AMOUAGE - Dia pour Homme

آمواج دیا پور هوم

مردانه
کد کالا : ATR-32939
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی گلی مُشکی
عطار :
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : آمواج
کشور مبدأ : عمان
سال عرضه : 2002
کد کالا : ATR-32939
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 290
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
14,500,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    12
  • نمی پسندم
    6
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    7
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    2
  • رسمی
    6
تعداد رای های ثبت شده : 59
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

آمواج در دیا پور هوم یا دیا من، عطری را خلق کرده است که شاید در میان همه دیگر محصولاتش بهتر از همه توانسته باشد روح خانه‌اش، یعنی کشور عمان، را نشان دهد. دیا پور هوم خشکی صحرا، ادویه‌های منطقه زنگبار و طراوت دریای آزاد عرب را به نمایش می‌گذارد. شروع دیا پور هوم خشک و چوبی است تا یادآور حرکت کاروان‌های باستانی در امتداد تپه‌های شنی باشد. اما آمیزه دیا پور هوم خیلی زود عمیق‌تر می‌شود و شما را به نوشیدن چای ادویه‌ای در بازار دعوت می‌کند؛ نت‌هایی که از صمغ کندر، آلو و گل‌های تازه شکل گرفته‌اند. همین‌که دیا پور هوم ته‌نشین می‌شود، به فضایی اقیانوسی می‌رسید و می‌بینید که بوی مرطوب خس‌خس به هوا طراوت و شادابی می‌بخشد. کهربا و نعناع هندی به‌آرامی نسیم خنک اقیانوسی دیا پور هوم را گرم می‌کنند. دیا پور هوم عطری‌ست برای مردان ساختارشکن است ــ‌ مردانی که جلوه‌های لوکس را ستایش می‌کنند، اما حس ماجراجویی انکارناپذیری هم دارند.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند آمواج
طبع خنک
سال عرضه 2002
گروه بویایی چوبی گلی مُشکی
کشور مبدأ عمان
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه هل ، لابدانیوم، روایح دودی، نارنج
اسانس میانی ریشه زنبق، گل یلانگ ، گل صدتومانی، آلو
اسانس پایه کهربا، اقاقیای برزیلی ، نعناع هندی ، خس خس ، چرم
نمره کاربران
Dia pour Homme-آمواج  دیا پور هوم
رایحه
8
12 رای
ماندگاری
7.1
12 رای
پخش بو
6.7
12 رای
طراحی شیشه
8.8
12 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند آمواج
اخبار برند آمواج
عطرگرام
نظرات کاربران (9 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
8
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
9
طراحی شیشه
درود خدمت عزیزان همراه و دست اندرکاران سایت عطر افشان
استاد بزرگوار جناب ایکاروس زحمت ریویو کاملی از این شاهکار آمواج که در سایه ی بقیه ی عطرهای این برند سلطنتی قرار گرفته رو کشیدند.
متأسفانه تمام افرادی که بدنبال عطرهای آمواج میروند ملاکشان ماندگاری غول آسا و پخش بوی عجیب و غریب هست!!
بدون در نظر داشتن ترکیب و اصل رایحه!!!
و به محض رو به رو شدن با عطرهای این برند آنرا با اینترلود و ایپیک مورد مقایسه قرار میدهند و چنانچه امتیاز لازم در ماندگاری و سیاژ نسبت به دو عطر را نداشته باشد
بدون در نظر گرفتن اصل رایحه آنرا بایکوت میکنند!!! و شروع میکنند به تبلیغات منفی که این عطر اصلا بدرد نمیخورد آمواج فقط اینترلود!! چرااا؟؟ چون تا زمان شستن لباس ماندگاری و پخش انفجاری دارد که یک سالن را پوشش میدهد!!!
و جالب اینکه رایحه های فراموش شده در ایران،هنوز در صدر فروش کشورهای دیگر هستند و در ایران تنها افراد انگشت شماری بدنبال آن میروند.
متن زیر توضیحات سایت رسمی برند آمواج در مورد این عطر بینظیر هست که تقدیم حضور عزیزان میکنم:

"ادای احترام به ظرافت"
باد سوزان، حامل رایحه‌های تند پرتقال تلخ و هل، در خیابان‌های ساکت مسقط، جایی که بخارهای کندر سلطنتی و سیستوس-لابدانوم سخت می‌رقصند، می‌وزد.
از صحرای روب‌الخالی، عطر واحه‌های دور بلند می‌شود - گل صد تومانی بخار، یلانگ یلانگ گوشتی و آلو که به طرز لذیذی در نور خورشید ابدی شیرین شده‌اند، گردی نفیس خود را در بستری از زنبق خاکی و کاکائو مانند لنگر می‌اندازند.
در مجموع آنها در نهایت با مه ها و جنگل های زودگذر صلاله در زیر باران های موسمی روبرو می شوند که با رایحه های غلیظ و مرطوب نعناع هندی، وتیور سبز خشک، چرم گرم و کهربای باشکوه سنگین است.
دیا من یک شیپر التقاطی که از شگفتی های طبیعی عمان الهام گرفته شده است، نمونه بارز ظرافت ذوقی است.

عطرساز: Bertrand Duchaufour

با تشکر از همراهی و توجه عزیزان
و تشکر از دست اندرکاران سایت معتبر و جامع عطر افشان
روزگار بکام 🥀
06 خرداد 1401 پاسخ تشکر
27 تشکر شده توسط : ایمان اجاقلو رضاحسین نوری
وقتی در باغ‌های قمصر کاشان مابین بوته‌های گل رز می‌ایستید رایحه‌ای سیال به مشامتان می‌رسد با حس‌های رقیقِ خاکی علفی سبز، جریان دم کرده‌ی عسل گون و هم‌چنین طعمی شیرین که سنسورهای چشایی زبان شما را تحریک می‌کند. شناور در طیفی سرزنده از رنگ صورتی!

حال به کارگاه‌های دباغی در شهرک چرم اصفهان بروید! آنچنان در تلخی شوری و اطوار حیوانیِ اتمسفر غرق خواهید شد که تا چند روز تمام وجودتان بوی پوست، خون و چربی حیوانی می‌گیرد!

درود. جناب اردشیر بنده با کلام شما موافق هستم. اما میل دارم [جسارتا] مطلبی متفاوت اما همراستا را به نوشته‌ی محترم شما ضمیمه کنم.

عزیزان شما هیچگاه در طبیعت توسط رایحه‌ای سپید دچار آغشتگی نخواهید شد. خصوصیت روشنایی لمس و نوازش است اما بالعکس تیرگی میل به شکار و خدشه دارد! در باغ رز مدلی از سرخوشی و بیداری را تجربه خواهید کرد و در دباغ‌خانه سفری به حزن و بیهوشی مطلق!

اینترلود سرزمین تاریکی‌هاست. کانسپت این اثر با ماندگاری و نشر قدرتمند به نقطه‌ی اوج می‌رسد. بروزی جدی برای مفهوم شرارت. شما را به کزباه روبر پیگه ارجاع می‌دهم. این عطر در ماندگاری اینترلود را بعنوان صبحانه می‌بلعد! چرا؟ چون ایده‌ی اثر زیر معنای 'تسخیر' و 'درهم‌تنیدگی' قرار می‌گیرد. یعنی کزباه؛ کزباه شد بخاطر آن پرفورمنس جهنمی خود! اینترلود باید چندروز مغز شمارا اره کند. وگرنه نمی‌تواند پیش‌درآمدی برای سرزمین سایه‌ها باشد...!

عطار مطلع از رنگ رایحه‌هاست. که گاهی نارنجی است مانند هبیت روژ گرلن با نشری چون نسیم در ظهر پاییز و ماندگاری چون برگی خشک برروی درخت. فصل سقوط! / گاهی طلاییِ درخشان است. شبیه به کولونیا سولوتا آکوا دی پارما با نشری به‌مانندِ تابش نور خورشید برروی زمینِ پرازبرف و ماندگاری چون عمر همان برف زیر همان نور! و...

این ما هستیم که هنر را تبدیل به شهربازی و دستمال یزدی کرده‌ایم. اینترلود که عطر مهمانی آخر شب در باغِ خاله زری نیست. عطر خلوت و انفراد است. جایی که با چهاربار فشردن اسپری ۴٨ ساعت کلاس خودشناسی آغاز می‌شود!! همانطور که شما فیلم‌های برگمان را نمی‌توانید در شب‌نشینی دوستانه برای دیگران پخش کنید. فتیش منحصربفرد بودن و تا زیرگردن دیده شدن بشر را خفه کرده. شخص در عروسی دخترعمه شهربانو اینترلود را سیصد بار برروی پوست خود اسپری می‌کند. بعد می‌نویسد. متاسفانه اصلا بازخورد خوبی نگرفتم ولی هیچ عطری نتونست خودنمایی کنه!! توگویی جنگ سرد است! همین جماعت هستند که تمام آثار آمواج را با اینترلود مقایسه می‌کنند!! بله اردشیر عزیز. درکِ میزان، مکان و زمانِ غرق شدن در یک هنر از اساسی‌ترین مفاهیمی است که باید همه‌ی ما آن‌را بیاموزیم و مفادش را رعایت کنیم!

خلاصه که اینترلود فریاد زیر آب است. نباید آنرا به ساحل بُرد!
06 خرداد 1401 پاسخ تشکر
34 تشکر شده توسط : علی Rezvani
درود بر شما و احسنت، سپاس از توجهتون با نظرتون کاملاً موافقم در عطرهای بیچ هات زنانه و اینترلود بلک آیریس به اینمورد اشاره شد، یکی از موارد مهم در استفاده ی عطرها مکان و فصل مناسب است و در مورد عطرهایی نظیر اینترلود نکته ی مهم مقدار اسپری هست چرا که اوردز چنین عطرهایی بشدت از جذابیتشان میکاهد چرا که روایح متراکم زمانی بازخورد مثبت همراه دارند(چه برای استفاده کننده چه برای اطرافیان) که بتوان با تنظیم مقدار صحیح استفاده از کیفیت رایحه لذت برد، ارادتمند و ممنون از وقتی که گذاشتید پایدار باشید. 🥀
07 خرداد 1401 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : عرفان يعقوب زاده هاشم پور
فکر نکنم تمام افرادی که سراغ امواج ها می روند بدنبال پخش و ماندگاری غول اسا باشند...
26 مهر 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 فاطمه فیضی

بوی شامپو لوکس و تر تمیز میده تقریبا رایحه اش مزدیک به بویس از گرلن است کسی اونو تست داشته باشه متوجه شباهتشون میشه . کار خوبیه
04 آبان 1400 پاسخ تشکر

5
رایحه
4
ماندگاری
4
پخش بو
8
طراحی شیشه
تعریف این عطر رو زیاد شنیده بودم اما وقتی باهاش روبرو شدم جا خوردم.
اولش که اسپری میشه یه بوی گلی_ میوه ای خیلی ساده که ظاهرا ترکیب گل صد تومنی و الو و..هست به مشام میرسه که اگه کسی نگه این یه امواجه شاید فک کنید یکی از عطرای ادیداس رو تست کردید.
در کمتر از ده دقیقه این بو محو میشه و یه رایحه وتیوری خیلی شبیه ایوروشه کویر وتیور ظاهر میشه که اون هم خیلی بی رمقه.
در هر حال برای من حتی اگه دو صفر از قیمتش کم کنن جذابیتی نداره. با عرض ارادت به پیشگاه دوستدارانش
22 شهریور 1399 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : میر بهداد

اوه اوه
اولین کاره دیدم جناب ایکاروس 9.5 از 10 دادن!!!!!
حتما باید تست کنم
21 بهمن 1397 پاسخ تشکر
سلام من این عطر رو نوروز 97 حدود 800 تومن خریدم.بعد از 5 دقیقه واقعا خوش بو است .الان قیمت اریجینال اون بالای 2500 است.اما یک عیب بزرگ دارد یادمه در ظرف یک هفته استفاده راحت حدود یک چهارم تا یک سوم شیشه رو مصرف کردم.بله پخش بو و ماندگاری متوسط به پایین است.شاید اگر قدری ماندگاری بیشتر داشت کمتر رقیبی برایش پیدا می شد.
21 بهمن 1397 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : بهداد رضا یگانه

شاهکاری کم نظیر که در اولین کامنت ذیل این عطر راجع بش صحبت کرده ام.
با تمام تعریفها یک نقطه ضعف داره:
پخش و ماندگاری زیر متوسط که واقعاً توجیه اقتصادی نداره.پارسال این عطر حدود ۶۰۰ تومن بود و الان محدوده ی قیمت بین ۱/۶۰۰ تا ۲ میلیون......!!!!
بی خیال بابا ......
من عمرأ برای یک عطر خنک ۲ میلیون پول بدم.....
16 شهریور 1397 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : فرزاد رضا یگانه
مگر آنکه چون یکی ازدوستانم که حتی در سرمای زمستان کارون لیو اینتنس و اکوا بولگاری را به وازامبا ترجیح بدهید
و یا هم عاشق بی جون چرای رایحه باشید و بی نیاز به پول
16 شهریور 1397 پاسخ تشکر
این عطر خنک نیست
روایح دودی و لابدانیوم خنکی نمیارن به نظر بنده

جناب کبیری توصیه میکنم دوباره تستش کنید
ماندگاریش ضعیف نیست روی چند نفر تست کردم متفق القول تحسین کردن و سنشون بالای ٤۰ سال بود
سر سمفونی پشن اونوم نظر بدی داشتم که بعدش پشیمون شدم و دوستدارش بهمین خاطر بعد از سرما خوردگیم دوباره تستش میکنم این عطر رو و اگر واقعن نقدی بود کوبنده براش انجام میدم اما تا اینجا لجنده
بله قیمتها واقعن مسخره شدن


کاش عطر وفور داشت تا نظرات دوستان ارجمند دیگر هم جویا میشدیم
16 شهریور 1397 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆
سلام جناب آقای کبیری وقتتون بخیر باشه
بنده امروز با سایت آشنا شدم و تقریبا همه علاقه مندی های شما و جناب ایکاروس رو دیدم و اغلب نظراتتون رو خوندم. قطعا برای من مبتدی دریچه ای نو به جهان خوش بویی وا شد از وقتی که گذاشتین و کمکی که کردین جدا سپاس گزارم. حقیقتا بنده جوابم رو در رابطه با عطر تابستونی که اونچه از نظراتتون مشخص بود :) با توجه به یونیک نبودن شخصیت زیاد روش وقت نمیذارین بپرسم. ممنون میشم واقعا بنده رو راهنمایی کنید واینکه جسارتا میخواستم توضیحاتی در مورد خودم بدم.
من 26 ساله، زمستانه خیلی کلاسیک پوش کلاه و پالتو (آمواژ اینترلود میزنم)... تابستانه اسپرت پوش کتونی و تیشرت...به شدت بگو بخند و برونگرا برای آشنایان به شدت درونگرا و اخمو برای غریبه ها، PhD دارم اپلای میکنم، رهبر بودم همیشه و سعی کردم همیشه ظاهر آراسته داشته باشم. مجددا ممنون و متشکرم ازتون اگه هم عطر تابستانه و زمستانه معرفی کنید
23 اسفند 1398 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : مصطفی عطر


سلام
سلام به دیا
عطری چند زبانه و معجونی لایت
امواژها زبانشون و کرکترشوت عربیه ولی ذاتشون فرانسویه
در ساعت اول ترسم از دیدار با یک عطر قدیمی فلورال بود
به خودم گفتم لابدانیوم زمان نمیشناسه
کارهای اروماتیک تاریخ مصرف نداره
ترس از بوی صابونی از فیرو بگیر تا امواژها

اولین کار امواژ هست که باهاش دوست شدم با اینکه بوی اپوس ۲ رو خیلی دوست دارم ولی بی دوامیش شدید سردم کرده
کارهای اروماتیک و اسپایسی همیشه اولویته انتخابهام بودن
ابتدا من در شکه به این عطر تا لوه اسنسیا رفتم ولی در نوت میانی روایح دودی مانع شدن
این کار قدیمیه و بازخوردش برای مردهای مسن مثبته
ولی کیفیتش عالی و رایحه اش گذشته و حال و ایندست.

سرما خوردم و حس بویاییم قوی نیست. بعد از دو ساعت بوهای دودی بیشتر میشه و این شیفت کردنها من رو یاد اسطوره عطرهام ارمانی پرایو امتیس میندازه که واقعن این عطر من رو به سر تعظیم فرو اورده.

دیا ماندگاریه خوبی داره
پخش خوبی داره
دقیقن فرمایشات دکتر رو تایید میکنم و نظرات سطحیه خودم رو فقط بابت اشنایی بیشتر عرض کردم.
امواژها واقعن خوب هستند.

من همیشه برای عطر سه بار نظر عرض میکنم و جالبه نظرات قبلیم کلن فرق دارن.
14 شهریور 1397 پاسخ تشکر
سلام
اتفاقا خیلی وقت هست میخوام تستش کنم ولی هیچ کجا سمپلش یا امکان تستش رو نداشتن! شما بلایند بای کردی؟؟؟

من هم با عموم آمواژ ها علی رغم احترامی که براش قایلم نتونستم ارتباط بگیرم و امیدم به همین دیا هست که مدتهاست تستش برام فراهم نشد
15 شهریور 1397 پاسخ تشکر
امواژها همشون ترکیبات عالی و روایح متنوعی دارن جوری که اپوس ۲ من رو حسابی به وجد اورد
اما لایت هستند ترکیباتی به نظر خودم سبک و شاد دارن تا سیاه و دلگیر
اون چرکیه عطرهای ایتالیایی رو ندارن و به نظرم بر میگرده به کیفیت خوبشون البته دلیل نمیشه
شخصن دیوانه عطرهای ایتالیایی هستم چون جسارتشون و گستاخیشون بالاس امروز دربدر بدنبال امرداد پرنسس بودم یکی از بهترین عطرهای یک خانم کامل با ماندگاریه بالا و البته کیفیت متوسط
فرانسویها عطر رو مثل ساعتهای پتک فیلیپ رسمی و شیرین و مثل روز روشن تولید میکنن
فرانسویها همیشه زن رو مثل ادبیاتشون بیخ گوش امضای عطر نگه میدارن
ایتالیائها گویا عطر و برای شب و تاریکی تو رستورانها و کلابهای زیرزمینهای رم و ونیز درست میکنن...شوخی.....سیسیل شوخی بردار نیستن


دیا رو
فرض کن رفتی نمایشگاه ماشین و یک بنز کمیاب و ساده و بی الایش به رنگ نارنجی شیشه دودی دیدی بلایند بایش کردم


ایشالا حس بویاییم برگرده میریزمش بیرون
دکتر بالای ۹ نمره بده شک نکن
فقط یاداوری میکنم بدرد جوانها نمیخوره
کسی که هریتیج گرلن رو با اون لگاسی قبول داشته باشه این عطر رو روی سرش میگذاره
معجونی زیبا از روز و شب در بهار
15 شهریور 1397 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : امیر

با سلام خدمت اساتيد
بنده بين عطر هاى زمستانى سليقه م به اونوم لاوس نزديك است

ميخواستم يك عطر مناسب بهار و تابستان تهيه كنم بيست ساله هستم اما ظاهرم ٧-٨ سالى بيشتر نشون ميده و غالبا كت شلوار تيره ميپوشم ريشمم دو تيغه ميزنم
تا الان به اين عطر و عطرهاى زير رسيده ام لطفا راهنمايى فرماييد يا اگر مورد ديگرى به ذهنتان مى رسد بفرماييد ممنونم.
امواج Beach Hut Man
Tom Ford Grey Vetiver
Creed Green Irish
Jovoy Paris L Arbre de la Connaissance
14 اسفند 1396 پاسخ تشکر

Amouage
Dia
امواژ یا امواج یا هر اسم دیگه ای که راحت ترین‌ تلفظش کنین زیر سایه ی پخش بوی اینترلود خیلی از کاراش مهجور افتاد. اینترلودی که پخش بالا داشت و همین کافی بود که انتخاب اول مخاطبان باشه و در نتیجه سایر عطرای این برند دیده نشن. البته این قصه ای هست که خاتمه پیدا کرد و عطرهای دیگه ی این برند واضحا دارن بیشتر میفروشن .
امواج در حال حاضر برندی هست که تلاش داره تمامی کتگوری ها و سلایق رو پوشش بده. تربیوت از نطر من بهترین کار امواج هست. اما بهتر از اونم هست!! "فرح" ابر شاهکار امواج هست. اما از گفتن اسمش پرهیز میکنیم چون اثری ازش در مارکت وجود نداره. اما بین عطرای این لاین امواج بهترین شون "دیا" ست از نظر من البته در کنار ممویر. بهترین از این نظر که عطری هست که میشینیم یه گوشه اسپری می کنیم و با لذت نگاش میکنیم. ایزی ورینگ ترین ، تماشایی ترین، لذت بخش ترین و رام ترین عطر امواج این هست که البته بایستی بهش گوش داد و باهاش همراهی کرد.
روبر دسنوس وقتی که قبل از دگردیسیش خواست جهان رو در شمایل یک سورآل زنده کشف کنه به فاروئه ی دانمارک رفت. چرا؟ چون خوش و اب و هوا ترین جای جهان بود؟ چون نسیمی به مانند مدیترانه بر موهای دختران زیباروش مینشست؟ یا چون غروب های شگفت انگیزی داست؟ هیچ کدام. فاروئه سکنه ای نداشت. خانه های رها شده. کومه های خالی. قبرستان های عور. درنگی برای هم نشینی انسان با خودش. دیا از این جنس هست. در همهمه ی بازسازی بم کودک هشت ساله ای سنگی در دست داشت. سنگی از خانه ای که ریخته بود. آورده بود که خانه را با او بسازند. از نظر او آن سنگ همان تکه ای بود که میتوانست اون خانه رو از نو بسازه. چرا که ایستاده بود، روبه روی خانه ایستاده بود وقتی که خانه آوار شده بود و ریختنش رو تکه به تکه نگاه کرده بود و آن سنگ رو که از خانه فروریخته بود میشناخت. او تکه تکه ی اجزای خانه رو میشناخت چرا که آوارش رو دیده بود. دیا یک مجموعه از تکه های گمشده ی گذشته ی پیش روی انسان هست. گذشته ی پیش رو؟
گذشته ای که همچنان که تمام میشه دوباره در شکل خونخواره ای رو به روی انسان می ایسته . لایه لایه بم رو غبار و "دیروزها" پوشونده بود. و لایه لایه این عطر رو یک حسرت و سکوتی که عپعیابش در زندگی حقیقی ادم رو ازار میده در برگرفته.
در ارتباط با رایحه: معتدل. روشن. کلاسیک با گویش مدرن. با محوریت وودی-وتیوری در اتمسفر نرم و تمیز فلاوری و تکسچر سبز و آروماتیک.
مناسب برای کاراکتر : آقایان. میانسال‌. آرام. متفکر.‌ با ارجحیت محیط کاری و آکادمیک. شیک ، محترم ، قابل اعتماد و ریچ. چهار فصل اما با ارجحیت پاییز و بهار .
پخش بو : 6.5 از ۱۰
ماندگاری : 7 از ۱۰
رد بو: ۷ از ۱۰
نمره ی من: ۹.۵ از ۱۰
نمره برای استفاده عامه: 7 از 10
من کماکان نسخه وینتیج رو دارم اما شنیدم مقداری اجرای کار در نسخه های بعدی دچار چالش شده.
26 آذر 1396 پاسخ تشکر
33 تشکر شده توسط : علی complihanicated
ککممممممممممممک ایکاروس عزیز کمک میخوام
من بوی Dior Homme Parfum رو خیلی دوس داشتم
نت چرمی و زنبقش و اون حس پودری بودنش رو ولی الان خیلی گرون شده و نمیتونم بخرمش یه برندی که تو همین اوصاف باشه ولی با قیمت کمتر بهم معرفی کن
ممنونم
18 مهر 1397 پاسخ تشکر
به omid baghian
prada L'homme رو تست کن هم شبیه دیور اوم هست هم قیمتش مناسبتره هم پخش و ماندگاریش خوبه
21 بهمن 1398 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : علی

"amouage dia for man"
پرفیومی جذاب از کمپانی مطرح امواج که در ایران زیاد شناخته شده نیست و به خاطر عرضه محدود به اون بها داده نشده/opening این کار با بیس خنک و اروماتیک و معطر اغاز میشه بعد از مدت زمانی بیس ادویه ای و هل مانند درکنار نوت وودی کنار هم قرار میگیرند و عطر به dry down خودش نزدیک میشه که مقداری شبیه بیس میانی هستش مقداری سنگین تر و جا افتاده تر نشر بو و موندگاری خیلی خوب داره و همه پسند در کل تستش خالی از لطف نیست...
جناب کبیری/م.س./علی لطفی/ رئیسیان منتظر پستهای زیباتون هستیم...
30 مهر 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : م. س.
عطری چوبی بر محور وتیور و گل صد تومانی و وجود داشتن نتهای بالسامیک کار تابستانی خیلی شیک،زیبا و جذاب شده است که در عین حال رایحه ی کلاسیکی هم دارد.
راستش من کلا کارهای تابستانی رو دوست ندارم.چون واقعاً بی کاراکتر هستند ولی به هر حال در گرمای تابستان نمیشه کار گرم استفاده کرد و چاره ای جز استفاده از این کارها ی خنک که معمولاً یا وتیوری هستند یا مرکباتی یا فلاوری،نیست.
این کار آمواج بسیار برای تابستان عالیه.خیلی کیفیت خوب و عالی داره ولی پرداخت حدود ۶۰۰ تومن برای یک کار خنک که عاشقش نیستی خیلی سخته!
من به قدر کافی کار تابستانی دارم که نیازی به خرید این کار ندارم ولی اگر کسی کار خنک نداره و قصد خرید داره این کار آمواج جزو بهترین گزینه هاست.
یا حق
30 مهر 1396 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : مصطفی عطر C.L.O.N.E.R

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟