KENZO - Flower by Kenzo L'Elixir

کنزو فلاور بای کنزو له الیکسیر

زنانه
کد کالا : ATR-34746
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : گلی میوه ای شیرین
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : کنزو
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2015
کد کالا : ATR-34746
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 160
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
8,100,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 4
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

آیا از قدرت جادویی گل کوکنار چیزی می‌دانید؟ این گل گران‌بها و قدرتمند که سرشتی فریبنده دارد، هوس‌انگیزی نابی درون خودش دارد که مانند ذات جادویی زنان زیبا هر لحظه ممکن است شما را اسیر خودش کند. کمپانی کنزو برای برجسته‌تر کردن اکسیر جادویی این عطر، بطری بلند و کشیده‌ای را طراحی کرده است که انگار لباسی به رنگ سرخ غلیظ بر تن دارد. شکوفه‌های طلایی تزیین‌شده با برند کنزو نیز به‌زیبایی روی بدنه بطری می‌درخشند.

رایحه‌های گل‌فام و دلپذیر «فلاور بای کنزو له الیکسیر» ادای احترامی هستند به مفهوم زنانگی ناب و اغواگر. رایحه تمشک و رز بلغاری با ظرافت و دقت تمام در آمیزه این عطر با همدیگر آمیخته شده‌اند و در کنار آکورد بوربن وانیل و پرالین قرار گرفته‌اند که هوس‌انگیزی دیوانه‌کننده و سرمستی‌آوری را به این عطر بخشیده‌اند.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند کنزو
عطار آلبرتو موریلاس
طبع گرم
سال عرضه 2015
گروه بویایی گلی میوه ای شیرین
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه ترنج ، نارنگی ماندارین
اسانس میانی رز ، شکوفه پرتقال
اسانس پایه وانیل ، پرالین، روایح دودی
نمره کاربران
Flower by Kenzo L'Elixir-کنزو فلاور بای کنزو له الیکسیر
رایحه
0
بدون رای
ماندگاری
0
بدون رای
پخش بو
0
بدون رای
طراحی شیشه
0
بدون رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند کنزو
اخبار برند کنزو
نظرات کاربران (3 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
نظر به سوال خانم فائزه در مورد مشابه عطر پرادا کندی، یه دیدگاه شخصی درمورد این عطر که در مجامع عطری جزو شبیه ترین کارها به پرادا کندی شناخته میشه میخوام بگم…
فلاور الگزیر از قوم الظالمینِ کنزو :)) واقعا سوالی که برام پیش اومده اینه که کنزو چه مورد و خصومتی با ارائه ی عطرای پیلار داره که اینهمه فلنکر بی ربط به هم رو تحت لوای یک پیلارِ فلک زده ارائه میده؟ 😂 اگر شک دارید، برید ادوپارفوم، تویلت(اون ک اصلا انگار از یه سیاره دیگه است) ، الگزیر، ادو وی و پاپی بوکه از همین لاین فلاور رو تست کنید.
فلاور الگزیر یه عطر ابنباتی(رزبری) و ملوس و گورماند(کیکی) نه چندان حیرت انگیزه و موفقه، راستش ترجیح میدم جای «پودری» تو این عطر بگم «کیکی» چون فضایی که وانیل و پرالین مجموعا با این هیئت ساختن یچیزی تو مایه های بوییدن کیکه که خب اونقدرا دور از حسِ پودر های ارایشی نیست. جای سوال نیست که چرا شبیه به پرادا کندی بر شمرده میشه اما بنظر من، فلاور الگزیر یک عطر سیتروسی وانیلی(مثل ووچی ویوا از ژیوانشی یا لیبره از ysl) بوده که تمام زورشو زده تا ملوس و گورماند شه و در نهایت تو هیچ کدوم از این دو فیلد تمام و کمال موفق نشده، یه چیزی مونده وسط هردو، حتی بنظر شخص من خوبم ترکیب نشدن طرفین داستان. حقیقتا ترکیب پرالین و وانیل یه حسی شبیه به کارامل به مخاطب القا میکنه اما توی این عطر در بیس کار نت های سیتروسی و نرولی هم با وانیل قاطی شدن که صدقه سر این وصلت های ضربدری و البته رزبری که تو لیست عطرافشان نیومده، در ابتدا و اواسط طی مسیر رایحه، یه رگه های ابنباتی دارویی و غریبی تو بطن کیکی کار حس میشه که ناامید کنندست. اصلا من تا الان ندیدم یه عطر ابنباتی کیکی انقدر ناموفق باشه تلاشش :))
نهایتا به درای داون میرسیم که به دور از سوگیری شباهت قابل قبولی به پرادا کندی داریم و اون هرج و مرج اوایل و اواسطش کم شده؛ حتی شباهت بیشتری به گولد کوتور از جویسی کوتور هم داره که اونم بی شباهت به پرادا کندی نیست(اما پخش و ماندگاری اونم ضعیفه).
نظر نهاییم، یک نگاه به قیمت نه چندان منطقی این عطر کنزو، یک نگاه به کیفیت بالاتر پرادا کندی و اجرای زیباتری که رایحه اش داره، و یک نگاه به پرفومنس متوسط این عطر که آنچنان هم از کندی بهتر نیست… انتخاب جالبی نیست. از نظر من ارزش خرید نداره، لااقل مرا راضی نمیکند. شیشه اش قشنگه ولی.
09 آذر 1401 پاسخ تشکر
26 تشکر شده توسط : ملورین Dragon
به فاطیمای عزیز،
به شخصه طرفدار عطرهای برند کنزو نیستم و حداقل با چندتا تستی که تا الان از عطرهاش داشتم، تو سلیقه ی من نبودن :)). این فلنکر فلاور هم تاحالا تست نداشتم اما با توصیفاتی که کردید الان زیاد مشتاق به تستش هم نیستم :)).
با سرچی که توی سایت های خارجی داشتم فهمیدم عطر فنسی از جسیکا سیمسون شباهت هایی به کندی داره گویا. اما خب با توجه به اینکه عطر سلبریتیه فکر نمیکنم پرفورمنس خوبی هم داشته باشه.
در کل دارم به این نتیجه میرسم که باید با پرفورمنس پایین کندی کنار بیام چون نمیتونم ازش دست بکشم :)) البته فلنکر های دیگش مثل کندی کیس و مخصوصا کندی گلاس که خیلی دوسش دارم هم همیشه با من هستن :)
09 آذر 1401 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : مهدی Perfumex
وای کندی کیس خیلی عطر کیوتیه… بنظرم درای داونش بوی عروسک(مثل بوی باربی) میده… اوایل که تستش میکردم چند سال قبل حس میکردم تکراریه ولی درای داونش واقعا ناز و عروسکیه و بعدا نظرم راجعش عوض شد … من شخصا کندی کیسو از خود کندی پیلار هم بیشتر میپسندم…
09 آذر 1401 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : Amirhossein سعید رضایی شوشتری
و اینکه فنسی از جسیکا سیمپسون تقریبا با گلد کوتور از جویسی کوتور مشابه ان… تو نظرم هم گفتم بالا که چقدر الگزیر و گلد کوتور شبیه همن یعنی عملا کندی، فنسی، گلد کوتور و فلاور الگزیر رایحشون نزدیک به همه… من گلد کوتور رو دارم و با اینکه بوی خیلی نازی داره ولی متاسفانه پرفورمنس متوسط رو به پایینی داره اما حقیقتا بعد ازینکه دوستم هم این عطرو خرید و پوشید متوجه شدم پخش اش بیشتر از چیزیه که خود شخص حس میکنه.

[EDITED] 1401/09/10 00:24
09 آذر 1401 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : شکیبا سعید رضایی شوشتری

من اینو داشتم سالها پیش به نظرم شبیه هوگو باس اورنج بود یه کم
01 آبان 1401 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Amirhossein فاطمه فیضی

کسی این عطرو داشته؟ من شنیدم شبیه پرادا کندی هست اما با ماندگاری بالاتر. اگر اینجوری باشه من ازش خوشم میاد چون پرادا کندی رو خیلی دوس دارم اما به خاطر ماندگاری و پخش بوی افتضاحش نمیخوام دوباره بخرمش
16 اسفند 1397 پاسخ تشکر
به نظر من شبیه گرلن اینسولنس رنگ بنفش هست
30 دی 1398 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟