نظرات | Pooria
ترتیب نمایش
ممنون از نظرتون. چه نت های جالبی داره مخصوصا تنباکو میون اونها. اصلا نمیتونم تصور کنم چه بویی داره. چه عطری رو نزدیک بهش میبینین
8 تشکر شده توسط : فرهاد یاس
Mefisto
لینک به نظر 1 مرداد 1403 تشکر پاسخ به محمدهادی هذبی
درست میفرمایید. ۵ نت مشترک ، عطرهایی که در یادآوری درج شده چه در این سایت چه فرگرنتیکا و نظرات همه نمیتونن اشتباه باشن.
سمپل هر دو کار به علاوه کلون های هر کدوم از ۳ شرکت رو دارم و شباهت ۹۰ درصدی دارن از نظر من. نظر شما محترم هست
9 تشکر شده توسط : فرهاد یاس
رسما با سیلور مونتین واتر یکی هست. برام به شدت عجیب بود این شباهت و باعث شد فکر کنم آیا نهادی نیست برای اینکه نگذاره همچین تشابهات و اورلپ فاحشی به وجود نیاد؟
4 تشکر شده توسط : علیرضا خورشیدی فرهاد
La Nuit de l'Homme EDT
لینک به نظر 27 تیر 1403 تشکر پاسخ به مهدی کنعانی
خیر هنوز امتحان نکردم ولی ذکر خیرش رو زیاد شنیدم
4 تشکر شده توسط : فرهاد یاس
سلام
النشامه کاپریس از لطافه ولی بیشتر شبیه بلو الکتریک هست. و بعد از اون جک اف کلاب از فرگرنس ورد که بین بلو الکتریک و لانویی هست.
12 تشکر شده توسط : محمد ادریسی علی
حرف نداره. شباهت ۹۰ درصدی با دکلریشن و ۱۰ درصدی با تغ ادو توالت. پرفورمنس خیلی بهتر از دکلریشن هست .
رایحه برای من تقریباً خطی بود و زنبق رو حس نکردم و آنچنان هم فلفلی نبود یا شاید دکانت من قدیمی بود.
درکل کار با ارزشی هست و در لیست خرید بعدی
13 تشکر شده توسط : نَرشا Mr x
از همین لاین eros edt رو امتحان کنید
6 تشکر شده توسط : یاس محمدعرفانی
علارغم نت های وسوسه انگیز ترکیب خوبی نشده. یعنی معمولی هست. شباهت زیاد با ژان پل گتیه له بو و اینویکتوس ویکتوری الکسیر با نت وانیل و اینویکتوس لجند با نت دریایی و نمک.
ایراد اصلی کار که مهربد جان هم گفتن شدیدا مصنوعی و سنتتیک بودن هست جوری که اذیت میکنه.
رایحه تمام فصل هست جز تابستان!
بوی فلفل و اسطوخودوس زیاد واضح نیست، در واقع وانیل و نارگیل اجازه خودنمایی نت های دیگه رو نمیده و متاسفانه زنبق هم در این هیاهو گم میشه.
در کل می‌تونست کار خیلی خوبی باشه ولی کاملا معمولی و از کارهای ضعیف لطافه هست.
این نکته هم اضافه کنم که باتل آشغال به تمام معناست.پلاستیکی با دری که هم شل هست و هم سفت! با صدای قیژ قیژ
استفاده از اسم اسد و باتل اون بی معنی و صرفا برای تبلیغات هست.
پاورقی
بعد از نوشتن این متن برای بار دوم که اسپری کردم نزدیک بود بالا بیارم. حس و حال پشت اتوبوس توی تابستون که داری میجنگی با خودت که بالا نیاری. بوی صندلی و پرده ی کثیفش. انقدر بد هست که به هیچ بدبختی نمیشه هدیه داد.
هرچی که بالا از معمولی بودن گفتم پس میگیرم.
19 تشکر شده توسط : یاس          nazanin
با توجه به تعاریف و پرفورمنس خوب قصد بلایندبای رو داشتم که در آخرین لحظه تصمیم گرفتم اول سمپل تهیه کنم که تصمیم درستی بود. نه اینکه بد باشه، ولی گزینه‌های بهتری هست.
علارغم اکثریت که شروع کار رو دوست نداشتن برای من بهترین قسمت بود که بعد از ۴۰ دقیقه ملایم شد، گرچه هیچ چیز این کار ملایم نیست.
رایحه آنچنان که انتظار میره جذاب نیست. تعداد بالای نت ها باعث گنگ شدن شده و تعداد کمی از نت ها دریافت میشه.
تنباکو در همون ۴۰ دقیقه اول حضور پررنگی داره و بعد از اون کاملا آلبالویی میشه. عود هم در لیست نت ها هست که اینجا درج نشده و اتفاقاً پر رنگ هست یا شایدم من نسبت بهش حساس هستم. یک کار لطافه به اسم امیر العود اینتنس رو دارم که بسیار به هم شباهت دارن ولی امیر فاقد تنباکو هست و حس آلبالویی رو نداره.
اسپایس بامب اکستریم به مراتب جالب تر هست و تنباکو هم حس خشکی و توتون داره هم شیرینی آلبالویی.
هر دو رو تابستان در دمای ۲۵ درجه تست کردم.
اسپایس بامب روی پوست ماندگاری بهتری داشت.
19 تشکر شده توسط : احمد رضا
Ramz Lattafa Silver
لینک به نظر 18 تیر 1403 تشکر پاسخ به مهدی کنعانی
نظر لطف شماست.
سمپل رو تست کردم. همون‌طور که شاید مطلع باشید برند لطافه کلون محض نیست و به نوعی فلنکر حساب میشه و وظیفه کلون رو به الحمبرا سپرده،ولی تشابه ۹۰/۹۵ ٪ داره و رمز به شامه من کمی شیرینی کمتری داره.
10 تشکر شده توسط : Azi Haghighi فرهاد

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2026 Atrafshan