HUGO BOSS - Boss Ma Vie Pour Femme

هوگو بوس بوس ماوای پور فمه

زنانه
کد کالا : ATR-34600
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های گلی
عطار :
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : هوگو بوس
کشور مبدأ : آلمان
سال عرضه : 2014
کد کالا : ATR-34600
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 90
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
4,400,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    2
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    2
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 6
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

در تابستان 2014 بود که کمپانی هوگو بوس از «بوس ماوای پور فمه» رونمایی کرد که همراه با عطرهای «بوس نویت» 2012، «بوس ژور» 2013 و «بوس نویت اینتنس» 2014 در یک زیرمجموعه قرار می‌گیرند. بسته‌بندی این عطر همانند ادیشن‌های پیش از خود است و بطری و جعبه این محصول، هر دو براساس طیف‌های ملایم و لطیفی از رنگ صورتی طراحی شده‌اند. این عطر بیش از همه با سرشت زنانه، قوی و مستقلش می‌درخشد.

در توضیحات منتشرشده از سوی کمپانی هوگو بوس درباره این عطر می‌خوانیم: «بوس ماوای پور فمه» از روحیه استقلال‌طلبی زنانی الهام گرفته است که از لحظات ساده اما ناب در زندگی لذت می‌برند و هرگز از پیاده‌روی در غروب، آرمیدن پرتوهای خورشید بر پوستشان و لمس گل‌ها خسته نمی‌شوند. در همین لحظات است که زندگی، گنجینه اسرارش را برای ما نمایان می‌کند. زنانی که افشانه‌های «بوس ماوای پور فمه» را با خود دارند، در همین لحظات ساده اما ناب بیشتر می‌درخشند، چون جذابیت و فریبندگی‌شان را با این عطر بیشتر می‌کنند و زنانگی ناب و اعتمادبه‌نفس خودشان را برجسته‌تر می‌سازند.

آمیزه «بوس ماوای پور فمه» را طراوت‌بخش،‌ لذت‌آور و منحصربه‌فرد توصیف کرده‌اند؛‌ عطری که سه لایه برجسته و مهم دارد: زنانگی، اعتمادبه‌نفس و مدرنیته. سویه‌های مدرن این عطر در نت‌های اولیه و با رایحه گل کاکتوس و طراوت سبزش نمایان می‌شوند و سویه‌های زنانه آن هم در نت‌های میانی و به‌واسطه رایحه‌های فریزیا، یاس و غنچه پدیدار می‌گردند. در نت‌های پایه نیز روایح چوبی گرم طوری در کنار رایحه سدر قرار گرفته‌اند که تجسمی بی‌‌نقص از اعتمادبه‌نفس باشند.

برند هوگو بوس
طبع خنک
سال عرضه 2014
گروه بویایی رایحه های گلی
کشور مبدأ آلمان
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه کاکتوس
اسانس میانی رز ، فریزیا ، یاس
اسانس پایه سدر ، روایح چوبی
نمره کاربران
Boss Ma Vie Pour Femme-هوگو بوس بوس ماوای پور فمه
رایحه
9
1 رای
ماندگاری
5
1 رای
پخش بو
2
1 رای
طراحی شیشه
7
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند هوگو بوس
نظرات کاربران (4 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
عطر گلی و سبز.از همون ابتدا بوی سبز میده که فکر میکنم از کاکتوس باشه. یه بویی شبیه به برگهای له شده. نت گل ها برای من کاملا ادغام شدن. یعنی نمیتونم جداگانه تشخیص بدم.رزش عطر رو گلابگون نکرده.عطر خوشبویی هست اما یه تلخی خاصی توشه که خوشم نیومد.همون سن عطرو بالا تر برده.به نظرم مناسب زیر سی سال نیست.یک زن قوی و مستقل و جاافتاده میخواد که این عطرو بزنه.در شخصیت من نیست.
15 آذر 1402 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : Mehran سعید رضایی شوشتری

9
رایحه
5
ماندگاری
2
پخش بو
7
طراحی شیشه
سلام ممکنه لطفا کاری مشابه همین رایحه اما با پخش و ماندگاری بیشتر معزفی کنین .بشدت عاشقش شدم اما وقتی خریدم اون انتظاری ک از پخش و ماندگاری داشتم براورده نکرد .حتی از ورسنس ک بشدت مرکباتی و خنکه و فرشه ماندگاری و پخشش کمتره
24 خرداد 1401 پاسخ تشکر
با درود خدمت شما مهربانو و آرزوی سلامتی معمولاً ماندگاری و پخش بو با توجه به این ترکیب پایین و نهایتاً متوسط هست،و در نظر داشته باشید اکثر عطرهای بهاری و تابستانی بخاطر گرمای هوا ماندگاری پایینی دارند و نیاز به تجدید در طول روز دارند، یکی از راههای تقویت اینطور عطرها بروی لباس و پوست بصورت همزمان هست.
ولی از این نسخه قوی تر با توجه به ترکیبات و مشابهت عطر نام برده شده،میتونید:
Coach Dreams
و
Boss Ma Vie Pour Femme Intense Hugo Boss
و
Boss Ma Vie Pour Femme Florale Hugo Boss
بررسی بفرمایید
مانا باشید.
24 خرداد 1401 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : ندا Hani
سلام خدمت شما ممنون از محبتتون .اینتس پورفمه رو رو بلاتر تست کردم رایحه ش متفاوت بود بنظرم ولی فلورا رو ندیدم جایی .من همیشه تصورم این بود ک ورسنس ورساچه بخاطر سیتروسی بودن کمترین ماندگاری و پخشو بین ادکلنام داره ولی واقعا این ناامیدم کرد.بحدی تو ذوقم خورد ده دقیقه اول ک هنوز حالم گرفته س🥲
24 خرداد 1401 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆
سلام وعرض ادب مهربانو، موردی رو یادم اومد که دیدم خالی از لطف نیست با توجه به اینکه این عطر رو تهیه کردید و به رایحش علاقمند هستید و فقط مشکلتون با پخش و ماندگاریش هست تست کنید،
اینمورد گاهاً در مورد-بعضی- عطرها جواب میده و شاید در ویدئو های خارجی ملاحظه فرموده باشید.
میدونید برندی داریم بنام اسنتریک مولکول تولید کشور آلمان-
این برند عطرهاش رو بصورت زوجی وارد بازار میکنه و با مشخصه ی عددی-
مثلا : اسنتریک مولکول_*اسنتریک 01-
و-
اسنتریک مولکول_*مولکول 01-
و این رویه تا 05 به این ترتیب پیش رفته
در این عطرها از نُتی بنام "ایزو ای سوپر" استفاده شده-
این "تک نت" در بعضی کشورها بصورت اسپری بنام (ایزو ای سوپر) موجود هست.

اما در ایران فقط مولکول 01 با این شرایط هست که تک نتی هست و اکثر افراد به آن کر بو هستند!
در خیلی موارد اون اسپری ها یا این مولکول 01 برای لِیِر (همپوشانی) استفاده میشه
و تا حدودی بر عطر تاثیر امپلی فایر(تقویت کننده) داره
علاوه بر شفاف کردن نتهای عطر
روی ماندگاری و پخش بو هم مؤثر هست
برای اینکه خدای نکرده از بابت مبلغ متضرر نشید، سمپل عطر مولکول 01 موجود هست میتونید ابتدا سمپل دو میلی گرمیش رو تهیه کنید و بعد از زدن عطر مورد نظرتون روی هر قسمتی اون رو هم روش اسپری کنید.
البته قبل از اینکار بهتر هست اول سمپل مولکول رو بصورت جداگانه یک یا دو پاف روی نبض اسپری کنید و اگر رایحه ایی دريافت نکردید این همپوشانی رو انجام بدید.
یادتون باشه موقع خرید تأکید بفرمائید: "مولکول 01 تک نتی"از برند اسنتریک مولکول
چون
"اسنتریک 01 از برند اسنتریک مولکول تک نت نیست" و این قابلیت رو نداره.
خیلی ها این دو عطر اسنتریک و مولکول رو همزمان تهیه میکنند و گاهی بصورت زوجی هم‌پوشانی میکنند یا بصورت تکی استفاده می‌کنند جهت تنوع.
یکی از مواردی که در لِیِر دو عطر نتیجه ی جالبی همراه داره و تستش رو به دوستان پیشنهاد میکنم، دو عطر هاجیوات و کارا گُز از برند نیشانه که در مجموعه ی مولانا هستند هم ترکیبی خاص و جالبی رو بوجود میاره، البته شخصا موافق هم‌پوشانی عطرها نیستم ولی اسنتریک مولکول از این امر مستثنی هست و مولکول 01- در لیر با عطرهای دیگه- و اون مورد نیشانه رو به پیشنهاد دوستان انجام دادم که نتیجه جالب بود!!!

امیدوارم که مفید واقع بشه و کمکی شده باشه.
پایدار باشید. 🥀

[EDITED] 1401/03/28 21:58
28 خرداد 1401 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : ندا alireza .xx
سلام خدمت شما دوست گرامی واقعالطف و محبت دارید این متن رو تایپ کردید خیلی از لطفتون سپاس گذارم .اتفاقا یه سر تونستم برم سفیر مهر و ماه و تنها چیزی ک یمقدار شبیه ب این کار بود بنظرم کار لالیک Rеve d'Infini بود ک توی نقد نظرات باز گویا از پخش امتیاز نداشت .البته عینا مشابه نبود .الان فقط من یه چیز رو درست متوجه نشدم یعنی میفرمایید اسنتریک ۰۱ با مولکول ۰۱ متفاوته ‌من سالها ویش داشتم این برند رو و واقعا هنوزم دوستش دارم اما نیمدونستم ک از هم متفاوتن.ممنون میشم توضیح بدید ویا عکسی یا جایی برای سفارش میشناسید معرفی کنین .سپاس از توجه شما
29 خرداد 1401 پاسخ تشکر

بهترین توصیف برای این عطر همون توصیفیه که خود هوگوباس برای این عطر اورده و من اینجا مینویسم :


این عطر از روح مستقل یک زن الهام گرفته شده است، زمانی که این زن برای لحظه ای درنگ می کند تا از لحظاتی ساده در زندگی خود لذت ببرد. لحظه ای رویایی همچون قدم زدن در پارک در هنگام سپیده دم و لمس گرمای آفتاب و احساس لطیفی که پوست را نوازش می دهد. در این لحظه است که این زن در اوج جذابیت و فریبندگی خود جای دارد، لحظه ای که زنانگی و اعتمادبه نفس او به خوبی آشکار می گردد. باس ماوی عطری با طراوت، فرح بخش و متمایز است که زنان را ترغیب می کند تا با در پیش گرفتن رویکردی زنانه، استوار و مستقل، حقیقتا از لحظه لحظه های زندگی خود لذت ببرند.
نت بالایی این عطر تداعی گر مدرنیته است، نتی با رایحه گلیِ شکوفه کاکتوس، گیاهی بیابانی برخوردار از روحی باطراوت و انرژی بخش، رایحه ای که با اولین اسپری این عطر به مشام می رسد. اندکی که می گذرد رایحه نت بالایی جای خود را به نت میانی این عطر می دهد و شمیم معطر گل های صورتی و زیبای فریزیا، گلبرگ های لطیف گل یاس و رایحه آرامش بخش غنچه های گل رز استشمام می شود. سرانجام نوبت به نت پایه این عطر می رسد و رایحه گرم و دل انگیز چوبیِ چوب سدر خود را نمایان می سازد.
27 شهریور 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : شکیبا Mahdisss

سلام
دوستان کسی این کار رو تست داشته یه توضیحی در موردش بده؟
28 خرداد 1398 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟