Jean Paul GAULTIER - Le Male

ژان پل گوتیر (گوتیه) له میل

مردانه
کد کالا : ATR-40042
نوع عطر : ادو تویلت
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی فوژه
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : ژان پل گوتیه
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 1995
کد کالا : ATR-40042
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 110
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
5,400,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    17
  • نمی پسندم
    11
  • - 25 سال
    2
  • + 25 سال
    16
  • + 45 سال
    6
  • روزانه
    17
  • رسمی
    6
تعداد رای های ثبت شده : 113
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

عطر «له میل» که سرشتی غلیظ، هوس‌انگیز، مدرن دارد و بافتی گرم، مردانه و ملایم به خود گرفته است، عطری با جاذبه‌های مغناطیسی است که هر کسی را با ویژگی‌های منحصربه‌فردش وسوسه می‌کند. تضادهای ناب و خاص، بنیان عطر «له میل» را می‌سازند: تضاد میان ساختارهای سنتی و نوآورانه، میان بافت غلیظ و هوس‌انگیز، ‌میان طراوت‌‌بخشی و بافت ملایم که نهایتا عطری بی‌نهایت سحرآمیز و شگفت‌انگیز برای زنان خلق کرده است. رایحه نعناع همچون نماد نیرومندی و رایحه اسطوخودوس همچون نماد عطرهای سنتی در «له میل» می‌درخشد. رایحه وانیل هم گرما و لطافت ویژه‌ای به این عطر می‌بخشد. نت‌های اولیه «له میل» را نعناع، اسطوخودوس و ترنج ساخته‌اند و نت‌های میانی را هم رایحه‌های دارچین، زیره و شکوفه پرتقال. در نت‌های پایه هم به رایحه‌های وانیل، دانه تونکا، چوب صندل و سدر می‌رسیم. عطر «له میل» در سال 1995 و توسط فرانسیس کورکجان ساخته شده است.

نوع عطر ادو تویلت
برند ژان پل گوتیه
عطار فرانسیس کرکجان
سال عرضه 1995
گروه بویایی شرقی فوژه
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه ترنج ، اسطوخودوس ، نعناع ، هل ، گیاه درمنه
اسانس میانی دارچین ، زیره، شکوفه پرتقال
اسانس پایه دانه تونکا ، کهربا، وانیل ، سدر ، چوب صندل سفید
نمره کاربران
Le Male-ژان پل گوتیر (گوتیه)  له میل
رایحه
8.2
33 رای
ماندگاری
7.8
33 رای
پخش بو
7.8
33 رای
طراحی شیشه
8.9
33 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند ژان پل گوتیه
نظرات کاربران (36 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
چندروز پیش دکانت این عطر رو تست کردم و رایحه ش دقیقا یاداور تمیزی بعد از استحمام هست زمانی که حسابی تن و بدن رو اونقدر با کیسه و روشور صابون بکشی که پوست بدن از شدت تمیزی کمی قرمز میشه همینقدر زیاد احساس تمیزی به ادم دست میده بعد استفاده این عطر اگرم بعد استحمام یه مرطوب کننده کاسه ای قدیمی که همه مون داشتیم قدیما بزنی به دست و صورت که بیشتر شبیهش میشه در کل رایحه ای که بخاد جذبت کنه نداره من قبلا شنیده بودم که این عطر در اروپا طرفداران زیادی داره ولی بر عکس در ایران زیاد مشتاق استفاده از این عطر نیستن و طرفداری به اون صورت در ایران نداره که منم یکی از همونایی هستم که از این عطر زیاد خوشم نیومد
04 فروردین 1403 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : علی رشوند مرتضی ع

9
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
درود خدمت عزیزان عطرافشانی
به عقیده بنده، هرچند برخی روایح سن خود را بعد از مدتی پس از معرفی نشان میدهند (اورلان دریک) اما عطر مقوله‌ای خارج از بُعد زمان است.
شاهکارهایی همچون شلیمار، نامبر فایو، اکوا دی‌جیو و ژوپ هستن که هنوزم تازگی روایح روشونه.
له‌مال هم برای من هنوز تازگی و شادابی یه عطر جدید رو داره و اصلا مشخص نیست که تقریبا 30 سال از معرفیش میگذره.
چهار فصله و همه کاره. تو هر موقعیتی میتونه کارو دربیاره. روایح مرکباتی آغازی ترنج و نعنا یه موج فرش و تمیز رو به بینی تزریق میکنن. دارچین یکی از نت‌هایی هست که تو عطرها خیلی دنبالش میگردم و میشه گفت یکی از نت‌های مورد علاقم تو هر عطری که دارچین داشته باشه محسوب میشه.
وانیل شیرین و کهربا یه بنیان خاص میسازن و در کنارشون سدر هم به ماندگاری این کار خیلی کمک میکنه.

به شخصه دوست دارم عطری که میزنم رو تنم فریاد بزنه. اصلا به عطرهای ملایم یا اصطلاحا ملو علاقه‌ای ندارم ولی له‌مال واقعا منو مجذوب خودش میکنه.
فرنسیس کرکجان خلق اثر هنری به یاد ماندنی رو خوب بلده.
04 بهمن 1402 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : derrick سالار كلوچه

9
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
شیشه ای از این عطر توسط عزیزی بعنوان هدیه بدستم رسید .شناسنامه این عطر از عطارش هویداست.درشش ماهه دوم سال خصوصا پاییز لطافت و طبیعت رو به آدم هدیه میده.یه کار خیلی ملوس و نرم.من خیلی با این عطر حال کردم.کلا این برند کارهای جالبی داره که میتونه تو این رده قیمتی مخاطبانش رو راضی کنه.
04 دی 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : مهریار هاشم پور

8
رایحه
7
ماندگاری
6
پخش بو
9
طراحی شیشه
عرض ادب و احترام.
له میل یکی از بهترین عطرهای زمان خودش بوده و همین که تا الان تولید میشه نشان از کیفیت اعلا و محبوبیت شدید این عطر داره و شدیدا قابل احترامه.
خیلی پیچیده نیست و زمانی که اسپری میکنید نتهای ادویه ای،وانیلی و لوندر که باعث صابونی شدن کار میشه به شدت خودنمایی میکنن.هرچی میمونه فضای ادویه ای کمرنگ میشه و فضای وانیلی صابونی غالب میشه و شیرینی کار زیاد میشه.حقیقتا دیگه الان عطر جوون پسندی محسوب نمیشه و بیشتر برای اقایون بالای ۴۰ سال مناسبه.ریفورموله های متعددی در این کار اتفاق افتاده که باعث شده نسخه های جدید دچار افت پرفورمنس شدیدی بشن که این پرفورمنس ضعیف واقعا دیگه قابل قبول نیست و دیگه خبری از اون له میل قدرتمند نیست.
با آرزوی بهترینها برای دوستان عزیزم
19 آذر 1402 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : Mehran مهریار

8
رایحه
10
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
jean Paul gaultier le male

این عطر اولین عطری هست که از عطار بزرگ فرانسیس کورکجان تست داشتم ....
رایحه ای بسیار نوستالژیک و کلاسیکی داره یه بوی پودری و صابونی قدیمی بوی کرم های دست و صورت و لوکسی جات قدیمی رو میده من یاد یه همچین چیزایی افتادم


بهترین مثال بخوام بزنم که اونایی که تست نداشتن و می‌خوام بفهمند چه رایحه ای داری مثل این میمونه که یه شخص تازه از حمام اومده بیرون چه حس تمیزی داره دقیقا مثل همین هست بوی تمیزی و حس تمیز بودن بهت دست میده🧼🛀

در کل نه آنچنان ولی خب پسندیدم
ولی حقیقتا نا امید شدم از این عطر با این همه تعریف اولین عطر و عطار نامدارش

نمیخواهم بیشتر درباره عطر و عطارش صحبت کنم ولی یقین دارم آقای فرانسیس کورکجان 🪄 عطر های خارق‌العاده و فوق‌العاده ای داره که من تا حالا تست نداشتم ......
16 شهریور 1402 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : محمدعرفانی هاشم پور
درود محمود جان 2 تا نکته رو باید بهش توجه کنیم ،
اولی اینکه دیزاین این عطر به حدود 30 سال قبل برمیگرده و همینکه هنوز تولید میشه ، هنوز پرفروش هست ، نشون میده چقدر در زمان خودش خوب بوده که الان در یک قدمی سال 2024 هنوز داره در ویترین ها خودنمایی میکنه .

دوم اینکه بارها و بارها دچار ریفرموله شده در این 3 دهه ، و از اون جوان قدیمیِ زیبا و جذاب ، داریم به تصویر خسته و پیرِ امروزش نظر میدیم .

جایی فرصت مهیا بود یک شیشه بچکد 2006 اینکار رو تست کردم ، بسیار بسیار مایع جذاب تری داشت از چیزی که امروز در شیشه ها پر میشه .
16 شهریور 1402 پاسخ تشکر
22 تشکر شده توسط : هاشم پور حکایت دوست
ممنونم از نکات خوبه شما
علی جان
16 شهریور 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : علی افتخاریان

9
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
9
طراحی شیشه
به قول فرانسوی ها لامال
یکی از آیکونیک ترین و اصیل ترین عطرهای صابونی
چقدر تو زمستون بعد حمام روی بدن یک مرد فیت و شیش تیغ اصلاح کرده خوب میشینه.
09 خرداد 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : هاشم پور علیرضا موسوی

8
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
عرض ادب و احترام خدمت دوستان عزیز امروز کل عطرای زمستونی که جمع میکردم برای اگه عمری باقی بمونه سال بعد داخل نی عطر ژان پل گوتیر خالی کردم با هوا و عطری که توی نی مونده بود عجب بوی داره این عطر جذاب و هوس انگیز و یه مغانطیس جادویی داره ساعت ۴ غروب پوشیدم الان نیمه شب کل فضای اتاق گرفته وردی زیبا ازخود گذاشته که دونفر از دوستان پرسیدن چه عطری زدی خلاصه بگم عزیزان بعضی از ساخته های قدیمی حیفه تموم بشه ومن ازاین برند با وسواس استفاده میکنم تولید ۲۰۱۴ قبلا هم گفتم ماندگاریش ۵ روز دقیق پخش یک روز کامل بارد بوی عالی کاش میشد تولیدات قدیم از هر برندی که عالی از کار دراومدن یکی دوشیشه می‌گرفتیم دیگه خیلی کم تکرارمیشن به هرحال بریم سراغ عطرای فصول خنک عزیزان با آرزوی سلامتی برای همه دوستان عطرافشانیم و سلامتی روح ر وان وجسم را از خدا وند خواستارم همیشه شاد باشین وخوشبو
21 فروردین 1402 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : هاشم پور جواد وزیری
سلام و احترام خدمت سام ایرانی عزیز و گرامی
یه سوالی داشتم خدمتت، من چند روز پیش داشتم عطرای زمستونی رو هواگیری میکردم، شیشه هارو همیشه باالعکس میکنم و شروع میکنم به پاف کردن، برای اولین بار این این اتفاق برام میوفتاد، یهو عطر از کنار والف سرازیر شد بیرون، اولی از بولگاری بود بلک اورینت پیش خودم گفتم اسپری این لاین بولگاری همشون عجیب غریبن شاید ایراد ازون باشه، رفتم سراغ یه کار دیگه و بازم تکرار شد و خلاصه از فکرش درومدم، شما میدونی علت چی میتونه باشه؟ حتی شیشه رو گرفتم و حالت نرمای اسپری کردم چند بار که نشتی قطع بشه و شد، اما مجدد که برعکس کردم و پاف میکردم عطر خارج میشد و سرازیر میشد، ممنون میشم در صورت امکان راهنمایی بفرمایید🌷
21 فروردین 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : امیر علوانی Sam Irani
پاسخ مدیر : سلام مشکل مورد نظر معمولا زمانی اتفاق می افتد که عطر به آرامی اسپری می شود ، همیشه سعی کنید کامل و محکم اسپری کنید
دوست عزیزم جناب دکتر ساسان فر
عرض سلام و احترام
با وجودیکه این روزها دل و دماغ مطالعه یا ثبت نظر ندارم لیک صفحه ی نخست را که باز کردم به دیدن پیشنهادهای روزانه و پاسخ به پیامهای دوستان عزیزم در صفحه ی پرسش و پاسخ ، عکس زیبای جنابعالی نظرم را جلب کرد و مطالعه کردم متن شما را . چون پاسخ را میدانم و چون ممکن است برای دیگر دوستانمان نیز اتفاق افتد با خود گفتم بگذار تجربیاتم را به شما و دیگر دوستان عزیزم هدیه کنم .
قبلا از جناب سام ایرانی بابت این دخالت پوزش میطلبم .
اولا کار شما ( خارج کردن لوله ی افشانه از مایع عطر ) بسیار درست است . قبلا نمیدانم در کجا راجع به این موضوع مفصلا عرایضی تقدیم کرده ام . این کار دو حُسن بزرگ دارد :
فنر افشانه که معمولا فلزی ست زنگ نمیزند .
دوم : اگر عطر را برای مدت طولانی بردارید ، اگر در جای گرم باشد ، گرما باعث افزایش حجم میشود و چون مدار مایع عطر از شیشه تا افشانه متصل است ( یعنی مثل رشته ی سیم ) عطر شروع به چکه کردن میکند و وقتی بعد از مدتها به عطر سر میزنید میبینید کارتن اش خیس شده و از افشانه قطره قطره چکه میکند !
این اتفاق را با چشم خود دیده و تجربه کرده ام .
وقتی لوله ی افشانه را از مایع عطر خالی کنید حتی با افزایش حجم ، عطر تا نیمه ی لوله بالا می آید اما متوقف میشود . گویی مدار خروج قطع شده است :)
و اما چرا آن اتفاق برای شما افتاد ؟
یعنی چرا شیشه را جهت انجام این کار معکوس کرده اید و با فشار بر اسپری ، مایع عطر از کنار دهانه ی شیشه جاری شده است ؟
شیشه ی عطر یک کنسرو نفوذ ناپذیر است .
فاصله ی بین افشانه با دهانه ی شیشه را با یک واشر پر میکنند .
اگر این واشر نمدی باشد مشکلی پیش نمی آید .
لیک اگر اسفنج فشرده باشد پس از مدتی ، خاصیت اسفنجی ی خود را از دست میدهد !
حال چطور مایع خارج میشود ؟
شیشه ی عطر کنسرو است . وقتی شما میخواهید عطر بر خود بپاشید ، مکانیسم خروج اینگونه است :
شما با فشردن دکمه ی اسپری ، مقدار معین و تعیین شده ای از هوا را به درون شیشه با فشار وارد میکنید . لوله ی افشانه یکطرفه است .
با ورود هوا به درون شیشه حجم افزایش می یابد و این فشار از طریق خروج مایع عطر از افشانه ی یکطرفه تعدیل میشود .
درست مثل همان شیشه های قدیمی که یک بادکنک کنار شیشه و متصل به آن بود که شما با فشردن این بادکنک هوا را وارد شیشه و حجم را افزایش و عطر را با فشار از سوراخ افشانه به بیرون می افشاندید .
حال :
شیشه را که برعکس میکنید و افشانه را که فشار میدهید و هوا را که وارد کرده و حجم را افزایش میدهید ، مایع عطر دو راه برای خروج دارد :
راه سخت تر :
از لوله ی افشانه بالا رود و از سوراخ بسیار ریز آن که مخصوص پودر کردن مایع ساخته شده و فشار زیادی را میطلبد خارج شود . یا :
راه آسان تر : از درز جدیدی که بدلیل کهنه شدن و کم قطر شدن یا ترک خوردن واشر اتفاق افتاده به راحتی و بدون هیچ تحمل فشاری خارج شود .
پر واضح است که مایع عطر کدام راه را جهت خروج انتخاب میکند :)
پروسه ی فوق برای عطرهای اصل و شیشه های پلوم شده توسط کارخانه تعریف و ذکر شد .
ورنه عطرهای تقلبی و فیکی که در کارگاه ها پر میشوند و پلوم میشوند اغلب از همان لحظه ی اول نشتی دارند !
انشاله پاسخ تقدیمی مفید واقع شود برای شمای عزیز و دیگر همه ی دوستان گرانقدر ام .
این چیزی بود که من آموختم و بدینوسیله تقدیم شد به دوستان عزیزم تا مراقب عطور خود باشند .
نتیجه : برای بلند مدت لوله ی افشانه را از مایع عطر خالی کنید . یعنی شیشه را معکوس کنید تا انتهای لوله در هوای ته شیشه قرار گیرد و سپس اسپری کنید تا مایع خالی شود و جایش را هوا اشغال کند .
دوم : عطرها را بصورت ایستاده بردارید . به هیچ عنوان خوابیده یا معکوس بر ندارید .
سوم : محل بایگانی ی عطور باید تاریک و خنک باشد .
چهارم : اگر متوجه نشتی شدید بلافاصله و بدون فوت وقت شیشه ی عطر را تعویض کنید زیرا رایحه ی عطر و ترکیبات مهم آن به مرور تبخیر و از منفذی که درست شده خارج میشود و اینگونه ، رایحه و غلظت عطر شما بکلی دگرگون میشود .
پنجم : هر چند وقت یک بار سری به شیشه های بایگانی شده ی خود بزنید و عطرهای ایستاده ی خود را آرام معکوس کنید و برگردانید . چرا ؟
هم مایع عطر حرکتی میکند و اگر بدون اینکه شما متوجه شوید و اصلا قابل روئیت باشد اگر ترکیبات ته نشین شده اند ، دوباره ادغام میشوند و از آن مهمتر : واشر نمدی خیس میشود تا بر اثر خشکی ی طولانی مدت ترک نخورد و باعث بروز نشتی نشود .
اکنون همه ی آنچه درین خصوص تجربه کرده و آموخته بودم شما هم آموختید :)
امید که به کار آید و ثمر دهد .
ارادت ام تقدیم به همه ی شما دوستان عزیزم
21 فروردین 1402 پاسخ تشکر
33 تشکر شده توسط : عباس بهرامی جواد وزیری
عرض ادب و احترام خدمت شما دوست عزیز وگرامی بله برای منم اتفاق افتاده ومدیر محترم سایت جواب کامل دادن باید محکم وسریع اسپری کنی منم اول بار این اتفاق افتاد برام ولی باردوم وسوم اتفاقی سریع اسپری کردم دیگه عطر ازدورولف بیرون نیامد همیشه شاد وخوشبو باشین دوست عزیز وگرامی جناب آقای ساسانفر
21 فروردین 1402 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : سعید امیر علوانی
سلام و عرض ادب و احترام فراوان خدمت استاد بلامنازع اخلاق و ادب جناب آقای سخی گرانقدر
اول از همه از شما نهایت تشکر و سپاس را دارم برای وقتی که برایم گذاشتید و توضیحات کامل، جامع و ارزشمند دادید که ماحصل سالها تجربه در خصوص دنیای عطربازی بوده و به راحتی بدست نیامده،
استاد من فکر کنم مدتی است که بیش از حد دچار وسواس شدم برای نگهداری از عطرها، یخچالی تهیه کردم که به برق نیست و فقط جهت جایی که به اصطلاح داخل آن وکیوم است و تغیرات و نوسانات دمایی ندارد از آن بعنوان محل نگهداری عطر استفاده میکنم، تعدادی از عطرهایی که طبع خنک دارند و بواسطه مواد تشکیل دهنده احتمال فساد زودتر دارند را داخل آن و ما بقی را در کمد نگهداری میکنم و همگی در داخل خود جعبه، حتی جعبه ارزان ترین عطرها را هم دور نمی اندازم، بالاخره به قول گفتنی خود جعبه تا حدودی نقش عایق را ایفا میکند
از سال پیش هم فصل سرما که تموم میشه شیشه هارو باالعکس میکنم و چند باز پاف میکنم نا نی از هوا خالی شود، اما امسال بر روی ۳ شیشه این کار را کردم و هر سه سرازیر شد مایع، وقتی هم که شیشه را برگرداندم به حالت اول و صاف اسپری کردم چند مرتبه با قدرت نشتی قطع شد و دیگه جرات تکرار عملیات را نداشتم! یادت هست که شما هم چند ماه پیش مطلبی را در این خصوص درج کرده بودید و حضور ذهن نداشتم که کجا و ذیل کدام عطر مطلب شمارا خوانده بودم، در هر صورت باز هم از شما تشکر فراوان میکنم که راهنمایی کردید و تجربیات خود را در اختیار قرار دادید، تنتان سلامت باشد و سایه تان مستدام🌷🌷
21 فروردین 1402 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : احسان شکیب نژاد Dragon
سلام و عرض ادب فراوان خدمت سام ایرانی عزیز
ممنون و سپاسگزارم از راهنمایی و تجربیات شما
همواره تندرست باشید و برقرار💐💐
21 فروردین 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط :  Sherlock امیر علوانی
سلام دوست عزیز..مگر این عطر کار گرمیه که واسه زمستون گذاشتینش کنار ؟ به نظرم معتدل و چهار فصله ..اینطور نیست؟
26 مرداد 1402 پاسخ تشکر
سلام دوست گرامی درود اکثر نت‌های عطر از عناصر گرم و کل کار گرم معرفی شده من زمستون استفاده میکنم به هرحال عطرسلیقه ای و نظر شما هم با احترام درست انشالله همیشه سلامت باشین و خوشبو وتندرست
27 مرداد 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : محسن جمالیان Mehran

اصالت ، مفهوم مدرن با گذشت سی سال رو هنوز تداعی میکنه ، همیشه جذاب اسمیه که میشه برا این عطر گذاشت
10 فروردین 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : Sepehr s MAHMOUD

این عطر رو هدیه گرفتم برای برادرم که خوشش اومد، بوی شیکی داره بوی ملایم و کرمی پودری هست نت اولش شاید یه کمی ترشی و تیزی داره بعد چند ثانیه بوی شیرین و ملایم وانیل و چوب صندل خوب خودشو نشون میده عطر خاصیه البته خاص خوب ، بوی هر کسی رو نمیده منظورم الان خیلی بوها بدلیل عطر های شرکتی و فیک مثل دیور ساوج از هر ۱۰نفر یه نفر تو کوچه بوشو حس می‌کنی ولی رایحه این عطر رو من حالا حالا نشنیدم بنظرم یونیک هست میشه عطر امضا هم استفاده کرد شیشه اش هم که واقعا عالیه ماندگاری خوب و پخش قابل قبولی داره
15 دی 1401 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : MAHMOUD Mada_London

9
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
واقعا عالیه این عطر ،راحت دوروز ماندگاری داره رو لباس ۷ ساعت پخش بو ،اورجینالش و میگم البته.من که مرید این بزرگوار و اولترا میل هستم

[EDITED] 1401/09/23 10:29
22 آذر 1401 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : MAHMOUD رضا یگانه

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟