Frapin - Paradis Perdu

فراپین پارادیس پردو

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-35199
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی معطر
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : فراپین
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2013
کد کالا : ATR-35199
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    4
  • نمی پسندم
    2
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    3
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    2
  • رسمی
    2
تعداد رای های ثبت شده : 24
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

Frapin Paradis Perdu - فراپین پارادیس پردو

محصولی شیک و جذاب که در سال 2013 میلادی عرضه شده است. این عطر توسط برندی مطرح به نام فراپین به بازار عرضه شد و رایحه آن خنک می باشد . عطار آن آملی بورژوا می باشد و در دسته عطر های چوبی معطر قرار می گیرد. از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به ترنج ، نارنگی ماندارین، لیمو ترش، گریپ فروت ، ریحان ، خس خس ، صمغ گالبانیوم، لامی ، یونجه خشک، گیاه گیشدر، راونسارا، مشک ، خزه درخت بلوط ، سدر ، لابدانیوم، روایح چوبی، اقاقیای پالیساندر اشاره کرد.

برند فراپین
عطار آملی بورژوا
طبع خنک
سال عرضه 2013
گروه بویایی چوبی معطر
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، نارنگی ماندارین، لیمو ترش، گریپ فروت
اسانس میانی ریحان ، خس خس ، صمغ گالبانیوم، لامی ، یونجه خشک، گیاه گیشدر، راونسارا
اسانس پایه مشک ، خزه درخت بلوط ، سدر ، لابدانیوم، روایح چوبی، اقاقیای پالیساندر
نمره کاربران
Paradis Perdu-فراپین پارادیس پردو
رایحه
8.1
8 رای
ماندگاری
7.1
8 رای
پخش بو
7.3
8 رای
طراحی شیشه
8.3
8 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (5 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
امروز اینکارو به همراه مدلهای Caravelle Ecipee و Passion Boisee در حراج فروشگاه .... با قیمت بسیار عالی خریداری کردم، کیفیت هر ۳تا کار عالی, تغییر نتها کاملا قابل لمس و شفافیت نتها کاملا قابل قبول هستش، قبل از خرید چندین بار هر کدومشونو تست کردم، اول قصد خرید فقط یکیشونو داشتم، اما قیمت وسوسه انگیز در کنار کیفیت عالی باعث شد هر سه تا کارو خریداری کنم، البته ۳ تا کار دیگه از همین برند داشت که خوشحالم پسند نکردم! توصیه میکنم اگر عطرای این برند جایی دیدید از تستشون غافل نشید!
30 اسفند 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Haddock معین هاشمی

بوي يك جنگل بارون زده را ميده با تمام جزئيات ... بازخوردش براي هر كس متفاوت هست ... عطري نيست كه بشه زد و آن استفاده كرد ، چه بصورت روزانه چه رسمي ... عطريست كه فقط با يد تو كلكسيونتان داشت و هر از گاهي با بو كردنش يك صفر كوتاه به جنگلهاي باروزن زده كنيند و برگردين .... فقط چترتان را فراموش نكنيد لازم ميشه .
29 دی 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Javad jahanars ‌آرش

کاری سبز و علف گونه که راستش اصلاً جذابیتی برام نداره و بر خلاف کارهای اصلی و مهم فراپین هر چی گشتم که یک ته بوی م ش ر و بی توش پیدا کنم نبود که نبود.
اگر سنت م ش ر و ب سازی رو از برند فراپین حذف کنیم ، کارهاش خیلی معمولی میشن ولی کارهایی رو که با اون ته بوی م ش ر و ب و ک ن ی ا ک ساخته میشن حقیقتاً بسیار عمیق ، لوکس و شاهکاری بی نظیر هستند.
29 دی 1396 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : معین هاشمی Javad jahanars

سیاوش جان من این کارو شبیه "corsica furiosa از پاغفوم دامپیغ" می دونم، البته بهشتِ گمشده frapin ، کم جون تر ، کم دوام تر ، با پخش ضعیف تر ازونه، در کل اگه همزمان بتونی دوتا کارو که دست ریزشون هم موجود هست تست کنی ، قطعا کورسیکا رو انتخاب می کنی هردو مناسب هوای گرم خوزستان و صد البته کورسیکا ارزش خرید به مراتب بالاتری داره. انگار پا گذاشتی تو یه باغ پر از گل و درخت و سبزه، توی بهشت، من که ازش سیر نمی شم از بس خوشبوئه.... ولی بازم باید خودت تست کنی. موفق باشی
19 آبان 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : ssh Siavash Ahmadi
با عرض معذرت، من یادم رفت بگم که این توصیف باغ پراز گل و درخت مربوط به کورسیکا بود تا این عطر فراپین، در کل پاغادی پغدو یا بهشت گمشده توی حدودا 45 دقیقه اولش یکمی شبیه به کورسیکا هست بعدش بوش تغییر میکنه و خیلی کم انیمالیک - صمغی - مشکی میشه در انتها و اونم بطرز ناامیدکننده ای . در حالیکه کورسیکا از ابتدا تا انتها اون حالت سرسبز و شاداب و پرنشاط رو حفظ می کنه و بهترین توصیف کورسیکا همون باغی از باغ های بهشت است ولی فراپین بقول دکتر ایکاروس بهتره بره ک.ن.یا.ک شو بسازه، چون قابل مقایسه با کورسیکا نیست فقط ابتداش یکمی تداعی کننده اونه بنظر بنده. یعنی اگه کورسیکارو تست کنی دیگه به عطر فراپین نگاهم نمیکنی. اشتباه بنده بخاطر نوشتن با گوشی موبایل بود پوزش می طلبم بایستی پاسخ بنده زیر نظر شما درج میشد نه اینکه جداگانه ثبت می کردم کاشکی مدیر سایت اجازه ویرایش به کاربرا می داد یا گاهی خودش این اشتباهاتو تصحیح می کرد .
19 آبان 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : شادمهر حاجیان ssh

سلام به همه
دوستان کسی این رو تست داشته؟؟؟
19 آبان 1396 پاسخ تشکر
ممنونم perfumeaddicted عزیز. توضیحات خیلی خوب بود.
19 آبان 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : ssh

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟