JIMMY CHOO - Jimmy Choo for Women EDP

جیمی چو زنانه ادو پرفیوم

زنانه
کد کالا : ATR-31893
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چایپر میوه ای
طبع : معتدل
مشخصات تولید
نام برند : جیمی چو
کشور مبدأ : انگلستان
سال عرضه : 2011
کد کالا : ATR-31893
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 70
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
3,470,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    5
  • نمی پسندم
    12
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    9
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    5
  • رسمی
    9
تعداد رای های ثبت شده : 57
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

جیمی چو وارد می‌شود!

«جیمی چو زنانه» از عطرهای شگفت‌انگیز و خاص برای زنان قوی و مدرن است. سرشت هوس‌انگیز، چایپر و میوه‌ای این عطر شما را در نت‌های اولیه با رایحه‌های گلابی و پرتقال شکری، در نت‌های میانی با رایحه ارکیده ببری و در نت‌های پایه با رایحه نعناع هندی و تافی آشنا می‌کند. طراحی‌های خاص و پیشرو در بسته‌بندی عطرها از مهم‌ترین سازه‌ها در ساختار آثار جیمی چو هستند و طرح مار پیتون که حالت خاصی به بسته‌بندی این عطر زنانه بخشیده است، همچون امضای نمادین و ماندگاری می‌درخشد.

برند معروف دنیای کفش یعنی جیمی چو حضور خود در دنیای روایح را با این ادکلن اعلام کرد. جیمی چو زنانه در نسخه پرفیوم اولین ادکلن تولیدی این برند از رایحه‌ای معتدل و شیرین بهره می‌برد.

جیمی چو زنانه ادو پرفیوم محصول سال 2011 برند جیمی چو را با معرفی عطرافشان برای خود ماندگار کنید.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند جیمی چو
عطار اولیویه پولژ
طبع معتدل
سال عرضه 2011
گروه بویایی چایپر میوه ای
کشور مبدأ انگلستان
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه نارنگی ماندارین، ترکیبات سبز ، گلابی
اسانس میانی ارکیده
اسانس پایه نعناع هندی ، تافی
نمره کاربران
Jimmy Choo for Women EDP-جیمی چو زنانه ادو پرفیوم
رایحه
8
13 رای
ماندگاری
8.5
17 رای
پخش بو
8.2
17 رای
طراحی شیشه
8.4
13 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند جیمی چو
نظرات کاربران (20 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
6
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
7
طراحی شیشه
"ما نگوییم بد و میل به ناحق نکنیم"

فکر می کنم این عطر رو تا اندازه ای عجولانه قضاوت کردم و باید نظر قبلیم رو کمی تعدیل کنم گو اینکه دوستان قبل از من هم چنین خطایی در خصوص این عطر داشته اند. باید بگم این عطر اصلا بوی الکل نداره و اون نت گذرایی که در ابتدای اسپری کردن به مشام من رسیده بود رایحه همون ترکیبات سبزی هستند که در نتها هم به اون اشاره شده و نمی دونم چرا اون موقع ازش وایب الکل گرفتم. علاوه بر پچولی که قبلا اشاره کردم نت ارکیده هم به خوبی حس میشه و زینت بخش کار هست. پچولی هم انصافا پچولی بدی نیست! و بقیه نت ها اگرچه محو هستند و رایحه مشخصی ندارند اما خوب توانسته اند پچولی را سر جای خودش بنشانند! همانطور که قبلا هم گفتم عطر زیاد صمیمی و شوخ و شنگی نیست ولی به عنوان یک عطر روزمره برای محیطهای کاری گزینه بسیار مناسبی است
14 بهمن 1402 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : Mahyar شهرزاد احمدی

6
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
7
طراحی شیشه
پچولی..پچولی و...دیگر هیچ!
دو ثانیه اول الکل و بعد از اون یک پچولی نه چندان با کیفیت که از ابتدا تا انتها به صورت یکنواخت و کسالت باری ادامه داره. خبری از گلابی و مُلابی و تافی و مافی! نیست. نقش تافی اینجا بیشتر بالانس کننده و شیرین کننده هست و کاملا در رایحه نهایی میکس و بلِند شده. اوایل اسپری کردن مختصری طراوت و شادابی وجود داره که یک ربع بیشتر طول نمی کشه و بعد از اون رایحه حالت خفه ای به خودش می گیره. رایحه ای است که مشابهش زیاد به مشامم خورده و برام بسیار تکراری و ملال انگیزه. برخی دوستان در کامنتها اشاره کردن بوی عروسک میده! پناه برخدا!!!‌ 😯. طبع رایحه از نظر من متمایل به گرمی هست و به دلیل القای حس گرما و چسبندگی، خیلی مناسب روزهای گرم نمی دونمش. به نظرم بیشتر مناسب محل کار و موقعیتهای نیمه رسمی است و برای محافل صمیمی و دوستانه چندان شاداب و دلچسب نیست. همینطور برای مجالس عروسی زیاد جالب نیست. برای قرارهای عاشقانه که اصلا و ابدا! مگر اینکه رسما قصد داشته باشید روی اعصاب طرف مقابلتون پیاده روی کنید! 😬 (خودم که با روایحی از این دست عصبی میشم😅)
ماندگاری روی لباس حدود شش هفت ساعت و پخش بو هم با ده پاف ،درهمان ساعت اول نسبتا قابل قبول هست. شیشه جمع و جوری داره که راحت تو دست جا میشه و اصطلاحا یوزرفرندلی! هست اما قسمت افشانه چندان با کیفیت نیست.
معطر و عطرآگین بمانید، ایام به کامتان🌹
28 دی 1402 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : مهربد 🄼🄾🄽🄰

این عطر مثل اون دوستی‌هاییه که اولش دو نفر از هم بدشون میاد بعد تبدیل به صمیمی‌ترین دوستای هم میشن… اگر امکانش بود نظر قبلیم رو درباره این عطر پاک میکردم چون الان بعد از چند بار استفاده واقعا جزو مورد علاقه‌هام شده…
عاشق درای‌داون این عطر شدم…. رایحش تا حدودی من رو به یاد فلاور بامب میندازه ولی بازم خیلی تفاوت هست بینشون… اینطور بگم که اگر فلاور‌بامب و جیمی‌چو دوتا خواهر از یه خانواده باشن فلاور‌بامب اونه که مهربون و شیرینه و جیمی‌چو اونیه که روحیه جدی‌تر،آروم‌تر و کمی بالغ‌تر داره…هردوشون یه ته بوی چایی‌شیرین طور دارن. اون قسمتی که من خیلی تو جیمی‌چو بهش علاقه‌مند شدم پچولی توی درای‌داونش هست. ازون عطراییه که باید بهش زمان داد تا بشه با شخصیت قشنگش آشنا شد
ولی همچنان فکر میکنم اونطور که دوستان گفتن عطر شاد و شنگولی نیست.
19 دی 1402 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : شهرزاد احمدی 🄼🄾🄽🄰

اگر شما هم مثل من علاقه به عطرای خیلیییی شیرین دارین گول نت تافی رو توی عطر نخورین، چون شیرینی عطر ملایم و در حد چایی شیرینه. من از ترکیب گلابی و تافی توقع شیرینی بیشتری داشتم. رایحه اولیه تازگی و خنکی زیادی داره من بعد از اولین اسپری یه ته بوی زنجبیل مانند حس کردم که البته زود از بین میره،بعد از چند دقیقه بوی پچولی( نعنا هندی) تا حدودی سنگین و گرفتش میکنه که اصلا بد نیست ولی احساس میکنم تو نت اخر حتی به تلخی هم میزنه یکم که باعث میشه یه عطر رسمی‌تر حسابش کنم نه روزانه. برای من این عطر نه شیرین بود نه حتی گرم ،بیشتر تنده و شخصا از نظر من اصلا دخترونه نیست و بالغانه‌تر حساب میشه.

[EDITED] 1402/07/29 18:09
29 مهر 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : زهره غلامی nazanin

این از اون دسته عطرهایی بود که مدتی طول کشید تا عاشقش بشم. بوی بسیار خاص و متفاوتی داره و به شکل عجیبی به نظر من برای همه موقعیتها و فصلهای ممکن مناسبه! گلابی تازه ی ابتداش باعث میشه برای تابستون عالی باشه و نعناع هندی و تافی مناسب زمستونش میکنه. هم رسمی هست و برای قرار عاشقانه و هم برای اداره و سوپر مارکت میشه ازش استفاده کرد. آرامش بخش و شیرین و دلپذیره. و وقتی بزنیدش هر کی بوش رو بشنوه بدون استثنا تعریف میکنه. جیمی چوی عزیزم، خوشحالم که پیدات کردم! تنها ایرادش اینه که ماندگاریش کمه و باید شیشه رو داخل کیفتون بگذارید و هر چند ساعت یک بار اسپری کنید.
12 مرداد 1402 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : shima.a Ivy
عزیزم من بالاخره موفق شدم این عطر رو تست کنم. بوش رو خیلی خوشم اومده ولی به شامه‌ی من بوش خیلی ملایمه. من بیشتر ازش حس خنکی گرفتم. ولی راستش باید بینیم رو به پوستم بچسبونم تا بوش رو حس میکنم درصورتی که نشر و ماندگاریش امتیاز بالایی اینجا گرفته. حتی روی کاغذ بلاتر اصلا بوش رو حس نکردم و خیلی برام عجیبه. یعنی باید بینیم رو بچسبونم قشنگ تا حس کنم. من بویی توی مایه‌های لانکوم لاویه ازش گرفتم و خیلی ازش خوشم اومده. اما واقعا نشر بوش انقدرررر یعنی پایینه؟ چون من دکانتش رو از جای معتبری گرفتم

[EDITED] 1402/07/25 22:54
25 مهر 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : شهرزاد احمدی Mehran
درسته. گلابی اولیه، حس خنکی داره. پخش بوی این عطر خیلی بالا باید باشه. ولی ماندگاریش کم هست.
25 مهر 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی Mehran

طبق نظرات این عطر باید خوراکی و بیسکوئیتی باشه .
میتونه جایگزین منیفستو بشه؟ منیفستو رو خیلی دوست داشتم ؛ بلایند بای کنم این رو؟🙏🥲
03 مرداد 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : بابک محسن جمالیان
به صورت کلی هیچ عطری رو بلایند بای نکنید هرچند من خودم هم گاهی این کارو میکنم
03 مرداد 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : نیکا امینی سپیده حسینی

بوی شیرین و بوی بیسکوییت
بوی شدید گلابی
بوی خنکی میده
بوی شنگول و دخترونه ای داره. زیادی دخترونه :))
27 خرداد 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : نیلوفر بختیاری فاطمه فیضی

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
عطر خاصیه بوی خوبی داره بوی عروسکی کاملا لطیف یجورتافی میوه ای بوش همه جا میشه استفاده کرد بازخورد خوبی هم میگیرم ، چو رو میشه بعنوان یه عطر همه کاره استفاده کرد البته عطرها سلیقه این
16 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : غزال امیر علوانی

10
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
شیک و کاراملی
این عطر بوی گرمی داره و برای منی که از عطرای گرم و سنگین استفاده می کنم یکم معتدله .. برام جالبه که از ترکیب ارکیده و گلابی و تافی همچین بویی به مشام میرسه . من این عطرُ برای بهار و کمی زمستان و بیشتر برای پاییز مناسب می بینم .
تأکید می کنم اگر بوی گورماند شیک دوست داشته باشید این عطرو می پسندید
21 دی 1401 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : پینار قره گوزلو مریم میربیک

حدود یک ماه قبل جیمی چو رو گرفتم، روی بلاتر تست کرده بودم چون تعداد عطرهایی که تست کردم زیاد بود. نت ابتدایی خیلی سریع منو به یاد Euphoria انداخت! نت دوم حس کردم داره راه خودشو از Euphoria جدا میکنه که این اتفاق منو خوشحال کرد و اما نت پایانی برای من بسیار جذاب و دلچسب بود! رایحه جذاب اما سرکش پچولی بسیار هنرمندانه کنترل و بالانس شده و با شیرینی ملایم تافی در صلح کامله! زیبایی رایحه، سیاژ و پروجکشن کاملا مناسب ( بدون فول ور ) و ماندگاری خیلی خوب باعث شد در خریدهای بعدی با اعتماد بیشتر به کارهای جناب الویه پولژ نگاه کنم!
14 بهمن 1399 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : سالمی نازی جاوید

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟