Dior - Ambre Nuit Christian

دیور امبر نایت کریستین ( امبر نویت کریستین )

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-32151
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های شرقی
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : دیور
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2009
کد کالا : ATR-32151
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    4
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 7
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

پس از سه عطر محبوب دیور (بویس د آرجنت، کلن بلانچ، او نویر) که به‌عنوان ادیشن‌های یونی (مشترک میان مردان و زنان) در سال 2004 عرضه شدند، عطر «امبر نایت» با الهام‌گیری از کهربا در سال 2009 روانه بازار عطرها شد. این عطر جدید، پالایش‌یافته، پیچیده و نوآورانه براساس ساختاری شورانگیز و هوس‌انگیز طراحی شده است.

«امبر نویت» با نت باطراوت، روشن و درخشان گریپ‌فروت و نت خورشیدی ترنج شروع می‌شود که همچون مایه‌های سرمست‌کننده‌ای با نت رز ترکیه‌ای و نت شورانگیز فلفل صورتی آمیخته می‌شوند. نت گرم کهربا نیز این آمیزه را کامل می‌کند و اثربخشی هوس‌انگیزی را بر جا می‌گذارد.

برند دیور
طبع گرم
سال عرضه 2009
گروه بویایی رایحه های شرقی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، کهربا، رز ، گریپ فروت ، فلفل صورتی
نمره کاربران
Ambre Nuit Christian-دیور امبر نایت کریستین ( امبر نویت کریستین )
رایحه
8.6
5 رای
ماندگاری
8.4
5 رای
پخش بو
8
5 رای
طراحی شیشه
8.6
5 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند دیور
اخبار برند دیور
نظرات کاربران (29 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
8
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
یه عطر ملایم و معتدل و شیک با ماندگاری و پخش بوی خوب ولی نه عالی ، نمیدونم این قیمتی بسیار بالایی که داره قیمت جهانیش هست یا نه ولی به نظر من ارزش خرید با این قیمت رو نداره
05 آبان 1402 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : امیر علوانی بابک

سلام خدمت دوستانه عزیز
این عطر عطره مورده علاقه ی منه و متاسفانه خیلی کمیاب شده و قیمتش تو بعضی از سایت ها برایه 125 میل نزدیک به 16میلیون رسیده که واقعا توان خریدرو برایه من و خیلی از دوستدارانه این از بین برده!!از دوستان خواهشمندم اگه جایی رو میشناسن که دستریز و یا سمپل ازین عطر داره معرفی کنند که دوباره بتونم مروری بر گذشته داشته باشم و ازین رایحه ی زیبا لذت ببرم. و لطفا اگر کسی این کار و امبر نویت 2018 رو تست داشته یه مقایسه انجام بده ممنون میشم..
30 بهمن 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : منوچهر سینا مرادی
سلام و عرض ادب خدمت شما ، من از یک فروشگاهی کاملشو تهیه کردم قیمت خیلی خوبیم داشت قیمت جهانی این عطر فکر نکنم انقد هم بالا باشه ، اگه مایل بودین معرفی میکنم بهتون
21 دی 1401 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : بابک
سلام آقا سینا..ممنون میشم معرفی کنید
21 اسفند 1401 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : بابک
درخدمتم من ، چطور میتونم باهاتون ارتباط برقرار کنم؟
29 فروردین 1402 پاسخ تشکر

سلام خدمت ایکاروس عزیز و دیگر دوستان
دنبال عطر چرمی تلخ میگردم که پخش بوی زیادی داشته باشد
شاد باشید
21 مهر 1395 پاسخ تشکر

سلام خدمت ایکاروس عزیز و دیگر دوستان
دنبال عطر چرمی تلخ میگردم که پخش بوی زیادی داشته باشد
شاد باشید
21 مهر 1395 پاسخ تشکر

عطر كارنال فلاور ياتسترش رو از كجا تهيه كنم..ساكن شهرستان هستم
20 مهر 1395 پاسخ تشکر
سلام، شمام عشق گرلن اینستنت هستین؟ 😉
31 شهریور 1402 پاسخ تشکر

سلام و خسته نباشید میگم به دوستان عطر افشانی عزیزم که به زیبایی اهمیت میدن
سام عزیز یک سوالی داشتم ازتون و بقیه دوستان اگه جواب بدن لطف میکنن
برای دو فصل پیش رو amouage epic و lubin idole
اول کاراکتر ها شو باهم مقایسه کنین بی زحمت
بعد برتری کیفیت در رایحه هاشونو
و در اخر بگین پخش کدوم یکی از اون دیگر بیشتر هست
ممنونم از همه ی دوستان و اساتید
و سایت عطر افشان
20 مهر 1395 پاسخ تشکر

سلام دوستان عزیزم
یه کار خوب و ملایم تا حدود قیمت 150 برای این فصل چی پیشنهاد میدین ؟
یه چیزی تو مایه های ایو سن لورن لانویت
ممنون
18 مهر 1395 پاسخ تشکر

سام عزیز سلام
بین سه تا کار گیرافتادم
1- aqcua di parma colonia lether
2- fredrich malle carnal flower
3-parfume de empire cuir ottoman
برای شخصیت رسمی و دانشگاهی
میشه1شرح اجمالی از هرسه کار ارائه بدید و بهترین و همه پسندترین رو معرفی کنید؟
سپاسگزارم
16 مهر 1395 پاسخ تشکر
درود علی راد عزیز,

سه عطری که فرمودید , انتخابهای خوبی هستند و من اتفاقا بعد ازا آخرین لیست سمپل هام از Frederic Malle همین عطر Carnal رو به عنوان کادو برای یکی از دوستان که بسیار به بوی مریم علاقه داشتند انتخاب کردم. اما چون در اینجا قراره یکی از این سه رو در این شخصیت و محیط فیت کنیم , به نظر من حتما Colonia leather انتخاب وایز و درستی هست.
Carnal Flower عطریست سنشوال , سناریو و نام اساسا گویای این خصوصیت هست. اما از دریچه ی فلورال به این واژه میپردازه و پر هست از گل مریم. عطری بسیار خوشبو و جذاب .هرچند به اعتقاد بسیاری این عطر بیشتر تکیه به سلیقه ی خانمها زده ,, ولی من سلیقه ی فلورال رو فقط مختص به خانمها نمیدونم با اینحال در محیطی که فرمودید , این عطر رو آنچنان مناسب و حرفه ای نمیبینم .
خانه ی Parfum d`Empire به کانسپت های مختلف تاریخی میپردازه و در اینجا Cuir Ottoman قراره چرم عثمانی رو تعریف کنه. عطر چرمی ملایم با زنبق وکاراکتری تقریبا پودری هست که بطور خلاصه عطر بعد از یکی دو ساعت این آکورد به قسمت زیادی از وانیل میرسه. جذاب و درست. اما بنظر برای محیط حرفه ای بیانی اداری نداره و جاش بیشتر در محیطی آزاد تر برای بیان منظور هست. اما عطر بسیار خوبیه ..
Colonia leather . به نظر من در محیط حرفه ای منظورش رو بهتر میرسونه. من یک استاد دانسگاه و یا مدیر یک اداره رو با او کاملا میتونم مجسم کنم. نه در کانسپتی فلورال و نه بیانی از جنس Ottoman . تصویری از یک کاراکتر ِ با استایل در محیط حرفه ای . این عطر بسیار ورستایل هست . پرداختی استایلیش به چرم , که به اندازه ی درست برونگراست و به موقع میتونه جدی و حرفه ای هم باشه .

شاد باشید .
16 مهر 1395 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : علی رضامند
با سلام، وقتی سام عزیز پاسخ میدن جسارت هست که من چیزی بگم اما در تکمیل فرمایش ایشون و به عنوان کسی که cuir ottoman و aqua di parma leather را تست کرده میگم که آکوا دی پارما بسیار باکلاس، با تغییر مدوام نت،سنگین و شکیل هست، برای تیپ رسمی و افراد متشخص هست،من خرید اینترنتی کردم و برام سمپل هم فرستادن که متاسفانه مجبور شدم برگردونم. Cuir ottoman بنظرم پخش بوی کمتری داره،جوان تر و شادتره اما اونم خیلی خوبه ولی به پای آکوا نمیرسه،آکوا بالغ تره،یه فاصله و حریم خاصی بین فرد و مخاطب قائل میشه.
16 مهر 1395 پاسخ تشکر
درود بسیار خانم زهرا ع محترم,

خواهش میکنم خانم. چقدر خوب که شما هم افتخار میدید و در گفتگو شرکت میکنید. منهم کاملا با نظر شما موافقم که این عطر میتونه در چند ژانر و مناسبت خوب قرار بگیره.
امیدوارم بیشتر حضور داشته باشید و از نظرات شما استفاده کنیم. من همیشه باور دارم موثق ترین سلیقه از نگاه جذابیت برای عطر های آقایون , برداشت یک خانم از بوی عطر هاست . که در طول این مدت اینجا آنچنان اتفاق نیفتاده .سپاس دوباره از شما.
شاد باشید .
16 مهر 1395 پاسخ تشکر
درود بر سام محترم.
خواهشی داشتم. برای یه مرد 40 ساله كه همیشه كت وشلوار تنشه و رییس بانك، فردی جدی، قانونمند، بسیار منظم، خیلی باهوش، مغرور ولی خوش قلب، جه ادكلنهایی مناسب این كاركتر میشه بیشنهاد بفرمایید.
18 مهر 1395 پاسخ تشکر
درود جناب لورنس اهوازی, عزیز,
من قبل از اینکه عطری به این کاراکتر پیشنهاد کنم, او و رو تحسین میکنم دوست گرامی . ! :)
در ژانر ها و قیمت های مختلف چند عطر بهتون پیشنهاد میکنم. که همه بسیار خوب , مناسب لباس فرمال و این خصوصیات , همینطور مایل به دو فصل روبرو هستند. ادامه بستگی به تست و سلیقه ی خودتون داره.دوست من .تعدادشون زیاد هست که به موارد مختلف در مارکت ایران بتونید دسترسی داشته باشید .

Equipage Hermes
Pardon Nasomatto
Bottega Veneta Pour Homme Extreme
Antaeus Chanel
Colonia Leather Acqua di Parma
Narciso Rodriguez for Him
Attitude Armani
Oud Wood Tom Ford
Straight to Heaven Kilian
Tom Ford Tuscan Leather
bois du portugal Creed
Egoiste Chanel
Colonia Intensa Oud Acqua di Parma
Mouchoir de Monsieur Guerlain
Dolce & Gabbana Velvet Desert Oud
Hermès Bel Ami Vétiver
Guerlain Homme Intense
Habit Rouge Eau de Parfum Guerlain

بر قرار باشید .
18 مهر 1395 پاسخ تشکر
سام عزیز درود بر شما
من دیروز پاسخ کوتاهی دادم که امروز دیدم درج نشده. احتمالا فراموش کردم ثبت نظر بزنم.من دانش عطری چندانی ندارم اما اگر برحسب تجربه چیزی بدانم حتما خواهم گفت. خدا قوت که چنین عالی از نظراتتون دوستان اینجا را بهره مند می کنید.کاش بزرگواران بعد از خرید و یا تست عطرهای پیشنهادی بفرمایند که توصیه ها چقدر نزدیک به سلایقشون بوده.من همچنان آرام نظرات شما را پیگیری میکنم تا شاید از دانش آموزی شما بهره شایسته ای ببرم.
پاینده باشید
18 مهر 1395 پاسخ تشکر

بسیارممنونم
چندروزپیش تعدادی عطرمعرفی فرمودیدکهforeverماریاکری هم بود،عطربسیارخوشبوییه باتوجه به قیمتش وبرندش!لطفاتعدادبیشتری کاردیزاینری محجورافتاده معرفی کنید چون دردسترس ترهستندبرای تهیه.
من همچنان معتقدم که دردیزانرهاهم عطرهای زیادی هست که ازخیلی ازنیشهای پرسروصداهم بهترند.به اونهاهم بپردازیدلطفا.عطرهای نیش خوب وگمنام مثلlubin itascaروهم بیشترمعرفی کنید.واقعاشنیدن کویق اوتومان وچروگی واونتوس وچندتای دیگه (خوبنا)برای من که خسته کننده شده.
14 مهر 1395 پاسخ تشکر

درود ف.ک عزیز,

اتفاقا در ادامه ی مطلب, ایشون در مورد این عطر توضیح دادند . ضمنا از اشاره ی شما به کروماندل خندم گرفت, درست میگید من چند بار در گپی که با هم زدیم او رو مثال زدم. فقط بدلیل اینکه در یکجای بخصوص از تجربه ی مشترک , منظوم بهتر منتقل بشه.
Ambre nuit یا به قول انگلیسی ها امبر نویی, یا در واقع آمبوقه نیو . دو اشاره در معرفی و سناریوی عطر داره . امبر و شب.
اگر به سینما علاقه داشته باشید, کاملا متوجه این تعبیر من میشید . گروهی از عطر ها "تیپ " هستند, گروهی "شخصیت".
عطر هایی که تیپ هستند , فقط هستند که دعوت کنند, منظورشون اساسا این هست. نه وارد جزییات و پیشینه و بیانیه میشند و نه مخاطب رو درگیر تفکر میکنند , گروهی دیگه از عطر ها از جزییات پرسونالیتی کسی که استفاده کرده بیانیه میدند. از زاویه ی نگاه او , از تفاوت و برجستگی هایی از روحیه , که عطر تلاش میکنه منتقل کنه ..بدون اینکه تلاش کنند مخاطب رو راضی یا دعوت کنند . در واقع شخصیت میسازند که گاهی در هارمونی با کسی که استفاده کرده بسیار جذاب دیده میشند .
این لاین از Dior همه به اصطلاح تیپ هستند. اما کارشون رو بسیار خوب انجام میدند.
Ambre nuit با گریپ فروت و برگاموت آغاز میشه . شروعی سییتروسی که چند دقیقه بعد , عطر کاملا امبر گریس هست و رز و فلفل. به مرور امبرگریس و رز بیشتر و بیشتر قدرت نمایی میکنند , با پشت صحنه ی اسپایسی ِ فلفل . که به نظر من قسمت زیادی از جذابیت این عطر وابسته به همین هینت از اسپایس دراین آکورد هست.هرچقدر میگذره عطر گرمتر میشه و با همین کاراکتر اما بیشتر امبر و رز تا انتها ادامه پیدا میکنه. عطر بسیار مناسب برای شب و مهمانی هایی از جنس برونگرا و لوکس هست . الورینگ و بسیار جذاب .یک نکته در مورد این عطر و عطر هایی از این جنس خیلی اهمیت داره. اینکه پرمورمنس عطر چطور طراحی شده. ببینید , هر عطری , در نهایت جذابیت و توجه به مخاطب , و خصوصیا ت دعوت کننده اگر در پرمورمنس اغراق کنه , کاملا برای مخاطبش و جمع , سیک و خسته کننده میشه. نکته اینجاست ,, در پرفورمنس هر عطر سه اصل وجود داره. لانجویتی ( longevity ) به مفهوم ماندگاری .پروجکشن Projection یعنی محیط دایره ای که عطر مثل حباب دور شما تشکیل میده. و سیاژ sillage به مفهوم خطی که در ادامه ی حرکت شما , عطرتون روی هوا باقی میگذاره . این عطر ماندگاری بسیار بالا داره. پخش معمولی و درست. اما سیاژ بسیار بالایی داره. همین جذابیت عطرهایی از جنس Nuit رو ممتد و ادامه میده بدون اینکه خسته کننده بشند.. عطر دیگری از همین جنس که من این خصوصیت طراحیش رو دوست دارم Reflection man از Amouage هست .
برقرار باشید .
14 مهر 1395 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : ایمان اجاقلو میلاد
پرفورمنس *
14 مهر 1395 پاسخ تشکر
سلام سام عزيز
يه سوال داشتم در مورد ambre nuit
من زياد با نت رز ميونه خوبي ندارم.حتا رزي كه توي ميدل نت وتيور گرانيوم كريد هست با اينكه زياد برجسته نيست باعث شد جزو انتخابهام نباشه.در موردآمبر ميخواستم بدونم اين قضيه به چه شكليه؟بايد دور اين رو هم خط بكشم؟ممنون
14 مهر 1395 پاسخ تشکر
با همین خصوصیات، با قیمتی کمتر از 700-800 یه تعداد عطر گرم برای پاییز و زمستان به من معرفی می کنید ؟ با تشکر.
14 مهر 1395 پاسخ تشکر
سام عزیز سلام
بین سه تا کار گیرافتادم
1- aqcua di parma colonia lether
2- fredrich malle carnal flower
3-parfume de empire cuir ottoman
برای شخصیت رسمی و دانشگاهی
میشه1شرح اجمالی از هرسه کار ارائه بدید و بهترین و همه پسندترین رو معرفی کنید؟
سپاسگزارم
16 مهر 1395 پاسخ تشکر
درود ف.ک عزیز.

حتما دوست من . یک لیستی از اونهایی که میشناسم و شنیده نشده در رنج های مختلف مینویسم.
16 مهر 1395 پاسخ تشکر
درود وحید عزیز,

بله وحید جان. در این عطر تمام نتهایی که بکار رفته کاملا محسوس شنیده میشند . هرچند رز در اینجا لوکس و جذاب هست. اما اگر رابطه ی شما با رز خوب نیست باید بگم نوت دوم در این آکورد همینه. اما یک نکته بد نیست بگم, که این نوت در حافظه ی ما ایرانی ها , فقط به یک نوع از اون گره خورده. تجربه کردن و تست انواع رز در عطر ها و ژانر های مختلف اطمینان دارم میتونه روی سلیقتون تاثیر بگذاره.
بر قرار باشید .
16 مهر 1395 پاسخ تشکر
درود حامد شم عزیز,

من با سلیقتون آشنا نیستم دوست من,این لاین از dior در کاری که انجام میده , یک سر و گردن بالاتر از مارکتی های Niche مثل تام فورد و کرید هاست ۰ البته به جز Noir de Noir ) !! . شبیه به این عطر رو در قیمتی که در نظر دارید نمیشناسم. اما پیشنهاد میکنم در این حوالی و متناسب با قیمتی که اشاره کردید ( امیدوارم اشتباه نکنم ) این چند عطر رو تست کنید.

1996 Inez & Vinoodh Byredo
Un Bois Vanille Serge Lutens
Slow Explosions Imaginary Authors
Cuirelle Ramon Monegal این عطر میتونه استاد ِ ژانر Homme intense از dior باشه , که حتما میشناسید .
Hermessence Ambre Narguile Hermes
1270 Frapin شیشه و اسپری این عطر پور و بسیاری مواقع نشت میکنه. اگر به خرید رسیدید چک کنید.
Chanel Coromandel

بر قرار باشید
16 مهر 1395 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : مهدی
ممنونم سام عزيز بابت راهنماييت.برقرار باشي
17 مهر 1395 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟