GIVENCHY - L'Ange Noir

جیونچی له آنجئو نویر

زنانه
کد کالا : ATR-34101
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی گلی
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : جیونچی
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2016
کد کالا : ATR-34101
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 190
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
9,450,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    2
  • نمی پسندم
    2
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    0
  • رسمی
    2
تعداد رای های ثبت شده : 12
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

«له آنجئو نویر» که به معنای «فرشته سیاه» است، دنباله‌ای شگفت‌انگیز از عطرهای Ange ou Demon 2006 و Ange Ou Demon Le Secret 2009 به‌شمار می‌رود. «له آنجئو نویر» در پاییز 2016 وارد بازار عطرها شد و نمایانگر راز‌آلودگی جادویی و پارادوکسی بی‌نظیر است: «درخشان همچون فرشتگان و گریزپا همچون تاریکی».

«له آنجئو نویر» که با الهام‌گیری از سبک سینمای جنایی معروف به «نوآر» خلق شده است، همچون معجونی اغواگر برای زنان افسونگر جلوه‌گری می‌کند؛ معجونی جادویی، شیک، منحصربه‌فرد، نوآورانه و خواستنی.

هر زنی همچون یک معماست که همیشه با قدرت اغواگری خودش در کشمکش است. این سرشت معمایی را می‌توان از عطر زنان تشخیص داد. «له آنجئو نویر» که میان نور و سایه نوسان می‌کند، ردی منحصربه‌فرد دارد که از تضادهای ناب میان رایحه زنبق سفید و کنجد سیاه سرچشمه می‌گیرد. آمیزه جادویی این عطر درون بطری‌ای گران‌بها و پُرزرق‌وبرق جای گرفته است. «له آنجئو نویر» همچون داستانی سحرآمیز از عطری با روحی سرکش نمایان می‌شود؛ عطری که تاریکی و نور را همزمان درون خود دارد.

آمیزه «له آنجئو نویر» گل‌فام و پودری است و نت‌های روشن و تاریک را به‌خوبی با همدیگر آمیخته می‌کند. نت‌های اولیه این عطر با روایح ترنج، فلفل صورتی و بادام شروع می‌شوند و در نت‌های میانی به رایحه زنبق سفید آمیخته‌شده با رایحه کنجد سیاه پیوند می‌خورند. نت‌های پایه هم با رگه‌هایی گرم از جنس روایح دانه تونکا، گل ختی و کهربا شکل می‌گیرند.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند جیونچی
طبع گرم
سال عرضه 2016
گروه بویایی شرقی گلی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه ترنج ، بادام ، فلفل صورتی
اسانس میانی زنبق ، کنجد
اسانس پایه دانه تونکا ، کهربا، گل ختی
نمره کاربران
L'Ange Noir-جیونچی له آنجئو نویر
رایحه
7.5
2 رای
ماندگاری
7.5
2 رای
پخش بو
6
2 رای
طراحی شیشه
6.5
2 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند جیونچی
اخبار برند جیونچی
نظرات کاربران (6 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
10
رایحه
8
ماندگاری
6
پخش بو
7
طراحی شیشه
اگه دیور هوم اینتنس و دیور هیپنوتیک پویزن بچه دار میشدن بچه شون میشد جیوانچی ل انجه نویر. توصیفش براساس نتهاش کار راحتی نیست چون هم زنبق، هم تونکا، هم بادوم، هم کنجد غالبن اما برای تصور کردن رایحش راحت ترین کار اینه که ترکیب هیپنوتیک پویزن و دیور هوم اینتنس رو تصور کنید.هردوی عطرهای نامبرده رو دوست دارم پس بالطبع این عطر جیونچی رو هم دوست دارم.
من درکل تو عطرها شیرین پسندم. حتی از مردونه های تلخ خوشم نمیاد چه رسد به زنونه هاس تلخ.درنتیجه نذارید اینکه این عطر، تلخ توصیف میشه شما رو بترسونه. درواقع بیشتر تلخ و شیرینه و بشدت پودری و بشدت شیک و خاص و گرونقیمت طور و باکلاس و پر از وقار و آرامش.من عاشق عطرهای پودری ام اما غالب بودن زنبق تو یه عطر، دودلم میکنه چون فقط از زنبق تو شرایط بخصوصی خوشم میاد. این عطر(و همچنین دیور هوم اینتنس جزو اون شرایط بخصوص هستن)
بنظر من برای سنین سی به بالا مناسبتره. موندگاریش خوبه، پخش بوش متوسطه.
اگه تصور اضافه شدن زنبق به هیپنوتیک پویزن واستون جالبه، یا اگه عطرهایی مثل لالیک ساتین، استی لادر مادرن میوز نویت و همچین عطرهای پودری و خشک تونکا،بادام،پودر محور رو دوست دارید حتما این عطر جیونچی رو هم امتحان کنید.
25 دی 1401 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : Sama رضا یگانه

بوی گرم و بسیار شیکی داره،فلورال و مناسب فصول سرد هستش.
11 آذر 1401 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : Hani فاطمه فیضی

به نظر من این تناقض نتها توش وجود داره ولی مساله اصلی اینه که فضای پودری با همه این ترکیبات نمی خوره. من اولش که اسپری کردم واقعا خوشم اومد ولی چند روز پشت سر هم استفاده ازش باعث شد بفهمم برام سرفه آوره! یعنی حالت پودریش با کل ترکیباتش حساسیت زاست کمی. عطرای پودری دارم ولی هیچ کدوم این مشکلو باهاشون نداشتم. البته نت اولیه خیلی پودریه از نظر من و شدتش زیاده وگرنه بقیه فاکتورها ازش عطر خوش رایحه و وزینی رو ساخته. برای محیطهای کار, معلمها و اساتید و خانومهای باصلابت خیلی مناسبه.
11 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : امیر تفرشی Maxxine

سمپل این عطر امروز به دستم رسید. بوی گرمی دارد و بیشتر مناسب استفاده در شب های خنک/سرد سال است. در تاپ نت آن، بوی بادام تلخ (تلخی ملایم، اصلا تند و زننده نیست) غالب است و در میدل نت، رایحه کنجد و زنبق سفید به صورت توامان، آکورد زیبایی را ایجاد می کنند (تا حدودی گورماند). در بیس نت، خبری از رایحه تلخ بادام نیست و عطر آرام تر و مهربان تر می شود. به دلیل وجود نت "دانه تونکا" مقدار کمی شیرینی وانیلی در درای داون عطر احساس می گردد. در کل به نظرم عطر عامه پسندی نیست؛ اما کاراکتر عطر، برای خانم های درونگرا، آرام و کمی تودار بسیار مناسب است.
07 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : ایرن Fatimah

سلام دوستان
کسی این کار رو تست کرده؟
ممنون میشم اگر راجع بهش توضیح بفرمایید.
02 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : ایرن Behroozk

مناسب برای خانم های تلخ دوست.....
27 تیر 1396 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : ع میرزایی ایرن

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟