نظرات | Pooria
ترتیب نمایش
با سلام
این کار رو صرفا از روی پروفایل و نتها بلایند بای کردم.
با اینکه شناخت زیادی از دنیای عطر ندارم ولی رایحه برام کاملا آشنا بود. در شروع بوی هل،ترنج، وانیل،نعنا و گلابی واضح هست. بعد از ۱۵ دقیقه (اینجا هم بوی کرم پودر داره) جاشون رو به هل و وانیل میدن.اینجا دقیقا بوی آدامس خرسی میده.
درای دان هم بوی وانیل و مشک شاخص و برام کاملا بوی آشنای شامپو تخم‌مرغی رو تداعی میکنه ( هم خوب هست و هم نیست)
بیشتر از معتدل بودن کار گرم هست و فقط نت های آغازی خنک و تابستانه هستن.
با اینکه کار یونیسک.س هست ولی برای من ترازو به سمت زنانه هست.
در مورد پرفورمنس نظری نمیدم چون کارهای اماراتی باید مَسِرِیت بشن تا خودشون رو نشون بدن.
در کل برای شامه ی من رایحه جدیدی نبود ، حتی با اینکه نمونه ی اصلی اولترا مال(مِیل) رو تست نکردم.
6 تشکر شده توسط : هاشم پور امیر علوانی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2026 Atrafshan