GIORGIO ARMANI - Idole d'Armani

جیورجیو آرمانی آیدول

زنانه
کد کالا : ATR-31168
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی :
طبع : معتدل
مشخصات تولید
نام برند : جیورجیو آرمانی
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2009
کد کالا : ATR-31168
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    3
  • نمی پسندم
    2
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 9
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

این محصول همان محصولی است که دیگر هیچ جای نگرانی برای خانمهای سخت سلیقه و بسیار حساس نمیگذارد چرا که حس زنانه و بسیار مطبوع این رایحه بسیار خارق العاده و ماندگار تمامی سوالات انان را جواب میدهد این عطر به جرات یکی از بهترین عطرهاییست که تا بحال جهان عطر به چشم خود دیده است چرا که تمامی خصوصیات یک عطر خوب و ماندگار و دارای رایحه استثنائی و خاص را در خود گنجانده است این محصول سال 2009 توسط کارخانه جورجیو آرمانی وارد بازار شد

کمپانی جورجیو آرمانی، عطری غلیظ و گل‌فام با نام «آرمانی ایدول» خلق کرده که رویارویی غافلگیرکننده‌ای میان عطرسازی شرقی و عطرسازی شیک و خاص ایتالیایی را رقم زده است. «آرمانی ایدول» عطری هوس‌انگیز و باشکوه است که همچون بتی زیبا و شگفت‌انگیز می‌درخشد.

نت‌های اولیه که واقعا خیره‌کننده هستند، از روایح نارنج، گلابی، زنجبیل و گیاه درمنه شکل گرفته‌اند. عصاره ویژه، درخشان و لوکسی از رز هم در نت‌های میانی جای گرفته که درواقع نماد این عطر است. رایحه افسانه‌ای یاس با آن درخشش خورشیدوارش هم با عصاره زعفران آمیخته شده تا سرشت گل‌فام «آرمانی ایدول» به ظرافت‌های عسلی و ادویه‌ای آمیخته شود. در نت‌های پایه نیز روایح غافلگیرکننده، هوس‌انگیز و درخشان نعناع هندی،‌ خس‌خس و بوته وحشی جاوی جای گرفته‌اند تا هم سرشتی ناب و نوآورانه به این عطر بدهند و هم هارمونی ویژه‌ای با رایحه زعفران در نت‌های میانی خلق کنند. «آرمانی ایدول» نیرویی بی‌مثال و بی‌نظیر به زنان می‌بخشد، بدون آن‌که شخصیت آنان را زیر سایه خودش قرار دهد. «آرمانی ایدول» عطری‌ست که همچون معجونی جادویی در پوست شما جذب می‌شود.

اطلاعات این ادکلن را میتوانید هم اکنون در سایت عطر افشان مشاهده بفرمایید .

 

برند جیورجیو آرمانی
عطار برونو ایوانوویچ
طبع معتدل
سال عرضه 2009
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه نارنگی ماندارین، زنجبیل ، گلابی
اسانس میانی زعفران ، پلومریا
اسانس پایه خس خس
نمره کاربران
Idole d'Armani-جیورجیو آرمانی آیدول
رایحه
8.5
2 رای
ماندگاری
7.2
5 رای
پخش بو
7.2
5 رای
طراحی شیشه
8
2 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند جیورجیو آرمانی
اخبار برند جیورجیو آرمانی
نظرات کاربران (12 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
برای من که عاشق عطرم و زیاد عطر میخرم این کار یکی از بهترین تجربه های خریدم بوده .. همون اوایل تولیدش تهیه ش کردم و از اول عاشقش بودم و برای مجالس و مهمانی ها استفاده میکردم چون جزو عطرهای مجلسی محسوب میشه الان که نه سال از اونموقع گذشته شیشه خالیش و نگه داشتم و همیشه دربشو بو میکنم و لذت میبرم تو این سالها بیشتر از پنجاه عطر خریدم و بالای صد عطر و روی دستم توی فروشگاههای مختلف تست کردم ولی هیچ عطری جای این عطر و گاردن پارتی از شرکت سی اچ و برام نگرفتند چون من از عطرهای تک عنصری زیاد خوشم نمیاد و عطرهایی با نت های متنوع و حتی متضاد و دوست دارم ولی متاسفانه هر دوی این عطرها تولیدشون متوقف شده الان هم بین عطرهام آفریقای سی اچ تا حدی دارای عناصر متفاوت و متضاد و روایح تفکیک شده است که خیلی دوستش دارم ( رایحه چای ، دارچین ، وانیل ، گل ، لیمو ) ولی در هیچ عطری به اندازه آی دل آرمانی نت ها واضح و تفکیک شده و مشخص نیستند ترکیب زنجبیل زعفران عسل و پرتقال تلخ که به خوبی قابل تفکیک و شناسایی هستند و در عین حال بسیار زیبا در هم ادغام شده اند و این عطر و تبدیل کرده به یک عطر کاملا پیچیده که همزمان شیرینی عسل و تلخی پرتقال تلخ و تندی زنجبیل رو میتونین احساس کنین که من اون تلخی مابین نت ها رو خیلی خیلی دوست دارم .. همانطور که میدونین بعضی از شرکت های عطر سازی غیر از عطرهای روتین و پرفروش و دم دستی یک لاین لاکچری هم دارند که عطرهای لوکس و گران قیمت رو برای سلیقه های خاص و اغنیا و شخصیتها تولید میکنند این عطر هم جزو لاین لاکچری و سلطنتی شرکت آرمانی هست و عطر دم دستی و معمولی نیست برای همین در صورت موجود بودن هم حتما قیمت بالایی خواهد داشت .
04 بهمن 1398 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Maary مصطفی منفرد

به آقای ساحا و سحر عزیز
خیلی خیلی ممنونم از راهنماییتون. از لطفتون سپاسگذارم
15 مهر 1394 پاسخ تشکر

سحر جان، آقای ساحا، بقیه دوستان میشه راجع به این عطر نظر بدین ؟ ممنون میشم
14 مهر 1394 پاسخ تشکر
زینب عزیز؛
این عطر ترکیب میوه (گلابی شیرین) و کمی ادویه به همراه یه شیرینی قوی ـه. . توی نت های این سایت درج نشده ولی من از این عطر بوی عسل رو هم به وضوح حس میکنم. نسبتاً سنگین ـه . پخش و ماندگاری واااااقعاً قوی هم داره. برای فصل سرما خیلی خوبه.
15 مهر 1394 پاسخ تشکر
به Zeynab haeri..سلام...این کار ازبرند جیورجیو آرمانی دو مدل داره که یکی پرفیوم مربوط به سال 2009ویه مدلش تویلت که 2010 میباشد..که نسخه اولیه پرفیوم کاری موفقتر و خوشبوع تر میباشد رایحه زنجبیل و گلابی (باهم) در طول استفاده واستون مشهوده...که در نسخه تویلت همین تشابه رایحه وجود داره به همراه جاسمین که به شخصه نپسندیدمش...به نظرم پرفیومش بهتره..البته جزعی زعفران هم در همین مدل پرفیوم احساس میشه ...با اینکه از رایحه زعفران زیاد در عطر استقبال نمیکنم آزار دهنده نبوده واسم! عطری پیچیده است...با رایحه گلابی به همراه زنجبیل شیرینی خاصی و ترکیب زیبایی احساس میشه(البته زنانه)...برای اولین بار که تست میکنید با یه عطر تند روبه رو میشید ولی برای بار چندم تندیش آزار دهنده نیست..رایحه مرکباتی داردولی به جا و بالانس هست.(خیلی میوه ای نیست)..میشه به طور خلاصه ترکیبه بوییشو بگم :(زنجبیل تند و عسل شیرین و گلابی)+خیلی جزعی زعفران....متاسفانه کم شده...شنیدم دیسکانتینیو شده...
:-)
15 مهر 1394 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : مصطفی منفرد آرامیس
خواهش میکنم نظر لطف شماست
15 مهر 1394 پاسخ تشکر

8
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
به نظرم یکی از بهترین عطرهای زنونست
16 اسفند 1393 پاسخ تشکر

0
رایحه
5
ماندگاری
5
پخش بو
0
طراحی شیشه
عطر خوبیه. اولش خیلی جذابه ولی زود دلو میزنه
به نظرم عطر خاص و یونیکی نیست
15 اسفند 1393 پاسخ تشکر

قیمت 50میلش چنده؟؟
30 آذر 1393 پاسخ تشکر
پاسخ مدیر : با بخش فروش تماس بگیرید

سلام در مقایسه با ایو سن لورن مانیفستو کدوم بهتر هست؟از نظر بو و ماندگاری؟
21 مرداد 1393 پاسخ تشکر
پاسخ مدیر : سلام خدمت شما، رایحه سلیقه ایست و دو رایحه متفاوت دارند. ماندگاریشون تقریبا در یک ترازه شاید کمی متمایل به مانیفستو .

این عطر بوی خیلی خاصی داره. بویی که شاید کمتر احساس کرده باشید.. ولی برای کسانی که دوست دارند متفاوت باشند محشره. رایحه اون مناسب مهمونی هست با وجود اینکه خیلی گرم و شیرین نیست ولی یک وقار و ظرافت و مدرنیته زنانه توش داره . اصلا با عطر هایی که بوهاشون مثل همه قابل مقایسه نیست..من یک دونه 50 میلش رو دارم و از اینکه داره تموم می شه واقعا ناراحتم.
14 اسفند 1392 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : آرامیس

Vaqean boye dust Nadashtaniyi dare aslan khub nist
21 بهمن 1392 پاسخ تشکر

با سلام
قيمتش چنده؟
18 آذر 1392 پاسخ تشکر
پاسخ مدیر : سلام با بخش فروش تماس بگیرید

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟