نظرات | علی موسوی
ترتیب نمایش
سلام خانم آیناز خدا قوت عیدت مبارک باشه.
اون اوایل که عطر گرمی اومد ایران حدود سال ۱۳۷۹ بود تو کلوپ فیلم کار میکردم یه آقایی اومد بوی بینظیری میداد بعد از جیبش یه شیشه قلمی کوچک آورد بیرون من تا اون زمان عطر گرمی ندیده بودم بعد کشید رو تیشرتم و رو مچم خداییش خیلی عالی بود و صد در صد اروپایی بود روز بعد رفتم خریدم خیلی ارزون بود کول واتر اورجینال صد میل۲۴ هزار تومان بود کول واتر گرمی هر یک میل صدوپنجاه تومن من چند تا پنج میل خریدم عالی بودن.
بعد از اون ماجرا دوباره شیشه اورجینال می‌خریدم تا دو سال بعد رفتم کوچه مروی دو تا پنج میل گرفتم تو باتل مثل مداد ریخت کلا اسپری هم نداشتن حالت رولی بود شب رفتم عروسی پسر خالم یه پیراهن سفید فوق لاکچری پوشیده بود عطر رو درآوردم کشیدم رو پیراهنش رد عطر خیلی بد موند رو پیراهن هر کار کردیم شسته نشد خیلی ناراحت شده بود اینم بگم عطره بعد پنج دقیقه تبدیل میشد به بوی صابون روز بعد بردم عوض کردم ولی اون دو تا هم همین بود فروشنده بهم گفت این جدیدها از چین میاد کیفیت قبل رو ندارم منم دیگه نخریدم شما هم نخرین عطر فقط شیشه اورجینال نه گرمی نه های کپی نه کپی اماراتی نه..... هم وطن های عزیزم که تو عطرافشان هستین عید همتون مبارک به خدا ایرانی نجیب ترینه ایرانی باشرف ترینه ایرانی جذابترینه حیف از ما ایرانی ها‌.
شماها آنقدر خوبین که با افتخار دست تک تکتون رو می‌بوسم. در پناه خدا.
39 تشکر شده توسط : Sara melika a
دوستان عزیزم عید همگی پیشاپیش مبارک سال سختی بود انشاالله که ختم به خیر بشه از مدیریت عطرافشان هم تشکر میکنم که این محفل رو سر پا نگه داشتن با تمام مشکلاتش ، من هر روز به اینجا سر میزنم و خستگی در میکنم و سرگرمی غیر از عطرافشان هم نمی‌خوام.
و اما سی پاسیون از آرمانی مامان من یه دکانت ده میل داشت که دیگه اخراش هست عطر خیلی خوبی نیست ولی بدم نیست گرم و ملایم میوه ای و گلی مناسب زمستون پخش و ماندگاری متوسط. به امید روزهای بهتر.
40 تشکر شده توسط : مهریار 🌞SAMIRA🌞
Afternoon Swim
لینک به نظر 21 اسفند 1404 تشکر پاسخ به حسین آلن دلن
حسین آلن دلون عزیز درود
نظرات سلیقه ای هست ربطی به برند و رایحه و ..... نداره من خودم عطرلیلاتی سوسپیرو زدم حدود سی ملیون هست ولی به نظرم بد بو بود و نمره پایین دادم در حالی که دانهیل دیزایر چهار میلیونی رو بیست ساله استفاده میکنم و خیلی بیشتر میپسندمش ، نمره ی بالاتری هم بهش دادم چرا باید باعث سردر گمی بشه به هر حال صلیغه ها متفاوته.
20 تشکر شده توسط : مهریار فاطیما
دوستان عزیزم وقتتون بخیر در این لحظات سخت و حساس و پر از استرس خاطره ای دارم از عطر تق شاید کمی لبخند به لباتون بیاره.!!!!
شاید پونزده سال گذشته ، حسن پسر عموم که مرد قالتاقی بود کمک راننده ی اتوبوس مسیر ایران ترکیه بود.
یه شب تو خونشون دیدم از کیفش عطر تق رو بیرون آورد بهش گفتم پسر عمو هرمس؟؟؟!!!تق!!! گفتم از کجا آوردی این کار اورجیناله.
به زبون سبزواری گفت یوگ پسر عمو ترکها پولدارن همی عطر رو یک پاف زد بعد چند تا عکس از خودش گرفت و دادش به من گفت دیگه نمی‌خوام.!!!!!
بعدها فهمیدم این کیف مسافرها رو که می‌برده بذاره تو صندوق های بغل اتوبوس از فرصت استفاده می‌کرده و دست به سرقت می‌زده همیشه با خودش چیزهای لاکچری و شیک میآورد یه بارم یه فندک زیپو ساخت آمریکا آورده بود باز من از اون دزدیدم.
40 تشکر شده توسط : Auraelle Ali
سلام و درود.
خانم آیناز شما مطمعن باش پریانکا چوپرا اینو استفاده نمیکنه این سلبریتی ها بیشتر خریدهاشون سفارشی هست احتمالا عطرشون رو هم براشون سفارشی درست میکنند اونم با قیمتهای نجومی اگرم این کارو نکنه مطمعن باش پریانکا عطر زیر صد دلار به خودش نمیزنه تو همین آمریکا و اروپا شرکت هایی هستند که عطر های سوپر لاکچری تولید میکنند برای ثروتمندها که قابل قیاس با عطرهای حتی لاکچری بازار هم نیست. حال من نمی‌دونم شاید شیشه ای پونصد ملیون باشه شاید یک میلیارد باشه.
ای در حالیه که دخترهای مملکت من که تو زیبایی و جذابیت صد برابر از پریانکا سرترن دقدشون اینه که شکمشون چطور سیر بشه یا نه
21 تشکر شده توسط : 🌞SAMIRA🌞 Legend
سلام و درود.
ماه رمضان، این ماه پر از برکت مبارکتون باشه آخر هفته تون هم به خیر خوشی.
امروز یک شیشه از این کار بورلی هیلز یعنی خانم مایستیک رو اتفاقی از تو خیابون پیدا کردم حدود سه میل ته باتل بود حدود سی تا پاف داشت رسیدم خونه با مامانم تمامش رو لباسامون و اطاق اسپری کردیم عطر سیفی هست بوی مرکباتیش به زور استشمام میشه ولی بوی گلیش بی نهایت زیبا و واضح هست طبع کار کاملا معتدل و مزه ی کار گلی و مقداری سیتروسی هست ماندگاری و پخش هم 7از 10 میدم و به نظر من برا خانم های 20 تا 35 مناسبه کار باکیفیتی هست من از قیمتش خبر ندارم ولی کیفیت رایحه خوب و کیفیت شیشه هم عالی هست و زیر باتل نوشته ساخت فرانسه. یا علی.
25 تشکر شده توسط : 🌞SAMIRA🌞 Legend
سلام و درود خانم مجرد تروساردی کارهای خیلی باکیفیتی داره احتمال صد در صد کاری که تست کردین تقلبی بوده. اون رایحه ای که به مشامتون اومده محاله از باتل تروساردی دونا در بیاد.
20 تشکر شده توسط : Auraelle Hadise
خانم زهرا سلام کلا کارهای دیوید یورمن یا حالا یار من همشون رایحه های حرمی دارن من چندین مدل مختلفش رو به صورت سمپل خریدم تم همشون یه جور بود با بوی رز و مشک زیاد.
15 تشکر شده توسط : عسل 🌞SAMIRA🌞
اگر شرکتی می‌خرین کارهای الحمبرا معتبر تر هستند و باکیفیت تر کارهای لطافه هم مد نظرتون باشه.
11 تشکر شده توسط : 🌞SAMIRA🌞 نیلوفر کرامتی
Khamrah
لینک به نظر 21 بهمن 1404 تشکر پاسخ به زهرا قنبرزاده
خانم قنبرزاده دوباره سلام و درود.
همین اول بگم من تو این کار آماتور هستم ولی تو این محفل اساتید خیلی حرفه ای مثل جناب سخی، آقای هاشم پور ، علیرضا دابل ایکس، خانم فیضی آقای شوشتری، دکتر شاهین اسعدی خانم مونا و ..... هستند که بهتر راهنمایی میکنند.
من هم در حد تجربه ی خودم در حال حاضر شما باید کارهای معتدل تا خنک خرید کنید چون هوا رو به گرمی می‌ره مثلا دانهیل آیکون رنگ نقره ای با طبع معتدل یه کار ادویه ای با رایحه ی پوست نارنج و گل پرتقال کلا سری کارهای آیکون دانهیل همه خوبن یا مثلا زینو دیویدف یه بوی لیمو عمانی بهشتی داره یا مثلا کارهای بنتلی مثل بنتلی اینتنس یا بنتلی مشگی اگرم خنک می‌خواین پیشنهاد من آرماندو باسی این بلو ، ناتیکا وویاج، هوگو جین، بلو سادکشن ،بنتلی سیلور لیک، کار خوب زیاده حالا این چند تایی که من گفتم بعضی هاشون خیلی ارزون و بعضی هاشونم قیمت های مناسبی دارن ولی همشون کارهای اروپایی برند هستند و کاملا معتبرن. ایام به کام.
16 تشکر شده توسط : 🌞SAMIRA🌞 فرهاد

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2026 Atrafshan