Maison Francis Kurkdjian - Petit Matin

میسون فرانسیس کورکجان پتیت ماتین

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-35731
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : معطر گیاهی
طبع : خنک
مشخصات تولید
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2016
کد کالا : ATR-35731
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 15
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
810,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    8
  • نمی پسندم
    2
  • - 25 سال
    5
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    6
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 44
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

عطر «پتیت ماتین» حا‌ل‌وهوای یک صبح دل‌انگیز در پاریس را به شما هدیه می‌دهد. هنگامی که سحرگاه از خواب برمی‌خیزید و در میان طراوت دل‌انگیز صبحگاهی پاریس به‌سوی تجربه‌ای تازه از زیبایی گام برمی‌دارید. در میان خیابان‌های خالی و گذرگاه‌های زیبای پاریسی قدم می‌زنید که اولین پرتوهای روز بر پیکرشان می‌نشیند. پس در چنین حال‌وهوایی، خودتان را به افسون عطر «پتیت ماتین» بسپارید؛ به انرژی تابناکش که از رایحه‌های لیتسی معطر اندونزیایی، لیموترش کالابریایی، لطافت گل‌فام زالزالک و اسطوخودوس پرووانسی سرچشمه می‌گیرد. این عطر دل‌انگیز بعد از همه این رایحه‌های عالی، شما را در هزارتوی رایحه‌های مشک‌فام و کهربایی غرق می‌کند.

برند میسون فرانسیس کورکجان
عطار فرانسیس کرکجان
طبع خنک
سال عرضه 2016
گروه بویایی معطر گیاهی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه مشک ، لیمو ترش، اسطوخودوس ، شکوفه پرتقال ، زالزالک، آمبروکسان
نمره کاربران
Petit Matin-میسون فرانسیس کورکجان پتیت ماتین
رایحه
8.4
14 رای
ماندگاری
7.9
14 رای
پخش بو
7.7
14 رای
طراحی شیشه
8.5
14 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند میسون فرانسیس کورکجان
نظرات کاربران (6 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
"نغمه صبحگاهی کوچک" از نظر من بوی لباس تازه شسته شده میده...بوی پودر لباسشویی و تمیزیی که از لباسها بلند میشه وقتی زیر افتاب در حال خشک شدنن و یه کمی نم دارن هنوز...
19 آذر 1401 پاسخ تشکر
24 تشکر شده توسط : معین هاشمی Marie

9
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
به شدت پر بازخورد و یکی از سیف ترین عطرای موجود در دنیا!
واقعا جدا از اینکه خیلی شاداب و سر حاله شدیداً همه پسند و بی آزاره این عطر
یه کار عالی واسه روزای گرم تابستون و اواخر بهار که رایحش هم طبیعیه هم پرفومنس خوبی داره به نسبت به عطر خیلی خنک
08 تیر 1401 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : Marie کاوه

6
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
این عطر یکی از دلایلیه که هیچ وقت با توجه به نظر دیگران نخوام بلایند بای کنم خوشبختانه این دفعه خطر از بیخ گوشم رد شد :))
این عطر بوی لیمو میده همین تمام شد و رفت تصور کنین تو تابستون یه پارچ شربت آبلیمو درست کردید چه بویی داره؟؟این عطر دقیقا همونه
کلی هم پول سمپلش شد حیف
29 آذر 1400 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : شکیبا architect

یک رایحه خنک، شاداب، پر از حس خوب برای روزهای بهار و تابستان هر وقت میزنم کلی حس و انرژی خوب میگیرم همینطور که جناب ایکاروس نوشتند واقعا تصویر یک کوچه پر از شکوفه‌های ترنج و پرتغال در ابتدای طلوع آفتاب
یکی از بهترین های خنک در دنیای عطر
واقعا عامه پسند و خوش بازخورد
پخش و ماندگاری عالی
تا حدودی بلو مدیترانو از آکوا دی پارما تو رایحه شباهت بهش داره ودر کل خاص هست
02 فروردین 1400 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : سلطان عطربازهای ایران و توران حمید
احسنت جناب چراغعلی عزیز. دقیقا شبیه اکو دی پارماست. منتها به نظرم شباهتش به فیکو دی آمالفی بیشتره.نمیدونم چرا بوی انجیر ازش میگیریم، با اینکه در نت هاش بهش اشاره ای نشده.
09 آذر 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : سلطان عطربازهای ایران و توران

10
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
10
طراحی شیشه
به نظر من بهترین کار این برند به خصوص برای این فصل واقعا دوست داشتنی پر طراوت و شادابه ضمنا برای یه کار خنک موندگاری و پخش بسیار قابل فبولی داره عطر لیمو و شکوفه پرتقال بسیار زنده و خوب ترکیب شدن باز هم باید اقرار کنم هر وقت ایکاروس عزیز کاری رو توصیه کرد و خریدم غرق لذت شدم ای کاش باز هم حضورش پررنگ میشد
24 مرداد 1398 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : سلطان عطربازهای ایران و توران اميد نيك

کامروایی صبحگاهی

استحمام خیابان های خلوت با برق چشم های خورشید و کمی نم باران، ابتدایی ترین جزئیاتی هست که راجع به این کار میشه بیان کرد.
یک طراوت و تجدید قوا با کمک عطسه ای مرکباتی ، یک شکوفه ی پرتقالی که لایو و زنده با قهقه ی خنده آواز میخونه با کمک اسطوخودوسی نرم اما ابدار که چشم رو در ابتدای روز میزنه تصویر کلی عطر هست که میگه : ذهن بایستی از روحی درخشان تغذیه بشه.
اجرایی مرکباتی-فلاوری با تحت الشعاع قرار دادن واژه ی "سبز" باعث شده لیموی ایتالیایی خودش رو از نو در این عطر پیدا کنه در حالیکه جوان و باهوش و خوش رخ شده. یکی از خوب های این برند برای تمام فصول. اما واضحا قیمتی که در ایران به فروش میرسه قیمت بالایی هست و از ارزش خریدش پایین میاره.
با توجه به قیمت : 6 از 10
30 آذر 1396 پاسخ تشکر
31 تشکر شده توسط : فرشاد رامتین بهزاد معصوم نژاد
به یاد استحمام خیابان‌های خلوت با برق چشم‌های خورشید و کامروایی صبحگاهی

روزگاری دور به ایکاروس عزیزمان گیر می‌دادن چرا اینجوری می‌نویسی؟ چرا اونجوری نمی‌نویسی؟ این روزها که دوباره این روش از میدان به در کردن در مواجه با عزیزان دیگر همچون سخی؛ مسیح و... می‌بینم یاد اون روزهای خاکستری و شورابه می‌افتم ماجرا برای سالها پیش است توی دهه نود در عطرافشان الان دهه صد از ۱۴۰۰ است با اینکه ایکاروس جان ما گذاشت رفت و ما را تنها گذاشت خود من در اینجا پنج سال ننوشتم جالبه هی به مدیریت فشار میارن تکلیف ما را روشن کن بعضی‌ها خیلی دوست دارند سر به تن یه سری نباشد نظرات بعضی نفرات اصلن تایید نشود.

روزی حضرت موسا در بیابان به چوپانی برخورد کرد که با زبانی ساده و بی‌پیرایه خدا را یاد و ستایش می‌کرد. می‌گفت: ای خدا، تو کجا هستی که من نوکری تو کنم، چارقت را رفو کنم و شانه بر گیسوانت کشم، شپش‌های جامه‌ات را بکشم و از شیر گوسفندان به تو غذا دهم، دستان و پاهایت را نوازش کنم و «خواب جایِ» تو را پاک و پاکیزه کنم .و از این جملات و تعابیر بسیار گفت، تا آنکه حضرت موسا برآشفت و او را نکوهش کرد این چه کفری است؟ چوپان نیز دل‌شکسته و غمین راه بیابان در پیش گرفت و رفت. 

از آن سو حق تعالی به موسا وحی فرستاد و ضمن آن، سخت او را مورد عتاب قرار داد که چرا آن بنده مخلص را از ما جدا کردی؟! فرمود هر کس را روش داده‌ام هر کسی را سیرتی بنهاده‌ام هر کسی را اصطلاحی داده‌ام هندوان را اصطلاح هند مدح سندیان را اصطلاح سند مدح موسا اگر می‌توانی آتشی از عشق در جان بر فروز سر بسر فکر و عبارت را بسوز عاشقان را هر نفس سوزیدنیست بر ده ویران خراج و عشر نیست. موسا بی‌درنگ به دنبال چوپان دوید و دشت‌ها و بیابان‌ها را درنوردید تا آنکه چوپان را دید و به وی مژده داد که خداوند فرموده که هر طوری که می‌خواهی با خداوند سخن بگوی و به دنبال هیچ آدابی نباش و شبان به حضرت موسا می‌گوید که حال من از این حرف‌ها فراتر است و وصف ناشدنی است.

تا حالا حتا یک بار هم نشده توی فرگرنتیکا؛ پرفومو و کلی سایت؛ وبلاگ؛ ویدیو؛ لایو و مرجع خارجی ببینم وبلاگنویس‌های طراز اول جهان که شهرت بین اللملی دارند به کسی بگویند رویو نویسی درباره عطر کار هر کسی نیست! چرا راجع به فلان ادکلن اینجوری نوشتی؟ چرا زیاد نوشتی؟ چرا بلند نوشتی؟ چرا پهن نوشتی؟ هر کسی هر جوری دوست دارد می‌نویسد... هیچ کس جای هیچ کس تنگ نکرده است ولی بعضی‌ها دوست دارند به دیگران امر و نهی کنند چرا اینجوری می‌نویسی؟ ژست ناظم مدرسه بگیرند چرا اون جوری نمی‌نویسی؟ چرا چرا چرا؟

 وقتی کسی به کسی می‌گوید چرا اینجوری می‌نویسی؟ خودش قبلش باید چیزی نوشته باشد تا به دیگران بگوید منظور از نوشتن چیست؟ به قول مهیار عزیز: در ضمن گفتی در صفحه این عطر ریویو مناسبی وجود نداره؟ خب خودت اولیشو بنویس! شما به خودت زحمت ریویو نمیدی و نهایت ریویو شما دو پاراگراف بعد میگی فلانی چرا اینطور نوشته و آنطور ننوشته! اونطور که درسته اول خودت بنویس که بقیه ازت سرمشق بگیرن. 


در درون کعبه رسم قبله نیست
چه غم از غواص را پاچیله نیست
تو ز سرمستان قلاوزی مجو
جامه‌چاکان را چه فرمایی رفو
26 بهمن 1400 پاسخ تشکر
33 تشکر شده توسط : زهرا آماتور 2
با سلام بر سلطان و دیگر دوستان
شما و دیگر دوستان اهمیت ندهید .کار خودتان را انجام دهید .رسالت خودتان را انجام دهید .ازینکه من و یا عمر و زید چه می‌گویند در نوشتنت هیچگونه خللی وارد نکنید.ایکاروس هم اشتباه کرد رفت.بمانید و بنویسید.به موافق و مخالف کاری نداشته باشید.حرمت قلم را نگه دارید و آنرا بر زمین نگذارید.گاه کاری که بر عوام رواست بر خواص نارواست.شما پا پس نکشید.
یا حق
26 بهمن 1400 پاسخ تشکر
22 تشکر شده توسط : Rezvani فرشاد رامتین
جناب بوترابی عزیز چقدر منطقی و درست نوشتین. کاملا موافقم. درود بر شما
26 بهمن 1400 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : mehrdad آلالیتا

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟