LOEWE - 7Anonimo

لووه 7 آنونیمو ( لووه سون )

مردانه
کد کالا : ATR-32820
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های چرمی
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : لووه
کشور مبدأ : اسپانیا
سال عرضه : 2016
کد کالا : ATR-32820
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 105
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
5,370,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    8
  • نمی پسندم
    5
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    13
  • + 45 سال
    4
  • روزانه
    3
  • رسمی
    13
تعداد رای های ثبت شده : 88
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

سازندگان این عطر غلیظ و قوی برای ساخت آن از اولین ادیشن مردانه «لووه 7» الهام گرفته‌اند. در میان هفت رایحه کلیدی‌ای که این عطر را می‌سازند، رایحه‌های دودی از همه برجسته‌تر هستند. این رایحه‌های دودی به‌خوبی در کنار نت‌های پایه چوبی به سطح تعادل رسیده‌اند تا جاذبه‌های مردانگی را با ظرافت آمیخته کنند. رایحه‌های چرمی و اصیل عطر «7آنونیمو» نیز شخصیت عطرهای کمپانی لووه را به‌خوبی در این عطر برجسته کرده‌اند.

عطر «7آنونیمو» برای مردان پُرشور، صلح‌طلب و سخاوتمندی ساخته شده است که در دنیای درونشان زندگی فعالی دارند؛ برای مردان بی‌ادعایی که قهرمانان گمنام قرن بیست‌ویکم هستند؛ ‌مردانی که برای ماندن در خاطره‌ها نیازمند هیچ نامی نیستند. ساختار آمیزه‌ای این عطر هم شدیدا مردانه و جذاب است و هم حالت شرقی، تند و چرمی دارد. رایحه‌های دودی در نت‌های اولیه به‌خوبی با فلفل صورتی آمیخته شده‌اند، درحالی که رایحه‌های خس‌خس، چرم و لوبان با ظرافت تمام در نت‌های میانی قرار گرفته‌اند. رایحه‌های چوب صندل و لابدانیوم هم حالت گرم و خامه‌ای جذابی به این عطر داده‌اند تا خصلت مردانه و آرامش‌بخش آن را به کمال برسانند.

طراحی بطری عطر «7آنونیمو» مانند بطری عطرهای «لووه 7»، «لووه 7 نچرال» و «لووه 7 اسپرت» است، اما این بار رنگ مشکی بدنه عطر در کنار قسمت‌های فلزی و نقره‌ای قرار گرفته است. لوگوی برند لووه هم در بالای درپوش این عطر نقش بسته است.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند لووه
طبع گرم
سال عرضه 2016
گروه بویایی رایحه های چرمی
کشور مبدأ اسپانیا
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه فلفل صورتی ، روایح دودی
اسانس میانی لوبان ، خس خس ، چرم
اسانس پایه چوب صندل سفید ، لابدانیوم
نمره کاربران
7Anonimo-لووه 7 آنونیمو ( لووه سون )
رایحه
8
28 رای
ماندگاری
7.7
27 رای
پخش بو
7.4
27 رای
طراحی شیشه
7.1
28 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند لووه
اخبار برند لووه
نظرات کاربران (20 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
10
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
جذاب دوست داشتنی لعنتی نت اولیه این عطر شما رو شگفت زده میکنه حس خیلی خوبی ازش میگیرید من ک دوسش دارم پیشنهاد میکنم حتما برای پاییز و زمستان استفاده کنید
14 بهمن 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : رضا عطردوست امیر علوانی

10
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
موهبتی بدیع در گستره ی شخصیت مردی آرام اما خطرناک که گویی، خاکستر زیر 🔥 است.... ظرفیتی عمیق در ❤️ مردی عاشق که گویی، معشوق تمام وسعت ❤️ اش را پوشانده است.... سیمایی سیاه از پوشش ریش آنکارد شده که گویی، در تار و پود سیمای سیاهش وفاداری از عشق نهفته است.... قامتی بلند از عرش یک مرد که گویی، تا فرش عشق در سجود است.... ردپایی شاخص در سرمای سهمگین که گویی، تا بازگشتی دوباره جاودان است....
.............
عطری بسیار باکیفیت در گستره‌ی تلخ بخوری دودی که شایستگی هر مرد عاشق را بر معشوق، آشکار می‌سازد. شروعی بسیار تند و تیز فلفلی و بخوری که تا عمق حس بویایی را در همان ابتدای تهاجم، تحریک می‌کند و در کسری از دقیقه با سرعت تاریکی از روایح وتیوری و تلخ بخوری در کناره های چرم ادغام میشه و رایحه‌ای بسیار روح نواز و تقریباً خطی را ارمغان می‌دهد. رایحه‌ای روح نواز از ادغام روح معشوق با عاشق که معشوق با قرار ملاقات عاشق، ناخودآگاه مرد عاشق خویش را در آغوش خواهد کشید. رایحه‌ای آنقدر دلنشین که در گستره‌ی سفید پارک سپیدپوش، معشوق در کنار عاشق، هیچ سرمایی را درک نخواهد کرد. رایحه‌ای آنقدر جذاب و تاثیرگذار که مرد عاشق با سیمای سیاه از پوشش ریش آنکارد شده، در قلب و روح معشوق نفوذی ۱۰۰% خواهد داشت که چشمان معشوق نابینای سیمای عاشق خواهد بود. رایحه‌ای آنقدر خوشایند و پاکسیما که مرد عاشق با تن‌پوش او، جلوه‌ای جاودانه در تفکر معشوق خواهد داشت. رایحه‌ای آنقدر امن که مرد عاشق با تن‌پوش او، هرگز بر معشوق تکراری نخواهد بود.
.........
واقعا یکی از بهترین ها در عطرهای بخوری چوبی در تم تقریبا چرمی است که تابحال تجربه کردم. قبلا هم این موضوع را مطرح نمودم که قیمت هر عطری حقیقتا نمیتونه مورد پسند بودن همان عطر را برای عموم مخاطبان، تضمین کنه و این عطر مثال بارز همین موضوع است، چراکه با قیمت تقریبا متعادل خودش نسبت به سایر عطرهای اروپایی، دارای رایحه‌ای بسیار جذاب و عام پسند می‌باشد.
مناسب تن‌پوش آقایان ۳۰ سال به بالا در روزهای سرد یخی، با پوشش ریش صورت آنکارد شده با ماندگاری بیش از ۲۴ ساعت روی لباس (بیشتر لباسهای نیمه ضخیم) و ۵ ساعت روی پوست گردن که ۲ ساعت اولیه ی تن‌پوش روی پوست گردن خیلی خوب خودشو آشکار می‌کنه با پراکنش خوب در ۴۰ دقیقه ی ساعت ابتدایی تن‌پوش و متوسط اما قابل احساس توسط مخاطب همراه در ساعات بعدی تن‌پوش. شایان ذکر است که رایحه ی عطر مذکور عطر بسیار خاص و بی تکرار است یا حداقل من براش مشابهی نمی‌شناسم که حتی واژه ی آن و یا این برایش شایسته نیست و در نظر من واژه ی او، برای خطاب کردنش سزاوار است. چراکه بپاس رایحه ی خاصش، او را بصورت جرم بیولوژیکی میبینم که انگار قابلیت تکلم با مخاطب تن‌پوش کننده بصورت بیان خاموش داره.
قیمتی بسیار مناسب برای داشتن ارزشی معطر در آرشیو معطر...
سپاس از همراهی بزرگواران.....
03 مرداد 1402 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : رضا عطردوست هاشم پور

9
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
امروز سمپل 2 میل این عطر از سایت عطرافشان به دستم رسید
به نظر من که خیلی خوش بو هستش و اصلا حس بدی ازش نگرفتم
روغنی و غلیظه و موندگاری خوبی داشت
برای پوشیدن در فصول سرد کار قشنگی هست
03 دی 1401 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : هاشم پور سعید رضایی شوشتری

سلام و روز خوش به همگی:
Anonimo 7 کاری است بسیار مستکم و مردانه که مابین دنیای نیش و دیزاینر جولان میده.
عطری بالزامی، نیمه اسپایس و بخوری که بر سفره ایی تلخ و گیرا از چرم گسترانیده شده.
با شروعی اسپایسی و تند از روایح اصطلاحا مدیسین یا دارویی کار خودش رو آغاز میکنه. نتی که بسیار زیاد یادآور رایحه میخک هست.شاید سعی شده رایحه ایی تمیز و تیز اما نه از جنس پودری و صابونی طراحی بشه و انصافا نتیجه خوبی هم از این طراحی حاصل شده.
رایحه ایی فوق العاده تلخ و گیرا از ادغام بخور و بنزوئین با حفظ حالت تیز و اسپایسی آغازین، میدل نت کار رو تشکیل داده که خیلی مقتدرانه و مردانه نمایش خودش رو پیش می بره.
لابدانیوم ، چرم و وتیوری خیس و نمور ،وجهی تاریک و نمناک به کار دادند که جذابیت و استحکام رایحه رو بیشتر کرده.
کاری خوش ساخت و نیش گون با رایحه ایی خاص و پرفومنس قابل قبول که با کمترین حاشیه و پیچیدگی اضافه حرفش رو به مخاطب القاء میکنه.
با ارفاق میشه این کار رو در دسته چرمی و وتیوری قرار داد و با توجه به قیمت تقریبا مناسبی که داره، برای علاقمندان به این سبک روایح گزینه خوب و قابل توجهی خواهد بود.
روزگاری بی غم و استرس رو براتون آرزومندم
09 آبان 1401 پاسخ تشکر
30 تشکر شده توسط : Rohaam رضا عطردوست

آقا اگه از رایحه میخک و بی حس کننده دندان پزشکی خوشتون میاد میتونید تهیش کنید بنظرم
09 بهمن 1400 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : saeidrostami118 معین هاشمی

بنده به وضوح بوی "میخک" رو در این عطر استشمام میکنم کسی از دوستان هم این نت رو احساس میکنه؟
14 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
درود بر نوید صدیقی
من بسیار به رایحه ی میخک علاقه مندم و همیشه در گشت و گذارِ عطری خودم دنبالِ عطرهایِ با رایحه ی شاخص میخک میگردم.
اتفاقا این عطرُ هم بسیار دوست دارم و در فصول سردسال خیلی برام لذت بخشِ . منتها من رایحه ی میخک در این عطر متوجه نمیشم.
این عطر رایحه ای صمغی دودی بر پایه ی لادن و چرم داره واز ابتدا تا انتها ، در هر ۳ نت، رایحه ی بسیار شیک و دلپذیری داره.
برقرار باشید
15 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : saeidrostami118 معین هاشمی
درود پارسی جان ، سرج لوتنز نواغ رو تست کن حتما
15 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : جمشیدآرام جاویدان
ممنون پارسی جان
15 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : پارسی
درود امیرخان. اگر ممکنه اسم کاملشو بنویس برام. با پسوند نویر و نواغ سرچ کردم برام نیاورد
15 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Amir Mohammad
Serge Noire Serge Lutens
خدمتت پارسی جان
16 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : پارسی
بله قطعا میخک داره، منم بوضوح احساسش می کنم در تمام طول عمر عطر
03 خرداد 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : شهریار فاطمه فیضی

7
رایحه
6
ماندگاری
7
پخش بو
7
طراحی شیشه
با توجه به تعاریف ،تراول سایز این کار را خریداری کردمرایحه ای بر پایه چرم و وتیور...تا حدودی تلخ و گاهی تیز و گزنده..بوی مطلوبی داره ،ولی همه پسند نیست و بنوعی جوان پسند هم نیست،مناسب میانسال و تا حدودی کاراکترهای جدی و رسمی پوش .تا حدودی تم این کار شبیه کارهای امواژ هست ،البته با کیفیت بمراتب نازل تر و تغییر نت چندانی را احساس نمیکنید و بنوعی رایحه خطی است.برای استفاده روزمره و فصول سرد و حتی اواسط بهار مناسبه،چون قیمت تقریبا مناسبی داره و ارزش هزینه ای را که میپردازید را تقریبا دارد...البته لووه برند متوسطی است و کار خیلی شاخصی را ازش ندیدم.اکورد چرم در این عطر در ادغام با بقیه عناصر تشکیل دهنده هست و تلخی و گزندگی روایح بخوری و صمغی انرا تبدیل به یک کار تلخ و مردانه و جدی کرده.....با توجه وضعیت قیمتها و شرایط دشوار اقتصادب،عرضه تراول سایز یک حرکت بسیار مناسب و بجا هست که امیدواریم برای محصولات بیشتری عرضه بشود تا عشاق عطر با هزینه کمتر بتوانند از روایح بیشتر لذت ببرند ...شاد و سلامت بمانید
29 بهمن 1399 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : Shaghayegh شهریار اسماعیل پور smaeelpoor.sh

انونیمو لووه
اپنینگ خیلی خوبی داره . یک رایحه فرش و مملو از فلفل که واقعا زیباست . سریعا حالت عطر به یک عطر کلاسیک تغییر میکنه و یکم عطر رو خشک میکنه که از بوی دودی خشکیش رو گرفته. بعد از گذر زمان حالت چوبی و چرمی به خودش میگیره و هرچی میگذره چرم بولد تر میشه.
در کل نسبت به قیمت کار ارزنده ای هستش ولی از اون کارهای دیزاینری ای نیست که بشه بلایند بای کرد . همچنین به درد جوون ها هم نمیخوره.
19 آذر 1399 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : مهدی ارجمندی امین کریمی
درود بر امیرآقا
من به شدت این عطرُ دوست دارم و دوسه سالی هست که گهگاه بهش سر میزنم. می خواستم بپرسم شما که عطرهای نیش زیادی بو کردید ، میتونید چند کار نیش تو این سبک و سیاق بهم معرفی کنید که تستشون کنم؟
احساس میکنم به این سبک بو خیلی علاقه مندم.
20 آذر 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : حامد Amir Mohammad
درود پارسی جان
در همین سبک و بو این کار نسبت به قیمت واقعا با ارزشه . پخش و ماندگاریشم خوبه.
معمولا چیزی که این کار رو متمایز میکنه و مشخصه اصلیش حساب میشه تم کلاسیک داشتن این عطر هست که خب در کمتر عطر نیشی از این سبک استفاده میشه و معمولا کارای نیش پدرمادر دار به سمت روایحی میرن که از چیزی یا اتفاقی نشئت گرفته باشه . هستند روایحی که ممکنه این بو رو بدن . اپنینگ سریع اون منو یاد میکسی از جورنی و جوبیلیشن انداخت و تم کلاسیکش منو یاد کارای ارامیس .
پیشنهاد میکنم اگر انس گرفتین باهاش شارژ کنین کار با ارزشیه .
20 آذر 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 پارسی
سلام بر جناب پارسی.
البته سوال شما خطاب به جناب امیر محمد هست و ایشون هم توضیحات خوبی فرمودن اما منم علاقه ی مشترکی به این سبک کار دارم و گفتم تجربه م رو باهاتون به اشتراک بذارم.
این کار یه عطر فلفلی _ اینسنی هست که تو درای داون تمی چرمی چوبی به خودش میگیره.به شکل تام مشابهی ندیدم براش اما کارای اینسنسی خوبی هستن که شباهت زیادی بهش دارن.
از جمله بعضی کارای مونتاله مثل فول اینسنس و بهتر از اون کارای جیمز هیلی از جمله او ساکری و کاردینال و کمی هم فونشیا.در کل جیمز هیلی تو کارای اینسنسی به نظرم یکی از بهترین هاست.
از جنبه چرمی_ چوبی اما اگه بخوایم نگاش کنیم بعضی کاری بوتگا بهش شباهت دارن.
20 آذر 1399 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : علی رشوند 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆
درود بر آرشیتکت عزیز و امیر گرامی
از هر دوی شما بسیار سپاسگزارم
20 آذر 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Amir Mohammad architect
یک ادوکلن دیزاینری اما با کیفیت نیش. ماسکولین و های کلاس.
21 آذر 1399 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : علی رشوند 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆

7
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
7
طراحی شیشه
لووه 07انونیمو.
اپنینگ این کار رایحه بخور در ترکیب بافلفل هست که البته بخور( صمغ کندر احتمالا) برای ما ایرانی ها تاحدی نا اشناست.
یه رایحه گلی اشنا+ یه رایحه صمغی شیرین هم کار رو همراهی میکنن که ظاهرا لابدانوم و بنزویین هستن.
با حرکت به سمت درای داون کار بیشتر حس چرمی_ چوبی
( صندل) میگیره.
کار باارزشیه اما تاحدی تم کلاسیک داره و مناسب جوونا نیست به نظرم. پخش و موندگاری مناسبی داره و تقریبا چهارفصله.

18 مهر 1399 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 مهدی ارجمندی

گرم ادویه ای چرمی تلخ و چوبی مجلسی شاید کمی بخوری چیزیکه من حس کردم.رایحه اش خوشاینده
پخش و ماندگاری متوسط
ارزش خرید ۶ از ۱۰
10 اردیبهشت 1399 پاسخ تشکر
امروز که دوباره تست کردم میبینم خیلی شبیه به آمواج جوبیلیشن هست که البته من جوبیلیشن رو خیلی نپسندیدم پس اینم زیاد باب میلم نیست
24 اردیبهشت 1399 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟