BRECOURT - Eau Blanche

برکورت او بلانچ

زنانه
کد کالا : ATR-33532
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های مرکباتی
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : برکورت
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2010
کد کالا : ATR-33532
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    1
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 10
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

سرچشمه الهام‌: با یادآوری خاطرات کودکی‌ام، هنوز هم می‌توانم بوی ملافه‌های سفید را همراه با نسیم‌های سبک ساحل آمالفی احساس کنم که از تراوشات مرکباتی و دریایی سرشار است. همیشه می‌توانم خودم را همچون دخترکی آزاد در روزهای تابستانی کاپری ببینم؛ دخترکی که از پله‌های مارینا گرانده در فضایی مملو از یاس‌ها پایین می‌رود. دقیقا همین خاطرات شیرین است که می‌خواهم درون عطر او بلانچ ثبت‌شان کنم.

روند خلق: باشکو‌ه‌ترین عصاره‌ها (ترنج کالابریایی، لیموترش و نارنگی سیسیلی) که از جنوب ایتالیا آمده‌اند، همگی درون عطر او بلانچ متمرکز شده‌اند. پیوند ناب آنها در ادامه با نت‌های برگ چای، زنجبیل، چوب سدر کریستالی و مشک سفید برقرار می‌شود تا اثربخشی ماندگار و طولانی او بلانچ را تضمین کند. قبل از این‌که به خواب بروید، چند افشانه از او بلانچ را اسپری کنید. بعد چشم‌هایتان را ببندید... و خواهید دید که هرگز از این عطر خسته نخواهید شد.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند برکورت
عطار امیلی بوژ
طبع خنک
سال عرضه 2010
گروه بویایی رایحه های مرکباتی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه ترنج ، نارنگی ماندارین، لیمو ترش
اسانس میانی یاس، زنجبیل ، چای
اسانس پایه مشک ، سدر
نمره کاربران
Eau Blanche-برکورت او بلانچ
رایحه
9
1 رای
ماندگاری
7
1 رای
پخش بو
7
1 رای
طراحی شیشه
7
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
چقدر این عطر زیباست...تمیز،گرین،فرش،شفاف،خنک...واقعا باکیفیته و کلی انرژی و حس طراوت القا میکنه...نت غالبش چای و زنجبیل و لیموئه که البته من بوی نعنا هم میگیرم ازش در کنار چای...انگار تو مزرعه چای هستید.جایی که نعنا و سبزیجات هم کاشتن کنارتون.اول لیموترش قاچ میکنیدو بعد از ۵ دقیقه شروع میکنید به رنده کردن زنجبیل تازه...نفس عمیق می کشید و کلی کیف میکنید از این همه طراوت که به مشامتون میخوره...این عطر در ۵ دقیقه اول یه جورایی شبیه وویاژ هرمسه و بعد که زنجبیلش شروع میکنه به خودنمایی خیلی شبیه استیل لایف این ریو میشه از الفکتیو استودیو...از نظر من این عطر فاقد جنسیته.پخش و موندگاری متوسطی داره که البته پخش اصلیش همون یک ساعت اوله
27 آبان 1399 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : nazanin Azadeh Moradkhani
درود ماری خانم
دنبال تست کارای این برند بودم .چجورین در کل؟ و اینکه سابورسیو از این برند رو تست داشتین؟
27 آبان 1399 پاسخ تشکر
با سلام امیرمحمد عزیز..من فعلا عطرهای زنانه ش رو تست کردم که بینشون فرح رو به عطرهام اضافه کردم به تازگی و از بین یونی سکسها فقط کپتیو رو تست داشتم ...تا اینجای کار بنا به همین تجربه محدود ، نظرم اینه که برکورت در مرز بین نیش و دیزاینر قدم میزنه و میتونه طرفداران هردو گروه رو راضی کنه.کیفیت روایحشون خییلی خوبه وعمدتا پخش و موندگاری خوبی دارند در مقایسه با مشابهینشون تو همون گروه بویایی...قیمتشون با کیفیتی که دارند همخوان هست به نسبت ...ضمن اینکه من موقع خرید یه عطر حتما باید از طراحی و کیفیت شیشه ش خوشم بیاد که از دیدن مداومش جلو چشم لذت ببرم و دلم‌میخواد ساده باشه که
در کنار بقیه شیشه ها ناهمخوان نشه که این برند از این نظرم شیشه های شیک و ساده داره و تو سلیقه من هست
27 آبان 1399 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : Azadeh Moradkhani نازی جاوید
سلام ماری خانم
مرسی از پاسختون. پس انشالله کارای این برندم رو توی برنامه تستم قرار میدم.
27 آبان 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : پارسی Maary
درود
ضمن تشکر از توصیف زیبای بانو marry... امیر جان باید اعتراف کنم بین چندین برند خوب سرگیجه گرفتم گرچه شامه ی توانمندی در تشخیص حرفه ای بوها ندارم... حالا هم توو دو راهیه laudano nero و مندیتوروزا id گیر کردم واسه خریده یکیشون... منتظر تست شما و بقیه دوستان هستم تا بهتر نتیجه گیری کنم. بماند که چند کاره خوبو با زحمت خط زدم و به این دو رسیدم... بازم منو از تحلیل خوبت در مورد این دو بی نصیب نذار.
27 آبان 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : پارسی architect
سلام حامدجان
این مورد ترنزی و ای دی رو هنوز نتونستم تست کنم مخصوصا اون روز که راجب ای دی و نورت و سوت بهم گفتی هنوز دنبالشونم که سر از اتاکا دراوردم از مندیتوروزا و اتفاقا خیلی دنبال اینم تستشون کنم پیداشون نمیکنم! ولی بازم دنبالشم و به زودی حتما تستشون میکنم و میگم بهت.
ولی اگر بخوام حقیقت رو بهت بگم به نظر من مندیتوروزا کارهاش ارزش خریدش بالاتر هست. واقعا بوهایی یونیک و دوست داشتنی با شیشه بسیار خوشگل و درب بسیار خاص تورو اماده یک رایحه دوست داشتنی میکنه. مخصوصا اتاکا از این برند که خیلی هوش از سرم پرونده . ترنزی هم خوبه ها نمیخوام بگم نه کیفیت و پرزنتیشن و همه چیشون خیلی خوبه و قابل قبوله واقعا ولی حقیقتش نمیدونم چرا جدیدا اون جور که باید منو راضی نمیکنن. انگاری کارهاش یک چیزی کم داره ولی هنوز متوجه نشدم چی هست و روز بروز این حس قوی تر میشه درونم.
یه چیز دیگه هم اضافه کنم اینکه به نظرم کارهای زیر رو هم حتما تست کن چون تقریبا سلیقت رو دستم اومده و میدونم خیلی هاش نظرت رو کاملا عوض میکنه راجب انتخابت.
ماجدا بکالی رو سر بزن بهش. مون نوم است روژ ، تندر است لا نویت ، فیوژن سکغی . اگر مشکل مالی نداری فتیش رو با تضمین من بگیر . ژول ات مد مون دزیق- تراژدی اف لرد جورج- الکساندریا 2 ( نسخه قدیمی هرچند کمیابه ولی هست ) - بویس ماروکین تامفورد - پچولی سافرن
27 آبان 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : architect پارسی
امیر جان ممنون از راهنماییت... مثل همیشه گل کاشتی...عرض شود معرفیه دو کاره جدیده مندیتوروزا ترمزمو کشید تا وارد کشور بشن اونا هم تست کنم بعد برم سراغ خرید از مندیتوروزا... این چنتا کارم یادداشت میکنم اولین فرصت تست کنم... در مورد روژا فتیش احساس میکنم هنوز آمادگیه خریده همچین عطریو ندارم چون هنوز خیلی از سواد عطر شناسی عقبم و نیاز هست آهسته آهسته جلو برم و هنوز خیلی از نتها رو تشخیص نمیدم و سراغ اینجور عطری رفتن در این زمان مثل اینه با یه لامبورگینی با سرعت ۳۰۰ تا برم توو دیوار نه چیزی از خودم باقی میمونه نه اون ماشین... ممنون ازت
27 آبان 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Amir Mohammad پارسی
قربانت حامد جان.
آره اون دو کار منم خیلی منتظرم برای تستشون و قطعا ارزش صبر کردن دارن. خبر داری ریلیز جهانی شدن یا نه؟ اگر شدن میشه یه فکری واسش کرد.
فتیش راستش همه چی تمومه ولی سخت پوشه . آره حتما تونستی اون کار ها روهم تست کن مخصوصا چون ممویر رو عاشقشی اون تامفورده هم اگه دو روز بهش وقت بدی عاشقش میشی . اون دزیق هم یه رایحه چرمی بسیار های کلس با غلظت اکستریت و پرفورمنس خوب و شیشه ای کدر و خوشگل هست که دل ادمو میبره .
28 آبان 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : حامد پارسی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟