نظرات | Pooria
ترتیب نمایش
با توجه به کمیاب بودن این کار و نبود سمپل و دکانت نمونه فرگرنس ورد رو تهیه کردم که مطمئنا ضعیف تر از اصلی هست ولی کلیت کار مشخص هست.
باید بگم که اصلا دوست نداشتم. شروع ترش و لواشکی که برام یادآور شروع the one edp بود. ولی اون خیلی شیک هست.
سدار ، پچولی، برگمات ، پرتغال و مالت واضح هست.
کلیت کار بوی مخمر آبجو میده که ترش هست.
یک جاهایی گرچه خیلی کم به بنتلی اینتنس و موست وانتد بای نایت شبیه میشه.
در کل رایحه ملس هست و بلا تکلیف و درای دان زیباتری داره.
برای فصل سرد هست ولی به نظرم کاملا ۴ فصل هست.
5 تشکر شده توسط : هاشم پور امیر
این کار رو هدیه دادم و نه خودم دوست داشتم ونه ایشون و فقط از اونجایی که الِ رو دوست داشت این رو خریدم.
3 تشکر شده توسط : نَرشا فرهاد
بلاخره فهمیدم بوی چی میده، بستنی سنتی زعفرانی
توی فرگرنتیکا هم چند نفر گفته بودن.
6 تشکر شده توسط : هاشم پور ثمینا
Prada L'Homme
لینک به نظر 9 مهر 1403 تشکر پاسخ به سجاد رضائی
سلام
به نظر من حداقل این نسخه با دیور هوم شباهتی نداره مگر استفاده هر دو از زنبق. ولی نسخه اینتنس که همین هست فقط زنبق محور هست شباهت بیشتری داره.
این کار بسیار ملایم هست و شاید کسی متوجه عطر نشه و فکر کنن بو از لباس هست که با شویننده مرغوب شسته شده.
فلفل و نرولی هم به عنوان جزئی از کل هستن و شاید درک هرکدام به تنهایی سخت باشه.
عطر هم نسبتا خطی هست و کم جون. نسخه اینتنس کمی محسوس تر و ماندگارتر هست.
6 تشکر شده توسط : هاشم پور سورنا مقدم
به دوستانی که این dna رو دوست دارن ولی با پرفورمنس مشکل دارن عطر مهره از لطافه رو پیشنهاد میکنم. شباهت زیادی دارن ولی تفاوتها هم محسوس هست.
مهره کلون هالفتی سیدِر از پنتهالگونز هست با تغییرات همیشگی لطافه.
10 تشکر شده توسط : احمد هاشم پور
البته اصلاح کنم که ایشون خانم هستن و قیافشون غلط انداز هست
4 تشکر شده توسط : HYD-MALEKSHAHI فرهاد
اجمل در ایران نمایندگی داره و همه در ایران بسته بندی میشه که از نمونه اصلی ضعیف تر هست و نمونه اصلی هم اصلا گیر نمیاد. خیلی گشتم ولی پیدا نشد. اگر پیدا کردین خبر بدین
6 تشکر شده توسط : احمدرَجا شجاع کناری هاشم پور
چه نت های قشنگی داره
2 تشکر شده توسط : یاس سورنا مقدم
Nebras
لینک به نظر 6 مهر 1403 تشکر پاسخ به شهرزاد
درود
به نظرتون مردونه هم هست؟
1 تشکر شده توسط : یاس
چوبی وانیلی و سیتروسی
کلون نیشانه انی هست ولی اون رو تست نکردم.
شروع لیمویی داره که نوعش مثل زینو هست. تند و تیز و سنتتیک و بوی تمیزکننده‌های لیموی رو میده.
نت های درج شده به نظرم حس نمیشه و ناقص هست و نت های انی برای این کار منطقی تر هست.
برای من بوی آشنایی داره و خاص نیست و کاری نیست که تمدید کنم.
پرفورمنس معمولی رو به ضعیف.
طراحی باتل عجیب هست چون مثل برند امواج هست حتی نگین هم داره ولی اسم و رایحه چیز دیگه میگه.
فرگرنتیکا رو چک میکردم همه راضی بودن ولی برای من اینطور نبود.
8 تشکر شده توسط : هاشم پور ثمینا

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2026 Atrafshan