GUCCI - Gucci Guilty Absolute

گوچی گیلتی ابسولوت

مردانه
کد کالا : ATR-34614
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی چوبی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : گوچی
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2017
کد کالا : ATR-34614
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 180
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
9,100,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    22
  • نمی پسندم
    17
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    9
  • + 45 سال
    11
  • روزانه
    2
  • رسمی
    18
تعداد رای های ثبت شده : 113
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

«گوچی گیلتی ابسولوت» که ادیشن جدید و مردانه‌ای از «گوچی گیلتی» است، در اوایل سال 2017 به بازار آمد. این عطر محصول همکاری میان الساندرو میشله (مدیر بخش خلاقیت و نوآوری کمپانی گوچی) و آلبرتو موریلاس (عطرساز مشهور) است. ساختار نت‌های آغازین این عطر از چرم، نت‌های میانی از نعناع هندی و نت‌های پایه از خس‌خس و چوب‌های روشن شکل گرفته‌اند.

در بخشی از یادداشت برند گوچی درباره «گوچی گیلتی ابسولوت» می‌خوانیم: «آمیزه خاص و ویژه این عطر به گونه‌ای ساخته شده است که افشانه‌هایش از اولین لحظه تماس با پوست بدون تغییر باقی می‌مانند. آکورد چرم و چوب‌های روشن به شیوه‌ای منحصربه‌فرد با عصاره طبیعی سرو آلاسکا (Nootka Cypress) آمیخته شده که درواقع به‌صورت اختصاصی برای عطر گوچی گیلتی عصاره‌گیری شده است. حاصل نهایی کار هم پدید آمدن مخلوقی شگفت‌انگیز است که نت‌های چوبی عمیقا خشک را به نمایش می‌گذارد. آمیزه این عطر با سه نوع عصاره نعناع هندی و سویه‌های خاکی‌ـ‌زمینی خس‌خس به غلظتی عمیق‌تر رسیده است».

نوع عطر ادو پرفیوم
برند گوچی
عطار آلبرتو موریلاس
طبع گرم
سال عرضه 2017
گروه بویایی شرقی چوبی
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه چرم
اسانس میانی نعناع هندی ، سرو
اسانس پایه خس خس ، روایح چوبی
نمره کاربران
Gucci Guilty Absolute-گوچی گیلتی ابسولوت
رایحه
7.4
35 رای
ماندگاری
7.8
35 رای
پخش بو
7.2
35 رای
طراحی شیشه
7.6
35 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند گوچی
اخبار برند گوچی
عطرگرام
نظرات کاربران (47 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
اینکار توی روایح چرمی محشره و صد البته خوشپوش.
به مشام من، اینجا رایحه خلاصه اس در دو وجهه ی مدیسین و پترول گون یا مشابه gasoline که البته بالانس هستن به نظرم..
جنبه ی مدیسین ( از اونجایی که روایح ، به نظرم رنگ دارن) میشه به سبز سیر تشبیهش کرد..بخاطر nootka cypress که در ترکیب با رایحه ی خالص چرم صنعتی این حالت مدیسین رو ایجاد کرده.
توی اوپنینگ ملموس هست بسیار که به مرور آرام تر میشه.
رایحه ی شیکی داره بخصوص توی درای داون و باید عرض کنم من چرم رو اینجا حیوانی برداشت نمیکنم.. هرچند روایح حیوانی رو میپسندم خودم.
در کل اینکه گوچی است دیگر. روح ایتالیایی رو درونتون متجلی میکنه 🤌🏻. یکمی هم گنگ داره که خیلی هم خوبه.

پ.ن
یه نکته ای رو اضافه کنم،
من رو تا حدودی یاد یک کار قدیمی از موریلاس میندازه givenchy pour homme 2002
اول نمیدونستم این جیوانشی هم کار موریلاس هست ولی چک ک کردم واسم جالب بود. نت های آروماتیک اینجا به نظرم شباهت هایی دارن.شاید در ترکیبات نه ولی وایبش بی شباهت نیست.

[EDITED] 1402/05/26 00:46
25 مرداد 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : احمد شجاعی Sepehr s

10
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
9
طراحی شیشه
چند وقت پیش به همراه دیگر همکارانم به جلسه کاری باید میرفتم که جهت توبیخ و مشاجره و جر و بحث بود، جلسه ای که حقیقتا حق با ما بود و باید حرفمان را به کرسی می‌نشاندیم.در انتخاب عطر مردد بودم، باید عطری انتخاب میکردم که حالت تهاجمی میداشت، گستاخ و سرکش. جناب گوچی گیلتی با آن سبیلهای بناگوش در رفته شان با چشمان از حدقه بیرون زده و شلاق چرمی در دست بنده را نظاره میکرد و میگفت سلطان امروز، روز من است، بویم به مشام هرکس برسد قالب تهی میکند. حقیقت که حق با مستدام اجل اجمد جناب گیلتی است.. عطری زمخت چرمی دودی حیوانی، بوی حیوان افسار گسیخته... عاشقتم... واقعا که دوستی را آن روز در حقم تمام کردی و همراه خوبی بودی.
28 تیر 1402 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : مهدی رشیدی دانیال

یک عطر شاهکار چوبی و چرمی. نت چرم این عطر واقعا خاصه و واقعا این چرم رو تو هیچ عطری ندیدم
10 خرداد 1402 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : احمد شجاعی shaahin fekri

سلام بر دوستان عزیز مستثنی از بحث گسترده این عطر گوچی گیلتی ابسولوت در قشر و رده عطر های نیش کسایی که جدیدا عطر هیستویرز د پارفومز مارکویس د ساد 1740 رو تست داشتن بفرمایند که از لحاظ پرفورمنس و پخش بو چقد افت کرده و از نمره 10 چند میگیره از لحاظ پخش بو
21 بهمن 1401 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : سارا صالحی 🄼🄾🄽🄰

سلام دوستان گرامی
چندوقت پیش صحبت از سایت عط.ینه استور در رشت شده بود که دستریزای فیک میفرسته.دوستمون کاملا درست گفته بود.
بخاطر تنوع بالای محصولاتش خواستم چنتا دستریز سفارش بدم که درصورت ارجینال بودن،دکانتای بیشتری سفارش بدم که متاسفانه کاملا ناامید شدم.
گوچی گیلتی ابسولوتی که فرستاد یه بوی صابونی مثه اسانس گرمی میداد که باعث سردرد میشن و اینکه اصلا تشابه بویایی با کار اصل نداشت و یه بوی دیگه میداد.
اگر کپی میفرستاد شاید میشد تحمل کرد ولی اینکه کاملا بوی متفاوتی با بوی مدنظر داشتو نمیشه تحمل کرد.
خواستم یه اطلاع رسانی کنم که دوستان دیگه ازین سایت خرید نکنن.شاید بعضی کاراشون اصل باشن ولی لابلشون کارای فیک هم هست.
متاسفانه ازین قبیل سایتا زیادن و اگر دوستان به چنین مواردی برخوردن لطفا اطلاع رسانی کنن که با این وضع اقتصادی دچار ضرر نشیم.🙏
25 دی 1401 پاسخ تشکر
28 تشکر شده توسط : احمد شجاعی Ahmad karimian
سلام بر دوستان و جناب ذبیحی گرامی
در تکمیل فرمایش جناب ذبیحی من هم تجربه مشابهی از خریر این سایت عطر.‌..نه رشت داشت که همه دکانت هایی که فرستاده بودن فیک بود و تمام دکانت ها بو های گنگ و بسیار بی کیفیت و تقریبا یکسانی داشتن
چند بار برای مدیر سایتش توضیح دادم موضوع و زیر بار نمیرفتن بعد از یه مدت قبول کردن که چون کارهارو با سرنگ دکانت گیری میکنن احتمالا با یک سرنگ همه کارهارو دکانت گیری کردن ولی بعداز چندروز دیگه جوابگو نبودن
در مدت کوتاهی در گروه های عطری تجربه های مشابهی برای عطربازا ازین سایت تکرار شده بود و با اطمینان همشون گفتن که کارهاش فیک هست یا الکل یا موادی به عطر اضافه میکنه حتی من دکانت هامو برای یکی ازکاربرای باسواد و محترم همین عطرافشان ارسال کردم و ایشون هم تاکید کردن که این دکانت ها هیچ شباهتی عطر اصلی نداره

مدیر سایت عطر...نه استور رشت آقای آر..ش زا...هدی مرتب توی کانالا و پیج های فروش عطر چرخ میزنه و عطرای احتمالا اورجینال خرید میکنه حتی از خود من هم چندبار میخواست خرید کنه این شخص !! ولی اینکه بخاطر طمع کاری غیر ازون رو برای مشتری هاش بخصوص مشتری های شهرستان میفرسته کار غیر اخلاقی و زشتی هست
از مدیر محترم میخوام این نظر رو تایید کنن تا بقیه دوستان مثل من جناب ذبیحی و خیلی از عطربازای دیگه دچار خسارت و دلسردی از دنیای روایح نشن
26 دی 1401 پاسخ تشکر
28 تشکر شده توسط : احمد شجاعی Ahmad karimian
درود علیرضای عزیز
یه کار گیریتی هم بود که با یقین میتونم بگم که حداقل نصف دکانت الکل توش ریخته بود.
شاید دوستانی که اوایل عطربازیشونه متوجه نشن،این فروشنده هم با علم به این موضوع دکانت فیک میفرسته یا خریدار متوجه میشه یا نمیشه.
ممنون از به اشتراک گذاشتن تجربت دوست عزیز
26 دی 1401 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : محمد ادریسی محمد☆mm
دروود دوست عزیز خواهش میکنم وظیفم بود اینهارو بگم لااقل دوستان دیگه ضرر نکنن
تمام فرمایشات شما صحیح است دو تا از دکانتهای من هم کامل بوی الکل میداد و باقی بوهای یکسان و گنگ و بی کیفیت که واضح بود کاره اصل نیست
دوستان عطرباز داخل رشت هم اعتقاد دارن کلا جنس اصلی نداره این سایت عطر...نه رشت و اونها هم شاکی بودن تنها کاری که با امثال این افراد میشه کرد اینه اطلاع رسانی کنیم
منم از شما ممنونم که این موضوعو داخل سایت عطرافشان که مخاطب زیادی داره مطرح کردید
26 دی 1401 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : محمد ادریسی Mahyar
سلام دوست عزیز
جناب آقای ذبیحی و دیگر دوستان گرامی
فرمایشتون کاملاً درسته، متاسفانه بنده نیز تجربه ی تلخ مشابهی از ع....نه ا...ور رشت داشتم. تعدادی دکانت از این سایت خریداری کردم، با اولین اسپری هر کدوم متوجه فیک بودنشون شدم اما جهت اطمینان و این که تهمتی نزده باشم، همان عطرها رو به صورت دکانت از فروشگاه های معتبر تهیه کردم و نتیجه... فیک بودنشان ثابت شد.
این نوشته را به جهت آگاهی دوستان عزیز درج کردم امیدوارم دوستان دیگری تجربه تلخ ما رو تکرار نکنند.
13 مرداد 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : محمد ادریسی نازی جاوید
سلام
من هم تجربه مشابهی تو خرید دکانت ناتیکا وویاج داشتم که تو پیج خود عطر نوشتم.
قبلا دکانت‌هاشون خوب بود ولی به مرور ضعیف شد.
الان
05 آبان 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : سالمی علیرضا

🧤🌲 گوچی گیلتی ابسولوت🌲🧤

بعد از خواندن کامنت های مختلف ، برداشت های مختلف از این عطر ، از بوی گوسفند و گاو و انواع چهارپایان تا کفش و واکس و مواد بیمارستانی و ... تصمیم گرفتم خودم تست کنم و برداشت خودمو از این عطر داشته باشم. راستش زیبایی دنیای عطر به همین برداشت های متفاوتیه که از یه عطر میشه. در واقع اگر بخوام جمله ام رو نوع دیگه ای بیان کنم میتونم بگم عطر هایی برای من باارزش تر هستند که هرکس بتونه برداشت متفاوتی از اون ها داشته باشه ، اگر نه بینهایت عطر ها وجود دارند که 90 درصد افراد یک رایحه ثابت رو از اون ها دریافت میکنند که در این صورت دیگه چه لذتی برای من که عاشق کشف نت های یک عطر هستم ، میتونه داشته باشه ؟!

بعد از اولین اسپری یک بوی تند و تلخ و چرمی در هم پیچیده با سرو به مشامم رسید. علاوه بر بوی سرو ، بوی مخروط های نر کاج ( به شکل کشیده و خوشه ای ، نرم و زرد رنگ ) رو هم حس کردم ، که در سایت های خارجی هم بررسی کردم ولی همچین نتی اصلا وجود نداشت و شاید زیر مجموعه نت pine محسوب بشه. هرچند اینجا خبری از این نت نیست. چرم خیلی محکم ، قوی و تلخی تا پایان کار همراهیتون میکنه. در ادامه یه بوی دودی بین مولکول های چرم خودشو به گیرنده هاتون میرسونه. هرچند برخلاف بقیه من این بوی دودی رو حاصل سوختن چوب نمیدونم و بیشتر بوی آلودگی هوای شهری رو میده. شاید عجیب یا حتی خنده دار به نظر بیاد ولی خیلی وقت ها که هوا آلودس و از بیرون میام خونه لباسام همچین بویی میدن. کم کم که تندی و قدرت کار از سمت چرم و دود کم میشه سرو بهتر میتونه قدرت نمایی کنه و تصویر آرایشگاه های قدیمی رو توی ذهنم به وجود میاره.

راستش ارزش گذاری برای این عطر خیلی شخصیه و بستگی به تعریف شما از عطر داره. اگر دنبال یک عطر عامه پسند برای دریافت بازخورد از دیگران هستید این کار گزینه آخرتون میتونه باشه. اما اگر به تعداد موقعیت هایی که براتون پیش میاد عطرهای مختلف استفاده میکنین و بیشتر جنبه لذت بردن شخصی داره براتون چرا که نه. به نظرم استایلی خاص و اعتماد به نفسی بالا میطلبه پوشیدن همچین عطری.

این عطر پخش و ماندگاری متوسط به بالایی داره و دیگه تولید نمیشه ، پس به مرور احتمالا شاهد افزایش قیمت اون هستیم.

“به بینی خودت قبل از بینی دیگران اعتماد کن”
22 دی 1401 پاسخ تشکر
30 تشکر شده توسط : احمد شجاعی میثم شفیعی
درود
توصیف بوی لباس از آلودگی هوا برایم در این عطر تا حدی ملموس بود، بوی دوده چرب روی لباس معطر از چرم. برای من بویی شبیه به کره حیوانی کاملا خانگی و خوشبو(یعنی عاری از دوغ و ترشی آن) و تمیز که روی چرم گاوی نو به دمای اتاق رسیده است؛ و از پنجره همان اتاق کمی بوی هیزم تازه سوخته می آید.. برایم حافظه بویایی ام نوستالژیک و دوست داشتنی بود و جالب اینکه در زمان استفاده از هیچ کس بازخورد منفی نگرفتم..
02 فروردین 1403 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : کامیار فخر rick

5
رایحه
8
ماندگاری
6
پخش بو
6
طراحی شیشه
گوچی گیلتی ابسولوت یکی از ساختارشکنانه ترین و فتیش ترین روایح چوبی، چرمی در بین برندهای دیزاینر رو داره که شما رو یاد بعضی از عطرهای آبنرمال‌ برندهای نیش میندازه

اگر به گذشته برگردیم توی قرن شانزدهم و حتی قبلترش برای دباغی پوست به ناچار از ادرار حیوانات استفاده میکردن و در نتیجه اون محصول چرمی به شدت بوی تیز و زننده ای به خودش میگرفت
برای از بین بردن این بوی ناخوشایند دباغ ها چرم رو توی بطری های حاوی مواد معطر می‌خواباندند تا بتونن اون رو پوشش بدن و اینجوری شد که رفته رفته در فرهنگ جوامع غربی تلفیق بوی عطرهای گلی، گیاهی،کهربایی و ... با رد بوی چرمی و حیوانی نمادی از لوکس و درباری بودن تلقی میشد.

اما گوچی گیلتی ابسولوت از این دست روایح چرمی نیست. گویی در همان مرحله اضافه کردن ادرار ثابت مانده و رایحه ای به شدت انیمالیک، اوردوز شده، تند و تیز و تک خطی رو به شما ارائه میده.

اگر کنجکاو هستین که ابسولوت چه بویی داره باید براتون شرح بدم که تصور کنید صبح در یک اسطبل رفتید و ساعتی با اسب ها دم خور بودین و نوازششون کردین. بعد از اون به دل طبیعت زدین و برای دوستانتان آتشی به راه انداختین تا هم شما رو گرم کنه و هم احتمالا چای هیزمی دم کنید.
حالا تصور میکنید شب که به خانه برگشتین لباستون چه بویی خواهد داد ؟
کمی چرمی و انیمالیک به واسطه معاشرت با اسب محبوبتون و ردی از چوب های سوخته شده و دودی به واسطه ی دورهمی دوستانه کنار آتشتون
و این تا حد زیادی رایحه ای است که گوچی گیلتی ابسولوت در بیس نتش به شما ارائه خواهد داد.
14 دی 1401 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : مرتضی تقی زاده جواد وزیری

سلام و عرض احترام
یک کار مردانه تمام عیار، شیک، و تقریبا جزو عطرای همه پسند،
بعضی جاها کار چرمی اسطبلی خیلی کثیف معرفی شده،، که خیلی ها رو از تستش منصرف میکنه،
ولی قطعا اینجور نیست،
نسخه ۲۰۲۰ و ۲۰۲۲ تست کردم، که صدحیف پرفومنس مطلوب رو نداشته، ضعیف عمل میکنه،
کاشکی منم مثل اکثر دوستان با پرفورمنس متوسط میتونستم کنار بیام،، قطعا یک باطلشو میخریدم
12 آذر 1401 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : rick Perfumex
درود بر شما محمد عزیز

من چندان با عطرهای چرمی میونه‌ی خوبی ندارم، و این مشکل با تست توسکان لدر شروع شد! با این اوصاف آیا بنظر شما شباهتی بین این عطر و توسکان لدر وجود داره؟

(درضمن عطرافشان تولید ۲۰۱۷ موجود داره)

[EDITED] 1401/09/19 19:15
19 آذر 1401 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی محمد☆mm
سلام و عرض ادب خدمت اقا امیر عزیز
جای خالی شما محسوس میشد ی مدتی، خوب هستین،

امیر خان هیچ شباهتی بین این کار و توسکان لدر نیست،
توسکان جدی تر و تلختره نسبت به این کار،
من از گوچی بیشتر حس چرم ملایم همراه با روایح گلی و بوی خاک اب خورده ازش میگیرم، کار بسیار ترتمیزی هست مطمئن باش ارزش تست رو داره،

درمورد موجودی ۲۰۱۷ بله اطلاع دارم ولی طبق پرسوجوهای که داشتم کلا از لحاظ پرفورمنس متوسط حساب میشه، من بیشتر دوست دارم پرفورمنسهای بسیار قویتری رو بجاش بگیرم،

19 آذر 1401 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰 آرمان
لطف دارید محمد عزیز

اینجا (اهواز) هیچ فروشگاه‌ی واسه تست موجود نداشت، امیدوارم فروشگاه‌های فروش دکانت موجود داشته باشن تا منم بتونم تست کنم.

سپاسگذارم بابت وقتی که گذاشتید 🙏🏻🌷

موفق باشید
20 آذر 1401 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : آرامیس فاطمه فیضی

سلام.
شنیدین میگن طرف خیلی مرده؟!
این همونه؛خود خودشه.چهره یک مرد اخمو،جدی و کمی خشن با ته ریش...
دوستش دارم چون خودم هم همینطورم.😊
لطفاً زیاد اسپری نشود😉

[EDITED] 1401/06/06 12:04
05 شهریور 1401 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : سعید ون ورنبرگ One Flew Over the Cuckoo's Nest

میگن یا عاشق گوچی ابسولوت میشی یا ازش بدت میاد.
والا من اون وسطم. شروعش رو اصلن دوس ندارم چون شارپ میزنه،.
ولی.....
ولی درای داون.... اوف.... یعنی خیلی خوبه...
اون وایب حیوانی که با سرو میرقصه و خودنمایی میکنه رو خیلی میپسندم.

[EDITED] 1401/04/25 21:07
25 تیر 1401 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : معین هاشمی علیرضا موسوی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟