ELIE SAAB - Nuit Noor

الیه ساب نویت نور

زنانه
کد کالا : ATR-34058
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی گلی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : الیه ساب
کشور مبدأ : لبنان
سال عرضه : 2016
کد کالا : ATR-34058
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 105
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
5,300,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    5
  • نمی پسندم
    2
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    4
  • + 45 سال
    3
  • روزانه
    0
  • رسمی
    7
تعداد رای های ثبت شده : 27
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

«نویت نور» عطری با مایه‌های تضادمحور هنری است؛ ‌تضاد میان شب و نور، قدرت و اغواگری، و بی‌نقصی و شکوه. این عطر همچون گلی درخشان است که شب با هاله‌ای از نورهای شهر در آغوشش می‌گیرد. «نویت نور» شما را به سفری ماجراجویانه در بیروت می‌برد که به نوعی گهواره تولد کمپانی الی ساب است. به مناسبت عرضه این شاهکار جدید، الی ساب یکی از شعبه‌هایش را در محله ساحلی جمیزه (بیروت) افتتاح کرده است. با فرارسیدن شب، بیروت زیر پاهای شما پدیدار می‌شود. نورهای زیبای این شهر همچون تکه‌های جواهرات در آب‌های دریا بازتاب می‌یابد و آسمان تاریک و مخملین را شعله‌ور می‌کند.

فرانسیس کورکجان برای بیان ساختار متضادی که نام «نویت نور» را خلق می‌کند، سراغ آکوردی نمادین و خاص می‌رود: آکورد شرقی شکل‌گرفته از روایح چوبی و گل رز؛ دو نتی که هم ترجمانی برای مفاهیم نور و شب هستند و هم یکدیگر را تکمیل می‌سازند. نور در «نویت نور» همچون انبوهی از نت‌های لطیف و شیرین نمایان می‌شود، درحالی که روح لطیف و ظریف نت رز با حالتی نشاط‌آور شکوفا می‌گردد. عطرساز برای تقویت این درخشش جذاب، از عصاره گل یلانگ ماداگاسکار استفاده می‌کند که سرشت سرمست‌کننده‌اش عطر «نویت نور» را از هاله‌ای خورشیدی سرشار می‌کند. فرانسیس کورکجان برای این‌که چیزی از ذات سحرآمیز شب را به در چنگ بگیرد، آکورد غلیظی از نت‌های چوبی‌ـ‌ادویه‌ای را به‌کار گرفته است. نت گرم فلفل سیاه نیز سرزندگی خاصی به سویه‌های هوس‌انگیز گل رز و گل یلانگ می‌بخشد. در ادامه روایح دودی نمایان می‌شوند که لایه‌های اسرارآمیز دودیشان بر بستری مخملین و باشکوه از جنس نعناع هندی خاص سرزمین‌های اندونزی آرمیده‌اند.

پخش بویی شگفت‌انگیز با رگه‌های ادویه‌ای، چوبی و صمغ‌آلود باعث شده است که «نویت نور» از صبح تا شب همراه شما باقی بماند. بیروت که نماد مدرنیته در خاورمیانه است، با جلوه‌های شاداب، سرزنده و جذابش به‌خوبی توانسته که سرچشمه الهامی کلیدی برای «نویت نور» باشد.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند الیه ساب
عطار فرانسیس کرکجان
طبع گرم
سال عرضه 2016
گروه بویایی شرقی گلی
کشور مبدأ لبنان
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه رز ، نعناع هندی ، گل یلانگ ، عسل ، روایح چوبی، فلفل ، روایح دودی، ادویه جات معطر
نمره کاربران
Nuit Noor-الیه ساب نویت نور
رایحه
7.9
8 رای
ماندگاری
8.9
8 رای
پخش بو
8.6
8 رای
طراحی شیشه
6.5
8 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند الیه ساب
نظرات کاربران (14 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
کینه هایم را فراموش کرده ام
عشق هایم را
دشمنانم را بخشوده ام
دوست تازه ای بر نمی‌گزینم و منکه تا چند سال پیش حتی حاضر نبودم نظرات راجع به این عطر را بخوانم چه شده که کشش و تمایل به این عطر پیدا کردم نمی‌دانم ولی بنا دارم بزودی تهیه اش کنم شاید خود من باشد این عطر، چون تلخی زیادی میخواهم، تلخی بیش از حد!!! طوری که هرگز کسی بی واهمه و بی شائبه نتونه نزدیکم بشه
08 مهر 1402 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه کامبیز سخی

7
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
الی صعب یکی از برند های مورد علاقه منه در عطرسازی
روایح قوی تولید میکنه
این عطر برای اون دسته از خانم هاییه که دنبال یه عطر تنباکویی آلبالویی در فضایی خانومانه هستند.
باید حداقل بیست دقیقه از اسپری بگذره تا روایح بتونند خود نمایی کنند انگار بعضی عطرها اولش با عناصر هوا در جنگ اند و در این قسمت ممکنه افرادی که صبر کمی دارند و زود قضاوت میکنند گول بخورند و فقط جنگ رایحه با هوا را شاهد باشند اما اگر صبر کنند به قسمت های خوب داستان وصلح هم می رسند. این عطر از همون دسته است.
مطلقا برای هوای سرده
شیرین تنباکویی البالویی با پرفورمنس بی نظیر هم برند برندیه که معروفه در تولید کارهای پرفورمنس دار هم جنس رایحه می تونه نوید یه عملکرد قوی رو بده.
برای یک خانم جسور و جذاب
بدون تست هرگز!
14 آذر 1401 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه shima.a

8
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
6
طراحی شیشه
از اونجايي كه عطر مورد علاقم له پرفيوم الي صعب بود، سمت اين عطر كشيده شدم چون شيشه هاي شبيه هم دارن فقط با رنگ متفاوت، تو فروشگاه تستش كردم و بين اون همه عطر و بوي شلوغ اطرافم كاملا خاص بود و خودنمايي ميكرد.ماندگاري اين عطر بسيار زياده، يكي از زيباترين تلخ هاس،به شدت گرما ميده،به نظر من بعد از نيم ساعت رايحه يوني ميشه و بسيار جذاب،شرقي عودي ولي شيك و پيچيده.با تمام اينا الان كه دارمش حس ميكنم سخت پوشه،روي استايل تيره و سنگين ست ميشه و فكر ميكنم اگر جز اين حالت پوشيده شه به عطر بي احترامي كرديم و خودمونم ناجور به نظر ميايم.بنابراين فقط براي مهمونياي سرد سال ميرم سراغش اونم اگر لباسم در حد و اندازه اي اين عطر با وقار و تيره باشه
07 مهر 1401 پاسخ تشکر
28 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه ب.الف

امروز تستش کردم چقدر سنگین عودی بود کاملا یه عطر عربی!! هیچ لطفات زنانه ای تو ش نیست و به درد خانم های بالای۲۵ میخوره یا حتی بیشتر من که اصلا ازش خوشم نیومد !، با احترام به سلیقه همه طرفداری این کار
27 بهمن 1400 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : Sama Shaghayegh

عاشقشم
خیلی قوی و سنگینه
برای خانومای ملیح و محافظه کار خوب نیست.
یه دختر جسور و حتی یاغی باید در درونت باشه که ازین عطر خوشت بیاد.
بوی این عطر به مشام من خیلی شبیه آمواج اونتوس ۴ بود .
10 شهریور 1400 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : آرامیس فاطمه فیضی

سلام به همگی
دوستان فکر میکنید این عظر برای کسی که عظرهایی مثل الکسیر هرمس، بلک اوپیوم اینتنس، ولنتینو دونا نواق ابسولو و موگلر الین رو میپسنده هدیه مناسبی باشه؟
03 شهریور 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : سعید بجنوردی
این عطر به نسبت تمام عطرهایی که نام بردین تلخی زیادی داره بخصوص نت اولیه خیلی تند و قوی و تا حد زیادی تلخه و به مرور با ورود رایحه رز تندی و تلخی کار کمی کمتر میشه ایشون از نظر تندی احتمالا با اینکار مشکلی ندارند چون عطرهایی که دارند تند هستند ولی تلخی اینکارو هم در نظر بگیرین که عطر تلخ هم میپسندن
03 شهریور 1400 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : مریم میربیک فاطمه فیضی
ممنونم از راهنماییتون
03 شهریور 1400 پاسخ تشکر

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
وقتی نام خالق رایحه رو دیدم متوجه شدم بی دلیل نیست که این عطر اینقدر فوق العادست.غیر از این هم نباید از ایشون انتظار داشت.
09 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی آرامیس

یه عطر تلخ، تاریک، سنگین و به شدت جدی و رسمی که شخصا شاید هیچ وقت پیش نیاد حتی برای تست هم رو خودم بزنم. ولی نمیشه گفت بد بوئه یا حتی آزار دهنده ست. با اینکه آدم حساسیم ولی نت آزارنده ای نداره حداقل برای من و قابل تحمله. شاید چون مطلقا شیرینی نداره!

دقیقا دود، رز، ادویه، چوب و نعنا. و آره میشه گفت حالت عود مانندی داره و سبک عربی داره ولی مثل اون اسانس های عربی، گلی، شیرین و سنگین و آدم خفه کن نیست!

کاملا مخاطب و جایگاه خودش رو میطلبه. احتمالا برای خانم حداقل بالای سی سال، جدی، پر قدرت، رئیس، قاطع که رنگ تیره میپوشه. تو یه محیط/قرار کاری و رسمی سنگین و جدی.
22 فروردین 1400 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : مریم میربیک Mahdisss

اول با دیدن نام کاربری دوستمون خیلی جا خوردم
خویش حس برتر انگاری به خواننده می داد بعد به خودم نهیب زدم که پیش داوری درست نیست اما با خواندن متن بلند بالای ایشان دریافتم تصور اولیه چندان نابه جا نبوده..نگارش سفرنامه با بیان تاریخچه دریافت هدایا از آقای فلانی و جناب بهمانی چه ربطی به تحلیل عطر پیدا میکنه من بی اطلاعم اما هرکس با هر بضاعت علمی و عطری می داند اینجا جای سفرنامه ابن بطوطه هم نیست اگرچه سرراه مشک ختن خریده باشد تا چه رسد به دیگران...! به هرحال ممکن از همه دوستان که وقت میگذارند و تحلیل و نقد کارها رو میگذارند۰
12 فروردین 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : رامین

خیلی سنگینه و عربی
15 مرداد 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : الهام

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟