DOLCE & GABBANA - Dolce Floral Drops

دولچه گابانا دلچه فلورا دراپز ( دراپس )

زنانه
کد کالا : ATR-32153
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
مشخصات تولید
نام برند : دولچه گابانا
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2015
کد کالا : ATR-32153
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    3
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    1
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 8
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

شبنم

برند دولچه اند گابانا در سال 2014 محصولی به نام "دولچه" روانه بازار کرد ادکلن حاضر به عنوان اولین وارث این خانواده در سال بعد متولد شد.

دولچه فلورال دراپز از نسخه ی قبلی با طروات تر و زنده تر است و سعی شده  در آن از حس خوب شبنم روی گلهای خوشبو الهام بگیرد تا این حس را بیشتر به مخاطبش القا کند

ادکلنی گلی و خنک با بوی غالب نیلوفر آبی برای استفاده در فصول گرم سال

برند دولچه گابانا
عطار ژان مارک شایلان، لوران لگرنک
طبع خنک
سال عرضه 2015
گروه بویایی رایحه های گلی
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه بهار نارنج، سیب ، هلو
اسانس میانی نرگس ، نیلوفر آبی ، گل آماریلیس
اسانس پایه مشک ، چوب صندل سفید ، چوب کشمیر
نمره کاربران
Dolce Floral Drops-دولچه گابانا دلچه فلورا دراپز ( دراپس )
رایحه
7.5
2 رای
ماندگاری
6
2 رای
پخش بو
5.5
2 رای
طراحی شیشه
8.5
2 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند دولچه گابانا
اخبار برند دولچه گابانا
نظرات کاربران (11 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
به خاطر تعریف دوستان دکانتشو گرفتم .متاسفانه خیلی بد بود. بوی صابونی که شیرینی خاصی توش حس نکردم.فقط واس کسانی خوبه که عطر با بوی تمیزی دوس دارن و عطر دونفره میخوان.و خیلی لایت هست. یعنی ازین ور میزنی ازون ور بوش میره. اصلا موندگاری نداره.و توی سایت ها گفتن شباهت زیادی داره به دولچه اصلی که سبزرنگه.
13 فروردین 1403 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : سميرا_ال کامبیز سخی

سلام وقت بخیر این عطر موجود نمیشه؟
03 فروردین 1402 پاسخ تشکر
پاسخ مدیر : سلام این مورد بعد عید بفرمایید بررسی کنیم

من این عطر رو تست کردم.هم این عطر ،هم مدل دولس عطرهای ساده و خوبین.ازار فکر نکنم کسی رو بدهند.ولی منتظر چیز عجیبی هم نباشید.من که خوشم اومد
09 فروردین 1401 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : شکیبا Amirhossein

من این عطر رو تست کردم. واقعاً زیباست. البته قیمتش خیلی گرون شده متاسفانه.
27 تیر 1400 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : شکیبا صبا احمدیان

به ایکاروس عزیز
درود بر شما
اول از همه عذر میخوام که سوال رو در جای مناسب. مطرح نمیکنم چون جای مناسبی. پیدا نکردم.
من ساکن غرب کشورم، اینجا یه گیاه خودرو وجود داره به نام چویر، که بوی خیلی خوبی داره، میخواستم. بدونم که آیا در عطر خاصی. از این گیاه استفاده شده؟(البته درصورتی که بشناسینش)
سپاس
02 مهر 1395 پاسخ تشکر

به ایکاروس عزیز
درود بر شما
اول از همه عذر میخوام که سوال رو در جای مناسب. مطرح نمیکنم چون جای مناسبی. پیدا نکردم.
من ساکن غرب کشورم، اینجا یه گیاه خودرو وجود داره به نام چویر، که بوی خیلی خوبی داره، میخواستم. بدونم که آیا در عطر خاصی. از این گیاه استفاده شده؟(البته درصورتی که بشناسینش)
سپاس
02 مهر 1395 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : پروانه

من اين عطر و دارم تشبيهي كه ميتونم بكنم اينه كه بگم حس يه نسيم خنك و خوشبو كه وقتي تو فصل بهار وارد يه باغ پر از درختاي پر شكوفه ميشم و برام تداعي ميكنه كه روحمو نوازش ميده اولين باري كه اين عطر و حس كردم زماني بود كه رفته بودم عطر فروشي و ميخواستم ديور داون و بخرم يهو فروشنده براي مشتري ديگه اي تست كرد من يه لحظه سرمو برگردوندم و با نفس عميق چشمامو بستم و اين نسيم خنك و خوشبو رو بيشتر و بيشتر دريافت كردم سري بعد خريدمش بوي گل نرگس كاملا توش احساس ميشه اگه دقت كرده باشين كمتر عطري توش از گل نرگس استفاده شده گل نرگس خاصيت ضد افسردگي داره و روح آدم و جلا ميده ميتونين در مورد اين خاصيت تحقيق كنيد تو دين اسلام هم سفارش شده كه از بين برنده ي افسردگيه اين عطر آراد و رها ست بدون هيچ غِل و غشي اصلا مجلسي نيست براي قدم زدن هاي عاشقانه عاليه براي زمان شعر گفتن كمك كننده ست حتما زمان ساعت عاشقي با خدا اين تعبير من از اين عطره
28 شهریور 1395 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : صبا احمدیان Hani
سلام خانم زیبا
یا من ندیده ام یا چند ماهی میشه که حضور ندارید‌. ممنون از این یادداشت تون. استارا از پنهالینگونز رو تست بفرمایید در صورت تمایل بیشتر به نرگس .
28 شهریور 1395 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : شکیبا آرامیس
با سلام و عرض ادب محضر بزرگواران این جمع
در مدتی که در این جمع و البته تقریبا خاموش هستم بسی بسیار آموختم بیشتر از یک شناخت عطری، به شناخت هنری و حتی زندگی رسیدم. صفحه ایکاروس نازنین منو به شدت به فکر فرو میبره و باعث شده من به باز تعریف زندگی و جنسیت فکر کنم. به زنانگی ناب چنان که ذات و برازنده ماست نه دست پرورده صنایع مختلف!
اطاله کلام نکنم ا گر دوستان لطف کنند و مثل سابق منو از راهنمایی های ارزشمندشون بهره مند کنند سپاسگزار میشم. دیروز ریسسم گفت تو چون شخصیت با اقتداری داری بسیاری از مردها اعتماد بنفس لازم را در مواجهه و انتخاب تو ندارند! و با اینکه مهربون هستی اما تحت الشعاع این صفت دیده نمیشه.البته نمیدونم تحسین بود یا تقبیح ;)
اما خب ذهن منو درگیر کرد. بین کاراکترهایی که جناب ایکاروس گفتند شاید به کلینیک اروماتیک الکسیر -منهای درونگرا بودن و افسردگی-شبیه تر باشم عاصی اما آرام، ... .اغلب لبخند دارم و جزو معدود افرادی هستم که در همه حال بسیار صبور پاسخگوی دیگران هستم و روابط عمومی خوبی دارم شوخیم که گل بکنه بسیار ظریف شیطنت میکنم اما نه بیمارگونه. اما این اقتدار-که بسیار قوی می نماید-و باعث شده ارتباط بسیار خوب و با شجاعتی با روسا داشته باشم و بسیار راحت و با اعتماد بنفس صحبت کنم کمی افسار گسیخته شده! دنبال عطر اغواگر نیستم،دنبال خط بو و رد بو نیستم اما به اندازه مخاطب مقابل کفایت کنه.حتی نمیخام عطرم ماسک و نقاب باشه برای چیزی که هستم یا نیستم.میخام عطری باشه به این شخصیت بشینه میترسم با کلینیک اوردوز کنم :( از اونجا که دلم میخاد عطر به من بشینه عطری میخام مهربون و با پرستیژ که از تیزی اقتدارم کم کنه اما به تنم زار نزنه! نارسیسو صورتی،اکلت ، مادمازل نینا ریچی، دیوید یورمن و لوانتیوم را دوست داشتم،اوستارا خوبه بنظرم بوی ساقه گل له و شکسته میده اگه خیلی پرت هستم بفرمایید که دیگه چیزی نگم!!
Cuir ottoman برام جالب بود و گرلن اینسولنس edt را اصلا دوست ندارم و در نهایت عاشق هرمس الکسیر د مغوی هستم.عطری برای محل کار ( اتاق من تک نفره هست) و قرارهای خصوصی راهنمایی بفرمایید که دچار شلختگی عطری نشوم.
28 شهریور 1395 پاسخ تشکر
سرکار خانم زهرا ع
با سلام
ممنون بخاطر مقدمه تون. ابتدا به نظرم یراغ رایحه ای برید وه تاکنون مشابهش رو کسی استشمام نکرده. لین باعث میشه عطرتون عطری بکر‌باشه که برچسب دیگر‌یا خاطره ی قبلی برای کسی نداشته باشه و از این پس این تیپ روایح رو اطرافیانتون به اسم شما بشناسند. فکر‌میکنم نیاز هست در اسرع وقت tendre est la nuit و mon est rouge از majda bekkali رو‌تست کنید. . این دو از جوانب مختلفی دارن دقیقا همین کاراکتر رو بازی میکنن. مگر‌اینکه خودتون دوست نداشته باشید‌ .
کار دیگری که میتونه مناسب باشه براتون: Chanel coromandel: کار بسیار‌عالی و حرفه ای و خوبی‌هست برای محیط اداری‌ و کاری و جلسات و غیره. قبلا رویوش کردم اینجا.
از کارهای پودری و فلاوری های شیرین هم پرهیز کنید برای این منظوری که در‌نظر دارید.
در اینستاگرام یا مرورگرتون جستجو کنید تا شاید مکان های مرتبط برای تست رو پیدا کنید. تست کنید این سه مورد رو. و سپس اگر نپسندید گزینه های بعدی رو میتونیم مرور کنیم.
28 شهریور 1395 پاسخ تشکر
بسی بسیار ممنونم جناب ایکاروس، هر چند بنظر میرسه پیدا کردنشون زمان ببره اما حتما تست میکنم و مجدد از محضرتان حسن استفاده را خواهم برد.پرهیزتان برام جالب بود یعنی این گروه عطری بر من نمینشینه؟ اگر امکان و فرصت اندکی توضیح بود ممنون میشم بدونم. سپاسگزارم از وقتی که برام گذاشتید.
28 شهریور 1395 پاسخ تشکر

دوستانی که استفاده اش کردن نظر بدن لطفا ، عطر همه پسندیه ؟ به درد هدیه دادن میخوره ؟
17 شهریور 1395 پاسخ تشکر

دوستانی که استفاده اش کردن نظر بدن لطفا ، عطر همه پسندیه ؟ به درد هدیه دادن میخوره ؟
17 شهریور 1395 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : آرامیس

6
رایحه
6
ماندگاری
5
پخش بو
7
طراحی شیشه
عطر خوشبويي هست ولي زنانه است و شيرين ولي در عين حال ملايم
23 مرداد 1395 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟