PRADA - Prada La Femme

پرادا لا فمه

زنانه
کد کالا : ATR-34211
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی گلی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : پرادا
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2016
کد کالا : ATR-34211
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 110
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
5,610,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    7
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    2
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    1
  • رسمی
    2
تعداد رای های ثبت شده : 19
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

خانه پرادا لا فم پرادا و لهوم پرادا را در اواسط سال 2016 روانه بازار می‌کند. عطر جدید «جفت برابر» نماینده مرد و زنی است که «با نگاهی یکسان با هم متحد شده‌اند. زن می‌توانست مرد باشد، مرد می‌توانست زن باشد. او زنی کامل است، او مردی کامل است. تعریف روشنی از رابطه بین آن‌ها وجود ندارد. آن‌ها می‌توانستند معشوق، دوست یا حتی غریبه باشند. هر دو هویت‌های چندگانه دارند.»
لا فم پرادا یک رایحه کلاسیک پرادا است که از کلیشه‌ها و گرایش‌ها می‌گریزد تا عطرهای گلی و زنانگی را بازتعریف کند. گل پلومریا با زنبقی که دی‌ان‌ای این خانه را دارد، پیوند می‌خورد و با ادویه‌ها، موم و گل مریم غنی می‌شود.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند پرادا
عطار دانیالا روش آندرایه
طبع گرم
سال عرضه 2016
گروه بویایی شرقی گلی
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه ادویه جات معطر، موم
اسانس میانی زنبق ، گل یلانگ ، نرگس ، پلومریا
اسانس پایه وانیل ، خس خس
نمره کاربران
Prada La Femme-پرادا لا فمه
رایحه
7.3
4 رای
ماندگاری
7.3
4 رای
پخش بو
7
4 رای
طراحی شیشه
7
4 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند پرادا
اخبار برند پرادا
نظرات کاربران (6 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
پرادا لفِم… راستش اگر اسمشو نمیدونستم و برام اسپری میشد میگفتم: یا یه عطر زنانه از ایسی میاکه است، یا یه فلنکر از one million مردانه.
گلی- معتدل-استوایی!… بهتر بگم:
خنکا و طراوات گلی + ادویه و شیرینیِ تند عسل.
میدونین، انگار یجای کار این عطر میلنگه و همچین بر مسند دل نمینشینه، جزو کاندیدا های تاپ تن عدم تناسب بو و شیشه ی عطر هم میتونه باشه :)). طبق نت ها قرار نبوده اصلا میوه ای یا استوایی باشه و این یه برداشت کاذبه.
اگه بخوام یه سرنخ از “سو تفاهم” پیش اومده برای خودم بدم، باید یه گریزی به نسخه مردانه ی one million بزنم. اگر تستش کرده باشید، با ترکیب ادویه ها و گل ها یه کمپلکسی شبیه بوهای استوایی و میوه ایِ خنک زبانه میکشه از عمق رایحه. یچیزی تو همین مایه ها اینجاهم هست، ترکیب دارچین و خنکای گل ها یه بک گراند تروپیکال و میوه ای رو بازسازی میکنه لااقل برای من اینجوریه.
خلاصه بنظرم: تو هیچ پوشه ای، جزو تاپ ها، زیبا ها، همه پسند ها، خاص ها، باکیفیت ها، شفاف ها یا ارزنده ها به نسبت قیمت محسوب “نمیشه”. پخش و ماندگاریش متوسط رو به بالاست اما با عنایت به اینکه بصورت پارادوکسیکال در عین تلاش بر خنک بودن عطر تندی محسوب میشه؛ خیلی هم خوشحال کننده نیست پخش خوبش…
- مشابه- هم فضا-گلی های جالبتر:
ایسی میاکه لو د’ایسی پیور-خنک
ایسی میاکه لو د’ایسی ابسولو (طلایی)-معتدل
هرمس ژور د’هرمس گاردنیا-خنک
دولچه- D&G-معتدل/خنک
نینا ریچی پریمیر ژور-معتدل
مارژلا-لاین رپلیکا، فلاور مارکت-خنک
امواژ لاو میموزا-معتدل
کارتیه- بیسر ول edp- معتدل
با اغماض: ژیوانشی وری ایرسیستبل نسخه ادوتویلت(صورتی)-معتدل
کار فلورال زیاده ولی اکثرا با مشک و امبر و چوب و وانیل و سایر ترکیبات وجه گلیشون کمرنگ میشه و بوی گل خاصی نمیدن؛ اینایی که گفتم رسما بوی گل یا گل ها رو میدن (جز رز که بحثش جداست) و به گلستان متحرک تبدیل میشین :)))
12 آذر 1400 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : محمدرضاسپهی Mahdisss
سلام
دقیقا موافقم. یه جای کار این عطر میلنگه.
با اینکه در نت ابتدایی چیزی کم از رایحه فالوده شیرازی نداره :) و دقیقا همون حس خوشایند عطر فالوده شیرازی رو منتقل میکنه اما در نت میانی و علی الخصوص پایانی کم میاره و به قول شما یه جای کار میلنگه یا بعبارتی یه چیزی کمه.

که من مبتدی فکر می کنم جای یه نت پایه وتیوری یا چوبی شاید نعناع هندی در نت پایانی خالیه.
06 دی 1401 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : Perfumex Mahdisss

اگه د وان دولچه گابانا رو دوست دارید، لافمه رو هم حتما دوست خواهید داشت. ولی بوش خیلی شیرینه. به نظرم بیشتر بوی یه شوینده خوشبو رو می‌ده.
22 شهریور 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : ایرن

خوب امروز رو با سمپلی از این عطر اغاز کردم...مریم...گل برجسته در این عطر ... با همیشه اش کلی تفاوت داره
معمولا مریم توی عطرا کمی تیز و خش دار می شه و عطرو به حالت کلاسیک طور می کشونه
که اینجا اصلا این طور نیست...مریم بسیار لطیف و ناز و نوازشگره...همین طور نت عسل , هم لطافت و ظرافت خاصی داره...انشالله پولامو جمع کنم ، روزی روزگاری می خرمش:)
26 آبان 1397 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : ایرن Faaezaam

9
رایحه
7
ماندگاری
6
پخش بو
8
طراحی شیشه
لحظه اول که اسپری کردم، بوی دارچین و ادویه میداد. مثل اینه وارد یه عطاری شده باشم. بعد نیم ساعت کم کم کار وارد یه فضای گلی میشه و قابل تحمل تر میشه. اصلا تو سلیقه ی من نیست و دوسش نداشتم
03 اسفند 1396 پاسخ تشکر
من سه سال پیش که این کامنتو گذاشتم واقعا این عطرو زیاد دوس نداشتم. اما الان اومدم کامنتمو اصلاح کنم چون واقعا خجالت آوره این کامنتم :)))
من اون بوی ادویه ای رو زیاد دوس نداشتم، بعد از اینکه چندتا ویدئو توی یوتوب از جرمی دیدم که چقدر از این عطر تعریف میکرد و میگفت بوی با کلاس و تمیزی داره تصمیم گرفتم دوباره تستش کنم ولی دیدم نه هنوزم همون حس بدو دارم بهش.
ولی یک بار که رفتم بیرون فک میکنم اواسط بهار بود و هوا یکم گرم شده بود و شرجی، تصمیم گرفتم دوباره تستش کنم و چندتا اسپری رو نبض دستم زدم و اونجا بود که فهمیدم این عطر فضا و مکان خودشو میطلبه تا خودشو نشون بده (فضای نیمه رسمی و بیرون از خونه ترجیحا).
همینطور که راه میرفتم باد که میزد بوی این عطر میخورد توی صورتم و من کیف میکردم :) البته باید بگم که ماندگاریش زیاد نیست و پخش بوش هم تا یکی دو ساعت اول خوبه بعدش میشه فقط از روی پوست بوشو حس کرد که البته به نظرم همین خیلی جذابش کرده چون خیلی بوی تمیز و شیکی داره و اینجور بوها نباید فریاد بزنن، باید نزدیک به فرد باشن تا مثلا هنگام روبوسی یا نزدیک شدن به شخصی این عطر خودنمایی کنه و هوش از سر اون آدم ببره!
03 تیر 1399 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : ایرن shima.a
من واسه خانومم این عطرو گرفتم یه چیز جالب در موردش که شما هم بهش اشاره کردین اینه که حتما باید تو فصل گرم سال استفاده بشه بوش به صورت خاصی متفاوت میشه یه بوی های کلاس که نمونش هیچ جا استشمام نکردی ولی تو فصل سرد هم پخش بوش کمتره هم بوش متفاوت تره
12 شهریور 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : ایرن Faaezaam

بااين قيمت كاراي خيلي بهتري ميشه خريد
08 خرداد 1396 پاسخ تشکر

پرادا ل فمه کاملا گرم - شیرین و گلی پودری هست برای من ....بوی شیکی داره عسل به خوبی و به وضوح به مشام میرسه...از تیزی گل مریم خبری نیست رایحه غالب گل یاسمن قرمز هست جالبه من این گل رو در عطر جدید ارمانی یعنی سان دی جیو هم به خوبی حس میکنم اما اونجا یک مقدار لایت تر بود در این عطر به دلیل فضای خاص ناشی از بیس چوبی اونقدرها هم روشن و شاداب نیست... به مرور زمان میشه پودری شدن عطر رو لمس کرد انگار یه خانوم شیک موهاشو با یه شوینده ی خوشبو شسته باشه بعد ارایش کنه و این دو رایحه ادغام بشن
18 اسفند 1395 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : ایرن Faaezaam

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟