COMME des GARCONS - Wonderoud

کام دی کارگونس واندرعود

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-31966
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی چوبی
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : کام د گارکونس
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2014
کد کالا : ATR-31966
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    10
  • نمی پسندم
    5
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    9
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    4
  • رسمی
    6
تعداد رای های ثبت شده : 48
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

محصولی بر پایه عود از کام دی گارکونس.

برند کام دی گارکونس که پیش از این محصول آمازین گرین از این برند را معرفی کرده بودیم، محصولی با نام واندرعود برای استفاده آقایان و بانوان معرفی کرده است. این محصول بر پایه عود تهیه شده و از رایحه‌ای گرم بهره می‌برد.

واندرعود در سال 2014 توسط خانه ادکلن سازی کام دی گارکونس تولید شده.

عطرافشان استفاده از این رایحه باطراوت را به شما عزیزان پیشنهاد می‌کند.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند کام د گارکونس
طبع گرم
سال عرضه 2014
گروه بویایی شرقی چوبی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه عود
نمره کاربران
Wonderoud-کام دی کارگونس  واندرعود
رایحه
8
10 رای
ماندگاری
6.6
16 رای
پخش بو
6.4
16 رای
طراحی شیشه
8.4
10 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (34 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
9
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
9
طراحی شیشه
سلام مدیر محترم عطرافشان
میشه علت تفاوت قیمت این عطر شما با بقیه همکاراتون بفرمایین؟ ایا بروز نیست قیمتش
قصد خرید داشتم سوال شد
19 بهمن 1399 پاسخ تشکر
پاسخ مدیر : سلام عرض ادب
می بایستی ببینید موجود دارند یا خیر (استعلام بگیرید)

7
رایحه
6
ماندگاری
6
پخش بو
9
طراحی شیشه
تو نت های این کار فقط اگاروود( عود) ذکر شده ولی فک نمیکنم اینطور باشه.
اپنینگ این کار شباهت زیادی به کارای دسته cuir( جیر) داره و به نظرم ترکیبی از اگار وود و جیر هست.
تو میدل نت کار تبدیل به یه رایحه صمغی بخوری میشه و بالاخره تو درای داون اثاری از روایح گلی هم به این ترکیبات اضافه میشه.
کار خوشبویی هست اما پرفورمنس ضعیفی داره و تو این رنج قیمت هم رقیب زیاد داره.
20 مهر 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط :  Someone Out There Saba  رضا
بهترین کاره این برند از لحاظ رایحه و عملکرد چیست آیا؟
20 مهر 1399 پاسخ تشکر
از نظر من امیزین گرین حامد خان
20 مهر 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : حامد
سلام و عرض ادب حامد خان.
از این برند:
comme des garcons- Incense Avignon
رو تست بفرمایید.
باب میل بنده نبود. اما محبوب ترین کار در این برند هست.
20 مهر 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Farshid حامد
ممنونم از پیشنهادت ولی یه نگاهی اینور اونور انداختم کلا کاراش پرفورمنس قوی ندارن ولی امیزین گرینو تست میکنم آشنا شم...
20 مهر 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : architect
daniar عزیز مچکرم
حتما تست میکنم...
20 مهر 1399 پاسخ تشکر

شما اینجا با یک کار خوب یا خیلی خوب طرف نیسین.بلکه با یک کار عالی و فوق العاده طرفین که عطرهای عودی نیش بازار که چند برابر قیمتش رو دارن راحت میذاره تو جیبش.
این برند دو چند تا کار عالی داره ولی دو تا کار واقعا رویایی داره که یکی این کاره و یکی 88 8 که اون از اینم زیبا تره.
پخش و ماندگاری در حد یکساعت مهمون شماست متاسفانه.
08 فروردین 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : رضا Hamed Ghazavi

10
رایحه
7
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
سلام و درود خدمت دوستان
با یک کار سبز چوبی کمی دودی و صمغی طرف هستیم. در شروع ما رو به سایه هایی از یک سبزی بینظیر به مانند یک شاخه خیس و گس و تلخ یک درخت میبره و بعد از یک ربع گذشت از افشانه .. به وجه اصلی عطر یعنی یک عود معرکه بسیار پر بازخورد و دلچسب وارد میشویم که با هاله ای از شیرینی خیلی محو کم کم پوشیده میشه و تا انتها با همین مسیر همراهمان خواهد بود . کمی در پوشش این عطر با لباس وسواس به خرج دهید نتایج معرکه ای خواهید گرفت. ضمن اینکه عطر کم روییست و باید سخاوتمندانه اسپری بشه. پخش ضعیف و ماندگاری متوسطی را داراست و البته که برای علاقه مندان به عود ارزش تستش بالاست
07 اسفند 1398 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : پارسی بهی

جناب آقای کبیری عزیز با عرض سلام مجدد امیدوارم هرجا هستید موفق و موید باشید از اینکه وقتتون گاها برای توضیح به بنده صرف میکنید ممنون دو سه تا سوال داشتم از خدمتتون اولا مدتی پیش من عطر ووندروود از همین برند و تست داشتم و تقریبا مورد رضایت اینجانب واقع شد فقط خیلی زود بوش محو میشد درمورد عطر واندر عود نیز میخواستم بدون آیا بوش تو همین مایه واندروود هست در عطر ووندر وود یه بوی لوکسی وجود داره که بسیار مورد علاقه منه آیا واندر عودهم به همین صورته و شیرینیش زیاد نیست اما در مورد سوال بعدیم که مربوط به گلد لدر از برند آتلیه می باشد بوی اولیه بسیار جذابی داره ولی پنج دقیقه که از بوش میگذره افت محسوسی از لحاظ کیفیت پیدا میکنه که مورد پسند من نیست ولی ابتدای عطر شاهکاره واقعا عطری وجود داره که تا انتها بویی از نت اولیه این عطر پیروی کنه که من خیلی دوستش دارم اما در مورد سوال سوم اونم اینه که مدتی پیش از یکی از دوستانم سمپل عطری گرفتم از برند فردریک ماله به اسم بلک سافارون واقعا بوی زیبایی داشت یه حالت لوکس و شیرین و تلخ که واقعا لذت بردم نمیدونم این عطر رو تست داشتید یا نه ولی به نظر من مبتدی فو ق العاده تاثیر گذاره و بوش تا انتها با چند نت حفظ میشه آیا اگه این عطر رو تست داشتید میتونید اونو با عطر عود سفیر از برند آتلیه مقایسه بفرمایید چون جفتشون یه بوی سوختگی شیرینی مایل به تلخی دارند که البته از نظر من فردریک ماله یه بوی عجیبتری داره ممنون میشم که وقت بذارید و توضیح دهید
14 دی 1396 پاسخ تشکر
سلام جناب جعفری
واندر عود و واندر وود خواهران دو قلو اند ولی هر دو پخش و ماندگاری متوسط دارند.کلأ برند Comme des garcons روایح زیبا ،متفاوت با کیفیت عالی رو دارند با پخش و ماندگاری متوسط و قابل قبول.
راجع به گلد لدر میتونم بگم Korrigan از برند لوبین رایحه ی نزدیک و کیفیت نت و بالانس بهتر برخورداره که البته گلد لدر مقرون به صرفه تره.
راجع به Black Saffron متعلق به برند Byredo هستش که با عود سفیر و توسکان لدر تام فورد رایحه ی نزدیک و مشترک دارند.
خود بلک سافرون رو تست نداشتم ولی عود سفیر کپی برابر اصل توسکان لدر که خود توسکان لدر تام فورد رو هم سمپل دارم و اصلاً رایحه شون برام جذابیت نداشت که فکر کنم بخاطر وجود نت تمشک باشه که کلأ عطر رو از کاراکتر مردانه به زنانه تبدیل کرده ست.
باز سوالی بود در خدمتم و یا حق
15 دی 1396 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : رضا معین هاشمی
جناب جعفری،
با عرض معذرت بخاطر ورود به گفتگوی دو نفره شما و آقای کبیری با دیدن کامنتتون چند مورد به ذهنم رسید که حیفم اومد برای تست بهتون معرفیشون نکنم،
با توجه به علاقه شما به بلک سفرون و عود سفیر قاعدتا ترکیباتی از چرم و زعفران براتون جذابن. تو این حوزه slow explosion از Imaginary Authors و عطر suede et Safran از برند ترکیه ای نیشان رو تست کنید. این دو تا جزو باکیفیت ترین هایی هستن که تو این فضا پیدا می‌کنید.
حالا اگه یک آکورد بوزی هم به داستان اضافه کنیم (چون به گلد لدر اشاره کردین) می‌رسیم به rudis از Nobile 1942 که فکر میکنم تستش برای شما واجبه، چون هم زعفران و هم چرم و هم بوز و هم میوه جزو ترکیباتش هستن بعلاوه یه کیفیت بخوری بالزامیک که رمز و رازشو بیشتر هم کرده.
امیدوارم اشاره به این موارد به دردتون بخوره، موفق باشید.
15 دی 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : رضا ssh

جناب آقای کبیری بزرگ ممنون از توضیحات تون در مورد عطرهایی که معرفی فرمودید میتونید ۲ تا ۳کار و معرفی فرمایید که دارای رایحه زیباتر و ظریفتر باشند وانتخاب خودتون باشه و به نظر شما آیا قابل مقایسه با فراپین ۱۲۷۰ میباشند بنده با توجه به اینکه دنبال عطرهای چند وجهی و مشام نواز هستم که مانند عطر فوق کمی هم خط بو داشته باشه ودیگه عطرهای سنگین و رایحه پر کن برای من لذت بخش نیست و جسارتامیشه سلیقه خودتون بدونم والان خودتون با کدوم عطر بیشتر ارتباط برقرار میکنید ببخشید که سرتون و درد آوردم
25 آذر 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : ssh

جناب کبیری با سلام و تشکر از اطلاعاتی که در مورد این دو عطر دادید من عطر la nuit lhome ورژن ۲۰۱۴ رو دارم بوی خوبی داره ولی در چهارچوپ سلیقه من نیست من عطرهای ملایم چند وجهی مثل farpin 1270 رو خیلی میپسندم وکاملا در اون فرو میرم میخواستم بدونم ایا شما عطرهای دیگری که واقعا دارای عمق باشند ومانند فارپین منو مسحور خود کند میتونید به من معرفی کنید که تجربه جدیدی برای من باشه ومنو افسون قدرت و لطافت کارهاش وبازی با نتهاش کنه درباره عطرهای برند memo paris نظرتون چیه چون تعریفشو زیاد شنیدم البته دیگه سعی میکنم زیاد وقت شما رو نگیرم ولی واقعا از اطلاعات خوب شما استفاده میکنم وازتعاریف ساده و زیباو شکیلتان بهره میبرم پاینده باشید و شبتون بخیر
23 آذر 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : ssh
جناب جعفری سلام
آقا من در خدمتم .راستش من خیلی خوشحال میشم و راحت میتونم به کسی که فراپین ۱۲۷۰ رو پسندیده، کارهای بیشتری معرفی کنم.این چند کار در ژانرهای مختلف ،عمیق و دارای کاراکتر شبیه فراپین ۱۲۷۰ هستند:
۱-L'Artisan Timbuktu
2-L'Artisan Mon Numero 10
3-Jovoy L'Art de La Guerre
4-The Different Company I Miss Violet
5-Naomi Goodsir Iris Cendre
6-Frapin Speakeasy
7-Angela Ciampagna Rosarium
در مورد برند Memo ایتالین لدر رو تست داشتم.کار چرمی خوبی بود ولی راستش من هم چندین کار چرمی دارم و هم این که دیگه مثل اوایل عطربازیم عاشق کارهای چرمی نیستم.اینه که بی خیال خرید Italian Leather شدم.
باز هم در خدمتتونم و یا حق
24 آذر 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : رضا ssh
جناب جعفری سلام
راستش من ۳ کار اولی که براتون لیست کردم ،شیشه ی ۱۰۰ میل دارم و چهار کار بعدی لیست رو سمپل دارم.
هفت کار مزبور در اوج زیبایی فرم و محتوا هستند.ملایم هستند و رایحه ی سنگین ندارند.
در مورد این که چه عطری این روزها استفاده میکنم، والا من اصلاً تعصبی روی کار خاصی ندارم.تمام عطرهای مجموعه م رو با وسواس و دقت انتخاب کرده و خریده ام.
همه رو دوست دارم و خوشبختانه چون قبل از خرید عطر ،سمپل تهیه کردم ،کار بد توی مجموعه م نیست.
هر عطر رو در روزهای هفته استفاده میکنم و هفته ی بعد عطر دیگه ای رو میپوشم.
من حتی انتخاب تاپ تن از عطرهام برام مشکله چه برسه یک عطر.اصلاً برام این چیزها مهم نیست و از هر عطر به موقع و به جا لذت میبرم و اصلاً هم اعتقادی به عطر سیگنچر ندارم.اصلاً نمیخوام خودم محدود به یک عطر خاص کنم و از همه ی عطرهام لذت ویژه ی خود اون عطر رو میبرم.
باز هم اگه سوالی بود در خدمتتونم دوست عزیز
26 آذر 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : ssh

جناب آقای کبیری میشه یه مقایسه ای بین عطر wounderoud و la nuit lhome بفرمایید و به نظر شما کدوم لوکستر و دلنشینتره و کدوم خط بوی بهتری داره و اصلا میشه این دو تا رو با هم مقایسه کرد
22 آذر 1396 پاسخ تشکر
سلام جناب جعفری
راستش این دو کار ژانر متفاوت دارند.La Nuit کاری آروماتیک هست با نت غالب هل و لاوندر که خیلی خوشبو و با کیفیته.کاری شیک ،اتو کشیده و همه پسند ولی واندر عود کاری چوبی و لوکس هست که شاید به اندازه ی La nuit مقبولیت عام نداشته باشد.
پخش و ماندگاری هر دو متوسط هست و قابل قبول و خط بوی هر دو هم خیلی چشم گیر نیست.من اوایل عطر بازیم عاشق هر دو بودم ولی الان نه!
La nuit یک عطر فوژه ایست که با نت غالب لاوندر یا همون خس خس ساخته میشه.این ژانر کاراکتر مردی برونگرا،شیک و اتو کشیده که خیلی مبادی آداب هست رو نشون میده .
واندر عود هم صرفاً یک کار چوبیه که واقعاً کاراکتر عمیقی نداره این ژانر عطر های چوبی.
اگر شما این دو کار رو دوست دارید در خریدشون درنگ نکنید.اگر کیفیت و تکنیک عطرسازی براتون مهمه واندر عود رو بگیرید و اگر بازخورد عمومی و شیک بودن عطر براتون مهمه La nuit .
22 آذر 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : رضا ssh

جناب آقای کبیری این عطر در [...] سرچ بفرمایید قیمتی حدود ۲ میلیون تومان دارد ودر سایتهای دیگه از جمله [...]
16 آذر 1396 پاسخ تشکر
اوه اوه اوه
ببخشید دوست عزیز من 22/0000/000 ریال رو ۲/۲۰۰/۰۰۰ ریال خوندم.
اصلاً فکر نمیکردم این برند همچین قیمت هایی داشته باشه!
16 آذر 1396 پاسخ تشکر
راستش جناب جعفری ، این کار نت غالبش تمشک هست که من دو کار با این نت تقریباً غالب تست کردم:
Tom Ford Tuscan Leather
Lubin Upper Ten For Women
که اصلاً خوش آیندم نبودند ولی توسکان لدر خیلی طرفدار داره چه بین مخاطب عام و چه مخاطب خاص.شما این کار رو تست بفرمایید با نصف قیمت برند Alexandre .
16 آذر 1396 پاسخ تشکر

جناب کبیری از زحمات و وقتی که برای من صرف نمودید ممنون حق با شماست این برندها به خصوص الکساندر از برندهای بسیار گران قیمت و لوکس میباشند اما سمپلهای آن موجود است حتی اگر دستور بفرمایید میتوانم تهیه و خدمتتان ارسال کنم چون دیدم حضرتعالی در مورد عطرهای چوبی اطلاعات خوبی دارید به نظر من این نمونه که خدمتتان عرض کردم یکی از شاهکارهای عطر می باشد البته از نظر ما آماتورها شاید اینطور باشد ولی میتونم یه تعریفی ساده از اون داشته باشم خواستم ببینم شما بااین تعاریف میتونید عطری به من پیشنهاد بفرمایید چون قیمت این عطر برای من بسیار زیاد است در حد ۲ میلیون تومان در ابتدا عطر با نوت میوه ای بسیار جذابی آغاز میشه تقریبا با نت تمشک و اما نه شیرینی زیاد بلکه ترشی خاصی توش هست که بسیار جذابه که فکر کنم به پرتقال و فلفل صورتی مربوط باشه بعد عطر کم کم به سمت عطر چوبی حرکت میکنه که کمی بوی سدر و نعنا هندی توش مشهوده وبعد از حدود نیم ساعت عطر خودش و به صورت بسیار ملایم و پخش مناسب عرضه میکنه که تمی چوبی و میوه ای و ادویه ای وکمی هم مشکی داره که تلخی تو عطر نیست و برای من یاداور کاخهای لوکس تزاری است ببخشید که سرتونو درد آوردم
16 آذر 1396 پاسخ تشکر
محسن جعفری عزیز سلام
من در خدمتتون هستم ولی این عطر رو من در سایت خارجی و داخلی رصد کردم و قیمت اون رو در حدود دویست تومن دیدم!
اگه اشتباه میکنم لطفاً نشانی دقیق بدید.
خیلی ممنون
16 آذر 1396 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟