L'ARTISAN PARFUMEUR - 18Glacialis Terra

ال آرتیسان پارفومر گلاسیالیس ترا

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-35501
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : معطر گیاهی
طبع : خنک
مشخصات تولید
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2016
کد کالا : ATR-35501
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 0
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

L'ARTISAN PARFUMEUR 18Glacialis Terra - ال آرتیسان پارفومر گلاسیالیس ترا

محصول سال 2016 می باشد و در گروه بویایی معطر گیاهی که عطرهای بسیار جذابی را در خود جای داده است، قرار دارد. سبک بویی این عطر خنک می باشد و عطار آن دافنه بوژه می باشد . از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به ترکیبات سبز ، خس خس ، روایح گلی اشاره کرد.

برند ال آرتیسان پارفومر
عطار دافنه بوژه
طبع خنک
سال عرضه 2016
گروه بویایی معطر گیاهی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترکیبات سبز ، خس خس ، روایح گلی
نمره کاربران
18Glacialis Terra-ال آرتیسان پارفومر گلاسیالیس ترا
رایحه
0
بدون رای
ماندگاری
0
بدون رای
پخش بو
0
بدون رای
طراحی شیشه
0
بدون رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (2 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
سلام جناب ایکاروس
اگه امکانش هست به سوالم پاسخ بدید
این رو چندین بار پرسیدم
چندین سوال رو داشتم و از هزاران اونا دو سه تاشون رو نوشتم که از دوستان پاسخی نگرفتم اگه سطحی هست ببخشید و اگر تکراری شرمنده فصل مناسب و پوشش درخور کار ایوری از سرجف چیه ؟ با توجه به قیمت خیلی خیلی خیلی گران والیانت از برند بودیسیا د ویکتوریس کاری نهایت تا حدود هشتصد با همین آکورد سراغ دارید ؟ رایحه انیمالیک لزوما کاری چرک و یا تند است ؟رایحه فلزی رو چطور توصیف میکنید ؟
از دوستان هم عذر خواهی می کنم که کامنت ها رو شلوغ کردم و به جناب ایکاروس حق میدم به جای این پاسخ به معرفی عطر جدید بپردازند که خیلی ها مشتاق اونند
25 آذر 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : ssh

با سلام خدمت دوستان عزیز دکتر جان یه نظر در مورد این لاین از ال ارتیسان که از بین این لاین شماره هیجده و نه و دو violaceum2 &9Arcana rosa&18Glacialis terra کدام رو واسه تیپ گژوال مناسب و یا بازخورد مناسبتر میدونین و ایا میشه این سه تا رو در انتخاب با سنشوال ارکید از نظر بازخورد و ماندگاری مقایسه کرد حق انتخاب رو به کدام میدن ممنون از راهنمایتون
25 آذر 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : ssh
مهدی جان
دفنه بوژه عطار این لاین ، قبلش توی برند لو لابو حسابی کولاک کرده بود. He wood رو ساخته بود و چند باری هم سعی کرده بود توی برندهای پیشروی دنیا نفوذ کنه. چیزی که از دفنه میدونیم اینه که یک آرامش و اصالت و شمرده گویی و نجابتی در بین اکثر کارهاش هست که خیلی به دنبال برونگرایی نیستن بلکه به دنبال حفظ کاراکتر هستن. این لاین ، شبیه به آقای صدری از دوستان و همکاران پدر من هست. اولین باری که آقای صدری رو دیدم در اورژانس بیمارستان شهدای تجریش بود که زانوی پاش از دو قسمت خوورد شده بود. ما خشم و دردی که در عضلات صورتش به صورتی غیر قرینه و نامانوس و غریب جلوه میداد به پرستاری کا از کنارش گذشت گفت: میدونم کار دارین و میدونم صدای ناله هام اذیت میکنه بقیه رو اما واقعا درد دارم. و واقعا هم درد داشت. خشم در چهره ش چیز نامانوس و تازه ای بود و عضلات صورتش این فعل رو بلد نبودند. سالها بعد آند و شدها بیشتر شد. وقتی به آشپزخانه ی منزلش میرفتی همه چیز در یک امنیت و دسترسی راحتی چیده شده بود که قبلا هرگز نمونه ش رو ندیده بودم. انگار هزار سال توی اون اشپزخونه بوده باشی هرچیزی که بکر میکردی بدون هیچ درنگی در دیدرس بود. این نظم و امنیت روانی در تمام زندگیش گسترده شده بود. همه چیز پیشبینی شده بود و برای هر کاری ولو یک صورت شستن ساده تمام امکانات فراهم بود. محلول انتی سپتیک، کرم انتی سپتیک، فوم صورت، صابون، دستمال کاغدی ، خشک کن ، کرم مرطوب کننده همگی در یک راستا کشیده شده بودند گویی که بخواد به شما آموزش بده چگونه دستها و صورت رو بایستی شست. این زندگی از نمادهای اشرافیت خارج بود در حالیکه توان مالی اجازه ی اون رو هم به آقای صدری میداد با این حال استایل زندگی کنونی آقای صدری آنقدر پر از امنیت روانی بود که انگار ساخته شده بود برای اینکه هر که از بیرون به داخل نیاد ، هنوز نیامده، بخشی از ساکنین همیشگی آن خانه بوده باشه.
این لاین و به طور کلی کارهای دفنه بوژه همینطورن. شخثیت خودش هم همینطوره. از کارهای این لاین هیچ کدام برونگرایی آنچنانی ندارن اما تگی بر شخثیت شما میشن که دلپذیر و قابل پدیرش و دوستانه ست.گویی مخاطب تازه ی شما ، شمارو از سالها پیش میشناخته. بین این دو کار که گفتید glacialis رو من خودم انتخاب میکنم. اما با فصایی نزدیک میتونم برم از همین برند شاهکارشو بگیرم : fou d absinthe .
اما بهرتقدیر هیچ کدام در برونگرایی و بازخورد با سنسوال ارکید رقابتی ندارن و نیتی هم برای تقابل نداشتن
25 آذر 1396 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : Mehdi2664 محمد خلیلی
صامت عزیز ..
سوالات نامرتبط رو در پاسخ به یک کامنت دیگه بنویسین..
ایوری زرجف چهار فصل هست. اما بهترین فصلش بهار.
سنسوال ارکید از lm parfum اون بخش سداکتیو وایب فلاوری والیانت رو داده.
رایحه انیمالیک لزوما چرک نیست. اما پاسخ این سوال نیاز به مقدمه چینی فراوان داره که ابتدا بایستی خود انیمالیک رو تشریح کرد و بعد راجع به کانسپتش صحبت کرد تا اگر مثلا گفتیم از نظرمون مریم یک رایحه انیمالیک داره کسی تعجب نکنه. رایحه فلزی رو عموما بصورت رایحه ای سرد ، تند ، الدهیدی و براق میشناسیم. مثلا بعد تند اسطوخودوس. که معمولا با کمک همین اسطوخودوس ، فلفل سیاه ، اوکموس، و الدهید بوی خون رو هم بازسازی میکنن. بوی خون هم جزو روایح فلزی هست. اما منطور از بوی فلز لزوما بوی اهن نیست. حس لمس فلز به همراه جیغ بودن و تیز بودن لبه های فلز مطرح هست.
25 آذر 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : ssh samet
خیلی ممنون
چشم حتما رعایت میکنم
25 آذر 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : ssh

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟