ACQUA DI PARMA - Colonia Intensa Oud Eau de Cologne Concentree

آکوا دی پارما کولونیا اینتنسا عود کلون کونسنتری

مردانه
کد کالا : ATR-33832
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های چوبی
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : آکوا دی پارما
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2012
کد کالا : ATR-33832
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 480
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
23,900,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    5
  • نمی پسندم
    2
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 17
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

کولونیا اینتنسا عود کلون کونسنتری از عطرهای ادیشن جدیدی است که توسط خانه ایتالیایی آکوا دی پارما معرفی شده است. آمیزه شیک و اختصاصی این عطر جدید از ترکیبی میان ادیشن محبوب و نیرومند کولونیا اینتنسا و عصاره‌های گران‌بها و ناب عود شکل می‌گیرد.

نت‌های آغازین کولونیا اینتنسا عود کولوژن کونسنتری با روایح درخشان مرکبات شکل می‌گیرند تا پیش‌درآمد موفقی برای رسیدن به نت‌های میانی فراهم کنند؛ نت‌هایی که از عود، گشنیز روسی و چوب آمیریس (برگرفته از سرزمین هاوایی) ساخته شده‌اند. نت‌ها پایانی این آمیزه نیز برجستگی خاصی به مشک و چرم می‌بخشند. آمیزه کولونیا اینتنسا عود کولوژن کونسنتری ساختاری بسیار شیک، غنی و نشاط‌آور دارد.

برند آکوا دی پارما
طبع گرم
سال عرضه 2012
گروه بویایی رایحه های چوبی
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه مرکبات
اسانس میانی گشنیز ، عود، آمیریس
اسانس پایه مشک ، چرم
نمره کاربران
Colonia Intensa Oud Eau de Cologne Concentree-آکوا دی پارما کولونیا اینتنسا عود کلون کونسنتری
رایحه
7.7
3 رای
ماندگاری
10
3 رای
پخش بو
8
3 رای
طراحی شیشه
9.7
3 رای
این عطر برای من یاد آور ...
اخبار برند آکوا دی پارما
نظرات کاربران (9 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
9
رایحه
10
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
یکی از بهترين های من که واقعا میشه گفت بهترین عطر عودیه رایحه اول یکم گلیه ولی نوت میانی عود خیلی شیک و نت پایانی چرم واقعا بی نظیره ماندگاری فوق‌العاده پخش بوی خوب یه جورایی ادم حس میکنه تو ایتالیاست اون اصالتو داره در کل خیلی دوسش دارم حتما پیشنهاد میکنم کسایی که دنبال یه عطر عودی چرمی با ماندگاری بالا هستن حتما تستش کنن
13 مهر 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Perfumex شهریار

9
رایحه
10
ماندگاری
7
پخش بو
9
طراحی شیشه
عطار این عطر کیه؟چی درست کرده این چه بویی داره دیوونه کننده اس امشب بعد از مدتی بوش کردم حظ کردم
11 بهمن 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : شهرزاد

9
رایحه
10
ماندگاری
7
پخش بو
9
طراحی شیشه
خودم شخصا از عطر سنگين خيلي خوشم مياد اما بعضي عطرا غلظت زيادي دارن كه هم خودتو اذيت ميكنن هم اطرافيان رو وادار به انتقاد ميكنن اما يه عطرايي هستن در عين سنگيني و تاريكي،بسيار ملايم و يكنواختن كه زود به دل ميشينن،برند اكوا دي پارما هم از اين لاين عطراييه كه ملايم و لطيف بودنش بهش ابهت داده،اين نوع عطرا بيشتر واسه كسانيي كه در مطب پزشكي يا جايي كه مرجوع كننده زياد هست خوبه كه طرف مقابل وقتي روبروت بشينه از بوي ملايمش لذت ببره،برند آتليه كلون هم چنين لطافتي داره
14 دی 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : پارسی

9
رایحه
10
ماندگاری
7
پخش بو
9
طراحی شیشه
عود لطيف،چرم لطيف،عطار كاربلد،سرشار از خاطره و بازخورد همه ي اينها متوجه اينتنسا عود هست كه رايحه ملايم و دلنوازي داره واسه آدمهاي شيك پوش و منظم زائيده شده اين عطر،اكوا دي پارما از برندهاي موردعلاقه كه اين لاينش ميتونه امضاء اين برند فاخر باشه،اگه از عود خوشت مياداينو از دست نده
10 دی 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : علی شهرابی پارسی

یکی از دشوارترین نکات این عطر استخراج چرم هست

دباغی چرم با مواد مختلفی انجام میشه. دباغی به این خاطر انجام میشه که پوست یک حیوان قابلیت استفاده به عنوان چرم در پوشاک رو داشته باشه. دباعی در واقع پوشاندن چرم با لایه ای از مواد مختلف هست که امکان نفوذ میکروب ها به چرم و از بین بردن بافتش رو کاهش میده. گرانترین چرم جهان چرمی هست که با رز دباغی شده باشه. تام فورد در کیف های closure خودش از چرم دباغی شده با رز استفاده کرده. برونلو کوچیلینی در برخی از کت هاش از همین چرم بهره میبره .
اکوا دی پارما از گران ترین چرم جهان برای ساختن روایح چرمی عطرهاش الهام میگیره. چرمی که بویی از رز رو درون خودش حمل میکنه. نت چرمی که در محصولات این برند میبینید یک ترکیب جالب برای ساخت این رایحه از چرم ترکیب اولیبانوم (ماده ی موثری که در کندر فراوان هست) بانصمام رز و مرکبات علی الخصوص لایم و برگاموت هست. انا رز در اینجا از نوع سنتیفولیا هست که سبک و خوش مزه ست. کولونیا عود آمیریس رو محور شفافیت عطرش میگیره و بلد بلافاصله کنارش یک عود نرم و سنتتیک میزاره که توهم کوتاهی از عود رو ایجاد کنه . یک عطر خوش بو و دوست داشتنی که ارزش تست رو داره. حتما تستش کنید اگر دنبال یک کار نیمه رسمی و جذاب و خوش بازخورد میگردید که در این فصل دیگران از بوییدنش حظ ببرن.

5.5 تا6 از 10 امتیاز من به این کار

ارزش خرید 7.5 تا 8 از 10
03 دی 1396 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : Salman Ketabchi عباس روح‌الامین
مرسي ايكاروس عزيز در مورد توضيحاتي كه در مورد دباغي چرم فرمودين ... يكي از عطر سازان شهير هم كه به غول عطر سازي بدل شود كمپاني Rance هست كه در ابتدا درواقع دباغي چرم انجام ميدادند به عبارت ديگر روغن عطارگيني درست ميكردن كه اون بوي حيواني را از چرم بگيرن ... ممنون كه اينقدر كلاسه بندي شده دوستان را راهنمايي ميكنيد .
17 دی 1396 پاسخ تشکر

سلام جناب کبیری

چند وقت پیش از علاقه م به داشتن یک عطر عودی صحبت کرده بودم جناب خسروی عزیز کولونیا عود رو بهم پیشنهاد دادن و در توضیح تاکید داشتن بین کارای عودی این عطر رو خیلی قبول دارن قبلا از کرید ، مونتال ، گرلن و چندبرند دیگه عطر عودی شون رو تست کردم ولی هیچکدوم در نظر من بپای کولونیا عود نمیرسن ولی چیزی که برا خریدش دو دلم کرد پخش و ماندگاری ضعیفش بود بنظر شما نسخه اینتنسا عود کولوژن پخش و ماندگاریش از کولونیا عود چقدر بهتر هست ؟ و رایحش چقدر تفاوت داره ؟
موفق باشید
18 آذر 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : ssh
سلام مهدی عزیز
آقا دو تا ورژن عالی هستند.من متوجه تفاوت خاصی نشدم.سمپل عود اینتنسا رو داشتم و شیشه ی کولونیا عود رو خریدم.هر دو پخش و ماندگاری خوبی دارند.
18 آذر 1396 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : E_b پویا
جناب کبیری عزیر

سلام محدد من سمپل اورجینال کولونیا عود را دارم ۲ بار تست کردم نمیدونم چرا پخش نداشت شاید یک ساعت ، البته امکان داره رو پوست من اینجوره ، بهرجهت سپاسگزارم آقا حسن
19 آذر 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : ssh

5
رایحه
10
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
خوندن نظر دوستان منو ترغیب کرد که یک بار دیگه سراغ سمپلی که از این عطر تهیه کرده بودم برم.
با وجود اینکه نت آخرش بسیار رایحه دوست داشتنی و شیکی داره، اما واقعا نت ابتداییش رو اصلا نمی تونم تحمل کنم.
از نظر پخش و موندگاری هم واقعا کار قوی هست به طوری که الان بعد از گذشت نزدیک 2 روز از استفاده، کاملا بوش رو روی پیراهنم حس می کنم و هنوز هم به خوبی پخش می شه.
در کل از نظر من کار بسیار خوبی هست، به شرطی که با بوی رز غالبش در چند ساعت اول مشکل نداشته باشید. به قول آقای کبیری عزیز راحیه ای لوکس و عمیق داره.
20 آبان 1396 پاسخ تشکر

سلام
من از کارهای عودی معمولا خوشم میاد خصوصا اگر عود رو درست و هنرمندانه استفاده کرده باشن . این کار اکوا خیلی برام جای سوال داشت که چرا با وجود اینکه در ترکیباتش رز نداره اما به شدت بوی رز (گلاب مانند ) در اون حس میکنم خصوصا دقایق اولیه بعد از ده دقیقه کم کم بوی چرم بهش اضافه میشه به اضافه ی یه حالت خفیف گیاهی اما همچنان اون حالت گلاب مانند درش حس میشه در ادامه عود بهش اضافه میشه که مشک همراهیش میکنه ..بوی چرمی که توی این کار هست یه چرمیه که وقتی کفش های چرم واقعی رو بو میکنید هست . کار خوبیه اما به شامه ی من کار جدیدی نبود .بوش در ادامه بهتر هم میشه بوی لوکس و خوبی میشه باز هم در آخر اشاره میکنم که در ترکیباتش رز نیست اما من به شدت بوی گلاب مانند ازش دریافت کردم خصوصا دقایق اولیه .. به هر حال به نظرم قبل از خرید تست بشه بهتره
28 مهر 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : میلاد م. س.
احتمالا حق با شماست جناب nima و رز توی این کار وجود داره. گرچه انواع مختلف عود وجود داره و شاید نوع عود استفاده شده در اینجا کیفیت گلاب مانندی به رایحه میده (کاش ایکاروس بود و این مورد رو روشن میکرد)
به دوستانی که این کار با سلیقشون جوره پیشنهاد میکنم slow explosions از imaginary authors رو هم تست کنن، اونجا بوی چرم قویتر احساس میشه. هر دو این کارها تو ترکیب نوتها و بالانس رایحه فوق العاده ان، حیف که بازخوردشون توی ایران به «گلاب زدی به خودت؟!» محدود میشه!
28 مهر 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : nima Ali lotfi
سلام به همه ی دوستان
این کار رز نداره ولی عودش از نوعیه که یک مقدار تم عربی داشته باشه ولی کیفیت رایحه فوق العاده ست.
اینقدر این کار لوکس و اشرافی هست که اون مقدار تم عربی یا به قول دوستان عزیز ،گلاب مانند قابل چشم پوشیه.
یکی از بهترین عودهایی هست که تست داشتم.عاشق اون کاراکتر لوکس،اشرافی،متمول و ثروتمندش هستم.
فقط باید عاشق کاراکتر و کیفیت رایحه ش بود که ارزش خرید داشته باشه.
یا حق
28 مهر 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : میلاد ssh
درود بر دوستان عزیزم. کلا این برند طوریه که حداقل برای من بلند کار طوریه که هیچوقت کمی یا زیادیه نت یا آکوردی رو‌ توش احساس نمیکنم. جر معدود برندهایی هست که بعد از تست این کار و کولونیا لدر تمامی کارخاشو ۱۸۰ میل بلایند بای کردم. عود عربی در کنار آمیریس و مواد مشابه اون کمی حس رز یا گلاب مانند میده قاعدتا ولی به طرز شگفت انگیزی به اندازست. از نمونه کارهایی که مشابهش برام اتفاق افتاد یکی از شاهکار های برند باند نامبر ۹ به اسم نیویورک عوده. شاد و‌سرزنده باشید. یا علی
28 مهر 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : میلاد
علی لطفی عزیز سلام
شما همه ی کارهای برند آکادی پارما رو بلایند بای کردی؟
چطور ممکنه یه همچین چیزی؟.........!!!!!!!
28 مهر 1396 پاسخ تشکر
به حسن کبیری عزیز. متظورم تمام کارهاییه که با توجه یه نت هاش باب سلیقم بود . توجه نکردم به متنم که ممکنه این سو تفاهم پیش بیاد. شما درست میگین همچین چیزی واقعا ممکن نیست ولی شاید حدود پونزده تا از کارهاشو دارم که واقعا یمی از یکی بهترن. بابت این سو تفاهم از دوستان عذرخواهی میکنم. انقدر کمبود وقت دارم که با این تایپ سریع بعضی اوقات اشتباهاتی پیش میاد. مجددا عذر خواهی می کنم و سعی میکنم دیگه اینطور اشکالاتی پیش نیاد.
28 مهر 1396 پاسخ تشکر
سلام خدمت عزیزان
خب بر ما مسجل شد یکی از کاربران قدیم با اکانت دیگه ای گویا بین ما هستند خوبه که تشریف دارن ولی بهتره همه چی صادقانه و بدور از پنهان شدن زیر نام جعلی باشه و به علی لطفی عزیز شما که اینقدر به این برند پارما علاقه مند هستید میشه بفرمایین کیفیت روایح و خصوصا پرفورمنس کاراش چجوری هستش؟من لدر از این برند و خریداری کردم که متاسفانه شیشش شکست و من جز دوبار سعادت استفاده نداشتم اما پخش بوی اون کم بود البته نظری نمیدم چون دوبار اصلا قابل نظر دادن نیست زحمت بکشید شرح بدید این دو فاکتور و بی زحمت ممنون و سپاسگزارم از شما
29 مهر 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : پویا
perfumer عزیز
گویا دوستان فکر میکنن با دسته ی کورا طرفن!
!LMAF
29 مهر 1396 پاسخ تشکر
سلام پویا جان
یه چی خنده دار تر یکی از دوستامون همه محصولات یک برند خاص و دیسلایک کردن و به همه اونا نمره خیلی پایین دادن یعنی اگه این برند هواپیمام تولید کنه ایشون دیسلایک میکنن یعنی اگر کسی از روی این نمرات بخوان انتخاب کنن قطعا گمراه میشن بیایین خودتون باشین
29 مهر 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : پویا
perfumer جان
آخه جدأ مگه میشه از همه ی عطرای یه برند بدت بیاد؟
بالاخره 10 تا کارش بد یکیش هم خوب نیست؟
خوبه بنده خودم رفتم 2 تا کارشو تست کردم ببینم کی راست میگه کی دروغ، و حقیقت بر من آشکار شد.
جالبه میانگین آرا در بخش پخش و ماندگاری رو هم با رأی های مصنوعی 1 و 2 شون به 5 و 6 تقلیل دادن.
اون برند هرچی نداشته باشه پخش و ماندگاری داره، آرای فرگرنتیکا هم یعنی قبول ندارید؟
حب و بغض تو هیچ زمینه ای خوب نیست، رأی غلط از روی بغض کاربرای واقعی که میخوان عطر رو انتخاب کنند گمراه میکنه.
یادمون باشه یه کاربر ممکنه با رأی اشتباه ما چند صد هزار تومن متضرر بشه.
29 مهر 1396 پاسخ تشکر
پویا جان صحیح و کامل فرمودید اون پروفایل شخصیه کاری نداریم ولی به همه عزیزان که این متنو میخونن آرای یک برند خاص در این سایت به علت کاملا نامشخص و نظرات غیر حرفه ای و غیر کارشناسی و بشدت احساسی پایین ذکر شده که هر ادکلنی خواستید بخرید به آرای فرگرنتیکا مراجعه کنید و مقایسه کنید اکثرا صحیحه ولی اون برند خاص پایینتر هستش و از روی این نمرات تصمیم نگیرید ممنونم از پویای عزیز و دقت و نکته سنجیش شب همگی بخیر
29 مهر 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : پویا
واقعأ خجالت آوره!
الان به خودم شک کردم گفتم نکنه من دارم اشتباه میکنم؟
رفتم تو پروفایل اون کاربر که همه عطرای اون برند رو دیسلایک کرده. با کمال تعجب دیدم تمام نمرات رو به تمام این عطرها 1 داده!
!Shame on you
29 مهر 1396 پاسخ تشکر
با سلام خدمت دوستان عزیز. تقریبا بنده هم اطمینان پیدا کردم که یکی از دوستان قدیمی هنوز هم با ما هست که حالا بماند ...
به پرفیومر عزیز اکثرا کارهایاین برند ماندگاری بالا اما پخش متوسط دارند البته سری عطر های آکواتیک منظورم نیستند. بلند و‌کیفیت روایح در سطحی بالا هستند و یه جورایی متفاوتند. موارد مورد علاقه ی من کولونیا عود و لدر هستند . ارزش تست بالایی دارند.
29 مهر 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : پویا م. س.
با اجازه علی لطفی عزیز دو کار از سری آکوا (شیشه آبی) این خونه رو هم من اضافه میکنم که نسبت به قیمتشون (400 برای 150 میل) بسیار ارزشمندن،
فیکو دی آمالفی که قبلا ازش صحبت شده و
ماندرلو دی سیسیلیا، که بوی بادام و وانیل میده و برای نیمه دوم سال کار خوبیه.
البته از کارهای دیگه اش هم صحبتهای خوبی شنیدم، مثل رزا نوبیله و کولونیا میرا که هنوز فرصت تستشون دست نداده.
29 مهر 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Ali lotfi
سلام
جناب م. س . گرامي اتفاقا من شايد از معدود كساني باشم كه از رايحه ي رز بدم نمياد چون معمولا ما ايراني ها بواسطه بعضي مسائل بوي رز رو مخصوص يك چيزهاي خاص ميدونيم ...ولي من از تركيبهاي خاص رز با ديگر عناصر استقبال كرده م هميشه و عطرهاي زيادي هم با اين فضاها دارم ولي جالب تر ميشد اگر مثلا رز نقش سايه رو بازي ميكرد ولي با اين وجود كار خوب و با كيفيتيه البته كار امبرش رو نميدونم تست داشتيد يانه؟ ولي كار امبرش به نظرم پيچيدگي بيشتري داره نسبت به اين كارش ولي در مجموع كارهاي خوب و با كيفيتي داره اين خونه
29 مهر 1396 پاسخ تشکر

یکی از بهترین کار عودی که تست داشتم.ترکیب چرم با این عود باعث غنا،عمق و لوکسی این عطر شده.
رایحه ش بوی مردان ثروتمند،اعیانی و متمول رو میده.
۹از ۱۰
22 شهریور 1396 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : میلاد م. س.

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟