نظرات | علی موسوی
ترتیب نمایش
روزتون بخیر
کلاب د نوت چند روز پیش خریدمش و اون تعاریفی که ازش شده بود من چیزی ندیدم متاسفانه
یه عطری که با حجم زیادی از الکل شروع میشه و تندی مرکبات و در ادامه گلی میوه ای میشه و در کل پخش ضعیف و ماندگاری متوسط داره عطر من تولید ۲۰۲۵هست و با حدود ۴۵۰رای که گرفته بود توقع خیلی بیشتری داشتم.
اینم بگم من بررسی کردم عطرم کاملا اورجینال هست و در کل بگم با این قیمت کارهای خیلی بهتری میتونید بخرید.
12 تشکر شده توسط : حسنا broken
Musc Blanc
لینک به نظر 8 خرداد 1405 تشکر پاسخ به آقای سیوت
سلام و عرض ادب و احترام
آقای سیوت آخه چطور پنج دلار قیمت گذاشتین؟؟؟؟ شما کیفیت شیشه ی کار رو ببین یا اون درب چوبی و باکیفیت رو و اینکه کار فرانسوی هست و حداقل ده دلار حق گمرکی داره
شما همین کارهای ایرانی بخری مثل لیلا حاتمی و بقیه بالای ۲۰ تا سی دلار قیمت داره.
4 تشکر شده توسط : Legend Telecaster
سلام و روز بخیر خانم نوش آفرین
شاید همه ی ماها حداقل یک بار تجربه کرده باشیم عطری رو می‌خریم اون هم از برند معتبر و هدف اولمون چیه؟؟ رایحه ی خوش بوی خوب ولی عطر رو که استفاده میکنیم میبینیم هیچ رایحه ای نیست!!!!!!
بله منم تجربه داشتم با آنجل اسشیلر کاش بزرگانی مثل استاد سخی یا دکتر اسعدی یا ..... که تعدادشان هم کم نیست در این باره برامون بنویسند.
18 تشکر شده توسط : علی متقی پور سورنا مقدم
سلام و درود هم وطنهای گلم.
جوون که بودم تو عطر فروشی رفتم با دوستم از فروشنده خواستم یه عطر بهم بده که تند و تیز باشه و بهم ابهت بده مثل ناوارو آخه اون زمان ناوارو خدای ابهت بود فروشنده برام یاتاقان رو تست کرد منم خریدمش ولی دوستم موافق نبود و می‌گفت عطر جبار سینگ رو خریدی.
بگو ببینم سگ زای اهالی رام گور از کدوم قصابی گوشت میخرن که دختراشون این طور پروارن؟؟؟شعله ۱۹۷۳ رامش سیپی.
پاسخ مدیر : سلام نظر می بایستی شامل توضیحات در مورد رایحه عطر نیز باشد
نظر خود را به متن اضافه نمایید
17 تشکر شده توسط : broken هاشم پور
دکتر عزیز و دوست داشتنی جناب دکتر شاهین اسعدی دانشمند فرزانه وقتی شما اینگونه می‌فرمایید دیگه جای هیچ شکی نیست فقط در مورد سلفون عطرها این نکته ی مهم رو بگم که من اون دو تا اجمل رو بردم پیش فروشنده و ازم پس گرفت بعدم داد به همکارش گفت محمد این دو تا رو ببر سلفون کن من تقریبا بیست دقیقه اونجا بودم که به جای پول اون دو تا یه عطر دیگه بردارم که اون آقای محمد اومد و اون دو تا بلو اجمل ها رو آورد دقیقا عین خود کارخونه سلفون کرده بود وقتی ازش پرسیدم گفت خودمون دستگاهش رو داریم کارهایی رو که برمیگردونن دوباره سلفون میکنیم.احتمالا الان خیلی عطر فروشی ها خودشون از این دستگاهها دارن متاسفانه.
35 تشکر شده توسط : مهریار هاشم پور
Ajmal Blu
لینک به نظر 22 اردیبهشت 1405 تشکر پاسخ به محمدرضا
سلام محمد رضا جان بله کار اورجیناله چون هم بچ کدش رو زدم درست بود و هم کیفیت باتل و اسپری و درب کار عالیه ولی خود مایع عطر بشدت ضعیفه و حالا چرا میگم نظارت؟؟؟؟؟ چون تو مملکت ما نظارت نیست تو هیچ کاری تاجر که می‌ره عطر رو بگیره بیاره میگه قیمت بلو اجمل مثلا سی دلاره شما برا من ده دلاریش رو تولید کن.!!!!خب بازار امروز دنیا هم بازار عرضه و تقاضا هست دیگه. و مطمعن باش اون عطری که اجمل سفارش اروپا تولید می‌کنه با اون کاری که سفارش ایران و هند و پاکستان تولید می‌کنه صد در صد فرق داره.
16 تشکر شده توسط : مهریار هاشم پور
Diamonds and Rubies
لینک به نظر 29 فروردین 1405 تشکر پاسخ به نوشافرین
خانم نوش آفرین سلام روزتون بخیر الیزابت تیلور خیلی ساله فوت شده من حتی فیلم های سیاه و سفیدم ازش دیدم فکر کنم یه صد سالی از زمان شکوهش رد شده و عطرهاش هم اصلا موفق نبودن و یک نکته ی خیلی جالب!!!! تا حالا هیچ سلبریتی نتونسته حتی یه عطر خفن به بازار بده. بعضی هاشون که عطرایی میدم بازار که رسماً بوی آبگوشت قورمه سبزی میده مثل نوید و مهران.
16 تشکر شده توسط : فاطیما Eric Revo
سلام خانم نوش‌آفرین.
اتفاقا اصلا هم برند گرونی نیست ولی خب یک سری عطر فروشی ها خودم دیدم که بر فرض عطری رو بیشتر از دوبرابر قیمتش توی بازار قیمت گذاری میکنند و خیلی ها هم میرن ازشون خرید میکنند.در کل مراقب باشین موقع خرید هم بابت جنس فیک و هم بابت قیمت. کارهای زارا هم همین حالا توی بازار بین دو و نیم تا پنج ملیونه. موفق باشین.
21 تشکر شده توسط : هەژار Eric Revo
با سلام و درود خدمت تک تک عزیزان خدا رو هم شکر که درهای این خونه دوباره بازگشایی شد.
ارماف پرسیوس رو شب عید تهیه کردم بسته بندیش که خداییش تکه کیفیت باتل هم کاملا استاندارد هست و اما رایحه شروعش مرکباتی در کنار رایحه ی سبز شبیه به بوی چمن و سبزی داره و تند و شیرین هست و معتدل ولی در ادامه تغییر نت میده گلابی و آناناس اضافه میشه و گرم میشه کار جالبیه ولی همه پسند نیست مناسب هوای معتدل تا خنک هست پخش بوی قابل قبول و ماندگاری قوی داره بدون تست اصلا نخرید. در پناه خدا و خوشبو باشین.
44 تشکر شده توسط : Auraelle Ali
Si Passione
لینک به نظر 7 فروردین 1405 تشکر پاسخ به شیدا
سلام خانم شیدا من از بازار تهران ، پله های نوروز خان پاساژ دوبی خرید کردم در ضمن دور و بر پاساژ دوبی چند تا پاساژ دیگو هست یک سری هاشون های کپی میفروشن یک سری ها اماراتی میفروشن و یک سری ها هم فقط اوریجینال.
پشن سی عطر فوق العاده نیست ولی کار ضعیفی هم نیست خداییش پخش و ماندگاریش هم ضعیف نیست ولی از من می‌شنوین برا این فصل کار دیگه ای بخرید
19 تشکر شده توسط : Ali Asghar 🌞SAMIRA🌞

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2026 Atrafshan