نظرات | Pooria
ترتیب نمایش
این عطر مشابه اقتصادی برای له میل هست. له میل رو تست نداشتم و نمی‌تونم نسبت به شباهت نظر بدم ولی با شناختی که از الحمبرا دارم باید خیلی نزدیک باشه.
کیفیت کار زیاد چنگی به دل نمی‌زنه ، شروع تند ادویه و لوندر که بعد از مدتی اروم میشه ولی جنس لوندر با کیفیت نیست، چیزی که در بقیه کارهای این برند هم حس کردم.
علارغم اینکه رایحه جذاب هست ولی برام قابل استفاده نیست.
پرفورمنس خوبی داره ، باتل معمولی با درب پلاستیکی بی کیفیت
15 تشکر شده توسط : سانیار 🄼🄾🄽🄰
از بهترین های الحمبرا با شباهت بسیار زیاد به نسخه پارفوم تغ د هغمس .
پرفورمنس هم مثل نسخه اصلی هست ( معمولی). با قیمت مناسب و باتل معمولی و درب بی کیفیت.
10 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰 علی موسوی
سلام
الحمبرا تورو مشابه نسخه پارفوم هست با شباهت خیلی زیاد.
برای ادو تویلت امپر گلادیاتور
11 تشکر شده توسط : maziar مجتبی
بیشتر از رایحه باتل نظرم رو جلب کرد. شیشه بزرگ و سنگین که به نظر ۲۰۰ میل میاد و درب غول آسا که کل دست رو پر میکنه.
5 تشکر شده توسط : Legend سانیار
جالبه که بدون درب مجسمه ای ۱۰ تومان ارزان تر هست!
رایحه جذاب و سیف و مناسب امضا
7 تشکر شده توسط : سانیار Mahmod Akrami
شروع کلافه کننده و بد که انگار در مغازه عرق گیری هستی. بعد از ۵ دقیقه رایحه اصلی خودش رو نشون میده.
پچولی نسبتا خام ، کمی چرم لطیف ، مشک و چوب.
تا اینکه جنسیت رو اینجا دیدم فکر می‌کردم کاملا مردانه هست.
پرفورمنس خوب و رایحه جذاب که ارزش خرید رو بیشتر میکنه.
13 تشکر شده توسط : فرهاد سانیار
با فاکتور گرفتن از شروع گرفته و سنتتیک رغبه در مقایسه با قیمت گران کرید، عطر درخور توجهی هست.
6 تشکر شده توسط : سانیار آرش
حدود ۶ ۷ تا از کارهای این عطار رو تست کردم و این به نظرم بهترین و راحت پوش ترین بود. منهای شیرینی زیاد گل هلیتروپ که بعد نیم ساعت ادم رو کلافه میکنه.
7 تشکر شده توسط : Bizi سانیار
انتظار رایحه ای کثیف ، خونی ، حیوانی و .... داشتم ولی چیز عجیبی نبود. بهترین تشبیهی که میتونم بکنم که تجربه مشترکی برای همه ی ما هست ، بوی اویشن تازه که روی یه پیتزای آمریکایی داغ داغ ریخته شده. یه حس نوستالژیک عجیب که من رو برد به اولین تجربه پیتزا تو بچگی.
حس متالیک زیادی نگرفتم ولی اگر آهن داشت حس خون رو بهتر منتقل می‌کرد.
18 تشکر شده توسط : فرهاد میثم
Tuscan Leather
لینک به نظر 16 اردیبهشت 1405 تشکر پاسخ به حسین T
بهترین تصمیم رو گرفتی
2 تشکر شده توسط : حسین T Eric Revo

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2026 Atrafshan