BENETTON - United Dreams Men Aim High

بنتون یونایتد دریمز من ائم های

مردانه
کد کالا : ATR-34324
نوع عطر : ادو تویلت
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی آبزی
عطار :
طبع : معتدل
مشخصات تولید
نام برند : بنتون
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2015
کد کالا : ATR-34324
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 35
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
1,690,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    2
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    2
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    2
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 14
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

بنتون در ژولای 2014 از کالکشن جدیدی با نام یونایتد دریمز رونمایی کرده است که حامل پیام‌های مثبتی برای شما هستند. این کالکشن که سه عطر زنانه را شامل می‌شوند،‌ خیلی سریع با عطر چهارم بیشتر وسعت یافتند. در ژولای 2015 بود که عطرهای مردانه یونایتد دریمز هم معرفی شدند: گو فار، بی استرانگ و آیم های.

یونایتد دریمز من ائم های عطری آروماتیک و سرشار از مایه‌های هوس‌انگیز مردانه است و این حس را به شما می‌دهد که هیچ هدفی هرگز بیش‌ازحد دور و دست‌نیافتنی نیست. آمیزه یونایتد دریمز من ائم های با نت‌های نارنج، گریپ‌فروت و لیموترش شروع می‌شود. نت‌های میانی هم از ترکیب نعناع، جوز، شمعدانی و سالویا سرشته شده‌اند، درحالی که نت‌های پایانی را نعناع هندی، خس‌خس، خزه و کهربا می‌سازند.

نوع عطر ادو تویلت
برند بنتون
طبع معتدل
سال عرضه 2015
گروه بویایی چوبی آبزی
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه لیمو ترش، گریپ فروت ، نارنج
اسانس میانی سالویا ، نعناع ، شمعدانی ، جوز
اسانس پایه کهربا، نعناع هندی ، خزه درخت بلوط ، خس خس
نمره کاربران
United Dreams Men Aim High-بنتون یونایتد دریمز من ائم های
رایحه
6.9
8 رای
ماندگاری
6.6
8 رای
پخش بو
6.8
8 رای
طراحی شیشه
6.5
8 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (6 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
کیفیت رایحه‌اش خوبه و قابل قبوله
ولی متاسفانه پخش بسیار ضعیفی داره، حتی با پنج شش بار اسپری بعد ۱۰ دقیقه پخش بویی نداره.
قطعا برای بار دوم نمیخرمش
14 خرداد 1401 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی معین هاشمی

سلام دوستان،یکی از آشنا ها از من خواست که یه عطر بهش معرفی کنم برای برادر زادش که ۱۲ سالشه،گفت قیمتش هم تا حدود ۶۰۰ باشه خواستم ببینم این عطر مناسبه یا نه؟چندتا کار دیگه هم توی ذهنم بود اما همه رو تست نکردم اگه میشه چندتا کار که به نظر شما مناسبه معرفی کنید
19 مرداد 1400 پاسخ تشکر

بنتون ایم های

این عطر از دو خصلت خوب برخوردار هست . یکی برای اون دسته از دوستانی که عطرهایی که دارن گران قیمت هستند و گاهی مواقع مثلا برای کارهای روزمره و فعالیت های سریع روزانه دلشون نمیاد اون رو بزنند بخاطر شرایط اقتصادی فعلی و دیگری برای دوستانی که نمیخوان هزینه زیادی برای عطر بکنند و این گزینه مناسبی برای اون دوستان هست و جایگزین بسیار بهتری از عطرهای فیک و بی هویت داخل بازار هست .

میشه حتی با 500 600 تومن هم که در مقابل عطرهای دیگه مبلغ کمی هست عطری داشت که ازش حس خوب گرفت و برای سلامتی ارزش زیادی قائل شد و کیفیت خوبی رو با توجه به مبلغ پرداختی دریافت کرد . نسبت به قیمت کیفیت قابل قبولی رو داره. رایحه فرش و رایحه ای مخلوط از بلوشنل و ساواج و همچنین رایحه ای نسبتا اکواتیک و همچنین روایحی تند و شاداب . نسبت به قیمت بنده هم با دوستان هم نظر هستم که ارزنده هست ولی دقت کنید که انتظار یک چیز خیلی خاصی رو نباید داشته باشید و نقطه قوت این عطر بیشتر قیمتش هست به نظرم در کنار کیفیت خوبش .
رایحه اش بیشتر جوون پسنده و ماندگاری و پخششم خوبه و راضی کنندست کاملا و فکر میکنم توی این رنج قیمت از گزینه های بسیار خوبی هست .
30 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : Sepehr s yasin

6
رایحه
7
ماندگاری
8
پخش بو
5
طراحی شیشه
یک عطر وااااقعا خوب به نسبت قیمتش!! An absolute hidden gem!
کاملا با آقای فرجی موافقم! و در ادامه میتونم بگم:
قشنگی دنیای عطریات اینه که لازم نیس همیشه میلیونی خرج کنید تا از عطرتون لذت ببرید... همیشه عطرهایی هستن که به نسبت قیمتشون شمارو خوش حال کنن و شما بدون دغدغه ی مالی هرچقدر دوس داشتین ازشون استفاده کنین... توی خونه، برای ورزش، کارای دم دست و... . به نظرم یک عطرباز حرفه ای برای هر زمان و مکان و کاری عطر داره... و این ینی نیش بودن... نیش بودن یعنی مناسب هر موضوعی، فکر و وسیله ای داشتن. نیش بودن در اصل به معنای با کیفیت بودن و طبیعی بودن نیست. نیش یعنی خاص... ینی تمرکز روی یک هدف و احساس.
"اِیم های" یک عطر مرکباتی-آروماتیک-فرش اسپایسی خوش ساخته. یک عطر خوش بازخورد که قطعا و یقینا جدید نیست و دنباله روی عطرهای بلو و پربازخوردِ معروف دنیاست. اما واقعا برای این قیمت کی به همچین فاکتورهایی نگاه میکنه؟
برای این قیمت لذت بخش هست واقعا. کیفیت و عملکرد خیلی خوبی هم داره.
تمیز و تر و تازه.
با هر قیمتی از عطرها لذت ببرید.

روز خوش
13 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : Sepehr s yasin
امین کریمی عزیز وباسلیقه با لبخندی زیبا
سلام
در ابتدا بابت اون نظر قشنگت ذیل سایکدلیک لاو ازت تشکر کنم
و در ادامه عرض کنم که اتفاقا الان و باتوجه به شرایط اقتصادی بد حاضر که دودش بیشتر از همه توی چشم ما رایحه دوستان میره ( چون عطر از نظر عموم کالای واجبی نیست و چیزهای خیلی واجب تر در اولویت خریدند ) پیدا کردن عطرهای غنی فاخر و ارزشمند ولی ارزان یک هنر بسیار مهمه که چون تعدادشون انگشت شماره و بعضا در برندهای گمنامی حضور دارند پیدا کردنشون سخت و بدلیل عمدتا محجور بودن تصادفی است و اغلب کسی که کشفشون میکنه ترجیح میده مخفی و محجور بمونه تا بدلیل قیمت پایین همه گیر نشه !
اما اساتید که خیلی توجهی به مقوله قیمت ندارند و بیشتر بدنبال کشف روایح خاص و بارز میگردند پسندیده و مقتضیه که ورود بیشتری به این مقوله کنند .
همونطور که گفتم اقتضای حال باتوجه به شرایط اینه .
مطالب ایکاروس بزرگ رو که میخوندم متوجه شدم قیمت براش اینقدر مهمه که حتی یک کار فاخر رو با در نظر گرفتن این المان رد یا قبول میکنه !
از نظر من مبتدی هم قیمت اگر رده اول نباشه بدون شک بعد از رایحه مقام دوم رو داره .
اساتیدی که عطرهای ارزشمند ارزان رو معرفی میکنند اضافه بر همه چیز ثواب بسیار بزرگی هم میکنند و خودش کمک بزرگی به هنرجویان بی بضاعت هست که سلیقه شون با دارائی شون هماهنگ نیست .
درود بر همه اساتید زریاب
14 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : عباس بهرامی هانی نعمانی
درود بر جناب سخی خوش انرژی و دوست داشتنی
از اینکه نظر لطف شما شامل حال من و دوستان دیگرمون میشه خیلی خوشحالم. انرژی شما برای ما خیلی لذت بخش هست.
در مورد این عطر باید بگم که خب نمیشه بهش فاخر یا خاص گفت، اما خوش ساخت و دل نشینه همونطور که در نظرم گفتم البته. با شما کاملا موافقم و باید بیشتر به این طور عطرهایی که قیمت مناسبی دارن و در کنارش کیفیت، عملکرد و رایحه ی خوبی پرداخته بشه. هنوز هم زیر قیمت یک میلیون شخصا بیش از ۲۰ عطر خوب میشناسم و قطعا بیشتر هم هست... سعی میکنم بازتاب بدم در اینجا اگر زمان کمی فرصت نفس کشیدن بده...
اتفاقا من خودم یه حس کنجکاوی عجیبی تازگیا به این برندای ارزان پیدا کردم و سعی دارم خوب هاش رو پیدا کنم :) ... قطعا هیچکدوم روایح بدیع و خاصی ندارن اما همینکه خوش ساخت، دلپذیر و پرکاربرد باشن کافیه به نظرم.
14 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : یک آدم معمولی پارسی
امین عزیز
درودی دوباره
عالیه . حتما معرفی کن . خاص های ارزشمند و ارزان همونطور که گفتم انگشت شمارن .
مثلا خاص ترین و ارزان ترین مثل زینو ! درسته ؟
خاص بدون مشابه . هنوز هم توی ذهن و سلیقه من از این نظر مقام اول رو داره .
جوپ هم مثلا به نوعی . آزارو پور اوم به نوعی . وان من شاو قدیم هم ایضا ( نه جدیدهاش ) که اگه قدیمی اش رو پیدا کنم هر قیمت میخرم !
الان دیگه ذهن یاری نمیکنه اما میدونم بمحض ثبت نظر میان جلوی نظرم !
همونطور که گفتی حدود بیست تایی باید باشن که خاص بدون مشابه و از نظر کیفیت و رایحه ارزشمندن .
باید از اساتید عطرافشانی مون مثل آقایان امیرمحمد آرشیتکت و پارسی هم بخواهیم نیم نگاهی به این مقوله بندازن .البته با امیر محمد عزیز قبلا صحبتش شده و قراره تابستون عطرها و برندهای اینجوری رو برامون ریویو کنه انشاله .
چندتایی دارم . اگر فرصت و حوصله یاری کنه باید برم سراغ کارتن ها و هم یادم بیاد که چه دارم ! و هم عطرهایی دارم مربوط به قبل از میلاد مسیح عکسهاش رو بذارم تا راجبشون صحبت کنیم .
اینروزها اگر وقت هم مهیا بشه اینقدر افسردگی گرفتیم که ترجیح میدیم بخوابیم ! دیگه اثری از شادابی و ذوق و شوق نمونده برامون . خدا رحمی به پروردگار کنه !
پرخنده معطر باشی انشاله
15 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : عباس بهرامی دکتر فرشاد
درود بر امین عزیز و جناب سخی با صفا ،
مرسی از امین عزیز بابت معرفی چنین کارهایی که باعث میشه کم کم جا بیفته تا دوستان بجای اینکه سمت کارهای کپی و فیک برن و به سلامتیشون اسیب بزنند به کارهای اورجینال و مناسب رجوع کنند که هم خودشون با هزینه کم لذت ببرند و هم احساس خوبی داشته باشند و هم به سلامتیشون اهمیت داده باشند و انشالله دوستان دیگر هم به کمک اقا امین گل بیان تا از این اتفاق جلوگیری بشه .
بنده هم انشالله تابستان روی چنین کارهایی کار میکنم و خیلی تجربه توی این رده کارها ندارم ولی کارهایی که به نظرم ارزنده بودن رو مینویسم اینجا . یه برندی بود به اسم اترین استار و سه کار از یک لاین مخصوص داشت . مثل امپرسیونیسم. بنده با قیمت 500 600 یادم میاد از عطرافشان تهیه کردم . واقعا از ارزندگی بالایی برخوردار بود . میشد حتی یه فلنکر از اینترلود دونست اونو . پخش و ماندگاری عالی و کیفیت بسیار خوب با پرزنتیشن زیبا . متاسفانه یک دفعه قیمت این کار به 4 5 میلیون تومن افزایش یافت طی 3 4 ماه . اگر بتونین با همون قیمت یا حتی زیر 2 تومن پیدا کنید بسیار ارزنده هست . از کارهای دیگه میشه به مارکنی ، سالواتوره فرگامو سیگنچر ، کارهای فنت و فرگرنس هاوس اشاره کرد .
15 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : علی رشوند کامبیز سخی

فضایی این کار به جیو آرمانی پور هوم شباهتی داره ؟
05 آذر 1398 پاسخ تشکر

7
رایحه
7
ماندگاری
6
پخش بو
7
طراحی شیشه
من که لذت بردم ازش خیلی بیشتر از اون چیزی که از یک عطر خنک و نه چندان مطرح در صنعت عطر سازی. فرش و کمی تند و تیز به خاطر نعناع و مرکباتی بودنش که کاملا محسوسه. ماندگاریش واقعا خوبه روی پوست چه برسه به لباس. بازخورد بد رو که نمیشه زیاد متصور شد چون هیچ آزار دهندگی توی این عطر احساس نمیشه. با این عطر دیگه کاملا مطمئن شدم که به نمره ها اصلا اکتفا نکنم. به هیچ سایتی. با این قیمت و کیفیت حتی فراتر از عطر دم دستی هم‌ میشه روش حساب کرد. از خیلی از عطرهای معتدل بهتره واقعا. البته که معتدل بودنش بیشتر تمایل به خنکی داره. ماندگاری و پخش بو کاملا راضی کننده مخصوصا ماندگاری.
30 شهریور 1398 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : امین کریمی معین هاشمی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟