AMOUAGE - Sunshine for women

آمواج سان شاین زنانه

زنانه
کد کالا : ATR-32934
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی گلی
عطار :
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : آمواج
کشور مبدأ : عمان
سال عرضه : 2014
کد کالا : ATR-32934
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 320
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
16,000,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    6
  • نمی پسندم
    7
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    4
  • + 45 سال
    2
  • روزانه
    6
  • رسمی
    2
تعداد رای های ثبت شده : 46
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

عطر جدید، روشن و شورانگیز آمواج سان‌شاین زنانه همچون یک کلان‌شهر صحرایی در اوج ظهر می‌درخشد. آمیزه این عطر در نت‌های آغازین جوان‌پسندانه با روایح بادام، جلوه شیرین و گل‌فام گیاه درمنه و لیکور لذیذ انگور فرنگی سیاه شروع می‌شود تا حواس شما را شعله‌ور کند و انرژی شورانگیزی را به شما انتقال بدهد. نت‌های میانی آمواج سان‌شاین زنانه هم انبوهی از نت‌های گل‌فام و پیچیده را آشکار می‌کنند که از دلپذیری اوسمانتوس، طراوت مگنولیا و سرشاری یاس شکل گرفته‌اند و سپس همگی با همدیگر به‌واسطه نت گرم و سبک وانیل لطیف‌تر می‌شوند تا شما را با پاکی بازیگوشانه و همزمان پیچیده‌شان مسحور کنند. نت‌های شگفت‌انگیز پایانی اما از جلوه‌های خاکی‌ـ‌زمینی نعناع هندی، ارس خاردار،‌ جلوه چوبی پاپیروس و تنباکوی روشن خوش‌طعم سرشته می‌شوند تا ماندگاری و غلظت آمواج سان‌شاین زنانه افزایش یابد، بدون آنکه ذره‌ای از ویژگی‌های دلپذیر و گل‌فامش قربانی شود.

آمواج سان‌شاین زنانه که در یک بطری زرد زیبا و رنگین‌کمانی جای گرفته، نمی‌توانست نامی بهتر از این داشته باشد؛ عطری گرم و شاداب و پیچیده که همچون گنجینه‌ای می‌درخشد و فقط تعداد محدودی از خرده‌فروشان در سیاره زمین عرضه‌اش می‌کنند.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند آمواج
طبع خنک
سال عرضه 2014
گروه بویایی شرقی گلی
کشور مبدأ عمان
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه گیاه درمنه، انگور فرنگی سیاه، بادام
اسانس میانی وانیل ، یاس، مگنولیا ، گل اوسمانتوس
اسانس پایه نعناع هندی ، گل تنباکوی سفید ، سرو ، پاپیروس
نمره کاربران
Sunshine for women-آمواج سان شاین زنانه
رایحه
8.3
12 رای
ماندگاری
8.4
12 رای
پخش بو
8.2
12 رای
طراحی شیشه
8.8
12 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند آمواج
اخبار برند آمواج
نظرات کاربران (12 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
8
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
اولین بار که تستش کردم واقعا از بوی محشرش ذوق زده شدم. رایحه بسیار دلنشین و جذاب بود برام ولی حیف که پخش بوی بالا جوری که مدنظرم بود نداشت.رایحع در ابتدا بسیار اشنا اومد برام ولی هرچقد فکر کردم یادم نیومد شبیه کدوم عطره. چند روز بعد مجددا ازین عطر استفاده کردم و باز رایحه اولیه و میانی منو به وجد اورد، یک کار گلی شیرین که مخصوص خانومای بشاش و مهربون و سرزندس، ولی بعد از گذشت چن ساعت شیرینی ش خسته کننده و تکراری شد برام و بنظرم شادابی اولیه رو دیگه نداشت.خیلی شیرین نیست که باعث سردرد یا میگرن بشه. درکل رایحه یونیکی نداشت بنظرم و تو این سبک رایحه مطمئنا عطرهایی هستن که قیمت مناسبتری داشته باشن.
04 فروردین 1403 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی علی رشوند

6
رایحه
8
ماندگاری
6
پخش بو
9
طراحی شیشه
با عرض سلام و تبریک سال نو به همه ی دوستان گرامی.

با اسپری آمواژ سان شاین اولین موردی که به ذهنم رسید این بود که این رایحه چقدر آشناست و مطمعنم مشابه این رایحه را قبلا تست کردم و یا شاید داشتم.

نکته ی دیگری که جلب توجه کرد این که این عطر چقدر تم آلبالویی تنباکویی داره ولی هیچ نتی در ترکیب این عطر که رایحه تنباکو و یا آلبالو ایجاد کنه وجود نداره مثل هل و دارچین و نت ها و روایح دودی و تنباکویی. پس این عطر به نوعی میتونه مردانه هم باشه.

تنها موردی که به نظرم به میزان کمی مشابه این کاره عطر آمواژ باندلس از همین برند هست. ضمن اینکه باندلس به نظرم نسبت به سان شاین تاپ تر و مدرن تر در این نوع روایح است.

آمواژ سان شاین و باربری بریت سبک رایحه یکسان دارند ولی شباهت رایحه چندانی ندارند. در باربری بریت شیرینی تند و خشنی وجود داره که تا انتها غالبه و اجازه خودنمایی به سایر نت ها نمیده، در سان شاین همه چیز در این سبک سر جای خودش قرار گرفته.

دومارلی عوجان را تست نداشتم اما اگر آنقدر که گفته شده عوجان به انجل شیر بایکیلیان شباهت داره و با توجه به تست انجل شیر میتونم بگم سان شاین کوچکترین شباهتی به انجل شیر بایکیلیان نداره.

در نهایت سان شاین یک کار گرم و شیرین و دلچسب و ادویه ای و به نظرم تنباکویی و البته با ارزش هست و جزو معدود عطرهایی هست که با وجود اینکه همانطور که عرض شد رایحه عطر خیلی خیلی آشنا به نظر میاد، برام دلنشین بود.




29 اسفند 1402 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : احمد شجاعی سالمی

9
رایحه
5
ماندگاری
4
پخش بو
8
طراحی شیشه
این عطر رو چند روز پیش از سایت عطر افشان سفارش دادم بوی بسیار شیک و خوبی داره اما ماندگاری و پخش بوی ناامید کننده فکر کنم بیشتر نُت بادام هست که این عطر رو تا پایان کار زنده نگه میداره در مجموع متاسفم که چنین هزینه ای رو برای این عطر صرف کردم و میتونستم با مبلغ به مراتب پایین تر کاری مثل باربری بریت که تقریبا رایحه مشابهی داره تهیه کنم
29 دی 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : سالمی امیر علوانی

10
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
9
طراحی شیشه
عطر فوق العاده خوشبو و موندگاریه. من واقعا دوسش داشتم. اولش با اینکه نظرات خوب بود اما تردید داشتم بلایندبای کنم ولی چقدر خوب شد که خریدمش. واقعا عالیه و پیشنهاد میکنم. اصلا هم تم عربی نداره بوش
05 مهر 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : سالمی هاشم پور

9
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
سان شاین از برند آموآج با غلظت ادوپرفیوم 🌻

🟡بدون شک یکی از دلچسبترین کارهای آموآج که حقیقتا به اندازه درخشش آفتاب دلنشین و سرشار از حس زندگیه.
از نامگذاری،رنگ شیشه و هارمونی این آیتما با رایحه داخل لذت بردم‌.
در گروه شرقی-گلی قرار میگیره.شیرین و طبع بوی نسبتا گرم(معتدل در درای داون) داره.

🟡در اپنینگ کار حس شیرینی کاملا ملموسه که در بطنش جویسی(آبداره) و برای من خیلی قابل تشخیص نبود اما کاملا حس میکردم باید یه میوه تابستانی از خانواده هلو و آلو یا حتی پالم(آلو سیاه) باشه اما ظاهراً انگور بوده.
اون شیرینی تر و تازه جاش رو به شیرینی تنباکویی میده اما توجه کنید اصلا تنباکو در این پرفیوم وایب اسموکی و دارک نداره و کاملا بالانس،کنترل شده و فمینمه.
اثری از یاس و گل های سفید رو به هیچ وجه حس نکردم.
در قسمت درای داون تلفیق بادام و وانیل کاملا قابل تشخیص میشه و یه حس خیلی نرم و حتی کمی لاکتنیکی به رایحه میده‌.
نت بادام در این رایحه به شکل پودری و شیرین کار شده و حس بادام تلخ رو به هیچ وجه نداره و صدرصد همراه شدن وانیل،هارمونی بسیار شکیلی به درای داون داده و اون آکورد ناتی رو به بهترین شکل نمایش میده.
پرفیوم بانشاطی هست و تمام چیزی که یه رایحه چهارفصل و حتی امضا که باید داشته باشه رو،داره.
بیشتر مناسب نیمه اول ساله اما برای نیمه دوم سال هم می‌تونه بهترین باشه.
سیلاژ و پرفورمنس در خور برند نیش آموآج رو داره و نیازی به تعریف نیست.

26 خرداد 1402 پاسخ تشکر
23 تشکر شده توسط : سالمی آیدا

بوی بی نظیر و شیک ازین عطرها که همه ازت بپرسن اسمش چیه خاص شیک !
من عطرهای متفاوتی دارم مثل چنس کوکو شانل فلاور بمب گوچی بلوم جنیفر لوپز استیل والنتینو پودری ورساچه اروس و ورساچه هاااا این عطر خیلی خاص بود عطر شیطونی هست؛)))) با نظرات دوستان بدون تست خریدم راضیم
18 دی 1401 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : سالمی هاشم پور

شروع كار كاملا فانتزي،آدامسي،فِرِش،شيرين و مهربون انگار رايحه داره از ته دل ميخنده و لپاش چال ميشه. حس خوشحالي و فراغت رو منتقل ميكنه و نت ميوه ايش بولده.منو ياد آفتاب و اسموتي و پيك نيك انداخت
كم كم تو دراي داون از اون سرخوشي كاسته ميشه و رايحه هنوز شاد و آدامسيه ولي اون خنده تبديل به يه لبخند بالغ تر مليح شده.يادمه بچه بودم يه پاك كناي معطري مد بود كه شبيه ميوه بودن.تو دراي داون اون بورو برام تداعي كرد.جنس گلهاش با كاراي معمول متفاوته من نميتونم تشخيص بدم دقيقا چه گلهايي تركيب شدن و اينكه انگور تا انتها يه وزنه ي قدرتمند اين عطره.
نام گذاري كاملا مناسب و رنگ زرد شيشه دقيقا رنگ همين رايحس.انتخاب يونيكي براي روزاي معتدل افتابي ميتونه باشه و جزو روايح خاصه.براي سنين زير ٣٠ بيشتر مناسبه.
15 آذر 1401 پاسخ تشکر
31 تشکر شده توسط : حیرا سالمی

وقتی تستش کردم انگار همه عطرای قبلیم رو فراموش کردم ! لحظه اول خیلی برام ناراحت کننده بود و برام شوک آور بود ! چونکه من عطرای محبوبی دارم : مثلا کازاموراتی لیرا ، ویکتوریا سکرت اسکندل یا حتی لالیک لامور ، مون پاریس ، ادیکت دیور و حتی فلاور بمب ، اینها عطرای مورد علاقه من برای فصول مرتبط به خودشون بودن همیشه !
اما با اولین اسپری این عطر انگار همه اونا برام بی اهمیت شدن! برام یه بوی آشنا بود بعد از اینکه خریدمش و خیلی فکر کردم یادم اومد من شبیه این عطر رو در نسخه غلیظ تر و حتی خشن تر در استایل کاملا مردونه توی ادکلن دمارلی عوجان از برند دمارلی استشمام کرده بودم ، یعنی آمواج سان شاین دقیقااااا نسخه ظریف شده و ملایم شده و پرنسسی شده ی دمارلی عوجان بود ! خیلی خیلی خیلی دوسش دارم کاملا وانیل و بادام و انگور سیاه و قرمز و گل های سپید رو حس میکنم ازش ، بشدت بنظرم خوشبو و جذابه و عطریه که تا الان بالای ۳۰نفری بودن که اسم دقیقش رو ازم خواستن ! واااااو
05 آذر 1401 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : سالمی هاشم پور

تصورم از سان شاین قبل از تست عطر با توجه به رنگ و اسمش، یه عطر خنک تروپیکال، تابستونی بود برای استفاده در روزهای افتابی و یادمه چقدر سورپرایز شدم وقتی بار اول تستش کردم و چقدر با تصور من فاصله داشت... در اصل اینجا سان شاین خود افتابه در درون این شیشه زرد...قراره بعد از استفاده، گرمای خورشید رو برای صاحبش به ارمغان بیاره وقتی دلش برای افتاب تنگه...گرمایی لذت بخش، شیرین و پر از انرژی مثبت...
حالا چیزی که این عطر رو متمایز و قابل توجه میکنه از نظر من اینه که تعداد عطرهای تنباکویی زنانه همون طور که میدونید خیلی کمه و سان شاین یکی از بهترین اونهاست...ضمن اینکه جدی و مقتدره ولی کاملا خانمانه س...یه عطر معتدل رو به گرم تنباکویی وانیلی با شیرینی کاملا کنترل شده ...یه تنباکوی میوه ای( انگور فرنگی سیاه به همراه اوسمانتوس که بویی تو مایه های زردالو و هلو ایجاد کرده) در ترکیب با مقداری وانیل...گلها به صورت بولد و مشخص حس نمیشن و پچولی کمی هم در بک گراند در ده دقیقه اول حس میشه که کم‌کم محو میشه
خیلی مناسب سن پایین نیست ولی برای خانمهای بالغ و تا حدی جدی یا برای فضایی که توقع میره جدی تر و رسمی تر باشی عطر خیلی جذابیه و پخش متوسطش عطرو باز هم مناسب تر میکنه برای محل کار و جلسات ...حتی به نظر من عطرهای تنباکویی شیرین از جمله همین عطر برای رفتن به کافی شاپ و فضاهای اینچنینی یا دیت و قرار یا دورهمی ها و شب نشینی های دوستانه هم به نظرم جذابن و میتونه کاربردش رو باز هم بیشتر کنه بخصوص که به جز روزهای گرم تابستون و اواخر بهار، بقیه مواقع رو میتونه ساپورت کنه
29 فروردین 1401 پاسخ تشکر
31 تشکر شده توسط : سالمی هاشم پور

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
خیلی بوی شیک و عالی داره ! نه خنک مثل بقیه آموآژ ها و نه خیلی عطر عربی! یه بوی گرم و شیک اما سر درد نمیاره چون من میگرن شدید دارم ولی در عین حال انتهای بو، یک بوی عطر عربی اروم داره و بسیار شیک هستش و به نظرم این عطر شما رو از همه خاص و جدا می‌کنه! و شعار خود عطر اینه: هدیه‌ای از طرف پادشاه!( منظور همون پادشاه خودشون عمان هست ) و آموآژ برگرفته شده از کلمه امواج ( امواج دریای عمان ) هست و واقعا با این عطر احساس خاص بودن و می‌کنین.
من بیشتر برای فصول سرد و خنک، قرار عاشقانه ، مهمانی و مجالس در شب پیشنهاد می‌کنم .
و در کلام اخر
خیلی دلبری کرد برای من بین خیلی از عطرهای در سطح خودش یا کامرشیال!
19 دی 1400 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه فاطمه فیضی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟