LUBIN - Epidor

لوبین اپیدُر

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-35434
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی گلی
طبع : معتدل
مشخصات تولید
نام برند : لوبین
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2017
کد کالا : ATR-35434
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    2
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 4
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

LUBIN Epidor - لوبین اپیدُر

محصول سال 2017 میلادی بوده و توسط عطاری مستعد و مطرح به نام توماس فونتاین ساخته شده است . از ویژگی های این عطر رایحه بسیار دلنشین و معتدل آن می باشد و در دسته عطر های شرقی گلی قرار می گیرد. از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به بنفشه ، آلو ، یاس، شکوفه پرتقال ، دانه تونکا ، وانیل ، سدر ، چوب صندل سفید اشاره کرد.

برند لوبین
عطار توماس فونتاین
طبع معتدل
سال عرضه 2017
گروه بویایی شرقی گلی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه بنفشه ، آلو
اسانس میانی یاس، شکوفه پرتقال
اسانس پایه دانه تونکا ، وانیل ، سدر ، چوب صندل سفید
نمره کاربران
Epidor-لوبین اپیدُر
رایحه
9
1 رای
ماندگاری
8
1 رای
پخش بو
10
1 رای
طراحی شیشه
8
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (3 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
9
رایحه
8
ماندگاری
10
پخش بو
8
طراحی شیشه
Epidor این شاهکاره دوست داشتنی به نظرم به هیچ وجه یونی نیست از نظر من کاملاً زنانه هست .... این عطر بی نظیره خیلی کم پیش میاد که به خودم اجازه بدم به یک عطر بگم بی نظیر ولی در مورد اپیدور دوست داشتنی میشه این را گفت .... پخش بوش مثل یک دیوانه ی زنجیره ای هست ( مثل فردی نایت مر یا جیسون ایکس دو نقطه دی ) لازم نیست بوش کنید مثل یک قاتل زنجیری دنبالتون میکنه از هر سوراخ سمبه ای رد میشه یک گوشه گیرتان میاره ، شما را فرا میگیره و باید بگم خنجرشو تو قلبتون فرو میکنه .... وای که چه قاتل دوست داشتنی ای ... پخش بوش همین طور که گفتم هست ... در مورد رایحه باید بگم بسیار بسیار روشن شرقی و گلی هست ولی نه مثل گلاب بسایر شکیل و باکلاس ، فضای عطر خیلی روشن هست اصلا از شدت روشنایی به عینک آفتابی نیاز پیدا میکنین پر از جست خیز و پور از شور و نشاط هست یاد یک ظهر تابستانی را در خاطرتان زنده میکنه ، اگر کسی هست که همین حالا تو زمستان دلش برای بهار و تابستان تنگ شده مثل من ، بره این عطر را بو کنه ... در یک کلام یک عطر اورینتال فلورال بسیار عالی .... نمی دونم هر وقت بوش میکنم دوست دارم بیام اینجا براش ریویو بنویسم ... اپیدور رو کشف کنین تست کنین ارزش داره و فکر میکن برای دوستانی که تست نکردن تجربه ی خوبی باشه .
19 دی 1396 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : Mahdisss Maxxine

نماد این عطر خوشه گندم است که از دیرباز نماد باروری بوده و داستان فصل درو را روایت میکند، زمانی که باد، ساز گندم می زند. روایح عطر، فضایی روستایی را تصویر میکنند; رقص خوشه های طلایی گندم در باد، شادمانه های دختران و پسران جوان در جشن درو، احساسی اصیل در بافته ی گیسوان گندم زار. مزرعه را که نقش آفتاب بود روی زمین، با انگشتانشان شانه میزنند و درو شروع میشود، بعد از ظهر که میشود روی تپه های کاه، رو به آسمان دراز میکشند و شبی پرستاره و رویایی را به پایان می برند.
متنی که در بالا نوشتم توصیفی هست که خود شرکت از این عطر کرده ...که واقعا بهترین تصویری که میشه برای این عطر تصور کرد دقیقا همینه .....و یک خانم نه خیلی جوان (نوجوان) و نه خیلی سن بالارو برای من تصویر سازی میکنه ....و همچنین یک خانم شاداب و و سرزنده ودر عین حال با وقار ....من این رو از همسرم هدیه گرفتم....پخش بو بسیار بالا و ماندگاری هم اینطور هست ... محصول 2017 هست ولی ناگفته نماند epidor از سالیان خیلی گذشته تولید شده(نه به معنای اینکه بوی قدیمی و نوستالژیکی رو به شما القا کنه "به هیچ وجح " ) رو و در سال 2017 با حفظ نتهای پایه و همان فضا و ایجاد تغییراتی کوچک در خانه عطر لوبن این محصول رو به بازار عطرهای نیش عرضه شده....
08 آذر 1396 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : Amelie Maxxine
هیچ وقت اون روز که دوتایی بوش کردیم فراموش نمی کنم
08 آذر 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Maedeh

9
رایحه
8
ماندگاری
10
پخش بو
8
طراحی شیشه
بوی تمیز و قشنگی دارده ، بخش بوش حیرت آوره ... میتون بگم بی انصافه در جعبش رو که باز میکنی بوش یک سیلی محکم به صورت آدم میزنه D: از هر روزنه ای عبور میکنه پیدات میکنه و دیوانت میکنه . دوست داشتنی و اصیل
08 آذر 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Maedeh
دقیییقا عزیزم .....برای بو کردنش واقعا احتیاجی نیست که از توی جعبه ی خیلی شیکش کشیدش بیرون : :D
08 آذر 1396 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟