ACQUA DI PARMA - Magnolia Nobile

آکوا دی پارما مگنولیا نوبیل

زنانه
کد کالا : ATR-33208
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : گلی میوه ای
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : آکوا دی پارما
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2009
کد کالا : ATR-33208
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 15
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
760,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    4
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    1
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 15
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

مگنولیا نوبیل با الهام‌گیری از باغ‌های زیبا در منطقه کاخ‌های باشکوه دریاچه کومو (ایتالیا)، ظرافت‌های طبیعی و کمتر پرداخته‌شده را آشکار می‌کند. مگنولیا نوبیل که با استفاده از ناب‌ترین عصاره‌ها خلق شده، از عطرهای ادو پارفیوم آکوا دی پارما است که ناب‌ترین و خالص‌ترین سویه‌های نت مگنولیا را نمایان می‌گرداند.

نت‌های آغازین مگنولیا نوبیل از ترنج ایتالیایی، لیموترش و بالنگ سرشته شده‌اند و در کنار آکورد مگنولیا قرار می‌گیرند؛ ماده کمیابی که با گذشت زمان و تلاش زیاد به‌دست می‌آید. نت‌های میانی مگنولیا نوبیل با روایح رز، ‌یاس و گل مریم تکامل می‌یابند و نت‌های پایانی هم چوب صندل،‌ نعناع هندی، خس‌خس و وانیل را آشکار می‌کنند. هارمونی منحصربه‌فرد و فراگیر نهایی به خلق جلوه‌ای فریبنده و فراموش‌نشدنی کمک کرده است.

برند آکوا دی پارما
عطار آنتوان میزندی
طبع خنک
سال عرضه 2009
گروه بویایی گلی میوه ای
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه ترنج ، لیمو ترش، بالنگ
اسانس میانی رز ، یاس، گل مریم ، مگنولیا
اسانس پایه وانیل ، نعناع هندی ، خس خس ، چوب صندل سفید
نمره کاربران
Magnolia Nobile-آکوا دی پارما مگنولیا نوبیل
رایحه
7.3
3 رای
ماندگاری
7.3
3 رای
پخش بو
7.3
3 رای
طراحی شیشه
7.3
3 رای
این عطر برای من یاد آور ...
اخبار برند آکوا دی پارما
نظرات کاربران (7 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
8
رایحه
6
ماندگاری
6
پخش بو
7
طراحی شیشه
مگنولیا نوبیله… زیبای نجیب…
وای از این همه پرستیژ و لطافت که تو این عطر جمع شده!
اکسیری پوشیدنی و مجلل از گل مگنولیا…
رایحه در عین حال که گلی هست ، ترشیِ ظریفی در بطنش داره که نمیدونم بنابر نقد اقای ایکاروس مختص وجه مرکباتی خود مگنولیاست یا مرکبات خود عطر…یحتمل هردو… ترش و شیرین(وانیل و صندل) و گلی(با طراوت، مثل باغ)… انگار گلبرگ های مگنولیا رو توی هاون کوبیده باشن، همون طوری عطرش با تمام مخلفاتش تراوش شده…
پخش و ماندگاری متوسط… مناسب فصل بهار… و بنظر من بانوانه ، رسمی هم هست.
ارام و در عین حال پیچیده و شیک. میپسندم *_*
25 آبان 1401 پاسخ تشکر
27 تشکر شده توسط : سعید رضایی شوشتری Titi

Acqua di Parma Magnolia Nobile
بوی مادر , بوی یاس!

یه عطر کاملا نوستالژیک برای من ! بوی یاسی که از این عطر به مشام من رسید یادآور شیرین ترین انتظار زندگیم بود ! بچگی , کنار جانماز مادر و انتظاری بی نهایت شیرین برای امن ترین و گرم ترین آغوش دنیا ! این عطر بوی همون انتظار رو داره بوی همون حس , بوی همون روزها , بوی لذت بخش ترین روزها ! بوی زیباترین آفریده خدا , مادر !

عطری بسیار با کیفیت و دلنشین بر پایه گل و مرکبات ! بوی گل یاس جز جدایی ناپذیر این عطره که از ابتدا همراه با کمی بوی ترش لیمو خود نمایی میکنه و در ادامه فضای کار کاملا گلی میشه با بوی غالب یاس که در کنارش بوی رز هم برای من قابل تشخیص بود ! ماندگاری و پخش کاملا خوب و قابل قبول! مناسب یک خانم جا افتاده و علاقه مند به بوی گل مخصوصا یاس! از نظر من به هیچ عنوان برای آقایان مناسب نیست هر چند آقایونی که به استفاده از عطرهای زنانه علاقه دارند عاشقش میشن!!!

موفق و پیروز باشید !
شب خوش!

07 اسفند 1396 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : shima.a ماتیو دلارو
باسلام
چه بویی با ارزش تر از بویی که آدم روبه یاد مادر و مهربونیاش بندازه
ای کاش برای منم چنین بوی خاطره سازی بود
07 اسفند 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : TH_MEN
سلام دوست عزیز
رایحه ی اصلی این عطر مگنولیاست و نه یاس.اگر یاس میبود این عطر هیچ شانسی برای یونی بودن نداشت.راجع به چگونگی نت مگنولیا ایکاروس عزیز توضیح مفصل داده اند.
قربان شما و یا حق
08 اسفند 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : معین هاشمی RAPTOR


با سلام و خسته نباشید از دوستان عزیز واقای ایکاروس جان !یه راهنمایی در مورد اینکارمیخواستم ایا پخش وماندگاریش میتونه در هوای مرطوب خوب باشه خارج از تابستان واینکار کسی ازش قیمتی داره ممنون متشکر
07 آبان 1396 پاسخ تشکر

با سلام و خسته نباشید از دوستان عزیز یه راهنمایی در مورد اینکار داشتم ایا پخش وماندگاریش میتونه در هوای مرطوب خوب باشه خارج از تابستان واینکار کسی ازش قیمتی داره ممنون متشکر
06 آبان 1396 پاسخ تشکر
سلام دوست عزیز
پخش و ماندگاری این کار خیلی خوبه ولی در هوای شرجی نمیدونم و یا خیلی گرم.
فکر کنم در هوای خیلی گرم و یا رطوبت زیاد هیچ عطری دوام نمیاره .من این کار رو ۵۴۰ تومن خریدم.
جدا از این حرفها بینهایت کیفیت رایحه بالایی داره و خیلی شیک هم هست.این قدر این کار شیک هست که اون رو از یک عطر برای محل و دفتر کار به یک عطر مجلسی و مهمانی تبدیل میکنه.
06 آبان 1396 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : معین هاشمی Mehdi2664

عطر فلاوری محشر و عالی .فوق العاده کیفیت بالا و رایحه ی زیبا داره.
کاملاً هم یونی هست.
۸ از ۱۰
22 شهریور 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : میلاد نوید ابوطالبی جهرمی

1 سلام دكتر ايكاروس عزيز
(ظاهرا كامنت اول و طولاني من درج نشده است وتا آنجا كه بخاط دارم دوبار عرض مي كنم)،‌ايكاروس عزيز قبلا ليستي را براي تست معرفي فرموديد (خاطرتان آمد بنده: پزشك چهل ساله عاشق تنهايي) و باختصار تجاربم را عرض مي كنم.
عطر jovoy psychelelique عاشق اين عطر شدم و حتي يك پاف آن براي به خلسه بردن من كافي است و بهترين عطر بنده تا اين لحظه.
عطر فارنهايت بسيار عالي،‌قبل از تست سايكدليك در ليست خريدم بود و بعد از آن ديگر نه. در ضمن در تمامي تست ها عطري نبود كه بدم بيايد همه خوشبو بودند و فقط به دو دسته قابل پوشيدن و غير قابل پوشيدن توسط بنده تقسيم مي شدند.
عطر dior ispahan خوشبو ولي برايم كمي سنگين بود و قابل پوشيدن نبود. عطر comme de garcons amazinggrin بسيار خوشبو ظاهرا بايد در تابستان مجددا تستش كنم. عطر chanel egoist بسيار عالي و اين هم بعد از تست سايكدليك از ليست خريدم فعلا خارج شد (نيم نگاهي به آن دارم). عطر guerlain vetiver خوب ولي برايم قابل پوشيدن نيست. عطر tom ford oudwood در ليست خريدم قرار گرفت و همچنين narciso rodrigez blue noir
متاسفانه amouge memoir مردانه را براي تست پيدا نكردم (زياد اهل مغازه رفتن نيستم و ترجيح مي دهم پاي اينترنت سمپل بخرم)
01 بهمن 1395 پاسخ تشکر
2 ايكاروس عزيز
ادامه....
عطر zino davidoff را خريداري كردم كمي بوي صابوني شروع اذيت كننده است ولي بعد از آن بسيار عالي نسبت به قيمت. همچنين عطر le labo 24 patchouli را تست كردم و در ليست خريدم قرار گرفت و دومين عطر مورد پسند من بعد از سايكدليك است.
ظاهرا بعد از استشمام سايكدليك، انقلابي در تجربه بويايي بنده حاصل شده است متاسفانه تا اين موفق به تست jovoy private label نشده ام و اين خانه ظاهرا حرف هاي زيادي براي گفتن دارد.
ايكاروس عزيز ظاهرا خيلي وقت است به فيسبوكتان سر نمي زنيد. از پيدا كردن مجدد شما خوشحالم و منتظر راهنمايي هاي ارزشمند شما هستم.
01 بهمن 1395 پاسخ تشکر
3 ايكاروس عزيز
ادامه.....
همچنين عطر parfume de marly pegasus را بلايند باي كردم ،‌كمي از بوي وانيل لذت مي برم و ديگر هيچ حس ديگري ندارم. عطري كه ديگر تجديدش نخواهم كرد و با اين عطر نظر من به خانه دمارلي تغيير كرد و فعلا خريدي از اين خانه نخواهم داشت. واقعا در برابر جووي حرفي براي گفتن ندارد.
ايكاروس عزيز لطفا مواردي را معرفي فرماييد كه زير يك مليون تومان باشند مگر اينكه در حد و اندازه هاي سايكدليك به من حس راضي كننده بدهند.
باز هم ممنونم
01 بهمن 1395 پاسخ تشکر

این لاین آکوا دی پارما معرکه ست. منیولیا نوبیله از آکوا دی پارما!!
خود مگنولیا ظاهری از روایح فلاوری اما درونی سیتروسی-آروماتیک داره.ظرافت و ریشه ای از رایحه ی لیموی شیرین خیلی روشن و فرش و آبدار و البته مست و سنگین و وزنده چیزی هست که از مگنولیا انتظارشو داریم. اما این لاین آکوا دی پارما به واژه نوبایل مزین شده‌. واژه ای که روایح رو نجیب و اصیل و آرام و اهلی میخواد. مگنولیا نوبایل رایحه ش رو از یک سیتروسی لیمویی با نبضی پودری و اتمسفری با طراوت و آبدار و روشن شروع میکنه و به سمت اتمسفری شفاف تر و سبک تر ولی کم آب تر و میوه ای تر حمل میکنه.. مگنولیا نوبایل صحبت بر سر استعدادهای غریزی لیمو و مگنولیا در ایجاد جنبه های پودری، آکواتیک و میوه ایه‌. عطری به شدت آرامش بخش و دوست داشتنی و نجیب با پخش بوی متوسط و ماندگاری قابل قبول که از منتها الیه نبوغ ِ تقطیر و استخراج نت ها بیرون اومده. بسیار بسیار با کیفیته و بسیار زیاد دوست داشتنی و سیری ناپذیر.
برای این عطر کاراکتری حدودا میانسال و یا در‌ اواخر جوانی میشه متصور شد که در‌ محیط رسمی و بسته نظیر مطب ، اتاق کار ، دفتر و یا کلاس درس کوچکی حضور پیدا میکنه. کاملا قابلیت استفاده ی مشترک‌بین آقا و خانم رو هم داره‌ .
نمره ای که میشه بهش داد ۷ و نیم از ده هست.
30 دی 1395 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : حسن کبیری محمد جواد رضوانی
در ضمن عطر masque russian tea را بلايند باي كردم ،‌يكي دو ساعت اول پشيمان شدم ولي بعد ، رفته رفته علاقمند شدم. با استشمام آن حس عجيب بي كسي يا بهتر بگويم بلاتكليفي دارم ،‌ طوري كه انگار وسط يه مهماني شلوغ به طبقه بالا رفته و در تنهايي بدون هيچ فكر مشخصي با خوردن يك استكان چاي سرماي بيرون را نظاره مي كنم. در حال حاضر از پوشيدن اين عطر خوشحال هستم ولي هيچكدام هالوسنيشن وحس غريب سايكدليك را برايم ندارند.
در ضمن با تست چندين عطر ديگر متوجه شدم كه نمي توانم عطرهايي با تم غالب الكلي و صابوني را بپوشم
با هم ممنونم و منتظر نظرات ارزشمند شما هستم
01 بهمن 1395 پاسخ تشکر
باسلام خدمت شما متاسفانه این عطر و خیلیای دیگه رو اصلا توی شهرم(مشهد) پیدا نمیکنم میشه لطفا بفرمایید از کجا میتونم تهیه ش کنم متاسفانه خیلیییی از برندای خوب وحتی معمولی روهم دیگه نمیشه توی بازار دید
26 اسفند 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : سميرا_ال

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟