه عطری برای دوستان ما مورد پسند باشه و همش از اون عطر ما تمجید کنند اما همین عطر برای مخاطب معشوق ما ناپسند باشه... پس اگر معنای هر عطری برای شامه ها یکسان بوده باشه، قطعا مفهوم همان عطرها برای هر شخصیت و روح و روان انسانی متفاوت خواهد بود. در واقع شایستگی انتخاب نوع عطرها در نظر من، بیشتر بر مبنای شخصیت ژنتیکی انسانهاست که هر عطری برای همان شخص بسیار مورد پسندتر از سایر عطرها میشه. برای مثال من بی دلیل و بی اختیار عاشق عطرهای گرم و تلخ ادویه‌ای دودی هستم، اینکه میگم بی دلیل منظورم در بازگشت به آخرین گذشته ی اولین خاطره ی تداعی شدن حس بویایی برای روایح ادویه‌ای هست. حتی عطرهای خنک ادویه‌ای را هم بسیار می‌پسندم اما فقط عاشق عطرهای گرم و تلخ ادویه‌ای دودی هستم. نمی‌دونم این گرایش من به روایح ادویه‌ای از فیلوژنتیک نسل نیاکان من نشأت گرفته است یا نه اما یقین دارم که در حداقل ممکن، این گرایش بایستی در شخصیت ژنتیکی من نهفته باشه که به احتمال خیلی زیاد از نیاکانی که هرگز هیچ شناختی تا زمان مرگ از آنها ندارم، به ارث بردم.... فلذا اگر هر شخصی عاشق شود و برای معشوق خودش عطری را تن‌پوش کند که اون عطر برای معشوق، بسیار مورد پسند باشد و ازش بازخورد بگیرد، به احتمال بالا مابقی عطرهای خودش را بر مبنای بازخورد گرفتن فقط و فقط از معشوق، انتخاب می‌کند که شاید همین عطرها برای دوستان پیرامونش ناپسند باشند.... چراکه انسانها در هر مکان زمانی برای عشق زیست می‌کنند و حقیقتا هیچ ارزشی در این دنیا، والاتر از داشتن عشق نیست و نخواهد بود..... انسان هر چقدر هم ثروتمند باشد یا دانشمند باشد، بلاخره یه روز از همه ی اینها حس سیری و فارغ خواهد داشت اما برای عشق که هر لحظه اش غنی تر از لحظه ی قبل هست، تا آخر زیستش هم تشنه ی عشق خواهد بود چراکه عشق تا همیشه برای عاشق و معشوق، تازگی خواهد داشت.....
اما اون عطری که همواره ازش بازخورد گرفتم در کمال تعجب، عطر اجمل شادو آبی رنگ هست البته منظورم محصول اصل این عطر هست یا عطر گرلن او اکستریم فراگرانس، یا عطر آرامیس ۹۰۰ بخصوص نسخه ی وینتیج، یا عطر لووه ۷ مشکی، یا جیوانچی جنتلمن، یا عطر کوکوریکو مشکی یا عطر ایوسن لورن کوروس و چندین عطر دیگر البته در فصل زمستان. مابقی عطرهایی که در آرشیوم دارم نیز مورد بازخورد قرار می‌گیرند اما من در تمام این سالهای علاقه ام به عطرها، نسبت به بازخورد گرفتن از پیرامون، این را درک کردم که برچسب قیمتی یا قدمت برند یه عطر نمی‌تونه فاکتور تأثیرگذاری برای بازخورد گرفتن از پیرامون باشه.... چراکه من نمیتونم به اجبار برای مخاطب پیرامون ام، عطری که قیمت کلانی دارد را انتظار بازخورد گرفتن داشته باشم. شاید همان واژه ی عام پسند و امن بودن رایحه ی یک عطر که در این محفل هم استناد می‌شود، دقیقا بر مبنای همین تجربه ی بازخورد گرفتن از پیرامون است. عطرهای گران قیمت و دارای برند اصیل، معمولا روایح خاص پسند را معماری می‌کنند تا مخاطب خاص خودشان را داشته باشند، چراکه برای همین عطر استرکوس از برند اورتو پاریسی و یا ترونی، واقعا شامه هایی که تجربه ی کهن و علاقه ی کهن به روایح دارند، می‌توانند شایستگی خاص این عطرها را درک کنند و برای شامه های جوان یا کم تجربه، با یکبار بونوازی بلافاصله حالت تدافعی شاید نسبت به این عطرها داشته باشند. بنابراین من فکر می‌کنم کیمیاگری در این است که بتوان از مواد در حد مرغوب با متریال استاندارد، و از همه مهمتر قیمت منصفانه رایحه‌ای را تولید کرد که هم مخاطب معشوق و هم مخاطبان پیرامون مورد پسندشان باشند و نسبت به این عطرها بازخورد تمجیدی منعکس کنند.
سپاس از همراهی شما و تمامی بزرگواران......

[EDITED] 1402/06/11 00:13
10 شهریور 1402 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : مهشاد Mehran
سپاس از توضیحات کاملتون
والا منم با عطرهای بعضا ناشناخته و ارزان بازخورد خوبی گرفتم
مثلا بازخوردی ک از ناتیکا وویاژ گرفتم از هیچ عطر خنک دیگه ای نگرفتم
10 شهریور 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : سالمی فاطمه فیضی
با احترام و عرض ادب
بله واقعا عطر خنکی مثل ناتیکا وویاژ از دلنشین ترین عطرهاست که البته یه برند ایرانی به نام موسیو گوچینی هم این عطر رو کپی کرده و رایحه رو خیلی مشابه تولید کرده است فکر کنم قیمتش ۱.۵ میلیون تومان هست در بازار که یه کار خنده دار برای تفکر بازار ایرانی هست چراکه قیمت ناتیکا وویاژ هم در همین حدود است و تنها تفاوت این دو، در پراکندگی می‌باشد که عطر ایرانی موسیو گوچینی پراکنش بالاتری از خود ناتیکا وویاژ داره، به هر حال بایستی قیمت عطرهای موسیو گوچینی در حد ۶۰۰ هزار تومان باشند....
بهترین ها برای شما دوست گرامی....
11 شهریور 1402 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : حسین الن دلن فاطمه فیضی
درود جناب TIMELESS با عرض پوزش میشه بفرمایید اسم کامل عطر فرعون چیه ما که هرچی نوشته های روی عطرو که عکسشو گذاشتین سرچ کردیم اثاری ازش ندیدیم شما بفرمایید اسم کاملش چیه
11 شهریور 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : سالمی بابک
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند اسم‌ اون عطر فیکورس گری لاکچری هست بچ کد ۲۰۱۷ اولین سال لانچ شدن این عطر. اون عکس فرعون شماتیک هست گذاشتم.
سپاس از همراهی شما
11 شهریور 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Mehran nazanin

داستان های زیادی پشت این عطر نهفتس،عطری پیچیده و پر از رمزو رازه بیشتر نظریه های دوستان رو راجب این عطر خوندم بوی منابع فسیلی،بوی حیوانات،چرخه‌ی گیاخاک در طبیعت‌و... که همشونم راجه به این عطر صدق میکنه بخاطر همینه که لقب چرخه زندگی و طبیعت بهش دادن فضای خاص و تاریکی داره و شاید برای بعضیا عطر راحت پوشی نباشه حتما قبل خرید تستش کنین.
20 مرداد 1402 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : marjanmohamadi TIMELESS

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
9
طراحی شیشه
وقتی گلی را دوست دارید
آن را میچینید،
اما وقتی عاشق گلی هستید
آن را هر روز آبیاری میکنید.
فرق بین عشق و دوست داشتن، همین است ...
این عطر منو یاد این جمله انداخت از نظر من این عطر واسه عاشقان واقعی طبیعت و حیوانات ساخته شده کسایی که مخلوقات خدارو با تمام بایدها و نبایدهاش و خط قرمزهاش دوسدارن و بهش عشق میورزن وقتی عاشق یه مخلوقی بشی دیگه بوی بدش بدن کثیفش اذیتت نمیکنه‌‌..‌
23 بهمن 1401 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : علی رضامند Golnoosh

Stercus یک لغت لاتین هست به معنای مدفوع حیوان ، پشکل ، سرگین

استرکوس عطری است که دوگانگی چرخه زندگی را تداعی می کند: قسمت نرمی که پوشش می دهد و اغوا می کند (مقعد) و بخش حیوانی که دافعه می کند(مدفوع).

یک عطر کامل...
یک خلاقیت دیگر از Orto Parisi...

!!!؟؟؟

megamre= بوی دریا
brutus = قاتل سزار
terroni= جنوبی ( دهاتی)


[EDITED] 1400/10/09 17:57
08 دی 1400 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : nazanin پرنیان

8
رایحه
10
ماندگاری
9
پخش بو
9
طراحی شیشه
۱. مثلِ کاراکترِ فیلمِ «برهنه» (۱۹۹۳)، که اولش آن‌قدر چندش است و در ادامه آن‌طور عاشقش می‌شویم که دل‌مان هم برایش تنگ می‌شود! چه مرز باریکی هست میانِ دورترین حس‌های ما! و این جابه‌جاییِ شدید نشان از عمیق بودنِ ماجرا دارد. در اعماق است که دورترین‌ها همسایه‌ی هم می‌شوند، مثلِ وقتی عشق در لحظه‌ای به نفرت تبدیل می‌شود.

۲. اول که پوشیدمش یک بوی سبزِ کثیف بود که مدام بزرگ و حجیم می‌شد و زود تمام مغزم را گرفت. وقتی می‌گویم سبز استعاره نیست، واقعاً حسِ سبزِ غریب، و از یک لحاظ آزاردهنده‌ای بود. چرا این‌قدر این رایحه‌ی سبز هجوم می‌آورد، چرا چنین تمامیت‌خواه است و جایی برای بقیه نمی‌گذارد؟ تمام فضا را اشغال می‌کند، آن‌چنان که ناگزیر به‌ش وابسته می‌شوی، و یک وقت نگاه می‌کنی می‌بینی در دامش افتاده‌ای؛ رابطه‌ی اروتیکِ قربانی و جلاد. استرکوس رایحه‌ی مازوخیسم است که از استکهلم می‌وزد.

۳. «نظریه‌ی عطرِ» من با این عطر عوض شد. بحثِ کلاسیکی هست که عطر را برای خوش‌آیندِ خودمان می‌پوشیم، یا دیگران؟ بعد از استرکوس در خودت فرومی‌پیچی و می‌بینی عطر را می‌خواهی برای خودِ خودت.

۴. چرا ارتو پاریسی نت‌های عطرهایش را اعلام نکرده است؟ بوی وحشی تن به تکه تکه شدن نمی‌دهد، از بس هجوم می‌آورد. همه‌ی نت‌ها در خدمت رایحه‌ی تمامیت‌خواهی هستند که به چیزی کم‌تر از اشغال سرزمینت رضا نمی‌دهد. مزه‌ی قرمه‌سبزی را مگر می‌شود به پنج مزه‌ی اصلی فروکاست؟ این خودش یک سرزمینِ جدا است، که آن‌ها فقط ریشه‌ی گیاهانِ رُسته بر آن را تشکیل می‌دهند. از من می‌شنوید توی این سرزمین زیاد به ریشه‌ها فکر نکنید.

۵. می‌خواستم عطری داشته باشم از جنسِ آسمان‌ها، که در فضای باز و گسترده‌اش پرواز کنم؛ اما گرفتارِ باغی شدم که بر زمینِ نمناکش دراز کشیده‌ام و لذتی مریض می‌برم.

۶. موراکامی داستانِ کوتاهی دارد از زنی که در کودکی دفترچه‌ی بانکی‌اش را از گورِ سگی که عاشقش بوده درآورده، و از آن موقع دستش بوی آزاردهنده‌ای گرفته که با هیچ شست‌وشویی پاک نمی‌شود. اما مسأله این است که این بو تا همیشه با او است، فقط چون خودش می‌خواهد؛ وگرنه کس دیگری آن را حس نمی‌کند.
07 دی 1400 پاسخ تشکر
23 تشکر شده توسط : مهشاد امیر رنجبر
چقدر تعابیر قشنگی واقعا. درود بر شما. من چهار تا از کارهای اورتو رو دارم. خیلی دلم میخواد این رو هم تست کنم. اما حیف دلم پیش نودی فلوروم مونده. یکبار تستش کردم. اما به جای سیلور ماسک رو گرفتم. بوی عجیبی داشت. خیلی غنی و قوی و متراکم بود بوش. با اینکه جذاب نبود، اما نمیدونم چرا فکرم پیشش مونده. به نظرم می آد درصد کمی مواد مخدر و نیکوتین داخل بعضی از این عطرها میزنند
08 دی 1400 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : rahil tagi پدرام محمدی

سلام به دوستان عزیزم:
رایحه ای عجیب و سبز و تاریک از عمیق ترین و تاریکترین نقطه زمین. رایحه ای نیمه چرک و سبزگون البته نه سبز و فرش بلکه دقیقا سبزی کثیف و تاریک که باز هم در نت آغازین امضاء کارای گوالتیری یعنی همان رایحه بلک افغان سان رو همراه داره. نت انیمالیک خیلی خاص و غریب که به نظر متصاعد شده از بوی حشرات و سخت پوستان زیر زمینی ناشناخته هست و یه جورایی خواسته شده یادآور منابع و مواد سازنده نفت و فسیل های نفتی رو به نمایش بزاره. من خیلی لذت بردم ازش اما واقعا باید کانسپ عطر رو در نظر داشته باشیم موقع رویارویی و تست این کار.
09 خرداد 1400 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط :  داود کوروش

8
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
8
طراحی شیشه
یه کار خیلی عجیب غریب شاید عجیب ترین کاری که تا حالا تست کردم قبل از اینکه دستریز های این برند برسه دستم تو سایتش عکس هایی که برای کارهاش رو میزاره رو چندین بار دیدم با اولین اسپری این کار دقیقا بوی همون چیزی میداد که توی یکی از عکس ها بود که اینجا نمیتونم نام ببرم . تست این کار با بوی عجیبش لذت بخش بود پخش و ماندگاری هم عالی . بازخورد مثبت اصلا فکرش رو نکنید بهتره احتمالا بهتون بگن ..... زدین به خودتون . راستی بعد حدود دوساعت کمی بوی بهتری میده این کار عطر باز ها حتما تست کنید
18 آذر 1399 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 Neurostyle
سلام
بنده هم مثل شما موافق عجیب بودنش هستم و واقعیتش اینه که هنوز بعد از چند ساعت استفاده ازش گیجم! اغلب گوئلتییری منو گیج می‌کنه.
18 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : rahil tagi علی شهرابی

10
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
stercus orto parisi
این برند بهتون ثابت میکنه که واسه اینکه خفن باشی لازم نیست شیشصد تا عطر تولید کنی... ۸ تا عطرم داشته باشی ولی با کیفیت کار خودشو میکنه...
کلا این برند کاراش مفهومین بنظرم و عطر نمیسازه بلکه کاراش مث نقاشی های داوینچی پر از رمز و رازه...
اما رایحه: نتها ذکر نشده ولی چیزی که من گرفتم از این عطر آکورد چوبی مثلا صندل بود و مشک و چرم... کار انیمالیکه بنظرم و یکم dirty... گرم و مناسب هوای خیلی سرد... اصلا همه پسند نیست و شاید مناسب مجالس شبانه ی خلوت و اشرافی باشه... پخش و ماندگاری بالایی داره... کلا این برند سرش به تنش میارزه و ارزش خرج کردنو داره و یکی از کاراشو میگیرم در آینده شاید همین استرکوس... تست برای اهالیه عطر واجب... خوشبو باشید...
24 مهر 1399 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط :  داود رادمهر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟