DAVID YURMAN - Summer Essence

دیوید یورمن سامر اسنس

زنانه
کد کالا : ATR-32604
نوع عطر : ادو تویلت
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : گلی میوه ای
عطار :
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : دیوید یورمن
کشور مبدأ : ایالات متحده
سال عرضه : 2012
کد کالا : ATR-32604
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 5
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
160,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    2
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    3
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    2
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 14
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

«سامر اسنس» عطری باطراوت و گل‌فام است که روح فصل تابستان را با نت‌های گل‌فام باطراوت و باشکوه همراه می‌کند تا از این طریق یادآور گل‌هایی باشد که در روزهای تابستانی جلوه‌ای دلفریب پیدا می‌کنند و در طول شب‌های تابستانی بلند نیز بازتابی فوق‌العاده زیبا و ماندگار دارند. بطری زیبایی این عطر از مایه‌های بنفش‌رنگ سنگ آمتیست الهام می‌گیرد که همچون غروب خورشید درخشان و پرتوافشان است. این سنگ قیمتی معمولا در کالکشن جواهرات دیوید یورمن کاربرد دارد و رنگ آن مکمل‌ زیبایی برای عطرهای جواهراتی کالکشن اسانس است.

نوع عطر ادو تویلت
برند دیوید یورمن
طبع خنک
سال عرضه 2012
گروه بویایی گلی میوه ای
کشور مبدأ ایالات متحده
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه هلو ، گلابی ، شکوفه سیب
اسانس میانی سنبل ، گل برف ، ارکیده
اسانس پایه مشک ، کهربا، چوب صندل سفید
نمره کاربران
Summer Essence-دیوید یورمن سامر اسنس
رایحه
7
1 رای
ماندگاری
7
1 رای
پخش بو
6
1 رای
طراحی شیشه
5
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند دیوید یورمن
نظرات کاربران (3 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
من مثل دوستان حرفه ای نیستم
اما به نظرم بهشت این بو را دارد
ترکیبی از خنکی و بوی شکوفه های بهاری
19 اسفند 1400 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : Azi_Sa کامبیز

کاملا موافقم با حرف فاطیماه عزیز در مورد این عطر به جز اون ‌بخشش که گفتند کمی بوی گلاب یا فضاهای زیارتی میده که من ذره ای چنین چیزی ازش برداشت نمیکنم) من هم با صحبت ایشون موافقم که از این دست روایح بین عطرهای زنانه خیلی کم پیدا میشه...بالانس بسیار زیبایی از گل و میوه...گلهاش اکثرا از جنس گلهای بنفشه(سنبل و ارکیده) در کنار شکوفه سیب(برخلاف اکثر عطرهای تابستونی زنونه که فضاشون بر محوریت گلهای سفیده)و ترکیب شده با میوه های تابستونی کاملا طبیعی و فرش(هلو و گلابی)...نتیجه کار در نهایت یک عطر ملایم،سرزنده،اکواتیک،خوشمزه و انرژی بخش برای استفاده روزانه در فصول گرم شده...عطر بسیار کم شیرینِ گلی، که بوی هیچ گلی هم به طور مشخص در اون واضح و بولد نیست و در بک گراندش ملسی میوه های تابستونی کاملا حس میشه...یه ترشی خیلی ملایم شبیه عطرهای سیتروسی...مناسب برای همه سنین و قابل استفاده برای موقعیت های مختلف...مشابه این عطر از نظر حس و حال و فضایی که ایجاد میکنه برای استفاده کننده( و نه از نظر مشابهت بو) از نظر من، عطر هالووین جسوس دل پوزوئه که اتفاقا رنگ هردوشون هم از نظر ظاهری بنفشه...
05 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : کامبیز سخی ایرن

7
رایحه
7
ماندگاری
6
پخش بو
5
طراحی شیشه
زیر خوشبو ترین عطر لاین اسنس دیوید یورمن، جمع بندی تجربه شخصیم از کل این لاین رو مینویسم. پس به ترتیب علاقه شخصیم و شیک بودن بو پیش میرم:
۱-summer essence (بنفش):شعارش radiant and alluring ه و ادیشن مورد علاقه من از این لاین دیوید یورمن. قلب قلب.شروعش یکم الکلیه ولی بهش زمان بدید، پتانسیل اینو داره که عاشقتون کنه. یه بوی میوه ای گلی خنک و سبک و کم نظیر در نوع خودش.معمولا کمتر کار خنک و لایت زنانه ای تو این سبک بو پیدا میشه.نمیدونم دیسکانتیو شده یا نه ولی حیفه واقعا. شیرینی بالانس و کافی. شعارش رو به نحو احسنت به نمایش گذاشته. اون دسته از عزیزان که حساسیت رو عطر حرم و گلاب و این دست روایح دارن و حتی اگه کوچکترین شباهتی ببینن بهش فرصت خودنمایی نمیدن، سمت این کار نرن بهتره. تنها عطری از یورمن ک من حاضرم روزی بپوشمش ، این کاره:)
۲-Delicate essence(صورتی): شعارش romantic and feminine عه . بوش به اندازه بنفشه زیبا نیست ولی کار خنک و شیرین و قشنگیه باز هم. منو یاد کارای زنانه ی ایسی میاکه انداخت. مخصوصا اون ته بوی خنک طالبی طور قاطی با شیرینیش. فکر میکنم مدل ایسی زنانه(ادوتویلت) تا حد زیادی همپوشانی داشته باشه و من این کارو بالانس شده تر از اون میبینم شخصا. درمورد شعار، بنظرم این یکی خیلی راستگو نیست. من نه وجه رمانتیک میبینم نه ان چنان لطافتی. یه عطر شاداب و تازه ی ساده.
۳-Exotic essence (نارنجی):شعارش mysterious and sensual عه. گرم ترین و کرمی ترین ادیشن این لاینه. بنظرم شعارش به جاست. انگور فرنگی هم حس میکنم تو لایه هاش. بنظرم میتونه از نظر بو شبیه به نسخه طلایی یورمن در نظر گرفته بشه ولی خیلی کمتر گلی و رزیه و من بیشتر دوستش دارم. کمی کرمی،فقط کمی. یه ترشی خیلی ریزی هم تو عمق عطر هست که فقط تو این ادیشن حسش میکنم.
۴-Fresh essence (سبز): شعارش Crisp and playful عه. نزدیک ترین ادیشن به نسخه طلایی مشهور دیوید یورمن. و دور ترین ادیشن این لاین از سلیقه من. انگور فرنگی بسیار بولد و شلاقی در بستر نامناسبی از یکسری نت های خنک و گلی، نت سیب هم نسبتا نامحسوسه. پتانسیل سردرد بالا. بوی این ادیشن خیلی پررو و گستاخه. درست مثل شعارش. کرکتر دوست داشتنی نداره این عطر اصلا:(
از نظر پرفورمنس، تمام کارهای این لاین واقعا با کیفیت و قوی بودن.نسخه زرد و سبز قوی ترن، نسخه صورتی و بنفش لایت تر.
10 فروردین 1400 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : Z.gh Saba.taheri

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟