نظرات | علی موسوی
ترتیب نمایش
سلام دوست محترم و عزیز.
بوی پسته که خیلی مشخص هست حالا تو پسته ای که خشک و بوداده شده خیلی کمتر ولی تو پسته ی تازه که هنوز ترو تازه هست خیلی زیاد بوی خیلی لطیف و سبز و گیاهی داره یه شیرینی خیلی قشنگی هم داره. در پناه حق.
14 تشکر شده توسط : D̤̮e̤̮a̤̮r̤̮ h̤̮e̤̮a̤̮r̤̮t̤̮ هاشم پور
دوستان خداقوت
دو سال پیش صاحب کارم گفت سید عطر خنک چی خوبه؟ منم گفتم منفیستو زرجوف!!صاحب کارم رفت و بعد دوساعت اومد با کپی منفیستو از برند فرگرانس وورلد به خدا شوکه شدم وقتی تستش کردم یه بوی وحشتناک از شیوید خشک شده و تمام.
الان دو ساله شیشه ی این کار تو کارگاه خاک میخوره و هنوز نصف بیشترش مونده هر کی میبینه یه پاف میزنه به دومی نمی‌رسه می‌ذاره سرجاش.
11 تشکر شده توسط : علی موسوی هاشم پور
سلام و درود خانم الهه نسخه اصلی رو برای مادرم چند سال پیش خریدم خداییش تو صدها عطری که بونوازی کردم جزو سه تای اول هست هم رایحه هم ماندگاری و هم پخش اینتنس و این یکی رو نمی‌شناسم.
11 تشکر شده توسط : علی موسوی هاشم پور
بله ولی مطمعنا هر چند سال فرمولش به روزتر شده و بدون شک صد سال پیش عطر با این کیفیت وجود نداشته.
11 تشکر شده توسط : Tina هاشم پور
Teriaq
لینک به نظر 16 مهر 1404 تشکر پاسخ به TIMELESS
دکتر عزیز سلام و درود بی پایان. بر من واجب شد چند کار از اجمل بخرم اونم اورجینال و بعد نظرم رو براتون می‌نویسم هر چند که لازمه ازتون عذر خواهی کنم که آنقدر وقت باارزشتون رو میگیرم شما جدا از اینکه دکتری دانشمند هستید انسانی باشرف و پر از عشق هستید.
8 تشکر شده توسط : علی موسوی هاشم پور
سلام و درود بی پایان خدمت شما دکتر عزیز.
همیشه نوشته هاتون رو میخونم و از علمتون به رایگان استفاده میکنم آقای دکتر چقدر بی ریا هستید چقدر دلتون بزرگه چقدر راحت و ساده و دلنشین حرف میزنید بی نهایت برام محترم هستین فقط یه انتقاد کنم جسارت نباشه آقای دکتر به همسر بی نهایت محترمتون اجمل و لطافه ندین!!!!آخه دکتر یه لیرا زرجوفی یه اوپیوم ایوسن لورنس یه جادور دیوری.
11 تشکر شده توسط : Nazanin هاشم پور
سلام و عرض ادب بعد ده سال دانهیل قرمز خریدم کیفیت کار واقعا خوبه ولی یه نکته داره که روش زده ساخت آمریکا میخواستم بپرسم این معتبرتر هست یا نمونه ی فرانسوی؟؟؟
9 تشکر شده توسط : مازیار ب س هاشم پور
با درود فراوان خانم الالیتا خواهر گرامی.اوپنینگ خیلی بدبو!!!!دیگه خیلی بد بو میشه بوی حشره کش و حالا نمیخوام اسمشو ببرم اونوقت شما این برچسبو میزنی به یکی از عطرهای که ترند سال هست من خودم تست نکردم ولی خداییش چند کار از تام فورد تست داشتم خداییش همشون شاهکار بودن گری وتیور،بلک اورکید،توسکان لدر، عوود وود به جرات میگم جزو پنج شرکت برتر عطر سازی هست.
موقعیت پوشیدنش کجاست؟؟؟یا حضرت آمیتا پایان جنگل برفی یا دست کم مه الود؟؟؟؟!!!!
7 تشکر شده توسط : هاشم پور broken
Eau Fraiche
لینک به نظر 31 شهریور 1404 تشکر پاسخ به Neroli
نرولی عزیز درود بی پایان حرف شما صد در صد درسته مثلا همین ورساچی در حالی که اسمشو کامیون نمیتونه بکشه،!!! در زمینه ی عطر سازی واقعا ضعیفه، دیگه خودتون ببینید ته ته کار ورساچه میشه اروس.
6 تشکر شده توسط : هاشم پور broken
اونهایی که تست داشتم اینترلود اپیک پروس و از روی نظرات بقیه هم لوپوس ۷ بیچ هات براکن.
5 تشکر شده توسط : علی موسوی هاشم پور

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2026 Atrafshan