ACQUA DI PARMA - Colonia Intensa

آکوا دی پارما کولونیا اینتنس

مردانه
کد کالا : ATR-33471
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
مشخصات تولید
نام برند : آکوا دی پارما
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2007
کد کالا : ATR-33471
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 15
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
780,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    3
  • نمی پسندم
    3
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    3
  • + 45 سال
    2
  • روزانه
    4
  • رسمی
    2
تعداد رای های ثبت شده : 29
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

این محصول آکوا دی پارما که در سال 2007 برای مردان عرضه شده، سرشتی چرمی‌ـ‌چوبی دارد. دو عطرساز مشهور، آلبرتو موریلاس و فرانسوا دماشی، مسئولیت خلق آمیزه کولونیا اینتنس را بر عهده داشته‌اند. کولونیا اینتنس عطری مردانه، غلیظ، کلاسیک و اصیل است. آمیزه این عطر با طراوت شیرین برگرفته از ترنج، مرکبات،‌ هل و زنجبیل در نت‌های آغازین شروع می‌شود. در نت‌های میانی هم به خط آروماتیکی می‌رسیم که از مورد، درمنه، بهارنارنج، سدر و چوب گایاک سرشته می‌شود. نت‌های پایه نیز روایح چرم، نعناع هندی، لوبان و مشک را با همدیگر پیوند می‌دهند.

برند آکوا دی پارما
عطار آلبرتو موریلاس، فرانسوا دماشی
طبع خنک
سال عرضه 2007
گروه بویایی رایحه های چوبی
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه ترنج ، لیمو ترش، هل ، زنجبیل ، مرکبات
اسانس میانی بهار نارنج، سدر ، گیاه درمنه، صمغ درختچه مر، چوب گایاک
اسانس پایه لوبان ، مشک ، نعناع هندی ، چرم
نمره کاربران
Colonia Intensa-آکوا دی پارما کولونیا اینتنس
رایحه
8.5
11 رای
ماندگاری
6.5
11 رای
پخش بو
5.5
11 رای
طراحی شیشه
7.4
11 رای
این عطر برای من یاد آور ...
اخبار برند آکوا دی پارما
عطرگرام
نظرات کاربران (10 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
9
رایحه
6
ماندگاری
7
پخش بو
7
طراحی شیشه
یک رایحه شیک و متفاوت. سرشار از حس خوب
08 خرداد 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Dragon فاطمه فیضی

سلام. دوستان این عطر میتونه بلایند بای بشه بنظرتون؟
24 بهمن 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : سلطان عطربازهای ایران و توران
سلام. خنک، تند، چوبی، مرکباتی
بسیار با کیفیت و طبیعی. بهترین رایحه درمنه که تا بحال تجربه کردم. ماندگاری خوب ولی پخش نه‌چندان خوب. قابل تشخیص برای اطرافیان حداکثر یک ساعت. من عاشقشم.
امیدوارم کمک کرده باشم.
24 بهمن 1400 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : علی جمشیدی Hani
سپاس از پاسختون. با این توصیفات واجب شد که بخرمش چون خودمم یکم به روایح سیتروسی علاقه مندم.
25 بهمن 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : مروت سلطان عطربازهای ایران و توران
سلام
دو عنصر در عطر همیشه برام ارزشمند بودن بخاطر دادن حس فاخر به عطر.
اکوردهای رز و چرمی ...به تنهایی ...
این دو اگر توسط عطارهای ماهر در عطر بکار رفتن بی شک اون عطر جزو کارهای کلاسیک معروف یا مجلسی یا مدرن یا هر کرکتری که برای صاحب عطر ارزشمنده به شمار میروند.
اینتنزا یک شاهکاره و البته کلاسیک .به نظرم این عطر تین ایج نیست و بلوغ سنی بالا رو میطلبه

چرمی که داره اصالت کار رو بالا میبره.چرم همیشه مایه مباهات بوده در همه چیز ..
به شخصه اگر در کلکسیونم این عطر رو نداشتم ناراحت بودم.قیمت این عطر عالیه اگر اصل و درست باشه.در مورد ماندگادیش عطر متوسطی هست و برای بنده ماندگاریش زیاد هم هست.
25 بهمن 1400 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : Hani Dragon
تمامی عطرهایی که شیشه‌هاشان روشنه می‌شه بلایند بای کرد حق که از خانه معظم آکوا دی پارما باشه که رایحه‌هاش یکی از یکی بهشتی‌تر است کلونیا اسلوتا از همین شیشه هم خیلی دوست داشتنی است
25 بهمن 1400 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : nazanin Hani
سپاس از اطلاعات خوبتون و ممنون از اینکه با ما به اشتراک می زارین. البته من سنم کمه و چند ماهی هست که به دنیای روایح علاقه مند شدم، اما اگر عاشق یه رایحه ای بشم رنج سنیش برام مهم نیست و حتما استفاده میکنم. شایدم به حرف شما گوش دادم و گذاشتم ۲۰ سال دیگه استفاده کردم :) جهت مزاح.
بازم ممنون از نظر خوبتون
25 بهمن 1400 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : mehrdad سلطان عطربازهای ایران و توران
درود.
تشکر از شما بابت راهنمایی هاتون. حتما در لیست خرید و تست قرار میدم.
25 بهمن 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : سلطان عطربازهای ایران و توران

عجیب بوی شادابی داره این عطر اصن سیر نمیشه آدم از بو کردنش،دست عطارش دردنکنه با این دستپخت خوبش،ماندگاریش قابل قبوله پخش ملایم
30 اسفند 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Amirhossein Hamed Ghazavi

صحبت کردن در مورد یک عطر میتونه بسیار تخصصی یا بسیار معمولی،باشه.مثل هنر اشپزی.نظرات نسبت به غذا....خب خوشمزه بود.... یا مثل یک فرانسویه شکمو و ریزبین در مورد غذا ریزنکات رو بگی شور نیست شیرین هم نیست...میزونه...
شوک شدم اینتنسا رو بوییدم....
در وهله اول با خودم فکر میکنم اکوا دی پارما از صد سال پیش حدودن به این طرف خلق شده و بعد چند بار فرمولش تغییرات کرده ....کلونیا و روایح سیتروسی موجب نشات و زیباییه نوتها شده،اسنسا : اسنزاو اسولوته....خب.....تمرکز میکنیم به سال 2007...یعنی از بعد از قبلترش تا سال 2009 تقریبن عطرها قدیمی شدن،بوهای اشنا،بوهای صابونی،پودری،شامپویی،بوهای اشنا به در و دیوار.....وقتی توقع وودی میاد وسط یک مقدار ارزش بالاتر میشه که عطر سال 2007 یکمقداری صابونیه کمتر هست......اما....اما...باید این تفکرات رو ریخت دور...وقتی اسم موریلاس میاد وسط باید مقداری در حرف زدن تامل کرد.
خب چرم اینجا یک ساپورت عالی و اشنا در تمام نوتها هست...کسی که پورا رو بو کرده باشه در دی پارما توقع بالایی داره...فکر نمیکردم این عطر من رو راضی کنه.من فقط پروجکشن رو کار دارم به پرفورمنس اهمیتی نمیدم هر چند دوسه ساعت جیغ و داد زدن از چرم ارام و ملایم خودش فریادیه....چه بهتر اون فریاد مثل بلندای صدای شجریان با تحریر و رعایت منظم اجرای نوتهای رایحه باشه تا صدای خش دار کوری تیلور..شوخی.
اینتنسا عطری به واقع برای زمانه جلوتر از خودش بوده.بسیار با ترتیب و عالی به نظر من....مردانه و با ادب،شاد و البته سرسنگین،هنگام اتمام اجرا نوت چرم خودنمایی میکنه.من دوست ندارم جزیات ریز رو توضیح بدم....عرض مهمم اینه اگر این عطر رو زیر دو تومن خریدید که پیدا میشه مطمئن باشید با یک عطر پرفشنال و حرفه ای طرف هستید.
نمره 9 از 10 بخاطر اشپزیه منحصر بفرد سازنده بهش میدم.مثل این میمونه یک بی ام و دوهزار و دو پنجاه سال پیش رو بیارید جلو یک بی ام و جدید...منظورم قیمتشه و بعد متغیرهاش....تمام.
15 آذر 1399 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : Hani حکایت دوست
درود بر آقا رضایِ قهرمانی
لذت بردم از فرمایشات قشنگ و استادانه ی شما.
البته تجربه ی شما و دوستان در تجربه ی عطرهایِ نیش از برندهایِ مختلف خیلی بیشتر از من هست ، اما یکی از بهترین (شاید بهترین )عطرِ تابستونی بوده که تا حالا بوییدم.
فوق العاده زیباست.
16 آذر 1399 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : F.E Amirhossein

9
رایحه
5
ماندگاری
5
پخش بو
8
طراحی شیشه
درود
شاید بویِ بهشت
یکی از زیباترین و ملایم ترین عطرهایی که تا حالا بوییدم.
فروردینِ امسال برای اولین بار باهاش روبرو شدم.
هزار حیف که نخریدمش. اون موقع ۲‌.۵ قیمت داشت . احتمالا الان به خدا رسیده.
از دوستانِ گلِ آریایی ام میخام چندتا کارِ مشابهِ این عطر بهم معرفی کنند. دوست دارم چندین سمپل و دکانت از مشابهینش تهیه کنم و در فصلِ گرم تست کنم.
شاید در فصل گرمِ بعدی حتی سمپل هم نتونیم بخریم.
بدرود
25 آبان 1399 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : Hani فاطمه فیضی
یعنی هیچ کس این عطرُ تست نکرده؟
بهتون پیشنهاد میدم آزمایش کنید. خیلی می ارزه.

یک سوال دیگه:
در گذشته روبرویِ خونه ی ما یک درخت اقاقیا بود که میانه ی فروردین تا میانه ی اردیبهشت چنان عطرافشانی میکرد که مست میشدم از بویِ فوق العاده ی اون. متاسفانه چند سال پیش خشک شد.
میخاستم ببینم بین اساتیدِ عطرافشانی کسی هست که عطری با بویِ چیره ی اقاقیا بشناسه؟ جوری که بویِ آیتمِ دیگه ای نتونه بویِ اقاقیا رو تحت تاثیر قرار بده و عطر اقاقی واضح باشه؟
26 آبان 1399 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : Hani مازیار
درود جناب پارسی
برند آکوا دی پارما برند مهندسی شامه و برند ظرافته یکسری کامنت عجیب اتفاقی خوندم که متعجب شدم بر خلاف نظر خیلی دوستان این برند هم موندگاریهای خوبی داره هم پخش بوهای مناسبی اگر با یکسری برندهای عربیه به ظاهر فرانسوی قیاس نشن
خیلی از برندها ولو اینکه توی خوده فرانسه تولید بشن که بعضا نمیشن بازار هدفشون آسیا و خاورمیانه هست و بعضا مالکین عرب دارن مسلما اون کارها کیفیت را دنبال نمیکنن و روی پرفورمنس عطرها کار میکنن
باید ببینید شما از عطر چی را دنبال میکنید
برای داداشم عطر هیستوریز 1740 را خریدم جالبه بدونید این عطرو داد به من و یه مارلی به جای اون از کلکسیونم برداشت چون برداشتها و خواسته های ما از یک عطر متفاوت هست
در مورد اقاقیا از اسانسهایی که به وفور یافت میشه که بگذریم من عطر خاصی با این تم تست نداشتم اما عطرهای گلی معمولا فضاهای نزدیک به هم دارن و البته اکثرا هم به سمت femail گرایش دارن که از نظره من در دنیای عطر خط‌کشی زنانه و مردانه وجود نداره این خانمها نیستن که عاشق گل هستند آقایان هم به اندازه خانمها عاشق بوی گلها هستند در ذیل عطرهای گلی، زنانه و مردانه بودن کار خیلی بحث میشه که به نظره من این یک خط کشیه اشتباهه.
شاید کاپریسیوس از هیستواغ یا گاردزموی از برند جووی پاریس بتونن نظره شمارو جلب کنن اما اینکه دقیقا اقاقیا باشن بعید میدونم اینجوری باشن ولی با سلیقه شما توی کارهای گلی این دوتا کار خصوصا هیستوریز و بهترین میدونم ضمنا اگه هوادار خط بوی قوی هستید میتونید سراغ کارلایله مارلی برید که الحق کار درخور و قابل احترامیه و این عطر و جایی استشمام کردم بسیار بوی دلنشین و پرفورمنس محشری داشت
ایام به کام
27 آبان 1399 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : Hani مازیار
جناب پارسی با سلام و تشکر .کولونیا اینتنسا یکی از عطر های سیتروسی بسیار خوب است .رایحه ان هر چه می گذرد زیباتر و خواستنی تر می شود . من خودم فن عطر های سیتروسی نیستم چون عیبی که تقریبا تمام اونها دارند( البته به جز برندهای فوق نیش مثل کلایو کریستین و...) وجود رایحه های مشابه و گاهی بسیار ساده است که شما در هر عطر معمولی سیتروسی دیگه هم پیدا می کنید یا شما رو یاد آبلیمو و یا شربت لیمو و یا شیشه پاک کن های خوش بو می اندازد. اما چند تا عطر نیش مرکباتی رو تو کالکشنم دارم که بسیار دوستشان دارم و رایحه های خاص و غیر تکراری از مرکبات رو به نمایش می گذارند که می تونند جزو بهترین انتخاب ها و البته گران قیمت برای اواخر بهار و تابستان باشند مثلا 180 میل همین عطر رو دارم و یا رنایسنس سرجف رو و ......
27 آبان 1399 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : Hani Amirhossein
جناب حامد قضاوی ،
سلام و درود
خوشحال میشم تامفورد نرولی رو هم تست بفرمایین. یکی از خوش بازخوردترین کارهای سیتروسی هست به نظرمن .
27 آبان 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Hamed Ghazavi رضا
درود بر جناب پارسی
اقا من اخیرا گلدن اقاقیا از سالواتوره فراگامو رو تست داشتم اما منظور از گلدن اقاقی یه گل دیگه ست و بوی گل جاروب خودمون رو میداد.
ولی شنیدم تام فورد فلور د پورتوفینو رایحه اقاقیا درش غالبه که البته هنوز تست نکردم.
27 آبان 1399 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : رضا سید محمد باقرآبادی
درود بر استاد قاضوی بزرگ
از هم صحبتی با شما بسیار خوشحالم
بله.کولونیا اینتسا بسیار بسیار خوشبوست. رنسنس رو هم تست داشتم و خوشبو بودند. اما از کلایوکریستین تا حالا کاری رو تست نکردم متاسفانه .
سایه تون مستدام
27 آبان 1399 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : Hamed Ghazavi مازیار
درود بر perfum khan گرامی
درود به شرفت
حتما کاپریسیوس و گاردزموی رو تست خواهم کرد. هر وقت که کسی تستِ چند تا کارِ نیش رو بهم پیشنهاد میده شدیدا خوشحال میشم . چون با راهنمایی گرفتن از اون استاد مستقیم میرم سراغ عطری که احتمالا به سلیقه و ذائقه ی من نزدیکِ.
کارلایل رو تست داشتم و با سلیقه ام همساز نبود.
بسیار سپاسگزارم
27 آبان 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : حامد Amir Mohammad
درود بر آرشیتکت و امیرِ عزیز
هر دو کار تام فورد در لیستِ تست من بوده اند.
از لطف همیشگی هردوی شما سپاسگزارم
27 آبان 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Amir Mohammad architect

سلام و عرض ادب دوستان
بنظرتون این عطر بهترین پرفورمنس تو عطرای خنک دی پارما رو داره یا کارای خنکه دیگه اش؟ با توجه به حجم و بدون در نظر گرفتن قیمت لطفا راهنمایی بفرمایید.
12 مرداد 1399 پاسخ تشکر
درود حامدجان. این برند معمولا پرفورمنس قوی ای نداره متاسفانه و فکر نمیکنم راضیت کنه. بیچ هات من و آنر از امواج و کیرک و ارتئوسا از تیزیانا ترنزی رو تست کن داداش . عطرهای خنک و خاص با پرفورمنس خوب
12 مرداد 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : حامد
اگر شهرتون مرطوبه fico di amalfi رو توصیه میکنم . ماندگاری حدودا ۶ ساعت و پخش خوب تا ۱ ساعت با رایحه محشر .
12 مرداد 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : معین هاشمی حامد
عماد جان اتفاقا همدان کوهستانی و خشکه مگر برخی روزا اوج گرما یه مقدار شرجی میشه ولی در کل خشکه.
12 مرداد 1399 پاسخ تشکر

برای من تجسم یه مرد با لباس سر تا پا سفید که در سواحل سیسیل قدم میزنه که در scala dei turchi و اون منظره بینظیر ایستاده و نسیم مدیترانه ای به پوستش میخوره رو تداعی میکنه البته اغلب کارهای این برند همین مدلی هست و بیشتر به کیفیت رایحه اهمیت میدند
24 اردیبهشت 1399 پاسخ تشکر

9
رایحه
5
ماندگاری
5
پخش بو
8
طراحی شیشه
درود
بسیارزیبا
یکی از بهترین عطرهایی که بوییدم
یک نرولی با کیفیت
حیف و صد حیف که موندگاری و پخش بوی خوبی نداره
هنوز به اون تمکن مالی نرسیدم که برای یک عطر روزانه میلیونی خرج کنم
از اساتید عطر افشان خواهشمندم که عطری نزدیک و یا حتی بهتر ازین عطر با ماندگاری و پخش بالاتر بهم معرفی کنند
سپاسگزارم
05 فروردین 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی جمشیدآرام
درود
دوستان خواهش میکنم به سوالی که پرسیدم پاسخ بدید

بعداز گذشتن ۴۸ ساعت وقتی که بینیمو به پیراهنم میچسبونم هنوز بوش هست اما نسبت به قیمتش راضی کننده نیست اما بوی محشری داره
من عطری میخام با این سبک بو اما با ماندگاری و پخش بهتر
07 فروردین 1399 پاسخ تشکر

ترکیب مرکباتی و کمی گلی بنظر من تو حال و هوای نرولی پورتوفینو سیر میکنه که من هیچ کدومو دوست نداشتم و با نظر اقا بابک موافقم، محافظه کارانه و نقش دروازه ورودی
19 اسفند 1398 پاسخ تشکر

8
رایحه
7
ماندگاری
8
پخش بو
6
طراحی شیشه
زمانیکه نام Cologne به گوشمان می رسد فکر می کنیم که ترکیبی ساده از مرکبات و چوب های معطر است. در حالیکه Colonia Eau de Cologne برای آن دسته از آقایانی که دوست دارند در دنیای رایحه های گلی، کاوش کنند؛ نقش یک دروازه ی ورودی را ایفا می کند. اما این عطر کمی محافظه کارانه طراحی شده است.Colonia بسرعت به جشن صد سالگی خود نزدیک می شود: بوییدن عطری که صد سال از گزند فرمول سازی مجدد در امان مانده بسیار خوش آیند است.
11 مرداد 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : سعید ون ورنبرگ مروت

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟